Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

panozz

Members
  • Content Count

    100
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About panozz

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 11/27/1967

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Scirocco
  1. Τεχνική ενημέρωση Μετάδοση κίνησης: Διάφορες δυσλειτουργίες στο άμεσο κιβώτιο ταχυτήτων. Ημερομηνία δημοσίευσης: 17 Φεβ 2010 Σε μεμονωμένες περιπτώσεις μπορεί να προκύψουν οι παρακάτω διαμαρτυρίες. 1) Εμφανείς θόρυβοι κροταλίσματος από την περιοχή του κιβωτίου σε ταχύτητα από περ.30 χλμ/ώρα σε άσχημες συνθήκες οδοστρώματος. 2)Δεν υπάρχει προώθηση κατά την αλλαγή του επιλογέα ταχυτήτων από "R" σε "D" χωρίς πάτημα των φρένων όπου αναβοσβήνει η ένδειξη επιλογέα ταχυτήτων 3)Τράνταγμα (προστασία συμπλέκτη) 3 δευτερολέπτων εν στάση με πατημένα φρένα Ρύθμιση λογισμικού στον εγκέφαλο του κιβωτίου. Σε περίπτωση διαμαρτυρίας να εκτελεστεί αναβάθμιση λογισμικού του εγκεφάλου κιβωτίου
  2. Σιδεροφάγε
  3. Αυτό παιδιά για τα μοτέρ μας . Mobil 1 ESP Formula SAE 5W30 Για τους ψαγμένους εδω http://www.lubrizol.com/EuropeanEngineOils/default.html http://www.api.org/aboutoilgas/motoroil/index.cfm VW 505, 506 και 507 είναι για DIESEL δεν μας ενδιαφέρουν. Όπου VW 504 είναι longlife. Eίναι για όλους τους κινητήρες VW με την εξαίρεση των Unit-Injector/Pump-Duse TDI χωρίς Longlife Service και χωρίς DPF χρονολογίας 1999-2003 και R5/V10-TDi πριν από το 2006. Yπερκαλύπτει τις: ACEA C2/C3, A3/B3/B4, ACEA (Meets Engine Test Requirements) A5/B5, API (Meets Engine Test Requirements) SL / SM, API CF Εγκεκριμένο κατά: BMW Longlife 04, Mercedes Benz MB-Approval 229.31/229.51, Volkswagen (Gasoline / Diesel) 504.00 / 507.00, Peugeot Citroen Automobiles E06-N3 / D06-N3, Volkswagen (Gasoline) 502 00 / 503 00 / 503 01, Volkswagen^ (Diesel) 505 01/ 505 00 / 506 00 / 506 01 Κινηματικό ιξώδες. Mobil 1 ESP Formula 5W30 (API SM/CF, ACEA A3/C3/B4, VW 504.00) = 130C=6.88cSt 100C=12.1cSt 40C=72.8cSt 4C=483.48cSt HTHS at 150C=3.58cP / Pour point=-45C / Flash point=254C / VI 164 Για να καεί αυτό το λαδί πρέπει να φτάσει στους 254C !!!!! αυτήν την θερμοκρασία πολλά 40αρια δεν την φτάνουν !!! Tο λάδι αυτό είναι από τα κορυφαία 30αρια παγκοσμίως Αλλαγή κάθε 7500 με φίλτρο και έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Βέβαια υπάρχουν και τα AMSOIL και REDLINE αλλά όχι με αυτά τα χαρακτηριστικά στην SAE 5W30 (όλα τα άλλα είναι υποδεέστερα.)
  4. Δεν μαρσάρουμε και σβήνουμε αμέσως τον κινητήρα.
  5. Και μια ασήμαντη αλλαγή για όσους παρήγγειλαν με ένδειξη πίεσης ελαστικών το μπουτόν μεταφέρθηκε από την κονσόλα στο ντουλαπάκι,μην το ψάχνετε άδικα
  6. Πολλοί έχουν την κακή συνήθεια να μαρσάρουν πριν σβήσουν τον κινητήρα έχοντας ο υπερσυμπιεστής ακόμη στροφές, με το μοτέρ σβηστό, και την παροχή λαδιού στον άξονα του υπερσυμπιεστή εκτός ροής, αφού η αντλία λαδιού παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο του κινητήρα , έχουμε σαν αποτέλεσμα την φθορά του άξονα λόγο μειωμένης λίπανσης. Στο ρελαντί δεν υπάρχει πρόβλημα.
  7. Ο κυκλοφορητής γιατί επί αυτού πρόκειται κυκλοφορεί το ψυκτικό υγρό για την μείωση τις θερμοκρασίας του υπερσυμπιεστή, ο λόγος είναι ότι μετά από μια γρήγορη οδήγηση αναπτύσσετε υψηλη θερμοκρασια και με το σβήσιμο του κινητήρα εγκλωβίζετε μεγάλο θερμικό φορτίο που αν δεν αποβληθεί άμεσα έχει σαν αποτέλεσμα να καεί το λάδι που είναι εγκλωβισμένο στα δακτυλίδια του άξονα του υπερσυμπιεστή, με δεδομένο ότι αν σταματήσει ο κινητήρας να λειτουργεί, σταματά και η παροχη λαδιού και στον υπερσυμπιεστή, το καμένο λάδι, και οι επικαθήσεις αυτού στα floating bearing του υπερσυμπιεστή μειώνει την λίπανση του άξονα του με αποτέλεσμα την αυξημένη φθορά και καταστροφή του.
  8. Εδώ βλέπουμε το scirocco του φίλου μας eliasj που μόλις έφτασε....... με τις αλλαγές , του ευχόμαστε καλορίζικο και καλοτάξιδο με πολλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα .
  9. Για τους φίλους που ρώτησαν για τo DSG οι εκδόσεις 2009 είναι οι LKP.LPL,LQM και LWW στα 2010 μοντέλα καταργείτε το LQM οι τύποι αφορούν το 7αρι και εφαρμόζονται στο scirocco TSI 14. 160, όσο αφορά το τι αλλαγή έχει γίνει μέχρι στιγμής δεν γνωρίζουμε, σαφώς κάποιες βελτιώσεις θα υπάρχουν, αλλά η Volkswagen είναι φειδωλή σε πληροφορίες όσο αφορά λεπτομέρειες για τα συγκεκριμένα σασμάν. http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?sho...mp;#entry318063 μια ματιά στις αλλαγές εδω post 165
  10. Προστέθηκε μια καινούργια έκδοση του DSG7 με κωδικό 0AMJ - LWW.
  11. Σήμερα στην καρέντα έφτασαν τα scirocco με τις αλλαγές, είναι τα πρώτα της 22 εβδομάδας , μια μάτια τους έριξα γιατί δεν είχα πολύ χρόνο, όντος οι αλλαγές ομόρφυναν το εσωτερικό αλλά κατά τα άλλα παρέμειναν όλα ιδία ,αύριο που θα είμαι λίγο λάσκα θα τα περιεργαστώ καλύτερα. Επίσης προστέθηκε μια καινούργια έκδοση του DSG7 με κωδικό 0AMJ - LWW. Περισσότερα αύριο.
  12. Ειρήνη αδέλφια Φίλε ChrisB σε καλωσορίζω στην παρέα μας. Με το καλό να σου έρθει το golfακι σου
  13. ¶ντε και να το ξέραμε τι θα άλλαζε ? Καπεταν Αντρέα Ζέπο το scirocco δεν το βλέπω !!!!!
  14. Φιλε Play εγώ σου δείχνω το φεγγάρι και εσύ κοιτάς το δάκτυλο μου
×
×
  • Create New...