Leaderboard
Popular Content
Showing content with the highest reputation since 01/28/2021 in all areas
-
Οχι japan στο polo βάλε μια σωστή ζάντα. Θα βγαλεις την εργοστασιακη και θα βαλεις αυτη τη σαβουρα; Sent from my iPhone using Tapatalk3 points
-
+1 για llumar... απόλυτα ευχαριστημένος στα τόσα χρόνια που τις έχω και τις βάζω και στα αμάξια μου... Όσον αφορά το χρώμα της μεμβράνης να ξέρεις ότι δεν παίζει ρόλο... Ακόμα και η διάφανη μεμβράνη κάνει την ίδια δουλειά με την έγχρωμη... Η προστασία που προσφέρει είναι φανερή άμεσα (δεν σε καίει ο ήλιος, αποδίδει καλύτερα ο κλιματισμός) και μακροπρόθεσμα (προστατεύει το εσωτερικό του αυτοκινήτου)...3 points
-
Το ξέθαψα από τα παλιά, όπως θα δεις το ίδιο βιολάκι η VW στα κιβώτια της.3 points
-
Είναι κουσούρι πολλών εκ των κιβωτίων της VAG από το 80 κυρίως σε μικρά μοντέλα κιβωτίων, τα υψηλών επιδόσεων κιβώτια είναι εξαιρετικά. Υπάρχει θέμα στο VW CLUB, παλιότερα που υπήρχαν πολλά Polo ή Golf που το εμφάνιζαν και είχαμε μια συζήτηση τότε. Συνήθως τα συγχρονιζέ, η πίεση της άνω αντλίας συμπλέκτη, η βαλβολίνη και μερικές φορές η κατασκευή στο χτένι (δισκοπλατό) πλατό είναι παράγοντες που επηρεάζουν. Πιθανολογώ ότι υπάρχει συνδυαστικά με τα προαναφερθέντα μικρή πτώση πίεσης στο κύκλωμα του συμπλέκτη μέσω της άνω αντλίας κατά το start-stop. Κατά το Stop,3 points
-
Έχω βάλει μεμβράνες Llumar και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Έχω βάλει και στο μπροστά μπαμπριζ . Σίγουρα είναι μεγάλο ατού πιο πολύ το καλοκαίρι.2 points
-
Από προσωπική εμπειρία δεν θα έβαζα ξανά τα continental... Αντιθέτως τα scorpion verde είναι ελαστικό σχεδιασμένο για suv & sav και αντέχει σαφώς περισσότερα χλμ απ' ότι κοινά ελαστικά ΙΧ...2 points
-
Καλησπέρα παιδιά. Είμαι ο Δημήτρης και έχω ένα Skoda Octavia Combi 2015 μοντέλο 2.0TDI DSG. Ήμουν για χρόνια στο Group με ένα Scirocco αλλά η οικογένεια μεγάλωσε...2 points
-
PDF που περιέχει σχεδόν τα πάντα με τα τεχνικά specs του 1.0 tsi Το βρήκα πολύ χρήσιμο και μου έλυσε κάποιες απορίες https://www.team-bhp.com/forum/attachments/indian-car-scene/2013284d1591243717-skoda-rapid-1-0l-tsi-petrol-now-launched-rs-7-49-lakhs-ssp-539_1_0-l_3-cylinder_tsi_engine.pdf2 points
-
Αν σε ένα χρόνο που το έχεις θέλεις πρόγραμμα απλά έκανες λάθος επιλογή εξαρχής. Έπρεπε να πάρεις από την αρχή πιο δυνατο μοντελο2 points
-
Αλλαξα μπουζι, ngk, αλλαξα πολλαπλασιαστες, beru, αλλαξα και μπαταρία. Το αμαξι δε μου κανει μια κοψιματα. Δινει κανονικα. Αφηστε πουβτο νιωθω και πιο ζωντανο. Πιστευω να ξεμπερδεψα..2 points
-
2 points
-
Εμένα έχει σκληρύνει πολύ ο συμπλέκτης και έχουν "βαρύνει" οι ταχύτητες στις αλλαγές, από ότι μου είπε ο μηχανικός, έχει σκληρύνει το πλατό και παρότι δεν πατιναρει το αμάξι πρέπει να τον αλλάξω όσο πιο σύντομα γίνεται, δεν ξέρω αν παίρνει να βάλω τον μεγαλύτερο που υπάρχει κατά 2mm για μεγαλύτερη μακροζωία και αποδοση πάντα sachs φυσικά.2 points
-
Από όσο θυμάμαι κι εγώ, αυτά ήταν που πονούσαν... ανάλογα τη χρήση , άλλα το έβγαζαν νωρίς κι άλλα πιο αργά (είχε να κάνει με το πόσο "χεράς" ήταν ή όχι ο καθένας μας...χαχαχα)2 points
