Jump to content

Dimitris_glx_1100

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

About Dimitris_glx_1100

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car
  • Car's nickname
    ΧτικιόΜΚ2Edition...!

Dimitris_glx_1100's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Δες μία αυτο: http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=36100&view=findpost&p=468175 Παθαίνεις και κάτι απο αυτα.? Γνώμη μου. κίνηση 1. Αλλαγή Ποτενσιόμετρου πάνω στη πεταλούδα από μπροστά (TPS). http://www.gasgoo.co...ts/1014525.html Βαλβίδα ρελαντι, καθάρισμα πεταλούδας. Επειτα είναι τα μπέκ, αν δεν τα έχεις καθαρίσει καλά. Ιδέα φίλου ήταν βαλβίδα ρελαντί (που να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι καν που είναι) ή αισθητήρας στροφάλου/εκκεντροφόρου. Φωτό αισθητήρα στροφάλου / εκκεντροφόρου (αν δεν απατώμαι) Πέτα το ρε αγόρι... Δε μας θέλει. Εγω στο ειχα πεί μη το βάλεις. Θα πλερώσεις. ΧΤΙΚΙΟ.
  2. 200€ παρά κάτι cent είναι η απάντηση από αντιπροσωπεία. Αύριο έχει άλλο σαφάρι...!
  3. Καλημέρα "Ξαδέρφια" Είδα Γενικό θέμα ρελαντί και για να μην ανοίγω νέο συνεχίζω εδω... Σασί από ibiza 6K (1995) με κινητήρα ABF 2.0 16v. Συμπτώματα: Να γίνω εκνευριστικά περιγραφικός. Είσαι σε πορεία ( Νέα Σμύρνη - Καλλιθέα από 15χλμ μέχρι 60 -70 ή Νέα Σμύρνη - Ίλιον που φτάνεις μέχρι 130 - 140χλμ ) άρα μιλάμε για εύρος ταχύτητας, (οπότε δεν είναι μπούκωμα,) και όπως πας να σταματήσεις παρουσιάζονται τα παρακάτω συμπτώματα: α) συμπλέκτη - νεκρά και φρένο μέχρι να ακινητοποιηθεί. β) συμπλέκτη - φρένο - κατέβασμα - συμπλέκτη - φρένο. γ) Απλό ξεκίνημα για 1- 2 μέτρα και στοπ πάλι, δ) Όπισθεν - μπροστά στο παρκάρισμα αν χρειαστεί να παίξω για να παρκάρω. και άλλα πολλά σωστά και μη σταματήματα... Έχουμε τα εξής: Με ρελαντί 800-820 -> "να σημειωθεί ότι δε σβήνει εν πορεία ρολαριστά,συμπλεκταρισμένος, φρεναριστόε.. πρέπει να σταματήσει (μπαστακωθεί).." 1. (Ενώ ακινητοποιηθεί) Ρίξιμο μέχρι 150- 100 στροφές, ανέβασμα μέχρι 1000-1050 στροφές και ένα πέσιμο ξερό στις 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει. 2. (Ενώ ακινητοποιηθεί) Κράτημα στις 200 (1-2 δευτερόλεπτα) και 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει. 3. (Ενώ ακινητοποιηθεί) παιξίματα μεταξύ 800 - 300 - 400 - 100 - 0 με αποτέλεσμα να πεθάνει. Συχνότητα συμπτώματος εντελώς τυχαία. Μπορεί 5 στα 10 σταματήματα να το κάνει και να το προλάβω κάποιες φορές με 1-2 χαιδέματα του γκαζιού να σταθεροποιηθεί, μπορεί και 1 φορά μόνο να το πάθει (πάντως μια φορά θα συμβεί σε κάθε κίνηση του οχήματος.) Βενζίνη 100 ή 95 δεν λένε να δείχνει διαφορά.. έχω βάλει σαν πρώτο στόχο αλλαγή ποτενσιόμετρου πάνω στη πεταλούδα από μπροστά (TPS). http://www.gasgoo.co...ts/1014525.html To 9 από το παρακάτω σχήμα. Υπάρχει βέβαια και από πίσω αν θυμάμαι καλά κάτι ανάλογο ηλεκτρονικό (δε θυμάμαι τι) αλλά νομίζω οτι πάει πακέτο με τη πεταλούδα. Δεν εννοώ εκεί που δένει η ντίζα. Ελπίζω να μην είναι το χυτό σώμα πεταλούδας, κλαπέτο, ρεγουλατόρος ντίζας γιατί θα κλαίμε! Ιδέα φίλου ήταν βαλβίδα ρελαντί (που να πω την αλήθεια δεν θυμάμαι καν που είναι) ή αισθητήρας στροφάλου/εκκεντροφόρου. Φωτό αισθητήρα στροφάλου / εκκεντροφόρου (αν δεν απατώμαι) Τη βοήθεια σας παιδιά και αν είναι εύκολο μια κατά προσέγγιση τιμή. Θα πάρω τη πρώτη κρυάδα σήμερα που θα κάνω έρευνα σε καταστήματα. Είδα και ebay και εξωτερικό αλλά με τα μεταφορικά πάει πιστεύω 7-8 € λιγότερο. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και καλή εβδομάδα.
  4. Παίδες θα ήθελα να σας κάνω μία ερώτηση, απο πρόγραμμα του Group προσπάθησα να βρώ κωδικο για τα ενισχυμένα σινεμπλόκ που σκεφτομαι να βάλω σε συνδιασμο με 2 μπαρες θόλων(εμπρός και πίσω) και πύρους ψαλιδιών. Τα άκρα μου είναι απο το ABF ( οπως και ο κινητηρας). Του S3 απόσο γνωρίζω ταιριάζουν , για του ΤΤ έχω κάποιες αμφιβολίες γιατι δεν μπορω να το κάνω crosscheck απο ένα πρόγραμμα του Group. To περιεργο της υπόθεσης είναι οτι ενω το είπα στο μηχανικό για να κάνουμε την αλλαγή, του ακούστηκε κάπως περίεργα να μπούν απο S3. Έχει κανεις πρόχειρο το κωδικό να με βοηθήσει λιγάκι ή ακόμα καλύτερα εάν το έχει κάνει να μου πεί εντυπώσεις?? Και απο Cupra κάνουν ... αλλα προτιμώ απο το S3. Ευχαριστώ!
  5. Καλημέρα σε όλους και καλή χρονιά! Δημήτρης απο Αθήνα ( Ξάδερφος με 2 Ibiza 95') ένα με 3d ABF κινητήρα 2.000cc απο Golf και ένα Glx 5d 1100 (απο εκει προέρχεται και το nick ). Για να προλάβω ερωτήσεις για το πώς έκανα παπάκι 1100 cc χεχε! Kαλώς σας βρήκα λοιπόν!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.