Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 03/18/2021 in all areas

  1. Άλλος ένας καραγκιόζης που σχολιάζει εδώ μέσα και έχει απαιτήσεις να μη σχολιασουμε αδιαφορώντας για το καρκίνο που βγάζει αρκεί να περνάει ΚΤΕΟ και να τραβάει στην ανηφόρα. Αντί να κάνετε αυτόν ban θα προειδοποιησετε εμένα?
    7 points
  2. Με το ωραιότερο φόντο.. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    6 points
  3. Μια "καλλιτεχνικη" κ απο το δικο μου!!
    5 points
  4. O 1.4 TDI προέρχεται από τον υπερκυβισμό του 1.2 TDI. Ο κινητήρας έσβηνε στις χαμηλές στροφές. Η VW θυμάμαι συμβούλευε τους οδηγούς να κρατάνε ψηλά τις στροφές για να μην σβήνει. Στο τέλος έκανε ανάκληση για αλλαγή βολάν και ημιαξόνιου, αλλά και πάλι υπήρχαν θέματα. Είναι άλλη μια πονεμένη ιστορία. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ο ιδιοκτήτης αυτοκινήτου με αυτόν τον κινητήρα θα κάνει παρεμβάσεις εις βάρος της υγείας του πληθυσμού και του περιβάλλοντος.
    5 points
  5. Κάποιοι δυστυχώς , ακόμα δεν έχουν καταλάβει ότι έκαναν ΛΆΘΟΣ ΕΠΙΛΟΓΉ ΚΙΝΗΤΉΡΑ. και τώρα ζητάνε και τα ρέστα από τους υπόλοιπους.... Είναι γνωστό ότι η αφαίρεση του DPF είναι ποινικό αδίκημα. ΠΚ386 ΚΑΙ ΠΚ273 https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4619-2019/arthro-386-poinikos-kodikas-nomos-4619-2019-apati https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/pk/arthro-273-poinikos-kodikas-koinos-epikindyni-vlavi https://www.tosynergeio.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=1892:dpf
    5 points
  6. [emoji16] Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    5 points
  7. Το haldex σου είναι πέμπτης γενιάς. Αλλάζεις μόνο λάδια καθότι δεν υπάρχει φίλτρο. Μετα το άδειασμα του παλιού λαδιου, απ ότι κατάλαβα δε βγάλατε αντλία Haldex. Κάτι τέτοιο μπορεί και να μην ηταν απαραίτητο ειδικά αν το λάδι βγήκε σχετικά καθαρό. Η τάπα αποστράγγισης, σύμφωνα με τη VW πρέπει να είναι καινούργια και πρέπει να βιδωθεί με δυναμόκλειδο στα 32Nm. Όταν γεμίζουμε προσέχουμε 2 πράγματα: -το αυτοκίνητο να είναι επίπεδο για τηρείται σωστά η στάθμη στο θαλαμο του haldex. -το νέο λάδι να έχει θερμοκρασία από 20 ως 40 βαθμούς κελσίου. Αυτή την εποχή μάλλον το
    5 points
  8. Door handle with led light Ένα πραγματικά πολύ δύσκολο αλλά πολύ όμορφο retrofit με ενα εξίσου πολύ διακριτικό αποτέλεσμα είναι αυτό και μιλάω πάντα για τα original illuminated χερούλια που μπαίνουν εργοστασιακά σε tiguan και προορίζονται για την αγορά της κίνας και μόνο δυστηχώς. Φυσικά τίποτα δεν θα ήταν εφικτό χωρίς το μαστόρι και δεν είναι άλλος από τον φίλο μου Βασίλη Ο πωλητής των parts φερέγγυος και πολύ αξιόπιστος εδώ https://www.aliexpress.com/item/32969076064.html... Δύσκολο διότι πρέπει να αφαιρεθούν όλα τα πάνελ από όλες τι πόρτες και τα μαρσπιέ μπροστά και πίσω οδ
    4 points
  9. Καλησπέρα! Σήμερα παρέλαβα μια πολύ πρωτοποριακή τάπα για το δοχείο τον Υαλοκαθαριστηρων μου. Εκανε περίπου 10-15μερες για να έρθει Ελλάδα. Είναι επίσημο ανταλλακτικό από SKODA το όποιο είναι για μοντέλα FABIA SCALA KAMIQ. Αλλά βέβαια ταιριάζει και σε μοντέλα VW αλλά και σε άλλα μοντέλα του Group vag Σε passat Β7 ταίριαξε ωραία. Φωτογραφία δεν βάζω γιατί δεν έχει καποιο νόημα. Άλλα θα βάλω video για να δείτε πως είναι και το πως λειτουργεί η συγκεκριμένη τάπα.
