Jump to content

nikola78

Members
  • Posts

    61
  • Joined

  • Last visited

About nikola78

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

nikola78's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. KARENTA στο "δακτυλίδι" Κηφησίας...Τι να πω, από ότι φαίνεται το αυτοκίνητο, και το service είναι σαν το καρπούζι...ποτέ δεν ξέρεις πως θα σου βγεί...
  2. Οι αντιπροσωπείες είναι αρκετά ηλίθιες για να σου λένες ότι φταίνε τα λάστιχα, ο δρόμος, ότι δεν το βλέπουν... Τώρα αν είναι ή όχι κατασκευαστικό λάθος δεν νομίζω ότι παίζει ιδιαίτερο ρόλο στην συζήτηση μας...το πρόβλημα υφίσταται, είτε είναι εκ γενετής είτε επίκτητο...
  3. Με Golf VI και 15000 km, μετά από 4 ευθυγραμμίσεις...εξακολουθεί το τιμόνι να πρέπει να είναι ελαφρά στραμένο προς τα αριστερά για να πάω ευθεία...δεν γίνεται τίποτα, πρόκειται για κατασκευαστικό σφάλμα ή στραβοβιδωμένο τιμόνι...
  4. Και που να το πάμε??? Καλή λέξη για την KARENTA αναφέρεται και παραπάνω στο ίδιο topic... Δεν ξέρω αν θέλουμε και τα παθαίνουμε, αλλά αντιεπαγγελματικές συμπεριφορές μπορεί να υπάρξουν ανεξαρτήτου επίσημης αντιπροσωπείας...μία ερώτηση μόνο, σε όλα αυτά τα "μη επίσημα" με την εγγύηση τι παίζει??
  5. Έχεις απόλυτο δίκιο...αλλά μετά την απομάκρυνση από το ταμείο ουδέν λάθος αναγωρίζεται...σε κάθε περίπτωση ελπίζω να μην έκαναν αηδίες στον δρόμο με το αυτοκίνητο μου...
  6. Δικά τους... Και μόλις ανακάλυψα και άλλα ενδιαφέροντα πράγματα...εκτός του ότι μου παρέδωσα ντο αυτοκίνητο με +50 km και ξεπατωμένη κατανάλωση...μου άλλαξαν και την βάση στήριξης της πίσω πινακίδας η οποία από Παζαρόπουλος έγινε KARENTA...οι τύποι είναι απίθανοι...κρίμα που δεν πρόσεξα τα km όταν το παρέλαβα γιατί θα τους έκανα θέμα...ελπίζω να μην μου έρθει καμία κλήση ή να μην μου σπάσει ο κινητήρας γιατί το ξέσκιζαν...
  7. Το ακούω και εγώ στις 2300-2800 σε κάθε ταχύτητα και ανεξαρτήτου από την θερμοκρασία του κινητήρα ή του πόσο το έχω "πλακώσει"...μάλλον συντονισμός...
  8. Μόλις επέστρεψα από το service στην Karenta...δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω...εκτός από το service των 15000 km τους ζήτησα να τσεκάρουν την ευθυγράμμιση γιατί το αυτοκίνητο φεύγει δεξιά παρά τις 3 ευθυγραμμίσεις που του έχω κάνει και να εντοπίσουν και να διορθώσουν έναν θόρυβο που ακούγεται στις 2300-2800 rpm...πλήρωσα μόνο για το service 136 ¤. Ευθυγράμμιση έγινε δωρεάν και δεν εντόπισε τίποτα...για μία ακόμη φορά...και το αυτοκίνητο εξακολουθεί να τραβάει δεξιά...τουλάχιστον δεν με χρέωσαν τίποτα παραπάνω...όσο για τον θόρυβο: στην εντολή εργασίας ο "σύμβουλος service" σημείωσε ότι παρά την δοκιμαστική βόλτα που κάναμε μαζί δεν εντόπισε κάτι παρόλο που ο πελάτης (εγώ) επέμενε ότι ακούγεται...