Ναι είναι λογικό να το ξανακάνει. Από κατασκευής κάθε TSI θα τον παρουσιάσει κάποια στιγμή, άλλες φορές πιο σύντομα, άλλες πιο αργά. Δύο διαφορετικά TSI των 60.000χλμ θα κάνουν περίπου τον ίδιο θόρυβο.
Ο θόρυβος αυτός λοιπόν προέρχεται από ένα μαγνητικό συμπλέκτη που είναι ενσωματωμένος στην αντλία νερού. Ό συμπλέκτης αυτός χρειάζεται δε για να εμπλέκεται και να απεμπλέκεται ο κομπρέσσορας στο επιθυμιτό εύρος στροφών.
Όταν πατάμε προοδευτικά το γκάζι ο συμπλέκτης εμπλέκει τον κομπρέσσορα προοδευτικα. Όταν πατάμε απότομα το γκάζι ο συμπλέκτης εμπλέκει πιο απότομα τον κομπρέσσορα. Το τρίξιμο λοιπόν προέρχεται από τις επιφάνειες σύμπλεξης που τρίβονται λίγο πιο βίαια μέχρι να ολοκληρωθεί η σύμπλεξη λόγω της απότομης εμπλοκής. Αυτό συμβαίνει γιατί με τη χρήση οι επιφάνειες σύμπλεξης δεν είναι καθαρές όπως συμβαίνει με ένα καινούριο συμπλέκτη ή γιατί με τη χρήση απέκτησαν τζόγο. Και στις δυο περιπτώσεις εφόσον θόρυβος δεν συνεχίζεται, σημαίνει πως η σύμπλεξη έχει ολοκληρωθεί επιτυχώς και οι επιφάνειες δεν "τρίβονται" αλλο μεταξύ τους.
Αντί να σου αλλάξουν αντλία θα μπορούσαν να τον ανοίξουν και να τον καθαρίσουν, (αν μπορεί να γίνει, δεν έχω δει το μηχανισμό από κοντα) ή να τον σφίξουν για την περίπτωση που έχει τζόγο. Πάντως δεν είναι σε καμία περίπτωση θόρυβος που θα πρέπει να σε κάνει να ανησυχήσεις, για αυτό και στην αντιπροσωπεία είναι τόσο καθησυχαστικοί.