Αυτό παιδιά για τα μοτέρ μας . Mobil 1 ESP Formula SAE 5W30
Για τους ψαγμένους εδω
http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/default.html
http://www.api.org/aboutoilgas/motoroil/index.cfm
VW 505, 506 και 507 είναι για DIESEL δεν μας ενδιαφέρουν.
Όπου VW 504 είναι longlife.
Eίναι για όλους τους κινητήρες VW με την εξαίρεση των Unit-Injector/Pump-Duse TDI χωρίς Longlife Service και χωρίς DPF χρονολογίας 1999-2003 και R5/V10-TDi πριν από το 2006.
Yπερκαλύπτει τις: ACEA C2/C3, A3/B3/B4, ACEA (Meets Engine Test Requirements) A5/B5, API (Meets Engine Test Requirements) SL / SM, API CF
Εγκεκριμένο κατά: BMW Longlife 04, Mercedes Benz MB-Approval 229.31/229.51, Volkswagen (Gasoline / Diesel) 504.00 / 507.00, Peugeot Citroen Automobiles E06-N3 / D06-N3, Volkswagen (Gasoline) 502 00 / 503 00 / 503 01, Volkswagen^ (Diesel) 505 01/ 505 00 / 506 00 / 506 01
Κινηματικό ιξώδες.
Mobil 1 ESP Formula 5W30 (API SM/CF, ACEA A3/C3/B4, VW 504.00) = 130C=6.88cSt 100C=12.1cSt 40C=72.8cSt 4C=483.48cSt
HTHS at 150C=3.58cP / Pour point=-45C / Flash point=254C / VI 164
Για να καεί αυτό το λαδί πρέπει να φτάσει στους 254C !!!!! αυτήν την θερμοκρασία πολλά 40αρια δεν την φτάνουν !!!
Tο λάδι αυτό είναι από τα κορυφαία 30αρια παγκοσμίως
Αλλαγή κάθε 7500 με φίλτρο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Βέβαια υπάρχουν και τα AMSOIL και REDLINE αλλά όχι με αυτά τα χαρακτηριστικά στην SAE 5W30 (όλα τα άλλα είναι υποδεέστερα.)