Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

themata

Members
  • Content Count

    116
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About themata

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πατρέων
  • Νομός
    Αχαΐας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

3,430 profile views
  1. Επειδή πολύς κόσμος ταλαιπωρείται με τη εταιρία και κυρίως με την αντιπροσωπεία της ορίστε και η δική μου ιστορία για παρηγοριά
  2. ευχαριστώ φίλε, οκ το αγόρασα καινουργιο 18 ευρώ είχε, δεν άξιζε να ψαξω να βρω μεταχ/νο οκ τωρα, παντως μου κανει εντύπωση το υλικό πως αλλοιώθηκε... o κωδικός του σε μαύρο ...
  3. Καλημέρα σας, μόλις παρατήρησα το πρόβλημα που σας παραθέτω στις φωτογραφίες, ενώ οι υπολοιπες πόρτες είναι εντάξει, η πορτα του συνοδηγου εχει θέμα με το υλικό το οποίο όσο το ακουμπάς τόσο κόβεται. Το αυτοκίνητο αγοράστηκε καινούργιο το 2009 και βρίσκεται μονίμως σε πυλωτή και δεν έχει φαει ιδιαίτερο ήλιο έχετε κάποια άποψη, γνώμη, συμβουλή για να το επισκευάσω ή αντικαταστήσω? ευχαριστώ
  4. 74000 ... αλλα εχει αρυθμίες στο ρελαντί και η καταναλωση απο 0.4λ/ω στο 0.7-0.8
  5. δηλαδή παιδιά ποιό είναι το κόστος καθαρισμού στις βαλβίδες πάνω-κάτω? ρωτάω γιατί κι εμένα μου είχε πει ένα 250ρι να λυσει καπάκι κλπ golf MK6 160hp
  6. Αθήνα, 15/02/2018 Αγαπητέ Πελάτη, Η Volkswagen διαπίστωσε ότι σε οχήματα ενός περιορισμένου χρονικού διαστήματος κατασκευής υπάρχει το ενδεχόμενο να υπερφορτωθεί θερμομηχανικά ο εγκέφαλος ABS/ESP και να προκληθεί διακοπή της σύνδεσης γείωσης. Σε περίπτωση διακοπής της σύνδεσης γείωσης το σύστημα ABS/ESP διακόπτει τη λειτουργία του και δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει τη σταθεροποίηση του οχήματός σας, ειδικότερα σε οριακές καταστάσεις δυναμικής οδήγησης όπως π.χ. σε υπερστροφή ή υποστροφή ή σε απότομο φρενάρισμα, ώστε να μειώσει τον κίνδυνο ολίσθησης. Εξ' αυτού μπορεί να υπάρξει κίνδυνος ατυχήματος, ειδικότερα σε οριακές καταστάσεις δυναμικής οδήγησης. Για λόγους ασφαλείας απαιτείται ο έλεγχος του αυτοκινήτου σας. Σας παρακαλούμε, έως τον έλεγχο του αυτοκινήτου σας, να οδηγείτε ιδιαίτερα προνοητικά με ταχύτητα προσαρμοσμένη στις συνθήκες ορατότητας, στις καιρικές συνθήκες, στις συνθήκες του οδοστρώματος και στις κυκλοφοριακές συνθήκες και με αντίστοιχα προσαρμοσμένο στιλ οδήγησης. Σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα με έναν Εξουσιοδοτημένο Συνεργάτη Service για να κλείσετε ραντεβού... -------------- -------------- Eπικοινώνησα μαζί τους για ραντεβού, μου είπαν ότι θα γίνει κάποιος έλεγχος στο αυτοκίνητο και μπορεί (αν χρειαστεί) να αντικατασταθεί ο εγκέφαλος... https://vw-audi.oemdtc.com/139/45f2-abs-control-module-software-2009-2010-volkswagen
  7. το διαγνωστικό δεν έδειξε κάτι, να βαζω 100αρα μου είπε και πήρα και ενα καθαριστικό κινητήρα
  8. τουλάχιστον ο λάτσης φαίνεται να είναι σωστός επαγγελματίας
  9. διαβάζοντας εδώ τα θετικά σχόλια για τον Λάτση, τον επισκέφτηκα και εγώ...με θετικές εντυπώσεις έφυγα έδειξε ενδιαφέρον να λυθεί το πρόβλημα και όχι να πάρει χρήμα...είδομεν
  10. Καλησπέρα forum, εχει προκύψει πρόβλημα στο golfακι μου (tsi160) (τρεμουλο και αυξημενη καταναλωση στο ρελαντι ) και στην δελτα καρ μου ζητησαν 400 μονο για να λυσουν κυλινδροκεφαλη να δουν τι εχει και απο κει και περα ότι αλλο χρειαστεί. Αρα ΜΑΚΡΥΑ! Πηγα σε εξωτερικο συνεργειο που συχναζω για λαδια κλπ και μου ειπε αστο δεν εχει τιποτα (θα στρωσει μονο του) ομως δεν μπορω να ξερω οτι το αυτοκινητο δεν λειτουργει σωστα. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΠΟΥ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ TSI? εχω απογοητευτεί