-
Η ασφαλειοθήκη έχει και γραμμές ρεύματος αφού βγάλεις το κλειδί. Θα κάνεις μια καινούργια θέση με νέα ασφάλεια και θα πάρεις από εκεί. Οι κοννέκτορες έχουν 2 μεγέθη, όπως φαίνεται λόγω 2 μεγεθών ασφαλειών Για το gps βάλε αυτά N90732703 4,8mm και μια καινούργια ασφάλεια. Έτσι θα γίνει σωστή και καθαρή εγκατάσταση. Και μην νομίζεις ότι είναι δύσκολο, αρκεί αυτός που θα το κάνεις να είναι γνώστης και σωστός ηλεκτρολόγος.2 points
-
Ας παρουσιάσω και εγώ το δικό μου Polo 6N. Για όσους δεν με ξέρουν, ονομάζομαι Ηλίας Τσακουλέρης και είμαι μηχανικός που έχω συνεργείο στο Περιστέρι (παλιότερα ήταν στο Αιγάλεω) και είμαι εδώ και πάρα πολλά χρόνια υποστηρικτής του VWClub. Αρκετοί έχετε δει την παρουσίαση του doggy (Κώστα) με το Polo του. Τα μηχανικά του είναι λίγο πολύ φτιαγμένα με την ίδια λογική όπως το δικό μου, απλά εγώ παίζω σε λίγο μεγαλύτερα νούμερα (πλέον). To δικό μου Polo ήταν ένα 6N 1.4 16v, 101hp. Αρχικά τουρμπίστηκε με κορμό από 1.6 8v μαντεμένιο συν πιστόνια-μπιέλες και ότι άλλο χρειάζε2 points
-
Χρόνια Πολλά σε όλους τους φίλους, θαυμαστές και κατόχους VW, τα μελη μας. Χρόνια Πολλά σε όλους πίσω από αυτή την όμορφη προσπάθεια, παρόντες ενεργοί χρήστες αλλά και όλους αυτούς που πέρασαν κι άφησαν ένα λιθαράκι ή ακόμα και τώρα παρακολουθούν διακριτικά. Η δική μου ευχή, είναι φέτος να ξεμπερδεύουμε επιτέλους με την πανδημία και να μπει σε μια κανονικότητα το club, ώστε να επανέλθουν και οι «εξωσχολικές» δραστηριότητες. Τι να το κάνεις το έρμο άλλωστε αν δεν μπορείς να το χαρείς ; Sent from my iPhone using Tapatalk2 points
-
Πριν βάλεις πρώτη, βάλε δευτέρα και χωρίς ν΄αφήσεις συμπλέκτη βάλε πρώτη, μπαίνει σωστά τώρα ?2 points
-
Και μένα τα ίδια έκανε , είχε μέσα 7η και πήγαινα με 60χλμ και όταν ήθελες να δώσεις λίγο γκάζι παραπάνω γιατί είχε πχ ανηφορίτσα έτριζε το σύμπαν... με το πρόγραμμα στο κιβώτιο λύθηκαν αυτά τα «χαζά»..1 point
-
Πήγαινε και τοποθέτησε πρόγραμμα για το κιβώτιο να κάνει καλύτερη διαχείριση των σχέσεων του κιβωτίου αναλόγως ταχύτητας. Ασχέτως εάν «βελτιώσεις» κινητήρα με πρόγραμμα, ασχέτως εάν δεν ανεβάσεις άλογα ποτέ... Ακριβώς επειδή η VW έχει ρυθμίσει το κιβώτιο με γνώμονα τη μέγιστη οικονομία-ρύπους κλπ κάνει αυτά τα τρέμουλα τα οποία φθείρουν τον πολύδισκο και κάποια στιγμή θα χρειαστεί να τον αλλάξεις με κόστος 700 φεύγα. Το πρόβλημα δεν είναι στο hardware του κιβωτίου (δίσκος) αλλά στο μαμά software. Μετά θα το χαρείς όσο δεν πάει... η καλύτερη επένδυση στο αμάξι ήταν κατά τη γνώμη μου το πρόγραμ1 point
-
Αγαπητέ μου, στο polo 6r επειδή ήμουν παρών σε ολη την διαδικασία που αφορούσε την μπαταρία σε εκείνο το αμάξι, οταν έβγαλαν την μπαταρία εξω ήμουν απο επάνω τους. Εκείνη η μπαταρία, δεν ειχε ούτε ενα αυτοκόλλητο, ουτε και κάποια στάμπα που να αποδεικνύει το τι μάρκα ειναι η μπαταρία αυτή..... Οταν τους ρώτησα την μπαταρία ειναι αυτή ρε παιδιά, τι μάρκα ειναι. σφιριζαν αδιάφορα ουτε καν μου απάντησαν. Μετα μου έφεραν την varta σφραγισμένη και με όλα τα απαραίτητα1 point