όπως φαντάζεστε ο θόρυβος εξακολουθεί να υφίσταται...δυστυχώς για αυτούς έχει και ο αδερφός μου golf (2 μήνες) και συγκρίνωντας τα επιβεβαίωσα την ύπαρξη του θορύβου και το πρόβλημα της ευθυγράμμισης... πάμε τώρα στα αστεία της υπόθεσης: για όλα αυτά (service, ευθυγράμμιση έλεγχος θορύβου) παρόλο που είχα κλείσει ραντεβού στο οποίο είχα ζητήσει service και ευθυγράμμιση μου κράτησαν το αυτοκίνητο από χθες στις 10:30 το πρωί μέχρι σήμερα που το παρέλαβα στις 15:30...στις 15:00 δεν ήταν έτοιμο καθώς δεν είχαν κάνει την δοκιμαστική βόλτα... η εξυπηρέτηση της εν λόγω αντιπροσωπείας στο θέμα του service κρίνεται από εμένα προσωπικά τουλάχιστον ανεπαρκής...δεν είναι δυνατόν να σου κρατούν το αυτοκίνητο για 1,5 ημέρα για ένα service αλλαγής λαδιών και μία ευθυγράμμιση. Επίσης, η παράδοση και η παραλαβή είναι ένας γολγοθάς υπομονής...οι υπάλληλοι τρέχουν συνέχεια αλλά κανείς δεν σε εξυπηρετεί...έχασα τουλάχιστον 45 min για να το παραδόσω...κλείνω με το πιο αστείο: στην εντολη εργασίας σημείωσαν ΧΕΙΡΟΓΡΑΦΑ έναν επιπλέον έλεγχο "που μου προσφέρει δωρεάν η εταιρία"...κάποιου είδους "κρυφή" ανάκληση μου μυρίζεται... Πάει και η KARENTA...για τα 30000km θα δοκιμάσω αλλού την τύχη μου...
  9. Κάποιες σκέψεις και από εμένα... Το αυτοκίνητο αποτελεί μέσο μετακίνησης, αντικείμενο πόθου (για μερικούς), τρόπο προβολής κτλ... όλα αυτά όμως με μία βασική παράμετρο που δεν πρέπει να ξεχνάμε: επιλέγεις αυτοκίνητο με βάση το τι υπάρχει τώρα και όχι με το τι θα βγεί κάποτε (άγνωστο ακόμη) και πως παραμυθιαζόμαστε μεταξύ μας για το πως μπορεί να είναι...εκτός από περίπτωση που αγοράζεις μοντέλο που ξέρεις ότι θα αντικατασταθεί σε 2 μήνες (παρόλο που πολλές φορές συμφέρει οικονομικά) δεν βλέπω άλλο λόγο να μην αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητο που εκείνη την στιγμή κυκλοφορεί...εγώ αγόρασα το golf γιατί έκρινα ότι ήταν η καλύτερη επιλογή για υτό που ήθελα την χρονική περίοδο που έψαχνα αυτοκίνητο...τι να έκανα? να περίμενα το μελλοντικό golf VII γιατί ίσως να είναι καλύτερο?? Τώρα αναφορικά με τις γενιές golf, η αξία της συζήτησης περιορίζεται σε όσους ενδιαφέρονται να αγοράσουν μεταχειρισμένο... Μακάρι τα μοναδικά μελλοντικά μας προβλήματα να ήταν "αν το golf VII (όποτε έρθει) θα είναι καλύτερο από το VI ή συνέχεια του ή θα έχει 7 πόρτες και 3 κινητήρες..."
  10. Ο δικός μου θόρυβος δεν μπορώ να καταλάβω από που ακούγεται...πάντως νοιώθω και μικορύς κραδασμούς...σαν κάτι να συντονίζει ακούγεται...ας ελπίσω ότι θα μάθω τι ακριβώς συμβαίνει την Πέμπτη που θα πάω στο service...