  11. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2013-Test-World-Summer-Tyre-Test.htm 2013 Test World Summer Tyre Test As this is a Finnish test, the main parameter during this 2013 test of summer tires wet traction, which is useful for those of us in the UK. The stopping distance on wet roads gives a fairly good idea of ​​how well the manufacturer has tuned the rubber composition, design, construction and tread pattern. All the results are below. The Results 1st: Goodyear EfficientGrip PerformanceTotal: 81 / Dry: 18 / Wet: 37 / Rolling Resistance: 10 / Comfort: 8 / Noise: 8 Overall: Goodyear scored first place for having raised the bar to a new level with regards to a low rolling resistance and high wet grip. The EfficientGrip Performance was excellent in all the tests, good handling and speed on wet roads, good ride quality in the dry and cope well with sudden direction changes. Perhaps the only negative is a comparatively average aquaplaning resistance. 2nd: Continental Premium Contact 5 Total: 80 / Dry: 17 / Wet: 37 / Rolling Resistance: 8 / Comfort: 9 / Noise: 9 Overall: The Premium Contact 5 earnt praise for its stable reaction during emergency maneuvers in the wet, but it was noted the rear was slightly unstable in the dry. Strongest aquaplaning result and the tyre has a quiet and comfortable ride. Rolling resistance is good, but not as good as the best tyres on test. The main drawback, long braking on dry roads. 3rd: Nokian Hakka Blue Total: 80 / Dry: 18 / Wet: 37 / Rolling Resistance: 8 / Comfort: 8 / Noise: 9 Overall: In joint second place, the Nokian had an extremely strong result. Surprisingly predictable and balanced tyres, they inspire confidence. Good aquaplaning, ride quality, noise and rolling resistance results round out the positive. 4th: Dunlop Sport BluResponse Total: 80 / Dry: 17 / Wet: 36 / Rolling Resistance: 10 / Comfort: 8 / Noise: 9 Overall: Dunlop have a very short braking distances and good controllability on dry and on wet pavement. At the same time, increasing the load - especially on dry pavement - can lead the car to sudden oversteer. The Dunlops are very quiet and have good resistance to aquaplaning. 5th: Pirelli CINTURATO P7 Total: 76 / Dry: 17 / Wet: 35 / Rolling Resistance: 7 / Comfort: 8 / Noise: 9 Overall: Pirelli demonstrated excellent wet grip and excellent resistance to aquaplaning but like the Dunlops, they can be a little snappy in the wet. In the dry the front of the car accurately and quickly respond during severe direction changes, providing the optimum level of security. With comfort and noise scores also high, the only draw back is rolling resistance.
  12. μάλλον λόγω DSG φοράει 60Ah και το δικό μου 160άρι με μηχανικό κιβώτιο, 44Αh έχει
  13. σημερα ρώτησα για το δικο μου (την εχω 4μιση χρόνια και μολις άρχισε να αγκωμαχαει) και η "μαμα" 44αρα εχει 97 ευρώ και η αντίστοιχη Varta 62 ευρώ (με 2 χρόνια εγγύηση) ίσως σε βαθος χρόνου συμφερει η vag αλλά εχει και 50% μεγαλυτερη αξία...
  14. απλά για την ιστορία, τελικά επικοινώνησαν προχτες μαζί μου και πήγα χτες Παρασκευη για την αναβάθμιση. Επειδή δεν πηγαινα στο επισημο (μη χεσω) συνεργειο γιαυτο αργησαν να με ενημερωσουν μεσω της VW. Δεν ειδα καποια διαφορά περαν μιας πιο γλυκιας λειτουργιας και της εμφανισης της ενδειξης ταχυτητας στον υπολογιστη που δεν υπήρχε πριν.
×
×
  • Create New...