Jump to content

Nightcrawler80

Members
  • Posts

    77
  • Joined

  • Last visited

About Nightcrawler80

  • Birthday 02/28/1980

Contact Methods

  • MSN
    nikitasfiorentis@msn.com
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Scirocco
  • Car's nickname
    Black Wind

Nightcrawler80's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Προσωπικά μου το κάνει όλη την ώρα. Στο ζέσταμα: τακ τακ τακ....πατάω συμπλέκτη...σταματά...αφήνω...το ξανακάνει. Στις αλλαγές ακούγεται θόρυβος τόσο στην αλλαγή όσο και κατά την αποσύμπλεξη. Εγώ υποψιάζομαι δίσκο και κιβώτιο, αλλά σε δικό μου μηχανικό που πήγα μου είπε ότι δεν είναι προς το παρόν πρόβλημα εφόσον δεν "γρατζουνά" στην αίσθηση τις ταχύτητες, έλα όμως που εμένα δεν μου το βγάζεις απο το μυαλλό ότι κάτι συμβαίνει και σύν τοις άλλοις ακούγεται και ενοχλητικό, ενοχλητικότερο απο το στιγμιαίο σφύριγμα καθώς ανεβάζει στροφές ( το γνωστό πρόβλημα της κούνιας)
  2. Δηλαδή πως καθαρίζει μόνο του, ως δια μαγείας???? και που πιάνει σκόνη???? μας δουλευουνε μωρέ???? φίλε πήγαινέ τους το αμάξι...βάλε τους να σου κατεβάσουν το κιβώτιο και φέρ'τους το στο κεφάλι.....άκου πιάνει σκόνη και καθαρίζει μόνο του.
  3. έχει συμβεί σε κανένα σας να ανεβάζετε κάποιο από τα δύο τζάμια (στο αυτόματο) κ να ξανακατεβαίνουν μόνο τους μετά τη μέση χωρίς κάποιο προφανή λόγο (εμπόδιο ή κάτι τέτοιο). Εμένα συμβαίνει αρκετά συχνά στο τζάμι του οδηγού.
  4. Η ζάντα σκίζει..... Όσον αφορά τις πόρτες...παρά την αρχική μου σκέψη (και όχι πρόθεση...το τονίζω αυτό!!!) αφού είδα κάποιο βίντεο σε Scirocco βελτιωμένο απο την ΑΒΤ και είδα πώς ανοίγουν και κλείνουν κόντεψα να ξεράσω..... Κατ' αρχάς ναι του πηγαίνει λόγο του ότι δεν έχουν πλαίσιο οι πόρτες του, αλλά η πόρτα κλείνει κανονικά, δηλαδή την φέρνεις στο ύψος που θα έκλεινε κανονικά και μετά την τραβάς προς τα μέσα μπλιαχ!!! κατα δεύτερον και αυτό είναι το πιό άσχημο, όλη η πόρτα παίζει και όταν είναι κάτω (φυσιολογικό) αλλά κ όταν είναι πάνω και δεν εννοώ ότι παίζει στο πάνω κάτω που είναι λογικό αλλά στο αριστερά δεξιά την ώρα που είναι ανεβασμένη.....οπότε ΑΚΥΡΟ!!!!
  5. Δεν με παιδεύεις φιλαράκο μην ανησυχείς. Η λύση του φορητού είναι μια αρκετά καλή και πάνω απ'όλα φθηνή λύση που δεν απαιτεί τπτ απολύτως απο εσένα ή το αμάξι (εγώ είχα πάρει ένα για το προηγούμενο αυτοκίνητο και τώρα το έχω στο Scirocco). Για την κεραία είμαι 100% σίγουρος. εδώ μέσα κάπου το είχα δεί κ μετά το διάβασα κ στο Manual του αυτοκινήτου, τώρα για το πώς συνδέεται.....δεν έχω ιδέα. Θεωρώ ότι πρέπει να υπάρχει κάποια προεγκατάσταση αλλίως....κλάψτα, πρεπει να ξηλώνεις ταπετσαριά οροφής, το οποίο είναι κάπως κουλό. Για τηλεόραση δεν το συζητώ....το καλύτερο να βάλεις θα έχεις προβλήματα με την λήψη όταν είσαι εν κινήσει. DVD δεν μπορείς να δείς εν κινήσει μιας και απενεργοποιείται με το που κατεβάσεις το χειρόφρενο οπότε περιττό ακόμη και για μεγάλα ταξίδια για να βλέπει πχ ο συνοδηγός. Αυτά που βλέπεις στο νέτ και έχουν χαμηλότερες τιμές σου δίνουν κεραία η οποία μπαίνει κάπου στο χώρο του ταμπλό απ'όσο ξέρω. Το βασικότερο πρόβλημα είναι ότι τα Zenec πχ δεν υποστηρίζουν Dynaudio καθόλου....δεν ξέρω γιατί αλλά όποιος έχει βάλει, σύμφωνα πάντα με την Zenec δεν θα λειτουργεί!!!!!
