Jump to content

click

Members
  • Posts

    101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

click last won the day on August 24 2020

click had the most liked content!

About click

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Μη ορισμένος

Other Info

  • Car Type
    Scirocco

Recent Profile Visitors

3,630 profile views

click's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

4

Reputation

  1. Ελπίζω να είναι έτσι όπως τα λες. Μέχρι το ραντεβού για να το δουν πάλι, θα του κάνω μερικά χιλιόμετρα με την καινούρια βενζίνη να δω αν υπάρχει κάποια βελτίωση. Ευχαριστώ.
  2. Δεν είναι επικύνδυνο να ανοίξω την τάπα λαδιού ότα είναι ζεστό; Θόρυβο όχι, δεν κάνει κάτι παράξενο. Το μόνο παράξενο είναι το κόψιμο σε σανιδωμένη επιτάχυνση στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών. Κάτω από τις 3.000 στρ. δεν μου το έχει κάνει ποτέ μέχρι στιγμής, ούτε πάνω από τις 4.000.
  3. Αν έχει σπάσει το πιστόνι δεν πρόκειται να το φτιάξω, δεν αξίζει να δώσω και άλλα χρήματα, θα το δώσω όσο όσο να το ξεφορτωθώ. Θα μπω σε διαδικασία επισκευής μόνο αν είναι κάτι μικρό. 100αρα και επώνυμες βενζίνες βάζω πάντα για καλύτερη καύση, όχι λόγω υψηλών πιέσεων, δεν έχω καμία Porsche.. H 100αρα εξάλλου μου στοιχίζει τα ίδια με την απλή.
  4. Πάντα γεμίζω με Shell V-Power Racing. Από τότε που το παρατήρησα έχω κάνει ήδη ένα νέο γέμισμα με την ίδια βενζίνη. Σήμερα πήγα και έβαλα BP Ultimate 102 να δω αν υπάρχει διαφορά.
  5. Επίσης το κλαπέτο δεν είναι ενσωματωμένο στην τουρμπίνα που μόλις άλλαξα;
  6. Δεν έχω πολλές επιλογές για μέτρηση στην περιοχή μου, τουλάχιστο όχι σε επίσημο της VW. Άσε που όπου άλλου πάω θα ξαναπληρώσω... Για την ώρα είπαν πως θα το ξανακοιτάξουν οι ίδιοι χωρίς χρέωση, θα ενημερώσω όταν έχω κάτι νεότερο σε 2 εβδομάδες.
  7. Αν το πρόβλημά μου είναι σπασμένο πιστόνι θα ξενερώσω αφάνταστα! Ήδη νομίζω πως το αυτοκίνητο θα είναι το πρώτο και το τελευταίο μου VW. Όμως αν το πρόβλημα ήταν σπασμένο πιστόνι δεν θα έπρεπε να μου βγάζει κάποια ένδειξη; Επίσης δεν είναι λίγο παράξενο να έχω τα κοψίματα μόνο στο συγκεκριμένο φάσμα στροφών 3000-4000?
  8. Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Εννοείς πως τα μοντέλα 09-10 έχουν θέμα με τα πιστόνια και τα μπεκ;
  9. Πρώτη φορά το ακούω αυτό ως ορισμό, αλλά γκουγκλάροντας κατάλαβα τι εννοείς. Μου φαίνεται λίγο παράξενο να είναι αυτό για διάφορους λόγους. Καταρχάς όπως αναφέρω πιο πάνω χρησιμοποιώ και πάντα χρησιμοποιούσα την καλύτερη ποιότητα βενζίνης, δηλαδή αυτή που κάνει εκτός άλλων και την πιο τέλεια καύση με τα λιγότερα υπολείμματα. Επίσης όπως επίσης αναφέρω, ούτε λάδια μου καίει ο κινητήρας ακόμα και μετά από τόσα χιλιόμετρα και παρά το γεγονός πως είναι τούρμπο. Τέλος έχει 123.000χλμ. τα οποία δεν θεωρώ πως είναι και τόσα πολλά για να έχει επικαθήσεις στους κυλίνδρους. Συγκριτικά το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, όταν το έδωσα είχε 170.000 χλμ. και ποτέ δεν μου είχε εμφανίσει παρόμοια συμπεριφορά. Επίσης το πρόβλημα εμφανίστηκε από την μία μέρα στην άλλη, δεν είναι κάτι που το έκανε περιστασιακά και τώρα το κάνει πιο έντονα. Με σιγουριά βέβαια δεν μπορώ να πω τίποτα, ελπίζω να το βρουν στη VW.