-
1 point
-
1 point
-
Μωρέ μπράβο! Εσύ είσαι άσσος στην αναζήτηση! Ναι , αυτό είναι ! Και ο κωδικός στην απόδειξη είναι ο εργοστασιακός κωδικός 03C 121 110 Εκεί φαίνεται πουλάνε τα επιμέρους εξαρτήματα ξεχωριστά. Ως και τα ελαστικά δαχτυλίδια ακόμη. Ενώ η καρεντα το πουλά ως σετ σε εξωφρενική τιμή.1 point
-
Επειδή εχω βρεθεί σε παρόμοια κατάσταση με την Βαλβίδα EGR σε άλλο αυτοκίνητο, να ξέρεις οτι ο καθαρισμός βαλβίδας EGR δεν ειναι πάντα αποτελεσματικός... Και μόνη λύσει ειναι αντικατάσταση με καινούργια. Στην περίπτωση για αυτο που σου ειπαν, να βάλεις πάλι την εργοστασιακή επάνω γιατι θα δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα η aftermarket , δεν το βρίσκω και πολύ λογικό..... Στο navara D40 βάλαμε στην αντιπροσωπεία βαλβίδα EGR aftermarket στα 200-300€ (αν θυμάμαι καλά την τιμή) και λειτουργεί άψογα εδω και 3 χρόνια. Για συνεργείο π1 point
-
Η απάντηση σε αυτό είναι ότι το 90% του πελατολογίου των αντιπροσωπειών είναι εταιρίες leasing, ασφαλιστικές και εγγυήσεις...1 point
-
Εμενα δεν μου εβγαλε τετοιο πραγμα. Τι ειναι αυτο το ASR ? Παντως στο snow Που το εβαλα σημερα ηταν αριστο. Αυτο το 4motion κανει τρομερη δουλεια τελικά. Πηγα - γυρισα μαρουσι-ηρακλειο χωρις το παραμικρο προβλημα. Ουτε καν μεσα σε στενακια. Super market το απογευμα, παλι χωρις προβλημα. Τωρα θα δουμε αυριο τι θα γινει... Μοντελο 2017 ειναι το δικο μου.1 point
-
Ναι εννοειται και στις δυο μεριες καθαρισμα. Ελπιζω να αντεξει με θερμοκρασιες, αλλιως παμε για τζαμακι καινουριο.1 point
-
1 point
-
Αντωνη στο Ηρακλειο υπαρχει ο Μαυρακης ο οποιος ειναι συνεργατης με την rtmg!εκει εχουμε παει ολοι τα αμαξια μας!επισης και ο Αναπλιωτης πολυ δυνατος!1 point
-
Η τιμη ηταν γυρω στα 10 ευρω αλλα ειναι 1 μετρο δηλαδη πολυ παραπανω αποσο χρειαζεται για τα προβολακια. Ισως και να την κοβουν και σε μισο μετρο αλλα δεν ρωτησα γιατι εγω την χρειαζομουν και για μια αλλη δουλεια. Εγω την εβαλα.1 point
-
Χίλιες φορές γνήσια γιατι έχεις την εγγύηση που είναι 2 χρονια (μην σου πουν το αντίθετο να ζητήσεις τιμολόγιο αγοράς) ξέχνα τα ιμιτασιον αν όχι όλα κάποια από τα παρελκόμενα ενδέχεται να μην είναι τόσο σόι. Γρανάζι μεταβλητού με τα χλμ. Που έχεις καλό θα ήταν να το άλλαζες κι αυτό. Το θέμα μας είναι η τιμή θεωρώ ότι για 5αρι σου ζητάνε πολλά. Ψαξτο λίγο καλύτερα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk1 point
-
Σε ευχαριστώ ! Μέχρι το Σάββατο θα έχω βγάλει τις πινακίδες λογικά! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
1 point
-
1 point
-
Εγώ πάντως εχω δύο συναδέλφους στην δουλειά, ο ένας έχει το jetta 1.4 με bmy μοτέρ με πρόγραμμα και εξατμιση 200hp 170.000χλμ και ο άλλος το golf ίδιο μοτέρ απείραχτο 150.000χλμ. Σε συζητήσεις που έχω κάνει μαζί τους το μόνο που έχει αλλάξει ο ένας είναι τρόμπα νερού, κατά τα άλλα και οι δύο αλλάζουν λάδια στις 7500χλμ και δεν έχουν κανένα απολύτως πρόβλημα. Τα προβλήματα με τα λουκια στα πιστόνια και διάφορες βάρβατες μηχανικές ζημιές παρουσιάστηκαν σε μεταγενέστερα μοντέλα του ομίλου με τούρμποκομπρεσορατα μοτέρ, και δυστυχώς είχε να κάνει με πολλές αστοχίες υλικών απτους προμηθευτές στην γρ1 point