    4 points
  10. καλημέρα και μερικές φωτογραφίες από Mobil Λάδι . σήμερα που πέρασα από τα praktiker. ΔΕΝ Θυμάμαι τι τιμή είχε το Mobil της φωτογραφίας??? η μεγάλη η συσκευασία πάντως είχε 79€
    3 points
  11. Καλημέρα . Νίκος από Ηράκλειο Κρήτης. Κάτοχος πλέον ενός TDI για ατελείωτα χιλιόμετρα. Χρόνια μέσα στην οικογένεια VAG ... Καλώς σας βρήκα !
    3 points
  12. Εξαιρετικό ποστ από@OMINUS. Μπράβο Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    3 points
  13. Άλλος ένας φωστήρας που ξέρει πιο πολλά από τον κατασκευαστή. Οκ είναι το δικό σου αμάξι αλλά εμείς δεν γίνεται να αναπνέουμε τον καρκίνο. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    3 points
  14. Καλησπέρα αγορίνες. Λέγομαι Νίκος κάτοχος εδώ και 10 μήνες ενός VW polo 1.0tsi 95αρι highline και είμαι από Ηράκλειο Κρήτης.
    3 points
  15. Το tbn (total base number) είναι μια ένδειξη για το πόσο ικανό είναι το λάδι σου να ουδετεροποιήσει τα οξέα . Συνδέεται με το Tan (total acid number) . Όταν το Tan είναι ίσο ή μεγαλύτερο του tbn τότε πρέπει να κάνεις αλλαγή λαδιών. Το μίγμα σου πρέπει να έχει αλκαλικό περιβάλλον και όχι όξινο. Το όξινο περιβάλλον προκαλεί διαβρώσεις. Τα οξέα (συνήθως) προέρχονται από τα καύσιμα και για αυτό παλιά τα λάδια για diesel είχαν πολύ υψηλό tbn γιατί το παλιό diesel ήταν πιο όξινο.Τα καινούργια καύσιμα λένε οτι έχουν πολύ χαμηλότερα επίπεδα θείου και δεν χρειάζεται υψηλό tbn στο λάδι μας. Επ
    3 points
  16. Η βενζίνη έχει πέσει χάσει σε ποιότητα τα τελευταία χρόνια σταδιακα και ιδιαίτερα σε μικρής κατανάλωσης βενζινάδικα σε μικρές πόλεις η σεα εθνικων οδων, λογω αυξησης του στολου των diesel τα τελευταια 10 χρονια. εδώ σε μεγάλη πόλη και πάλι σαπίζουν οι 100αρες με την άνοδο των τιμών. @OMINUS Σωστά, υπάρχει ελάχιστη αλλά υπαρκτή άνοδος στην κατανάλωση. @doggy Αν έχεις όχημα με «ιδιαιτερότητες» το βελτιωτικό στο πορτ παγκαζ είναι μονόδρομος. (Αν θες να το πατάς φυσικα, διαφορετικά με μηχανική και 95αρα πάει μια χαρά) 95αρα και χαμηλό ψεκασμό 100% meth εξαφανί
    3 points
  17. Σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας στο ερωτημα μου...το λαδι ειναι το α και το ω στον κινητηρα...στην Ελλαδα ενας ιδιοκτητης που σεβεται το αυτοκινητο του εχει μεν την διαθεση να βαλει το καλυτερο στον κινητηρα του..παρολο αυτα πολλες φορες ισως και λογω αγνοιας αν οχι μαιμουδιας, το λαδι που μπαινει τελικα κακο κανει παρα καλο...το φορουμ μας και γενικα η ενημερωση σε τετοια θεματα προλαμβανουν πολλους κινδυνους που εγκυμονουν σε τετοιες περιπτωσεις... Η αληθεια ειναι οτι διαβαζοντας τα specs του lm πιο πανω σε σχεση με αυτες του castrol ψηθηκα υπερ του πρωτου...Βεβαια δεν
