Jump to content

gregfrap

Members
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About gregfrap

  • Rank
    VWClub Member

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Other Info

  • Car Type
    Jetta
  • Car's nickname
    jettai
  1. καποια εξηγηση για τα παρακατω...????? Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.LBL Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H10 0120 Coding: 3D3F0340071002 Shop #: WSC 00066 1 Fault Found: 00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 118 Mileage: 85391 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 18:38:51 Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-
  2. Λοιπόν παιδιά και έγω νόμιζα ότι ήμουν ο μοναδικός παθών ,συγκεκριμένα είμαι κατοχος ενός jetta 1.6 mpi 2007 που το πηρα απο αλλον και τον Σεπτεμβριο του 2009 μετα απο έκτακτη κακοκαιρια και χρησιμοποιωντας αντισταση πισω παρμπριζ και αερα σκετο απο το καλοριφερ πηρε εν κινηση φωτια η ασφαλειοθηκη και ειχα ολη την οικογενεια,,παιδια το προλαβα το αυτοκινητο στο παρα ένα, καρβουνο εγινε και πεταξε φλογα. Στην αντιπροσωπεια δεν έιπαν πολλα χκ μου και μετα απο ερευνα που έκανα εγω βρηκα ακριβως ιδιο περιστατικο σε ιδιο αυτοκινητο στην Αμερικη και βέβαια τους ξεκαθαρισα την νομικη μου εναντιωσ
  3. ΑΝ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΕΙΣΟΔΟΥ ΔΙΑΚΡΙΝΕΤΕ ΕΝΑ ΜΠΛΕ ΣΗΜΕΙΟ. ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΠΑΤΑΣ. ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΧΡΩΜΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΣΕ ΜΑΥΡΟ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΚΑΛΑ. (ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ)
  4. Ευχαριστω παιδια το βρηκα ..και το αλλαξα αλλα αυτο που εβγαλα ειχε μια ασφαλεια που οταν την εβγαλα εβλεπα μεσα το φιλτρο,μηπως καθαριζεται και ξαναμπαινει ? Βεβαια αυτο που εβαλα το καινουργιο ηταν φιξ δεν ανοιγε (chinesse) . Παντως το παλιο δεν το πεταξα αν παιζει καθαρισμα πειτε μου ,και τα ρημαδια τα σωληνακια μεχρι να βρω το τροπο που βγαινουν τα σημεια με την ασφαλεια γανιασα γιατι δεν ηταν και σηκωμενο το οχημα.
  5. Παδιά ποιός μπορεί να μου πεί το φίλτρο βενζίνης σε απλό Jetta 1.6 που είναι ? στο χωρο μηχανής ? (δεν βλέπω τίποτα γ..την στραβομαρα μου) η η πίσω απο κάτω ? δεξια αριστερα ? ευχαριστω.. ΥΓ αν υπαρχει κανένα link me video για την αλλαγη του σας ειμαι υποχρεος.
  6. κοιτα εδω μεσα υπαρχουν τα πάντα περι αυτού www.autogasforum.gr
  7. To ξανατσεκαρα ολα και ειναι οκ , μια παροχη απο το φιλτρο αερα προς την μηχανη ειχε βγει κατα λαθος απο μενα με καποια κινηση μου και τα βεντιλατερ δουλευουν οκ . Ειδομεν στο μελλον.
  8. Eυχαριστω για την διαφωτιση, δεν εχω παρατηρηση καμια αυξηση στην θερμοκρασια και θα το βαλω να δουλεψει ρελαντι να δω τη γινεται με τους ανεμιστηρες. Οσο για το μιγμα/λαμδα ,να πω οτι κινουμαι με υγραεριο αλλα απο τοτε που το περασα (εχω κανει 16000 χλμ) δεν ειχα κανενα προβλημα ,μαλλον σε καμια δοκιμη αλλαγης απο υγραεριο σε βενζινα η το αναποδο πανω σε γκαζια θα το κατεγραψε, αλλα θα το τσεκαρω παλι.
