Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

rallakias

Members
  • Content Count

    372
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rallakias last won the day on July 26

rallakias had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About rallakias

  • Rank
    VWClub Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Eos
  1. Το γεγονος οτι αφηνεις να κρυωσει η τουρμπίνα μετα απο καθε βολτα ή ζεσταινεις ευλαβικα τον κινητηρα σου ,δεν σημαινει αναγκαστικα οτι η τουρμπινα θα βγάλει 300.000 χλμ ζωης.Ειναι αναγκαιο να προσεχεις κατα τη χρηση της τουρμπινας ,για να την βοηθησεις να μακροημερευσει αλλα το ενα δεν συνεπαγεται αναγκαστικα και το αλλο. Το γεγονος οτι ΕΝΑΣ κινητηρας του Χ Αποστολη ,άντεξε να δουλευει στα 300 αλογα δεν σημαινει οτι θα αντεξουν όλοι οι ιδιοι κινητηρες τα 300 αλογα.Το γεγονος οτι η τουρμπίνα του Χ tsi.xristos έβγαλε 100.000χλμ ζωης με σκισημο ,δεν σημαινει οτι ολες οι ιδιες τουρμπίνες θα εχουν την ιδια διαρκεια ζωής.Ουτε βεβαια το γεγονος οτι η τουρμπίνα του Ψ BillVWRuleZ αντεξε για ''μόλις'' 40.000χλμ ,σημαινει οτι τοσο αντεχουν οι τουρμπίνες. Μην γενικευετε καταστασεις και βγάζετε αυθαιρετα συμπερασματα.Ενα συμπερασμα που βγαινει απο στατιστικο δειγμα 1 ατόμου ,αντε και αλλων 3-4 φιλων του που εχουν το ιδιο μοτερ με αντιστοιχες βελτιωσεις ειναι το λιγοτερο για γέλια ,για να μην πω οτι ειναι για λαικη καταναλωση σε επιπεδο φόρουμ. Ολοι καταλαβαινουν οτι οταν ενα μηχανικο μερος απο εκει που δουλευε στο 60% της δυναμικοτητας του ,το κανεις να δουλευει στο 95% ,ειναι αυτονοητο οτι δεν θα εχει την ιδια διαρκεια ζωης.Το αν αυτη η ζωη θα κρατησει 40.000χλμ ή 200.000χλμ δεν το ξερει κανει εκ των προτερων.Απλά συμβαίνει!Η ολη βελτιωση μεσω ενος προγραμματος του κινητηρα ειναι ενα ρισκο και οποιος δεν ειναι διατεθειμενος να το αναλαβει (να βαλει το χερι στην τσεπη στην περιπτωση στραβής) καλο θα ειναι να καθεται στα αυγα του. Εν κατακλειδι , μην ψαχνετε τι εφταιξε και του Χ η τουρμπινα εζησε Χ καιρο ,ενω του Ψ αντεξε για Ψ καιρο.Δεν ειναι επειδη ο Ψ ειχε κρεμασει ενα ματακι στην τουρμπίνα ,ουτε βοηθησε το ευχελαιο που εκανε ο Ψ για να ζησει περισσοτερο η τουρμπίνα του.Απλά εννιοτε στη μηχανολογία ''shit happens'' και κατι χαλάει χωρις να το περιμενεις (αν και θα επρεπε να το περιμενεις).
  2. Εσυ λογκαρησε το 140 ,το ιδιο ειναι.Δειχνει την πιεση της αντλιας βενζινης.
  3. Προσωπικα , ενα βελτιωμενο ΦΠΕ θα το αγοραζα καθοτι πιστεύω οτι ειναι σχεδον πάντα εντος των οριων του κινητηρα απο τη μαμα VW.Αλλα βελτιωμενο με αλλαγμενη τουρμπίνα π.χ.Κ04 setup δεν θα το επαιρνα με τίποτα γιατι δεν του εχω καμια εμπιστοσυνη του τι εχει κανει ο προηγουμενος και γιατι πραγματικα το πουλάει. Πολλοί τελικα πουλάνε ενα αμαξι- project γιατι τελικα ''δεν τους βγήκε''.Οι περισσοτεροι πουλάνε χώρια τα ανταλλακτικα και μετατρέπουν το αυτοκινητο σε ''μαμα'' για να το πουλήσουν και δεν παίρνεις και χαμπάρι του τι εχει κανει πιο πριν.Αλλα να το ξέρω οτι ηταν απλό gti και εγινε S3 setup απλά με την προσθηκη μιας τουρμπίνας-οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω!
