Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

ghort

Members
  • Content Count

    406
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About ghort

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/28/1985

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)
  • Car's nickname
    Εργαλειο

Recent Profile Visitors

6,956 profile views
  1. Καρεντα Μηλιαρακη το παω...Το ξερουν οτι δε τα καταγραφει ολα γι αυτο μου ειπαν να αλλαξουμε τις δυο βαλβιδες αν το ξανακανει κι ας μη το καταγραψει. Το ξανακανε προχτες. Θα ριξω μια τελειως κουφη εκδοχη. Υπαρχει περιπτωση επειδη εχω ηχοσυστημα στο αμαξι παιζει απο τις δονησεις του woofer οταν το εχω τσιτα να δυσκολευεται η μαγνητικη του κομπρεσορα να κομπλαρει και να ξεκομπλαρει καθως μιλαμε για ανοχες του χιλιοστου? Γιατι εφαγα φλασια οτι και τις δυο φορες που παρουσιασε το προβλημα επαιζα δυνατα! Ακουγεται κουφο τελειως τι λετε? Εχουμε καταντησει να ψαχνουμε ψυλλους στ αχυρα με το πολακι. Το πηγαμε μια βολτα δεν εκανε κατι. Εγω το δουλευω καθε μερα και στο manual. απο το σεπτεμβρη του 2012 που αλλαξα κιβωτιο δεν εχω θεμα εκτος απο ενα μικρο τρεμουλο καμια φορα οταν αφηνεις το φρενο για να ξεκινησει χωρις γκαζι που απο οτι εχω δει πολλοι το εχουν απο την αρχη. Με το πρωτο κιβωτιο δε το ειχα. Αλλα αμα ειναι αυτο το κιβωτιο να βγαλει πολλα χρονια ας ειναι κι ετσι.
  2. δυστυχως ο εγκεφαλος δεν ειχε καταγραψει κατι....οποτε η μεθοδος θα ειναι μολις το κανει πιο τακτικα να το παω να το δουνε παλι μηπως αλλαξουμε αρχικα τις δυο βαλβιδες...και βλεπουμε. υπομονη...καημο το εχω να κλεισω ετσι για το γαμωτο μια απροβληματιστη διετια!!!
  3. Τι ειναι η μαγνητικη αντλια του κομπρεσσορα? για να δουμε αυριο το παω αντιπροσωπεια να το βαλουνε εγκεφαλο να δουμε αν θα δειξει κατι. Δεν ξερω για το γραναζι 5ης τοτε. Ετσι μου ειχαν πει. Ειχε βγαλει ενα γερμανικο κλειδι στην ενδειξη των ταχητυτων τοτε. Η μαγνητικη του κομπρεσσορα περναει εγγυηση να υποθεσω? Θα παω αυριο να δω τι θα μου πουνε στην Καρεντα και θα ενημερωσω. Αλλα δεν ειναι κατασταση αυτη ρε παιδια ομως να μη μπορει να σταυρωσει 1-2 χρονια χωρις προβλημα αυτο το αμαξι. Πολυ ταλαιπωρια...
  4. Παιδια να μην πολυλογώ SOS. Το πολακι ειναι του 2011 και με εχει ταλαιπωρησει πολυ. Σημερα ξαφνικα κανει σαν να εχει προβλημα ο κομπρεσσορας. Δηλαδη απο τις 1400 περιπου στροφες μεχρι τις 2200 ανεβαζει με δυσκολια σα να ειναι μπουκωμενο. στα καλα καθουμενα. Βεβαια με ειχε προειδοποιησει πριν κανα μηνα εκει που ειχα 7η κατεβαζω σε 6η και ενω ειχα 3000 στροφες που ειναι στα φουσκωματα ο κομπρεσσορας λιγο πριν δωσει θεση στη τουρμπινα παταγα γκαζι και ειχε καρφωθει εκει στις 3000 και δεν εδινε. Ειχα ανεβασει παλι σε 7η και εμενε παλι στις 3000. Μονο οταν ειχα κατεβασει σε 5η ξεκολλησε. 1 μηνα τωρα ηταν μια χαρα. Και σημερα ξαφνικα, μολις 2 μερες απο τοτε που του εκανα σερβις στην Καρεντα μου κανει αυτο. Τι μπορει να ειναι γαμωτο παλι? Εχει κανεις αντιμετωπισει κατι παρομοιο??? Πανω που ελεγα οτι εχω ησυχασει. Το αμαξι εχει 52000 χιλιομετρα. Στα 22.000 χιλιομετρα αλλαξα ολοκληρο το DSG γιατι βγηκε ελλατωματικο γραναζι της 5ης. Μετα αλλαξα μπλοκ στον κινητηρα επειδη επινε 1λιτρο λαδι καθε 1000 χιλιομετρα. Μπορει να ειναι καμια βαλβιδα Ν75? Να εχει βλαβη ο κομπρεσσορας? Η παλι τιποτα με το κιβωτιο?? Να σημειωσω οτι κοντα στις 3000 το προβλημα σταματαει μετα μπαινει η τουρμπινα.
