
_notis
Members-
Content Count
227 -
Joined
-
Last visited
-
Καλησπέρα παιδιά, Να ρωτήσω κάτι ο κωδικός του ανταλλακτικού μόνο για το γρανάζι του μεταβλητού είναι ο 03C109088E? Εγώ που ρώτησα σε 2 διαφορετικά μαγαζιά με ανταλλακτικά μου είπαν ότι με 220-230ε τα παίρνεις όλα Επίσης δείτε αυτά: https://www.ebay.com/itm/HP0006-Nockenwellensteller-Camshaft-adjuster-Skoda-VW-1-4-TSI-03C109088E-/262137653393 https://www.ebay.com/itm/Nockenwellenversteller-VW-Audi-Seat-Skoda-1-4-TSI-1-6-FSI-03C109088E-BAG-BMY/222659449263?_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D49894%26meid%3Db0abe11caf6e4a8e984c0c68dad7235d%
-
Καλησπέρα παιδιά, Τελικά ανοίχτηκε το μοτερ, τα γνωστά και εγώ, σπασμένο πιστόνι αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής το μπλοκ του κινητήρα φαίνεται οκ. Ο μηχανικός μου μου πρότεινε να αλλάξω ένα πιστόνι και όλα τα ελατήρια με ενισχυμένα aftermarket. Για το θέμα της πρόληψης μου ανέφερε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα παρά μόνο να παρακολουθούμε για Missfires. Είχε πολλές επικαθίσεις και από εκεί είχα και τις προαναφλέξεις από τις οποίες πήρα και το πιστόνι στο χέρι. Μου πρότεινε να βάλω πρόγραμμα καθώς αυτός θα προστατεύει περισσότερο με τις ανάλογες ρυθμίσεις και
-
Δεν έχω σκοπό να το πάω τόσο απλά αναρωτιέμαι αν το έκανε μια φορά γιατί να μην το ξανακάνει? και σε ξένα φόρουμ που διαβάζω έχω διαβάσει για ζημίες τέτοιες σε πολύ λιγότερα χλμ, ειδικά στην Αυστραλία. Εμένα κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί, έφαγε γύρω στον 1,5 λίτρο λάδι και γενικά έχει χάσει ιπποδύναμη, έχω κάνει τράμπα τους πολλαπλασιαστές αλλαγή μπουζί και σε μέτρηση βρήκα χαμηλή συμπίεση σε ένα κύλινδρο. Επίσης βγάζει λευκό καπνό έχω το 6αρι 160
-
Καλημέρα παιδιά, Μια ερώτηση αφού έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τα πιστόνια, κατά την αλλαγή τι βάζετε τα μαμά πιστόνια? υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να βάλω ? κάτι βελτιωμένο σε σχέση με τα μαμά? Από τι καταλαβαίνω είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξανα συμβεί το πρόβλημα εφόσον κάνουμε εικασίες μόνο σχετικά με το τι το προκαλεί
-
Καλησπέρα παιδιά, Δυστυχώς και εγώ μια από τα ίδια, tsi 160 145.000 km έχω misfires, αστάθεια στο ρελαντί και καπνό άσπρο, έχω αλλάξει μπουζια και έχω τράμπα τον πολλαπλασιαστή χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα. Ξανά έβγαλε misfires και συνέχιζε και ο καπνός επίσης ζήτησα από τον μηχανικό να μετρήσει συμπίεση και είχα 125 125 60 125 πιστεύετε είναι κάτι στο καπάκι ή πάμε και για πιστόνια? Επίσης τι γίνεται στην περίπτωση που είναι πιστόνια? γίνεται ρεκτιφιέ και μπαίνουν λίγο πιο μεγάλα πχ +0.5 ? και το ρεκτιφιέ είναι σωστό σε αυτό το μπλοκ? από όσο ξέρω έχει επίστρωση nika
-
Καλησπέρα σε όλους, Μια ερώτηση θέλω να κάνω γιατί μπερδεύτηκα, τα ελατήρια που φοράει η ανάρτηση DCC και είναι χαμηλότερα κατά 1,5 εκατοστό μπαίνουν και στις απλές αναρτήσεις χωρίς DCC? Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος απλά να βάλει αυτά τα ελατήρια και να χαμηλώσει λίγο το αμάξι ή πάμε πάλι στην λογική καταπόνεσης των αμαρτισέρ κτλ? Ευχαριστώ,
-
Golf 5/6/7 - Ποιο Προγραμμα Φορατε Σε Tsi ?
_notis replied to panos18's topic in Κινητήρας - Βενζίνη
Tsi 160 έχω , επομένως έχει γίνει μια μικρή μείωση τιμών απο τότε που τα θυμάμαι.. -
Θα πρέπει να δω το βιβλίο των service, μάλλον έχω αλλάξει στα 60.000 και δεν το θυμάμαι.. Ευχαριστώ παιδιά
-
Ευχαριστώ για την απάντηση, Μήπως ξέρεις αν περιλαμβάνει μπουζιά η είναι λιπαντικό service?