  4. Προσωπικα αν ισχυει το ''έχει κάνει 3000 χλμ με αυτό το setup'' θα με προβληματιζε αρκετά το γιατι αφου εκανε τόσο κοπο/εξοδα κάποιος ,αποφασισε να πουλησει το αυτοκινητο του χωρις να προλαβει να το χαρεί.Μου δινει την εντυπωση οτι κάτι εγινε και τον εκανε να αλλαξει γνωμη-να το πουλησει. Ασε που γενικα ειμαι επιφυλακτικος για την αξιοπιστια του εγχειρηματος ''κοτσάρω μια Κ04-αλλαζω και αντλια και δουλεύω με +150 αλογα/+15 κιλα ροπή με κλειστο μοτέρ''....
  5. CF δεν πρέπει να λογκάρεις να δεις αν κόβει μοιρες το μοτερ ,απο πειράκια? Οι πιέσεις εφόσον η πραγματικη πίεση ακολουθει τη ζητουμενη ,τοτε πρέπει να ρωτησεις τον προγραμματιστη το γιατι πέφτουν και μετα ανεβαινουν. Εσενα το προγραμμα για τι στο πουλήσανε για 95αρας?Με τοσο αβανς ,δύσκολο να δουλέψει με 95αρα. ????? Δεν το καταλαβα! Κανε πάντως κι ενα λογκ στο block 031
  6. Απο οτι βλέπω εισαι στην Καβαλα ,οπότε οι επιλογές σου ειναι εντελώς διαφορετικες απο τις δικές μου που ειμαι στον Πειραια και εχω 20 εταιρειες με προγραμματα στα πόδια μου.Βλέπουμε το ιδιο πραγμα απο αλλη οπτικη. Εχεις δίκιο οτι και ελληνα προγραμματιστη να εβρισκες θα έπρεπε να πας σε αλλη πόλη ,αλλα τουλαχιστον τοτε θα ειχες καποιον να πιασεις απο το γιακα.Τέλος πάντων ότι διαλεξες-διαλεξες. Κάνε ενα λογκ και στο block 020 και στο 118 .Το προγραμμα σου ειναι για 100αρα προφανως.Αν ειχες λογκ της προηγουμενης εκδοσης του προγραμματος θα φαινοντουσαν αμεσα οι διαφορες. Οι καμπύλες του αβανς σου ειναι σωστές ,παραξενες τιμες δεν υπαρχουν ουτε στις πιεσεις σου ουτε πουθενα.Απλά το προγραμμα σου ειναι ''κρατημενο'' στις μεσαιες για τους Χ λόγους.
  7. Φιλε , Α)το Logs ειναι σε χάλια μορφή ,δεν φαινεται τη μετραει η καθε στήλη όπως και δεν εχεις λογκαρει αλλα σημαντικα blocks όπως 020 (πειρακια).Μην κανεις logs με 4η ή με 6η θα σκοτωθεις στο δρόμο.Κάνε μια καλη μετρηση απο χαμηλα μεχρι κοφτη αλλα με 3η -ειναι αρκετό το φορτίο.Επίσης καλυτερα να ανεβαζες τα logs σου στο docs.google.com .Τέλος μην συγκρινεις τη ροπή που σου δείχνει το vag com με την ροπή που μετραει το δυναμομετρο.Ειναι σαν να συγκρινεις το cybersex με το πραγματικο sex. Β)κατα τα αλλα εμπλεξες με εναν βελτιωτη σε αλλη χώρα του οποίου δεν ξερεις ούτε τη φάτσα.Κρέμεσαι απο τα emails και τις long distance απαντησεις τους.Δεν ειχες σκεφτει το ενδεχομενο αν κατι πηγαινε στραβα ,πως θα εβρισκες ακρη Ελλάδα-Αγγλια? Γ)Προφανως έπεσε ''ψαλιδι'' στις μεσαιες και δεν αποδιδει τα νουμερα που σου υποσχέθηκαν τα οποια μαλλον τα επιανες με το αρχικο προγραμμα.