Jump to content

konv

Members
  • Posts

    397
  • Joined

  • Last visited

About konv

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Recent Profile Visitors

5,214 profile views

konv's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Καλημέρα, Περιληπτικά, πριν λίγες ημέρες είδα αρκετό λευκό καπνό από την εξάτμιση στο ρελαντί και ψάχνοντας στο μέρος της μηχανής είδα σταγόνες λάδι πάνω στην πολλαπλή. Η διάγνωση ήταν τουρμπίνα. Το αυτοκίνητο μπήκε συνεργείο, η τουρμπίνα μετά από ανακατασκευή + νέα πολλαπλή (σαν καινούρια) κι αφού ελέγχθηκε τοποθετήθηκε στο αυτοκίνητο. Το πρόβλημα προέκυψε όταν βγήκε βόλτα. Με το που παίρνει μπρος την 1η φορά το αμάξι ξεκινάει "γονατισμένο", απ'ότι κατάλαβα σαν να μην δούλευε καθόλου ο κομπρέσσορας. Κατά την πορεία αφού ξεπερνούσαμε τις 3-4.000 και σταματούσαμε χωρίς να σβήσουμε την μηχανή, στο ξεκίνημα ο κομπρέσσορας δούλευε κανονικά. Αν σβήναμε την μηχανή όμως και ξαναβάζαμε μπρος στο ξεκίνημα ξανά τα ίδια. Επίσης άναψε το check engine που αναφερόταν σε τεχνική βλάβη στον κομπρέσορα. Τέλος ο μάστορας μου είπε, "το βάζουμε μέσα κι αρχίζουμε να ψάχνουμε από κομπρέσσορα πρώτα". Παρακαλώ όποιος ξέρει κάτι ας βοηθήσει γιατί έχω τρελλαθεί και δεν ξέρω τι να κάνω. Πήγα να πάρω το αυτοκίνητο μετά από αλλαγή τουρμπίνας και μου λένε κομπρέσορας, ενώ πριν μπεί στο συνεργείο για τουρμπίνα δεν εμφάνιζε το παραπάνω πρόβλημα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
  2. Καλησπέρα, έχει κανείς να μου προτείνει κάποιον για να επισκευάσει ή να μου αλλάξει την κλειδαριά στο πορτ μπαγκαζ σε vw golf 5 οικονομικά από Θεσσαλονίκη; Ευχαριστώ
  3. Tα κοίταξα και την ασφαλειοθήκη (καμμία καμένη ασφάλεια) και την καλωδίωση. (Τα καλώδια είναι μια χαρά.)
  4. Έχει ασφάλεια μόνο για την λάμπα της ομίχλης;;;
  5. Όσες λυχνίες κι αν άλλαξα, δεν άναβαν και η ένδειξη παρέμεινε στο ταμπλό. Επίσης άλλαξα την φίσα με την λάμπα μαζί και τα έβαλα στη θέση της όπισθεν όπου δούλευαν κανονικά. Άρα ούτε η φίσα ούτε η λάμπα είχαν πρόβλημα.
  6. Καλημέρα, στο ταμπλό μου βγάζει ένδειξη για καμμένη λάμπα ομίχλης. Την άλλαξα πολλές φορές αλλά τίποτα. Η φίσα και τα καλώδια φαίνονται εντάξει. Καμιά ιδέα; Ευχαριστώ.
  7. Στην ουσία επισκευή έκαναν... Τα πιστόνια δεν είχαν κάτι, άφησα τα ίδια... Ο 1 κύλινδρος είχε ψιλογρατσουνιά μέσα... Από τότε 5w30 φοράω. Αν βάλω πιο παχύρευστο νομίζω δεν λύνει το πρόβλημα... Θα δοκιμάσω άλλη μάρκα. Σίγουρα έχει διαφορά. Θα δω και castrol τώρα.
  8. Ρεκτιφιέ, αλλαγή οδηγούς εξαγωγής κόλλησαν, κεφαλάρι, πλανιάρισμα, φρεζάρισμα, 8 οδηγούς καινούριους + εισαγωγής. Καδένες αλλαγή, ελατήρια, κουζινέτα, τσιμούχες στο κεφαλάρι.
  9. Καλησπέρα, έχω ένα Vw golf v Gt με 136.000 km. Στα 117.500 km έγινε επισκευή στο μοτέρ (ανοίχτηκε και διορθώθηκε...). Η απορία μου είναι η εξής, από τότε άρχισε να καίει λάδια περίπου 1L / 3.000 km. Το λάδι που χρησιμοποιώ είναι full synthetic 5w-30 από την αρχή. Είναι φυσιολογικό; Εμένα δεν μου φαίνεται να είναι, γιατί πριν το άνοιγμα του μοτέρ δεν μου έκαιγε... Τι μπορεί να φταίει; Μπορεί να αντιμετωπιστεί; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
  10. Μία φώτο θα ήταν κατατοπιστικη. Μου έχει πει κι άλλος για το σωληνάκι στο φτερό αλλά δεν μπόρεσα να καταλάβω ποιο ή που είναι...
  11. Ποια εννοείς; Έχεις photo?
  12. Το έχω πάει σε 2 συνεργεία και δεν βρήκαν τπτ. (Το αμάξι έχει κιτ αερίου αλλά είναι ελεγμένο από αντιπροσωπεία και μου είπαν δεν έχει πρόβλημα.)
  13. Καλημέρα ξέρει κανείς για vw golf mk5 γιατί και από που μυρίζει στην καμπίνα μέσα βενζίνη; Κυρίως όταν είναι κρύο το αυτοκίνητο και στο ρελαντί. Είδα στη μηχανή το σωληνάκι αναθυμιασεων αλλά δεν έχει κάπου πρόβλημα. Επίσης διαρροή δεν υπάρχει. Από ποιο σημείο περνάει στον αεραγωγό και εισέρχεται στην καμπίνα; Ευχαριστώ.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.