Jump to content

man25

Members
  • Posts

    255
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

man25 last won the day on October 8 2021

man25 had the most liked content!

About man25

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Νομός
    Ιωαννίνων

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R (2009)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

man25's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

56

Reputation

  1. Είναι μέσα στο κιβωτιο ταχυτήτων, σκέψου το σαν δαχτυλίδι που γύρω γύρω έχει δόντια. Δεν μπορείς να το δεις αν δεν ανοιχτεί το κιβώτιο ταχυτήτων. Όταν υπάρχει θέμα με τις ταχύτητες όπως αυτό που αναφέρω, μπορεί να αλλαχθεί. Επί εποχής Golf 5 ήταν συνηθες πρόβλημα στα 1.4tsi και τα επισκεύαζαν εντός εγγύησης.
  2. Εμενα η ιστορία είχε ως εξής: Κοντά στα 50κ άρχισε να γρατσουνάει η αλλαγή από 1η σε 2α, οπότε (εντός εγγύησης) έγινε η αλλαγή συγχρονιζέ 2ας στα 55κ (μαζί με τις γνήσιες βαλβολίνες) και διορθώθηκε το πρόβλημα. Μετά έκανα αλλαγή στις 120k με castrol και μέχρι στιγμής στα 160k δεν έχω παρατηρήσει κάποια διαφορά σε σχέση πχ με παλιότερα. Όλα καλά.
  3. Μπορείς να αλλάξεις χωρίς να βάλεις τις γνήσιες, και να επιλέξεις κάποιας άλλης εταιρίας πχ castrol που είναι αρκετά φθηνότερες. Έτσι έκανα και στο Β6 μου σε εξωτερικό συνεργείο. Κόστος πολύ μικρότερο από αυτό που αναφέρεις, αλλά δεν το θυμάμαι ακριβώς γιατί πάνε χρόνια και το είχα συνδυάσει και με άλλες εργασίες.
  4. Σας ευχαριστώ και τους δύο για την απάντηση. Θα κάνω κι εγώ μια απόπειρα σε 20ετιας αυτοκίνητο.
  5. καλημέρα[mention=32951]topmar[/mention] θα μπορούσες να μας αναφέρεις τα προϊόντα που χρησιμοποιήσες καθώς και αν τα έτριψες με το χέρι ή με αλοιφαδορο; Αλήθεια, άραγε οι φθηνοί αλοιφαδοροι (πχ των lidl) ή αυτά τα εξαρτήματα που μπαίνουν στα δράπανα και είναι για τρίψιμο, να έχουν άραγε καλό αποτέλεσμα; Στο τέλος πέρασες κάτι για σφράγισμα πέραν της μεμβράνης; ή κατευθείαν μεμβράνη;
  6. Πολύ ωραία! Από πού τα αγόρασες αν επιτρέπεται;
  7. Ποιον κινητήρα ακριβώς φοράει το αυτοκίνητο σου; Πες μας λίγο κωδικό κινητήρα και έκδοση του ώστε να σε βοηθήσουμε.
  8. Καλημέρα και χρόνια πολλά φίλε Στρατό, καλά Χριστούγεννα. Το θέμα της καδένας πως το αντιμετωπισες; Τελευταία αλλαγή την έκανα το 2014 και παρατήρησα μετά από 30.000 χλμ από την αλλαγή ότι πάλι αρχίζει να κάνει θόρυβο. Εσένα επιλύθηκε οριστικά; Εάν ναι, γνωρίζεις κωδικό ανταλλακτικού; Και πόσα πλήρωσες;
  9. Στον 1.4 tsi υποτίθεται ότι λύνεται οριστικά με το τελευταίο σετ της αντιπροσωπείας. Επίσης καλό θα είναι να αντικαταστήσει και το γρανάζι του μεταβλητού χρονισμού. Σε όλο το πακέτο αυτό έπαιζε προσφορα στα 300-350€. Δεν ξέρω αν ισχύει ακόμη. Προσωπικά δεν θα δοκίμαζα after market στην καδένα, μόνο γνήσια.
  10. Τον τελευταίο κωδικό βάζουν οι αντιπρόσωπιες, απλώς σου λέω ότι κι εγώ που την άλλαξα στην αντιπροσωπεία 2 φορές, μετα από 20.000 χλμ άρχισαν πάλι οι θόρυβοι. Θεωρητικά υποτίθεται ότι με τον νέο κωδικό (αυτόν από το 2014 και μετά) δεν κινδυνεύεις να κοπεί. Θεωρητικά όμως, γιατί κανείς δεν θα στο εγγυηθεί. Πάντως πρόσφατα που ρώτησα αν έχει έρθει νέος κωδικός στην αντιπροσωπεία, μου είπαν ότι φοράω την πιο πρόσφατη καδένα (αλλαγμένη το 2014, εντός αντιπροσωπείας).
  11. Πάντως σε αντιπροσωπεία που άλλαξε το σετ ήδη 2 φορές, και στις 2 φορές μετά από 25000 χλμ άρχισε να κάνει πάλι τον θόρυβο. Δεν έχει λυθεί οριστικά το πρόβλημα, να ξέρεις. Αναφέρομαι στον cbzb 1.2tsi κατασκευής των πρώτων ετών (2010 με 2012).
  12. Δεν ξέρω για ποια επαρχιακή πόλη αναφέρεσαι, αλλά στα Ιωάννινα σε εξωτερικό συνεργείο, σετ καδένας γνήσια με εργασία και ανταλλακτικά πάει 250€. Αντιπροσωπεία δεν ξέρω τιμές είναι η αλήθεια. Μπουζοκαλώδια 50€. Αυτά θυμάμαι ενδεικτικά. Για Αθήνα θα σε κατευθύνουν οι άλλοι πιο σχετικά.
  13. Σε εξωτερικό συνεργείο, αλλαγή μπουζοκαλωδίων κόστισε 50€ (επαρχία) με μπουζοκαλώδια NGK. Σετ καδένας κόστος αγοράς κάτω από 150€ αν θυμάμαι καλά (μπορεις να την ψάξεις και σε αντιπροσωπεία της seat πχ, ίσως έχει καλύτερες τιμές) και μετά εργασία όσα συμφωνήσετε. Σε εξωτερικό συνεργείο παίζει περί τα 80€ η εργασία.
  14. Εγώ με τον 1.2 tsi (2010) έχω να σου πω ότι δεν έχω δει να έχει λυθεί οριστικά. Ακόμα και με το νέο σετ καδένας, μετά από 30.000 ξεκίνησε πάλι να κροταλιζει. Για τον 1.8 δεν ξέρω. Σε 1.2 του 2014 που εχει φίλος, δεν εμφάνισε καθόλου κροτάλισμα...
  15. Θα δω λίγο στην άδεια μου τι κωδικό κινητήρα έχω και θα σου πω, για να τσεκάρουμε ότι έχουμε τον ίδιο.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.