Ειτε ειχε προβλημα το προγραμμα ,ειτε ήταν θέμα προβληματος σε hardware ττα κοψιματα που ειχες στην αρχή. Δ)Θα συμφωνησω με τον ''VAG-Lover'' ότι μην παλεύεις με τα διαγραμματα και τα logs.Αν εισαι ευχαριστημένος με αυτος που οδηγας ,μεινε οπως εισαι και απολαυσε το.Αν δεν εισαι ψάξε να βρεις μια πιο δραστικη λύση απο το στείλε mail/κανε λογκς/ζήτα γνωμες-δοκιμασε αλλο προγραμμα. Φιλικα πάντα και με καθε διαθεση να βοηθησω.
  8. Οταν ο κατασκευαστης παραγει ενα κινητηρα τουρμπο ,τον σχεδιαζει για να λειτουργει στο π.χ. 60% των δυνατοτητων του για λογους αξιοπιστιας.Αντιστοιχα η τουρμπίνα δουλεύει κι αυτη στο 60% της δυναμικοτητας της μπορώντας να ανεβασει περισσοτερη πιεση αν ζητηθει. Το προγραμμα ξεκιναει με το να εκμεταλλευτει ολη την δυναμικοτητα της τουρμπίνας ,παραγοντας μεγαλυτερη πίεση του εισερχομενου αέρα ο οποίος με το αναλογο επιπλέον καυσιμο ,παράγει μεγαλυτερη ιπποδύναμη.Πριν εχεις ενα κινητηρα με π.χ. 0,6bar πιεση και μετα εχει εναν κινητηρα με 1,0bar πιεση-κερδιζεις ας πούμε 40% επιπλέον εισερχομενο μειγμα βενζινης/αερα και ας πούμε ''ενδεικτικα'' επιπλέον 30% ιπποδυναμη. Οι διαφορες επιπλέον ρυθμισεις αβανς/μειγματος/πεταλουδας γκαζιου κτλ ερχονται μετα.
  9. Σαφως και βλέπω τι γράφεις και αυτο που γράφεις ειναι επιβεβαιωση των λεγομενων μου , οτι η δυναμομετρηση αυτη ειναι χωρις λόγο ύπαρξης μιας και δεν ειναι κατι εφαρμοσιμο για καθε μερα! Αυτα μη μου τα λες εμενα-πες τα σε αυτον που είδε τα νουμερα της δυναμομετρησης και ενθουσιαστηκε!Ειδε το τυράκι αλλα δεν ειδε τη φάκα.
  10. Αν βγάλεις την καταλληλη ασφάλεια απο το ασφαλειοκιβωτιο ,ολα βγαίνουν....
  11. To extreme δεν ειναι μονο στο decat (που για εμενα ειναι το απόλυτο καφριλικι) ,αλλα στο συνδυασμο decat+106 οκτανια. Ε ναι πώς να το κάνουμε ,αυτη η δυναμομετρηση ειναι μια ασκηση επι χάρτου,μια δοκιμη,ενα πείραμα!Δεν ειναι για να την πάρεις σοβαρα υπόψιν. Δεν πιστεύω οτι υπάρχει λογικος ανθρωπος που θα εβαζε τέτοιο προγραμμα για να κυκλοφορεί το αμαξι του καθημερινα και με τους πιο πάνω περιορισμους.
  12. decat, 100RON fuel + octane booster Αυτα ειναι ''ασκησεις επι χάρτου''.Ειναι απλά το τυράκι για να τσιμπήσει κανενας πελάτης. Τα εφικτά νουμερα για νορμαλ καταστασεις ειναι σαφως λιγοτερα! Μην βλέπετε τέτοια εξεζητημενα πραγματα και τρελενεστε. Θα κυκλοφορουσες το αμαξι σου χωρις καταλυτη και με octane booster ολη μερα για πάντα ,για να βάλεις αυτο το προγραμμα? Για εμενα ειναι χαζομαρες αυτα.
  13. Το οτι στο ρελαντι ανεβοκατεβαινουν οι στροφές συνηθως ειναι καποια τρύπα σε καποιο κολάρο. Οσο για το να μην μπορει να συνδεθει στον εγκεφαλο προφανως και δεν ειναι προβλημα του εγκεφαλου αλλα του κινεζικου vag com....
×
×
  • Create New...