  9. Καλησπερα εχω ενα jetta 1,6 2007 και εκανα ενε τσεκ λαθων με το vag μου βγαζει τα παρακτω λαθη,μπορει καποιος να μου τα εξηγησει ? στο πρωτο κατι τρεχει με το βεντιλατερ αλλα δεν καταλαβαινω ακριβως καθως και το δευτερο. Παραθετω τα λαθη και ευχαριστω εκ τω προτερων. Monday,14,March,2011,20:10:57:26365 VAG-COM Version: Release 704.1 Address 01: Engine Control Module Part Number: 06A 906 033 EM Component and/or Version: SIMOS71 1.6l 2V 7004 Software Coding: 0000071 Work Shop Code: WSC 00066 2 Faults Found: 18080 - Coolant Fan Control 1: O
  10. επειδη η αυξηση στις τιμες συνεχιζεται οσοι ειστε χρηστες ριξτε μια ματια εδω http://www.gasprice.gr/main/gforum_topic.asp?topicid=284&catid=
  11. Ενημερωτικα απο την περασμενη εβδομαδα διαπιστωσα αδικαιολογητη αυξηση στην τιμη LPG κατα 0,05 λεπτα απο 0,689 σε 0,749 σε γνωστο μερος στην Δυτ.θεσ/νικη . Αρχιζει αραγες δειλα δειλα το παιχνιδι στην τιμη του ,αφου τελευταια εβαλαν βεβαια εκαντονταδες αυτοκινητα υγραεριο? Ψαξτε το /ψαχτητε. Ενημερωνεται το forum με τις τιμες οπου και ειναι αυτες να δουμε τη παει να παιξει.
  12. Φιλε μου εγω εβαλα σε jetta 1.6 mpi(μπαινει σε tsi διαφορετικο κιτ), εδω και 15 μερες εδω σε Θεσσαλονικη σε γνωστο εμπειρο εγκαταστατη μεχρι στιγμης ολα πανε καλα. Σιγουρα η πρωτη ερωτηση ειναι περι επιδοσεων,αφου η οικονομια ειναι μακραν δεδομενη. Λοιπον υπαρχουν διφορουμενες αποψεις για το θεμα και θα επρεπε να γραψω πολλα. Εν περιληψι ομως δεν διαπιστωνω σημαντικα πραγματα στην μειωση της αποδοσης, αν θα μπορουσε να θεωρηθη μειον στο το οτι υπαρχει μια ανεπαισθητη χρονικη καθυστερηση στην επι πλεον επιταχυνση οταν ηδη εχεις καποια χιλιομετρα ας πουμε απο 140 και ανω. Αυτο εχω αντιληφθ
  13. ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΦΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΝ ΒΑΣΙΚΟ ΥΠΑΙΤΙΟ ΤΟ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΒΕΒΑΙΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑΞΑΝ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΚΑΛΩΔΙΩΣΗ ,ΕΓΚΕΦΑΛΟΥΣ CLIMA ΚΤΛ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΦΑΝΗΚΕ Ο ΑΙΤΙΟΣ (Η ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΙΣΩ ΤΖΑΜΙΟΥ)ΚΑΙ ΠΑΡ'ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΙΧΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΕΣ Η ΕΡΓΑΣΙΕΣΕΙΠΑΝ ΕΓΙΝΑΝ ΜΕ ΣΥΝΕΧΗ ΕΠΑΦΗ ΚΑΙ CONTROL ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΩΣ. Υ.Γ
  14. Επ'αυτου του θεματος επανερχομαι αγαπητα μελη και το αυτοκινητο παραμενει ως εχει 1,5 μηνα τωρα και ακομη μου λενε σε ενα μηνα απο τωρα θα ερθει το σετ καλωδιωσης για αντικατασταση τωρα ποιον να "στολισης" την VW η τους ενδιαμεσους . ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΞΑ.. ΙΑΠΩΝΑΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΙΑΠΩΝΑΣ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.