    3 points
  18. τα HCsynthese technology δεν ειναι ημισυνθετικα, ειναι λαδια groupIII ,δλδ μια κατηγορια κατω απο τα full συνθετικα...ειναι παρα πολυ καλα λαδια και στις περισσοτερες χωρες εκτος απο Γερμανια οπως ειπες χαρακτηριζονται σαν full synthetic
    3 points
  19. να πω πρωτα απο ολα βεβαια επειδη το μπουκαλι που εχω δεν ειναι σφραγισμενο, δεν μπορω να πω οτι το λαδι ειναι μαιμου ή γνησιο , οποτε το θεμα εδω ειναι καθαρα το μπουκαλι... μιλησα με την νοβιτρον και μου ειπε οτι αφου το μπουκαλι γραφει μπροστα advanced full synthetic δεν ειναι παραεισαγωγης, αλλα ομως ολα τα μπουκαλια της νοβιτρον εχουν απο πισω διπλο αυτοκολλητο και θα επρεπε να εχει και τα Ελληνικα... απο δω και περα ο καθενας μπορει να βγαλει τα συμπερασματα του! δλδ ακομα πιο απλα το βελακι κατω δεξια που υποδεικνυει οτι υπαρχει και δευτερο φυλλο απο πισω ενω στην πραγμα
    3 points
  20. Βάζω και αυτές τις φώτο για να υπάρχουν σε περίπτωση συγκρισης
    3 points
  21. Μιλάμε για το μοτέρ 1.0 tsi. Το έχω βάλει εδω και ένα χρόνο. Έχω κάνει περίπου 7000χλμ. Πριν έβαζα το castrol edge profesional 5w30 για περίπου 48000 χλμ. και 2 χρόνια. Το μοτέρ έχει 55000 χλμ. Δεν μου έκαψε ποτέ λάδι (φτου φτου) Σε σχέση με το castrol τώρα....μοιάζουν πολύ σε σχέση με την δύναμη του μοτερ. Ο κινητήρας είναι το ίδιο ελαστικός. Παρατήρησα πιο λίγο θόρυβο στο ζέσταμα με τα LM. Επίσης σχεδόν ίδια συμπεριφορά αναφορικά με το πόσο γρήγορα έρχεται ο κινητήρας σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όταν το σκίζω και ανεβαίνει στους 100 η θερμοκρασία και μετά πάω πιο χαλα
    3 points
  22. Από Bosch παίζει αρκετά μούφα, ειδικά πριν από μερικά χρόνια είχε γίνει της Πόπης με τα υποτιθέμενα xenon της Bosch. Μέχρι και η ιδια η Bosch Ελλάδας είχε βγάλει ανακοίνωση ότι δεν έχουν καμια σχέση με Bosch
    3 points
  23. Αυτη ειναι. Εγω στη Θεσσαλονικη βρηκα το κεντρικο τους κτηριο στη Σινδο. Απο εκει αγοραζω εδω και 2 χρονια σχεδον χωρις κανενα προβλημα παντα με εγγυηση ποιοτητας και οτι χρειαστεις ειναι προθυμοι να βοηθησουν. Sent from my iPhone using Tapatalk
    3 points
  24. Διαθέσιμα στην χώρα μας είναι τα δύο ισχυρά station wagons που ενθουσιάζουν τους ανήσυχους οικογενειάρχες. Την εμπορική τους πορεία στην ελληνική αγορά εκκίνησαν οι «καυτές», station εκδόσεις του Audi A4, τα S4 Avant και RS4 Avant. Κάτω από το καπό του S4 Avant εδρεύει ένας 3λιτρος V6 TDI που συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία. Το μοτέρ παράγει 347 PS και 700 Nm ροπής μόλις από τις 2.500 σ.α.λ., χωρίς να απουσιάζει ο ηλεκτρικός κομπρέσορας (EPC). Ο τελευταίος αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,5 kWh που είναι τοποθετημένη κάτω από τον χώρο αποσκευών. Το 0-100 χλμ./ώρα