  10. Σήμερα πήγα πάλι από την VW και ζήτησα να μιλήσω με το τον γενικό manager όπως με είχε συμβουλέψει ο μηχανικός που είχε δει το αυτοκίνητο τελευταία φορά. Για κάποιο λόγο αποφεύγουν να μου κλείσουν ραντεβού με τον manager, είναι η δεύτερη φορά που το ζητάω. Τώρα μου λένε πως θέλουν να τους πάω πάλι το αυτοκίνητο να το αφήσω κάποιες ημέρες να το δουν πιο διεξοδικά χωρίς να πληρώσω κάτι. Μου έκλεισαν ραντεβού να το αφήσω σε 2 εβδομάδες όταν θα έχουν επιστρέψει όλοι οι μηχανικοί από τις διακοπές. Για να δούμε...
  11. Σήμερα πήρα πίσω το αυτοκίνητο και παρέλαβα και το report των τεστ. Ευτυχώς δεν μου χρέωσαν τίποτα επιπλέον. Τα αποτελέσματα της μέτρησης στην συμπίεση είναι τα εξής: Κύλινδρος 1: 12,5 bar Κύλινδρος 2: 10,0 bar Κύλινδρος 3: 9,6 bar Κύλινδρος 4: 12,6 bar Για το τι φταίει δεν μπόρεσαν να το βρουν. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι μήπως δεν κλείνουν σωστά οι βαλβίδες στον 2ο και 3ο κύλινδρο. Δεν ξέρω αν αυτή η διαφορά συμπίεσης είναι πού πράγματι προκαλεί τα κοψίματα στο συγκεκριμένο φάσμα 3.000-4.000 στροφές. Πάντως σε καμία περίπτωση δεν δικαιολογείται τέτοιο πρόβλημα στα 125.000 χλμ., το αυτοκίνητο από την μεριά μου είναι άψογα συντηρημένο, με όλα τα σέρβις του στην ώρα του και με αλλαγές λαδιού πάντα Castrol EDGE ακόμα και νωρίτερα (δεν μου καίει σχεδόν καθόλου λάδι), με 100αρα βενζίνη πάντα (έχω ειδική κάρτα μέλους στην Shell και γεμίζω πάντα 100αρα σε ειδική τιμή) και η οδήγησή μου μάλλον είναι και συντηρητική. Επίσης να πω πως και η χρήση του αυτοκινήτου γίνεται σε ιδανικές συνθήκες, 90% της χρήσης είναι σε καλό γερμανικό επαρχιακό δύκτιο με ταχύτητες 80-100χλμ./ω, ούτε σε πόλη με κίνηση και φανάρια σταμάτα-ξεκίνα, ούτε σε Autobahn με ταχύτητες 200χλμ./ω. Γενικά είμαι πολύ σχολαστικός με το αυτοκίνητο. Πρόγραμμα και τροποποιήσεις δεν έχω κάνει ποτέ.
  12. Με πήρε σήμερα τηλέφωνο. Άλλαξε όλους τους πολλαπλασιαστές και όλα τα μπουζί και το τέσταρε πάλι. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υπάρχει. Μου είπε πως βλέπει διαφορά μεταξύ των τεσσάρων κυλίνδρων στην πίεση μέχρι 3 bar. Λέει πως μια διαφορά στην πίεση είναι λογικό να υπάρχει αλλά τα 3 bar είναι νούμερο στα όρια για να θεωρείται οκ το μοτέρ. Τώρα πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω. Αν συνεχίσω να το ψάχνω για να επισκευαστεί θα μου φύγουν πιθανότατα πολλά ακόμα χρήματα που δεν αξίζει. Ήδη την χρονιά αυτή άλλαξα καδένα και τώρα τουρμπίνα, σύνολο κοντά στις 5.000 ευρώ. Από την άλλη ούτε να το πουλήσω μπορώ αφού έχει πρόβλημα ο κινητήρας.. και το αυτοκίνητο πέρα από το μοτέρ είναι σε άψογη κατάσταση συντηρημένο μέσα έξω, σαν καινούργιο με δερμάτινο σαλόνι κλπ.
  13. Όχι. Αφού το διαπίστωσε το πρόβλημα όταν ήμασταν μαζί, μου είπε θα το ψάξει μετά μόνος του με το διαγνωστικό. Μου είχε πει ότι θα με έπαιρνε το απόγευμα να μου πει τι βρήκε. Δεν με πήρε καθόλου, μάλλον ακόμα το ψάχνει... Θα δω αύριο τι θα μου πει.
  14. Μόλις πέρασα από την VW. Μπήκαμε μαζί με τον μηχανικό στο αυτοκίνητο και κάναμε 3 βόλτες. Στις πρώτες δύο δεν το έκανε, ευτυχώς στην τρίτη και τελευταία το έκανε πάλι και το είδε. Μου το είχε κάνει άλλες 2 φορές σήμερα το πρωί, την πρώτη φορά στις 3.200 στροφές, την δεύτερη φορά άνοιγμα στο καπάκι στις 3.000 στροφές και το μεσημέρι που το άνοιγε ο μηχανικός της VW το έκανε στις 3.800 στροφές. Το άφησα πάλι να το κοιτάξει ξανά, ξεκαθαρίζοντας του πως δεν πρόκειται να πληρώσω ξανά για την διερεύνηση. Του είπα για τους πολλαπλασιαστές και θα το ψάξει και εκεί.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.