εδω και ενα χρονο φοραω after market xenon και στα φαναρια και στα προβολακια.το αποτελεσμα τοσο το αισθητικο αλλα και το χρηστικο...παρα πολυ καλο.ΠΟΤΕ δεν με εχει βρισει κανεις,ΠΟΤΕ δεν μου εχει αναψει φωτα κανεις απο το αντιθετο ρευμα αρα ολα μια χαρα.
το ιδιο ειχε παρουσιαστει και στο δικο μου και στην αρχη ειχα τρομαξει.μετα απλα καταλαβα τι εγινε,ανασηκωσα λιγο το λαστιχακι και ολα καλα.νομιζω οτι θα επρεπε η ταπετσαρια του ουρανου να ειχε ενα εκατοστο ακομα περιθωριο ωστε να μην βγαινει ποτε απο το λαστιχο.
το ιδιο φαινομενο το εχω παρατηρησει και σε αλλα cc.
τι ψαχνεις τωρα βρε Σιμο?ο τυπος το δουλευει καλα το copy-paste.μετα λοιπον το copy-paste της σελιδας http://www.skilia.gr/car-technical-issues/1547-car-shoes.html οπου την παρουσιασε σαν δικη του αποψη στο θεμα ελαστικων...το ιδιο εκανε και με το λινκ που παρεθεσες για την πιεση ελαστικων.
κοιτα να δεις,η αληθεια ειναι οτι και μενα με προβληματιζει αυτο το πραγμα.νομιζω οτι με τις 19αρες τα αρνητικα θα ειναι περισσοτερα απο τα θετικα.
σαν θετικο μπορω να πω οτι θα ειναι μονο το αισθητικο γιατι ολα τα υπολοιπα ειναι αρνητικα.βεβαια συνυπολογιζω το γεγονος οτι εχω 18αρες και δεν συγκρινω 15αρες με 19αρες.νομιζω οτι οι 18αρες για το αυτοκινητο μας ειναι το οριο οχι απο θεμα αισθητικης αλλα απο θεμα πρακτικης.το αμαξι με 19αρες και 35αρι προφιλ θα διαβαζει την παραμικρη ανωμαλια του δρομου και θα τη μεταφερει στο τιμονι πραγμα που θα ειναι κουραστικο.επισης νομιζω οτι θα ειναι και πιο θορυβωδες αφου η ζαντα θα ειναι πολυ πιο κοντα στο οδοστρωμα.
τωρα για θεματα προσφυσης και αμεσοτητας του τιμονιου δεν θελω να τα αναλυσω γιατι οι αποψεις ειναι πολλες και διαφορετικες.απλα νομιζω οτι το 235/35/19 δεν εχει καλυτερη προσφυση απο το 235/40/18 αφου μιλαμε για το ιδιο πελμα και συνολικα για πολυ μικρη διαφορα μεταξυ των δυο τροχων.
Ξερει καποιος αν οι εν λογω ζαντες κυκλοφορουν στο ελληνικο εμποριο??
http://www.pyspeed.com/AU521-OEM-Replica-A5-Style-Audi-VW-19-inch-Wheels-p/oem-vw101-19.htm
για οσους δεν γνωριζουν...τις φοραει αυτο...
http://www.autoblog.com/2008/11/05/sema-2008-volkswagen-super-cc-performance-concept/
και επειδη σε αλλη ενοτητα Σιμο,ρωτας για λαστιχα....το SEMA yokohama φοραει...λες???
οταν ειχα παει κι εγω να βαλω xenon σε καποιο μαγαζι δεν ειχα ιδεα απο λαμπες και απο λεπτομερειες.του ειπα θελω xenon στα μεσαια,xenon στα προβολακια,led στην πρωτη σκαλα,λευκες στη μεγαλη σκαλα και λευκες στα στροφης.το ανελαβε μονος του και το αποτελεσμα αψογο.η μονη ιδιαιτεροτητα που θυμαμαι ηταν η αναφορα του στα led τις πρωτης σκαλας,οτι εχουν δικο τους εγκεφαλακι,δεν αναβουν check και οτι εδω στην Αθηνα τα φερνει μονο αυτος.
πολυ καλο το αποτελεσμα Σιμο.σκεφτομαι να το κανω αλλα δεν ξερω αν θα το καταφερω μονος μου.
θα προτεινω στον Αρη να φτιαξουμε το δικο του και μετα να επεμβω και στο δικο μου...
τελικα απο ολα αυτα που διαβαζω και απο αυτα που μου εχει πει prive ο Σιμος,εχω βγαλει το συμπερασμα οτι η μαμα εισαγωγη ειναι αρκετα καλη και δεν ξερω κατα ποσο αξιζει το ρισκο αλλαγης σε σχεση με αυτα που κερδιζεις...αν κερδισεις.
αλλωστε Σιμο και με τη μαμα εισαγωγη παρ'ολο το το ανεβασμενο setup...νομιζω οτι μια χαρα πηγαινες.
δεν ξερω Σιμο...μπορει να παιζει κι αυτο.οτι το βουρτσαρισμενο αλουμινιο ειναι πιο ποιοτικο αφου δεν ειναι πλαστικο,ειναι δεδομενο.τωρα αν εχει και καλυτερη αντοχη στο θεμα τριγμων δεν ξερω θα το διαπιστωσω στο μελλον.
παντως και ο Γιωργος(wisdom) την ιδια επ0ενδυση με σενα εχει και δεν εχει θεμα τριγμων.
We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.