    2 points
  25. καλα αυτοι και να ψοφησει η μηχανη παντα λενε να πας σε περισοτερα,γιαυτους ειναι ερευνα και πειραματα..οι ιδιοι παντως οταν ειχαν απαντησει σε εναν αποστολες που εστειλε σχετικη ερωτηση ,του ειπαν οτι και αυτοι ημισυνθετικα ορυκτελαια χρησιμοποιουν και τα αλλαζουν καθε 12.000 το πολυ. τωρα ο τυπος κανει μεγαλη βλακεια εκει.το καπακι του ειναι χαλια και το φιλτρο εχει πιασει καρβουνιλα.δεν μας λεει ποιο λαδι χρησιμοποιησε νομιζω..αλλα στο προηγουμενο λινκ που εχει απο κατω ,στην προηγουμενη μετρηση ειχε βαλει μομπιλ 0-40..αυτο ειναι ενα λαδι καθαρα συνθετικο αποτελουμενο απο υδρογονθρακες
    2 points
  26. Retrofited R line step led driver/passenger Κωδικοί ανταλλακτικών : Αριστερό 5ΝΑ853369Β Δεξί 5ΝΑ853370Β connector 1J0973332 Χρειάστηκα και κάποιους κωδικούς pins ώστε με καλώδιο να οδηγήσω το ρεύμα έξω στις πόρτες απο όπου και πήραμε εντολή βαση διαγράμματος να ανοίγει όταν ανοίγεις την πόρτα (από το ίδιο σημείο που πήρα εντολή και για τα welcome lights). Επισυνάπτω και διάγραμμα καλωδίωσης.
    2 points
  27. εγώ για αυτό όταν πάω σε αντιπροσωπεία όλα αυτά τα χρόνια όταν έφερναν τα ανταλλακτικά κρατούσα τους κωδικούς από της συσκευασίες από τα κουτιά. το να είσαι παρών γίνεται στης εργασίες γίνεται, εγώ όταν πάω σε αντιπροσωπεία αυτός είναι ο πρώτος διάλογος που έχω σου φέρνω το αμάξι αρκεί να είμαι παρόν σε όλες της εργασίες ΘΕΣ καλός δεν θέλεις κανένα πρόβλημα ο επόμενος. πρόσεξε να είμαι παρόν όχι μέσα στα πόδια του. εγώ αυτό κάνω και όλα αυτά τα χρόνια μια χαρά αποτελέσματα μου έχει φέρει. είναι στο χέρι του κάθε ένα απο εσάς το πώς θ
    2 points
  28. Καλημέρα, υπάρχουν άψογοι βελτιωτες που χωρίς να παρανομούν (αφαίρεση DPF), κάνουν θαύματα. Παράδειγμα γνωστού μου, που χωρίς καμία μηχανική μετατροπή πάρα μόνο ένα remap, ανέβασε την ισχύ του BMW E90 320d (N47D20C) μοτέρ, από τα 184ΗΡ στα 229ΗΡ (δυναμομετρημενα). Υ.Γ : Ενδεικτικά, στο δικό μου φτάνει τα 290-300ΗΡ, απλά με Stage 1. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  29. Το πρόβλημα δεν είναι αυτό αλλά: 1. Ότι σε πειράζει ο προσωπικός χαρακτηρισμός μου και όχι το ότι ο άλλος εκπέμπει καρκίνο ασυστολα. 2. Ήξερες να σχολιάζεις εμένα (που πήρα και 7 like) και στον άλλο που καταργεί dpf δεν έδωσες ούτε καν εσυ ευγενική απάντηση Όχι "φίλε" δεν είμαι εγώ το πρόβλημα. Όλοι οι ανεγκεφαλοι που κυκλοφορούν ανάμεσα μας ειναι οπότε άσε τις υποδείξεις για το ποιο είναι το προβλημα
    2 points