  11. Φίλε Αντρέα, σε ευχαριστώ γιατί είσαι ο πρώτος που μου δίνει, έστω και μία ιδέα, για το τι φταίει για τον θόρυβο στις 2300-2800 στροφές...ο θόρυβος γίνεται ανεξάρτητα από την σχέση του κιβωτίου, και επειδή οδηγώ αποκλειστικά Αττική Οδό με cruise control τα 120 km/hr (που είναι το όριο ταχύτητας) επιτυγχάνωνται με 2500 στροφές οπότε ο θόρυβος αυτός είναι εξαιρετικά ενοχλητικός για εμένα...θα σας ενημερώσω μετά το service για το θέμα... Στην παρούσα φάση τηλεφωνώ στην ΚΑΡΕΝΤΑ αλλά δυστυχώς δεν απαντάει κανένας για ραντεβού...
  12. Αυτό ακριβώς που λες...με τι ψυχή να τους εμπιστευτείς το αυτοκίνητο σου...αυτή ακριβώς είναι η πηγή του προβληματισμού μου. Ίσως τα 30-50 ¤ παραπάνω στην ΚΑΡΕΝΤΑ (πχ) να μην είναι πολλά λεφτά αν σε κάνουν να νοιώθεις, όχι απαραίτητα ορθώς, πιο σίγουρος... 0,25% της συνολικής αξίας του αυτοκινήτου δεν είναι μεγάλο ποσό αν σκεφτείς τι ρισκάρεις σε μία περίπτωση κακού service...
  13. Παρόλο που δεν έχω ακόμη προσωπική άποψη από το service του Παζαρόπουλου, θα σε ακούσω...αλήθεια δουλεύει ακόμη κανονικά ο Παζαρόπουλος ή είναι στα πρόθυρα του "λουκέτου"...Θα δοκιμάσω την "μαμά" ΚΑΡΕΝΤΑ... Ψάχωντας στο forum ανακάλυψα κάποια post όπου φίλοι έγραφαν ότι έκαναν την πρώτη αλλαγή λαδιών στα 7500 km...αν δεν κάνω λάθος το manual αναφέρεται σε 15000 km...υπάρχει κάποιος πραγματικός λόγος που θα πρέπει να ακολουθήσω και εγώ την ίδια τακτική?? ΥΓ μου πήρε λίγο χρόνο να βρω την ενότητα που μεταφέρθηκε το post μου...
  14. Γειά σας και πάλι...ήρθε η ώρα να πάω το golf μου για το πρώτο service (15000 km). Βέβαια θα τους ζητήσω να τσεκάρουν και κάποια άλλα προβλήματα όπως ευθυγράμμιση και θόρυβος στις 2300-2800 rpm...έχω δύο ερωτήσεις: 1. ξέρει κανείς το κόστος για το πρώτο service?? 2. πως είναι η κατάσταση με τον Παζαρόπουλο?? ρωτάω γιατί είμαι αρκετό καιρό σε ταξίδια στο εξωτερικό και δεν έχει τύχει να πληροφορηθώ την εξέλιξη της ιστορίας με το ενδεχόμενο "λουκέτο" της εν λόγω εταιρίας. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν εξακολουθεί να λειτουργεί το service του Παζαρόπουλου και αν λειτουργεί στα ίδια ποιοτικά πρότυπα με το παρελθόν...το "κόλλημα" με τον Παζαρόπουλο οφείλεται σε μία μικρή (10%) έκπτωση που έχω μέσω της Pazaropoulos Visa... αν έχετε κάποιο άλλο service να προτείνετε στα βόρεια προάστια, ευπρόσδεκτο... ΥΓ με βλέπω να πηγαίνω για λάστιχα γιατί πολύ γλυστράω τελευταία και το esp κάνει υπερωρίες...και να φανταστείτε δεν το πιέζω καθόλου το όχημα...
  15. και οι δύο ήχοι που παρατηρούνται στο ρελαντί, είναι συνέχεια... δεν παρουσιάζονται μόνο κατά την αρχική εκκίνηση, αλλά σε κάθε στιγμή που το αυτοκίνητο είναι στο ρελαντί...
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.