  6. Ναι έτσι είναι.....μπράβο ρε Κωσταντίνε, μπερδέυτηκα λόγο της διαφοράς μεγέθους της οθόνης, αλλά ξέχασα ότι ουσιαστικά έχουν το ίδιο μέγεθος σαν πηγές. Για vagcom δεν ξέρω ούτε κ εγώ αλλά δεν νομίζω. Η κεραία του GPS είναι στην οροφή μας....την έχουμε όλοι (είναι το πτερύγιο "καρχαρία" πάνω απο τον πίσω υαλοπίνακα), απλά για όσους δεν έχουμε το RNS είναι απλά διακοσμητικό. Εδώ να αναφέρω ότι η κεραία του ραδιοφώνου βρίσκεται στα πίσω πλαϊνά παράθυρα (τα συρματάκια που βλέπεις αριστερά κ δεξιά!!!!!). Για τον πόλο της μπαταρίας, απ' όσο γνωρίζω τον αποσυνδέεις μόνο όταν εγκαθιστάς ενισχυτές οπότε περνάς καλωδιώσεις παροχής ρεύματος, για τα υπόλοιπα, απλά φροντίζεις να έχεις τη μίζα στο 0 ή το κλειδί εκτός μίζας.
  7. Καλησπέρα φίλε Κυριάκο και καλοτάξιδο. Το RNS510 μπαίνει σίγουρα. Θα χρειαστούν βέβαια κάποιες μετατροπές στο ταμπλώ σου καθώς και να περαστεί η κεραία του GPS στην οροφή. Δεν ξέρω όμως αν θές να το κάνεις......Τι εννοώ....σαν εχτρά το RNS κοστίζει γύρω στα 2000 με 2500¤ . Υποθετικά αν όχι παραπάνω κάπου εκεί θα σου κοστίσει να το βάλεις τώρα, τι στιγμή που το Zenec έχει περίπου 1200¤ με σχεδόν τις ίδιες δυνατότητες. Αν θές να το χρησιμοποιείς ως NAVI έχει υπ' 'οψιν σου ότι θα έχει μόνο 30% γεωγραφική κάλυψη.....η απόφαση δική σου.
  8. ¶στα πολλοί την πατήσαμε έτσι.....εγώ το παρήγγειλα λίγες ημέρες πρίν το τέλος του 2008. Το παρέλαβα πρίν ένα μήνα και μόλις έμαθα για τη μείωση του ΕΤΤ έβαλα τα κλάματα γιατί θα μπορούσα να το είχα τουμπανιάσει κι άλλο
  9. σιγά ρε παιδιά μια χαρά πλάτος έχει...έτσι κι αλλίως όλα τα WRC αυτοκίνητα δεν έχουν "πειραγμένο" πλάτος σε σχέση με τα παραγωγής? θέλω να το δώ αυτό πάντως
  10. Φιλαράκο πρέπει να μπαίνει.....η λογική μου τουλάχιστον αυτό λέει. Έτσι κι αλλίως δεν αλλάζεις πηγή, μόνο ενισχυτή, ηχεία κ καλωδιώσεις χρειάζονται!!!!!! Το θέμα είναι αν σε συμφέρει απο άποψη τιμής.....875€ έχει αν αγοραστεί με την παραγγελία ως εξτρά, συνεπώς θα σου κοστίσει κανα 1000 αν όχι τα ίδια.......εγώ το έβαλα εξ αρχής. Πάντως απ'οτι έχω ακούσει και απο άλλα παιδιά αλλά κ εγώ σε αυτό που έκανα test drive το απλό RCD510 με τα 20 watt παίζει μία χαρά.....πολύ δυνατά και πολύ ποιοτικά. Τώρα αν θές περισσότερη ένταση μπορείς να κοιτάξεις και σε λύσεις after market.....την εγγύηση όμως πρόσεχε πάντα!!!!
  11. γκρρρρρ!!!!!! . θα με κανετε να το μετανοιώσω που το παρέλαβα πριν ένα μήνα!!!!! Το τιμόνι του είναι όλα τα λεφτά
  12. ακριβώς...αυτό μάλιστα.....για να μαθαίνουν οι αναμένοντες και να ψήνονται οι υποψήφιοι αγοραστές...χε χε χε χε
  13. έκανε τέτοιο πράγμα?????? στην πυρά
  14. έχεις βαλθεί να τσαγιάσεις όλα τα Astra GTC που θα βρεθούν μπροστά σου????? Μην ασχολειστε ρε παιδιά και όπως λέει κ ο φίλος panozz: Ρε παιδιά ποιος νοιάζεται αν περνά το χ αυτοκίνητο το ψ γι αυτό το πήραμε? Τι είναι για τον κάθε έναν μας το αυτοκίνητο ? προέκταση του εαυτού μας η μέσο κοινωνικής προβολής ? Και καθόμαστε και τσακωνόμαστε για άλογα για στροφάλους και τροχούς . Είναι καλά αυτοκίνητα και γρήγορα και τα δυο ο καθένας έχει τους λόγους του για τους οποίους το αγόρασε αλλά θέλω να τονίσω ότι όσο γρήγορο αυτοκίνητο και αν έχεις κάποιος θα βρεθεί και θα σε τσαγιάση οπότε δώρο άδωρον, κοιτάξτε να χαρείτε τα αμαξάκια σας που είναι αξιόλογα και τα δυο. Ειρήνη ημών αδέλφια. Αυτά τα κάνουν οι κάγκουρες πιτσιρικάδες που σκέφτονται μόνο με το κάτω κεφάλι .
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.