  30. Το αμαξι εκλεισε.vw up 13000 του 19 εταιρικο αλλα σε αψογη κατασταση.απο βδομαδα πρωτα ο θεος παραλαμβανω. Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  31. Καλημέρα, μόλις παρέλαβα το λάδι από Trade Wind, είναι η νέα βελτιωμένη έκδοση προδιαγραφών SP, φαίνεται και είναι γνησιότατο ρε παιδιά, παραθέτω φωτογραφικό υλικό. Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  32. Εάν αντέχεις για το καινούριο και εγώ θα σου πρότεινα το i20 είναι πολύ value for money επιλογή. Σε μεταχειρο καλά κοιτάς σε up,mii citigo. Και γω στην γυναίκα έχω το up, βενζίνη είναι πολύ οικονομικό. Πάνω από 5 η κατανάλωση δύσκολα θα ανέβει και φοράει και 15αρια λάστιχα. Σε αυτά τα λεφτά που αναφέρεις θεωρώ βρίσκεις αρκετά καλά
    2 points
  33. και η wurth αν πάτε να αγοράσετε προϊόντα της από τα καταστήματα της είναι πολύ ποίο ακριβά σε σχέση με τα ίδια προϊόντα που θα βρείτε σε ένα μαγαζί της γειτονιάς. η και από βενζινάδικο
    2 points
  34. Είδατε εεεε; Τα ποιο έξυπνα γκατζετ σας βρίσκω
    2 points
  35. Είναι η άτιμη λίγο ασχημη Παρόλο το μέγεθος σκέφτομαι μήπως τη δοκιμάσω γιατί ειδικά στο δεύτερο ντεπόζιτο που θέλω χωνί και αν το γλιτώσω είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Μπράβο Ominus που το ξετρύπωσες, ωραίο σκατουλάκι !
    2 points
  36. λειτουργικη η καινουρια ταπα..κουμουτσα ομως ρε φιλε
    2 points
  37. Όχι ρε συ δεν είναι από ζάχαρη. Πάντα θα έχει λάδι μέσα και ας τον αδειάζεις. Εδώ σου λέει το εργοστάσιο ότι αν μεινεις από λάδι και θες συμπλήρωμα βάλε ότι λάδι θες και όταν μπορέσεις άλλαξε το. Μην αγχώνεσαι. Βάζεις τη μάρκα που θες στο ιξώδες που έβαζες και τελος. Εγώ τα πρώτα δύο χρόνια ήταν με καστρολ αντιπροσωπείας. Τα επόμενα δύο με valvoline και τώρα αφού δε βρίσκω θα συνεχίσω με liqui moli αφού βρήκαμε τον αντιπρόσωπο με αρκετά κατάστημα ώστε να παίρνεις γνήσιο λάδι και όχι να σκέφτεσαι αν έχεις μαιμου
    2 points
  38. Αυτό το ποστ πρέπει να γίνει sticky. Ο άνθρωπος πρόσφερε γνώσεις και έγραψε κατεβατό
    2 points
  39. "Ποια είσαι στα αληθεια κουνάντα?" Με τι ασχολεισαι στην ζωη σου? δουλεύεις στην Καρέντα? σε VAG συνεργειο ? χομπίστας? Οπως τα ειπες ακριβως! παρόλο λοιπον που το λαδι βγηκε πεντακαθαρο, σημερα ξανααλλαξαμε λαδι γιατι βγαζοντας το σε μπουκαλακι λουτρακίου ήταν μαύρο και άραχνο σε 2 μέρες. Βγαλαμε την αντλια, και περα απο γρεζακια στην σιτα που ειχε που λαμπιρίζαν, ειχε μια καταπληκτικη λασπη-μυξα μαυρη, που την επιανα με το δαχτυλο και λαστιχαριζε. Δεν ξερω τι πραγμα ειναι αυτο. Καθαριστηκε με καθαριστικο καρμπυρατερ και η αντλια και η φωλια, μπηκε καινουργιο λ
    2 points
  40. Το Amarok δεν εχει haldex. Έχει κεντρικό διαφορικό torsen. Haldex έχουν τα μοντέλα με εγκάρσια τοποθετημένο κινητήρα.