  5. φιλε μου το εψαχνα κι εγω 2-3 πριν κατι μερες και δε βρηκα τιποτα...μονο για golf δυστυχως..ξενερωσα.
  6. Πολυ καιρο ειχα να γραψω...Ερωτηση. Σε εμας με το προ-facelift GTI οταν σε ενα χρονο βγει με τον ιδιο ακριβως κινητηρα το GTI με 192 αλογα θα μπορουμε να απαιτησουμε απο τον αντιπροσωπο να μας περασει τη χαρτογραφηση του facelift με τα 192? αφου τον ιδιο κινητηρα θα εχουν.
  7. ευχαριστω συνφορουμιτες. Ενημερωτικα μηπως ενδιαφερεται κανεις για τις μαμα ζαντες του GTI? αν ναι να μου στειλει pm. Ειμαι μεταξυ να τις βαψω μαυρο gloss η να τις πουλησω μιας και ειναι αγρατζουνιστες και να βαλω αλλες με τα χρηματα απο την πωληση. Ποια η γνωμη σας??
  8. Μια ερωτηση το πολο το GTI τι καρε εχει? 4Χ100 ? και τι offset ειναι 7J ή 7,5J ??
  9. εγω πριν 2 χρονια αθηνα χαλκιδα με πολλα km στο κοντερ σε ολες τις μεγαλες ευθειες κατεληξα να δω 120 φιλε!
  10. Παιδες 250μλ στα 2000 καλα ειναι. μονος μου το μετρησα οχι αντιπροσωπεια. στις 3000χλμ μου χαν πει να κανω ελεγχο εκει τελευταιο. Νομιζω πως ειναι στα πλαισια του κατασκευαστη η καταναλωση. Επισης να σημειωσω οτι δε το εστρωσα καν με το νεο μοτερ. Αντε για 200-300 χλμ να του φερθηκα λιγο ηπια. μετα του 'ηπια' το αιμα! χαχαχα
  11. Μετα απο την αλλαγη κινητηρα σε 2000χλμ εχει καψει περιπου 250 ml.
  12. Λοιπον συνεδελφοι παθοντες πηγα για τη μετρηση σε 1100 αντι για 1000χλμ και ειχε καψει γυρω στα 100ml. αν μεινει σε τετοια επιπεδα εγω ευχαριστημενος ειμαι. μην πω ευτυχισμενος με ολα αυτα που εχω τραβηξει σε ενα χρονο. Ζητησαν απο Γερμανια να το ξαναπαω για μια τελευταια μετρηση μετα απο 2000χλμ. Για το φιλο που εχουν κανει τοσο καιρο να του το φτιαξουν ειναι εξωφρενικο απλα. Εγω το εβαλα μεσα τριτη πρωι και παρασκευη μεσημερι το ειχα. Δε θυμαμαι να το χα αναφερει αλλα δεν το εστρωσα καθολου. Απλα ημουν ηρεμος και δεν πατουσα τερμα γκαζι στα πρωτα 200χλμ μετα σιγα σιγα επεστρεψα στα παλια σκισιματα.
  13. Εγω εχω κανει 650 με το νεο μοτερ ακομα ουτε γραμμαριο δεν εχει κατεβει. Εγω απο την ωρα που το αλλαξα το οδηγω οπως το οδηγουσα. Το πρωι για τη δουλεια σαν κυριος και το βραδυ σαν "αλήτης" !! δλδ σε αυτα τα 650 του χω πιει το αιμα ωρες ωρες απλα γενικα σπανια αλλαξω μετα τις 5500 - 6000. ακομα ουτε γραμμαριο και τα λαδια πεντακαθαρα. φτου φτου να συνεχισει ετσι να ηρεμεησω πια.
  14. φιλε αν θες δες τις αγγελιες πουλαω το ενα ειναι σαν καινουργιο σχεδον. θα σου ερθει πολυ φθηνοτερα απο το να παρεις και τα δυο καινουργια! η στειλε μου pm γιατι δεν ξερω ενω ειχε ακομη δυο μερες να ληξει η αγγελια δεν τη βλεπω.
  15. λοιπον φιλαρακι το χα κανει εγω. ναι θελει αλλαγμα η μετωπη. απο αντιπροσωπεια το ξεχνας θελει αρκετα πανω απο χιλιαρικο ολη η μετατροπη. αν εισαι απο Αθηνα πηγαινε λιοσιων και ψαξε στα ανταλλακτατζιδικα για προφυλακτηρα απο gti ή gt ή gt sport (ο ιδιος ειναι). ψαξε επισης για ημιτασιον μασκα και γριλιες και θα σου ερθει πολυ φθηνα και δεν εχει καμια διαφορα. ο πισω του gti αλλαζεις μονο το κατω κομματι ταιριαζει κουτι και εχει απο αντιπροσωπεια ενα 75αρι. αν βρεις καπου να δωσεις και τα παλια σου θα σου ρθει ακομη πιο φθηνα. υπολογισε μαξιμουμ ενα 200αρι προφυλακτηρας μασκα και γριλιες και μαξιμουμ 100 η μετωπη (δε θυμαμαι αν θελει και τραβερσα) και 75 το πισω και ενα 150αρι τα βαψιματα. με 500 και κατι λογικα εισαι κομπλε. τωρα αν θες και πλαινους μασπιεδες δεν ξερω γιατι δεν τους εβαλα. ειναι ομορφο και χωρις αυτους.
×
×
  • Create New...