Jump to content

_notis

Members
  • Posts

    227
  • Joined

  • Last visited

About _notis

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

6,851 profile views

_notis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλησπέρα παιδιά, Να ρωτήσω κάτι ο κωδικός του ανταλλακτικού μόνο για το γρανάζι του μεταβλητού είναι ο 03C109088E? Εγώ που ρώτησα σε 2 διαφορετικά μαγαζιά με ανταλλακτικά μου είπαν ότι με 220-230ε τα παίρνεις όλα Επίσης δείτε αυτά: https://www.ebay.com/itm/HP0006-Nockenwellensteller-Camshaft-adjuster-Skoda-VW-1-4-TSI-03C109088E-/262137653393 https://www.ebay.com/itm/Nockenwellenversteller-VW-Audi-Seat-Skoda-1-4-TSI-1-6-FSI-03C109088E-BAG-BMY/222659449263?_trkparms=aid%3D888007%26algo%3DDISC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D49894%26meid%3Db0abe11caf6e4a8e984c0c68dad7235d%26pid%3D100009%26rk%3D1%26rkt%3D1%26sd%3D262137653393&_trksid=p2047675.c100009.m1982 https://www.onlinecarparts.co.uk/oenumber/03c109088e.html είναι αυτό?
  2. Καλησπέρα παιδιά, Τελικά ανοίχτηκε το μοτερ, τα γνωστά και εγώ, σπασμένο πιστόνι αλλά ευτυχώς μέχρι στιγμής το μπλοκ του κινητήρα φαίνεται οκ. Ο μηχανικός μου μου πρότεινε να αλλάξω ένα πιστόνι και όλα τα ελατήρια με ενισχυμένα aftermarket. Για το θέμα της πρόληψης μου ανέφερε ότι δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά πράγματα παρά μόνο να παρακολουθούμε για Missfires. Είχε πολλές επικαθίσεις και από εκεί είχα και τις προαναφλέξεις από τις οποίες πήρα και το πιστόνι στο χέρι. Μου πρότεινε να βάλω πρόγραμμα καθώς αυτός θα προστατεύει περισσότερο με τις ανάλογες ρυθμίσεις και φυσικά καλή βενζίνη. Οπότε αλλάζω Ελατήρια & πιστόνι service τουρμπίνας γυάλισμα του μπλοκ κινητήρα αντλία νερού και όχι έχει να κάνει με το καπάκι που είναι χάλια, βαλβίδες κτλ .. και βλέπουμε
  3. Από τι μου είπε ο μηχανικός μου λογικά αν το είχα
  4. κατάλαβα.. Την περίπτωση να κάνω όλα τα παραπάνω την αποκλείω οικονομικά, αλλά λέω αν έχει θέμα το πιστόνι που είναι πολύ πιθανό γιατί να μην μου το ξανακάνει? αφού ουσιαστικά δεν διορθώνω το πρόβλημα.. και πρέπει να δω και τα μπεκ.. misfires είχες?
  5. Άρα αν θέλω και πιστόνια πόσο να υπολογίζω? και η ερώτηση είναι τι βάζω τα μαμά? από το polo gti? έχω διαβάσει διάφορα (εφόσον είναι οκ τα κύλινδρα.. ) είχες χαμηλή συμπίεση?
  6. Δεν έχω σκοπό να το πάω τόσο απλά αναρωτιέμαι αν το έκανε μια φορά γιατί να μην το ξανακάνει? και σε ξένα φόρουμ που διαβάζω έχω διαβάσει για ζημίες τέτοιες σε πολύ λιγότερα χλμ, ειδικά στην Αυστραλία. Εμένα κάνει ένα τρέμουλο στο ρελαντί, έφαγε γύρω στον 1,5 λίτρο λάδι και γενικά έχει χάσει ιπποδύναμη, έχω κάνει τράμπα τους πολλαπλασιαστές αλλαγή μπουζί και σε μέτρηση βρήκα χαμηλή συμπίεση σε ένα κύλινδρο. Επίσης βγάζει λευκό καπνό έχω το 6αρι 160
  7. Καλημέρα παιδιά, Μια ερώτηση αφού έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα με τα πιστόνια, κατά την αλλαγή τι βάζετε τα μαμά πιστόνια? υπάρχει κάτι άλλο που μπορώ να βάλω ? κάτι βελτιωμένο σε σχέση με τα μαμά? Από τι καταλαβαίνω είναι σχεδόν σίγουρο ότι θα ξανα συμβεί το πρόβλημα εφόσον κάνουμε εικασίες μόνο σχετικά με το τι το προκαλεί
  8. Καλημέρα, Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, ελπίζω να μην είναι πιστόνι αν και ο καπνός με κάνει να πιστεύω ότι σίγουρα τα ελατήρια θα έχουν πρόβλημα, καλά που μου είπες για τα μπεκ να τα τσεκάρω.. Ευχαριστώ
  9. Καλησπέρα παιδιά, Δυστυχώς και εγώ μια από τα ίδια, tsi 160 145.000 km έχω misfires, αστάθεια στο ρελαντί και καπνό άσπρο, έχω αλλάξει μπουζια και έχω τράμπα τον πολλαπλασιαστή χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα. Ξανά έβγαλε misfires και συνέχιζε και ο καπνός επίσης ζήτησα από τον μηχανικό να μετρήσει συμπίεση και είχα 125 125 60 125 πιστεύετε είναι κάτι στο καπάκι ή πάμε και για πιστόνια? Επίσης τι γίνεται στην περίπτωση που είναι πιστόνια? γίνεται ρεκτιφιέ και μπαίνουν λίγο πιο μεγάλα πχ +0.5 ? και το ρεκτιφιέ είναι σωστό σε αυτό το μπλοκ? από όσο ξέρω έχει επίστρωση nikasil (αν κάνω λάθος διορθώστε με) αυτή χαλάει? τελευταίο VW παίδες.. ούτε να την ξέρω..
  10. Καλησπέρα σε όλους, Μια ερώτηση θέλω να κάνω γιατί μπερδεύτηκα, τα ελατήρια που φοράει η ανάρτηση DCC και είναι χαμηλότερα κατά 1,5 εκατοστό μπαίνουν και στις απλές αναρτήσεις χωρίς DCC? Δηλαδή θα μπορούσε κάποιος απλά να βάλει αυτά τα ελατήρια και να χαμηλώσει λίγο το αμάξι ή πάμε πάλι στην λογική καταπόνεσης των αμαρτισέρ κτλ? Ευχαριστώ,
  11. Κατανοητό, Ευχαριστώ για την απάντηση,
  12. Tsi 160 έχω , επομένως έχει γίνει μια μικρή μείωση τιμών απο τότε που τα θυμάμαι..
  13. Θα πρέπει να δω το βιβλίο των service, μάλλον έχω αλλάξει στα 60.000 και δεν το θυμάμαι.. Ευχαριστώ παιδιά
  14. Ευχαριστώ για την απάντηση, Μήπως ξέρεις αν περιλαμβάνει μπουζιά η είναι λιπαντικό service?
  15. Ευχαριστώ για την απάντηση, Μια ερώτηση ακόμα, βλέπω στο Internet αρκετά μπαρόμετρα σε πολύ χαμηλές τιμές ηλεκτρονικά ή μη τι συμβαίνει με αυτά? δεν είναι καλά? πχ http://www.kris-karras.gr/auto-gauge-7.html
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.