    2 points
  41. 2 points
  42. Εχω δοκιμασει ολα αυτα που ειπατε εκτος απο Motul X-Clean. Λοιπον μετα πολλες χιλιαδες χιλιομετρα κατεληξα στα Mobil 1 ESP. Ολα τα υπολοιπα σηκωναν παραπανω θερμοκρασια στο λαδι και μετα τις 8000χλμ ο κινητηρας ακουγοταν τραχυς...δε κανω αλλα πειραματα. Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  43. ναι εννοείται οτι είναι μονόδρομος τα 5w40. Σε αυτή την περίπτωση έχει πολλές επιλογές.... Τα Leichtlauf High Tech 5W-40 η τα Molygen 5w40 είναι μια χαρά. Για να είσαι 100% σίγουρος οτι είναι γνήσια πήγαινε στον επίσημο εισαγωγέα https://www.skama.gr/Καταστήματα.aspx Κάνει και πολύ καλες τιμές!
    2 points
  44. Για εγκυκλοπαιδικους λόγους. https://www.streetthugssalonica.org/post/salos_sthn_agora_apo_ladia_maimoy https://www.autoblog.gr/2016/01/08/massive-engine-oil-counterfeiting-ring-busted-in-moscow/ Και δεν είναι ΜΌΝΟ τα λάδια που παίζουν ως μαϊμού. https://www.autoblog.gr/2017/02/20/katastrafhkan-17000-maimou-rouleman-ths-skf-sthn-athhna/
    2 points
  45. Η castrol δεν έχει λόγο να απαντήσει μπαίνοντας στο site τους λένε ΤΑ επίσημα συνεργαζόμενα που εχουν. Η mobil θα σου απαντήσει θεωρώ όπως είχε απαντήσει κ σε μένα. Να πάρει θέση όμως για το εάν είναι μουφα ή όχι δεν νομίζω γιατί θα πατήσει στο ότι δεν τα έβαλες σε συνεργαζόμενο τους επόμενος δεν θα ασχοληθεί. Πολλά σκρουτζομαγαζα έχουν σωστά λάδια κ όχι μαϊμού κάνοντας δικές τους εισαγωγές για αυτό πετυχαίνουν κ καλές τιμές σε σχέση με τα επίσημα συνεργαζόμενα. Εννοείται βέβαια ότι υπάρχουν και αυτοί που είναι στο κύκλωμα κ πουλάνε τηγανολαδα.....
    2 points
  46. Επιβεβαιώνω ότι στην Σίνδο υπάρχει κεντρική εισαγωγική εταιρεία για τα Mobil, κολλητός δουλεύει εκεί Στάλθηκε από το Mi 9 Lite μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  47. Θες να σου πως θα το έκανε ένας detailer? Σαν προϊόν είναι σαν σκληρό κερί αλλά έχει τρομερές ικανότητες στo να διώχνει τα νερά και κρατάει το τριπλάσιο! Και δεν παιδεύει στο πλύσιμο αφού η βρωμιά δεν κολλάει και φεύγει πιο εύκολα. Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
    2 points
  48. Είχα κάνει μια μέτρηση με σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητο με 95αρα .Φυσικά στο αμάξι δεν έχει γίνει καμία παρέμβαση
    2 points
This leaderboard is set to Athens/GMT+03:00
  • Newsletter

    Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.