-
Τα Skoda ηξερα ότι είχαν τέτοια κόλπα, δεν ηξερα καν ότι το έχει και το allspice1 point
-
Βαλε wastewage forge ή φτιαχτη και η πιεση με μετρο θα ραγιζει το μαντεμι της πολλαπλης Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
p0343 βγάζει ? Αισθητήρα στροφάλου γιατί δεν δοκίμασες έναν άλλο ? Άλλαξες κανένα ιμάντα πρόσφατα ? Η πεταλούδα με το reset άσχετη.1 point
-
1 point
-
1 point
-
καλημέρα. τον ιούνιο του 20 (αν θυμάμαι καλά) είχα πάρει ένα test trive, t roc χειροκίνητο. έκανε αυτο που λες. αυτή η δυσκολία. τους το ανέφερα και μου είπαν πως πρέπει να συνηθίσω την χρήση του start/stop.οτι με το καιρό θα έβρισκα τη στίγμη που θα έβαζα ζωστά την ταχύτητα........δεν είχα συνηθίσει το start/stop..κάπως ετσι... δεν το συνέχισα γιατί ήθελα αυτόματο και αυτόματο αγόρασα. δεν συμφώνησα μαζί του βέβαια αλλά δεν το συνέχισα. εμπειρία σου περιγράφω δεν σου δίνω λύση1 point
-
Video με ιστορική αναδρομή για το Corrado. Δυστυχώς το βρήκα μόνο σε αγγλικά... The Volkswagen Corrado Story Επίσης ένα άρθρο για την τεχνολογία του Corrado Ποια τεχνολογία της Porsche είχε το VW Corrado; Πηγή: autogreeknews.gr1 point
-
Η καθαριότητα είναι μισή αρχοντιά! [emoji12][emoji41][emoji7] VW Tiguan Allspace 2.0 TDI Biturbo 240HP DSG7 R-Line 7seater1 point
-
Καλησπέρα σας, Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου από την ΚΑΡΕΝΤΑ και την επέκταση εγγύησης. Θα παρακαλέσω τους admin να μην σβήσουν το ποστ γιατί το θέμα μας αφορά όλους. Όπως έχω αναφέρει σε προηγούμενα ποστ έχω κάνει επέκταση εγγύησης μέσω της Allianz. Δυστυχώς την χρειάστηκα. Έχω αλλάξει τούρμπο και όλα τα παρελκόμενα καθώς και διακόπτη του πάρκινγκ του αυτόματου κιβωτίου. Από την πρώτη στιγμή ζήτησα με καθαρά φιλική διάθεση και χωρίς καχυποψία τα παραστατικά των ανταλλακτικών. Εφόσον το συνεργείο δεν σου δίνει την δυνατότητα να είσαι μπροστά κατά1 point
-
Άμα το βαρεθείς.. σε 1-2 χρόνια υπάρχει λύση για υβριδικό τουρμπάκι 250-280άλογα αλλάζει εντελώς το αυτοκίνητο.1 point
-
Ο κινητήρας μετά από 8500χλμ είναι σαν την πρώτη μέρα. Και αν και για 95 άλογα το αυτοκίνητο και φορτωμένο δίνει τα ρέστα του! Αρσλάνογλου Ι. Θα με βρεις! Sent from my iPhone using Tapatalk1 point
-
Και skonda να μην έχουμε οι μισοί πάντως έχουμε group vag και από αυτούς το 1/3 vcds/vag-com Sent from my ASUS_X00HD using Tapatalk1 point
-
Μια ερώτηση παιδιά. Αν θέλεις στο μέλλον (αφού πάρεις το αυτοκίνητο) να αλλάξεις το RCD 300 με το RNS 510 (π.χ. αγοράζοντας το από e-bay) θα μπορείς να το κάνεις; Χρειάζεται ιστορία για να συνδέσεις την κάμερα οπισθοπορίας, την κεραία GPS κ.λ.π. ; Επίσης θέλω να ρωτήσω το RCD 300 πόσα Watt βγάζει; Αξίζει να πάει κανείς στο λίγο ακριβότερο RCD 500 αν δεν του είναι απαραίτητο το CD-changer; (Θα χρησιμοποιώ iPod οπότε δεν το χρειάζομαι).1 point
This leaderboard is set to Athens/GMT+02:00
-
Newsletter