Jump to content

charisz

Members
  • Posts

    35
  • Joined

  • Last visited

About charisz

  • Birthday 10/05/1964

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Polo 6R1 (2010)

charisz's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Sorry για την παρεμβαση αλλα εγω το εδωσα το Polaki την Παρασκευη για να βρω την υγεια μου γιατι 8 μηνες κατοχη ειχα παει 10 φορες συνεργειο. Το αμαξι φοραει σημα Gti αλλα κατα την προσωπικη μου αποψη μαλλον δεν ειναι. Λιγο νευρικο στο στριψιμο, με καπως αδυναμα φρενα και ψηλο στησιμο. Προς Θεου οχι οτι δεν ειναι καλο, αλλα προσωπικα περιμενα ενα πακετο με πιο σπορτιφ χροια. Ευχομαι ειλικρινα σε ολους τους πρωην συνιδιοκτητες πολλα και ασφαλη χιλιομετρα. Αλλωστε δεν εφυγα απο το γκρουπ.
  2. Τι να κανουμε δεν μπορουμε να ειμαστε ολοι εξυπνοι σαν και σενα. Να χαιρεσαι που ο Θεος σου εστειλε ολη την εξυπναδα και μπορεις να κρινεις τους αλλους.
  3. Αν γυρισεις λιγο στις πισω σελιδες θα βρεις τις απαντησεις που ψαχνεις.
  4. Προγραμμα της Revo 1st stage ρυθμισμενο για 100αρα.
  5. Αν εχεις λιγο χρονο κοιτα στο Polo Gti να δεις τι σχολιασα πριν μιση ωρα για λαδια και αλλαγη ελατηριων πιστονιων απο Γρατσια.
  6. Καλησπερα σε ολους τους PoloGtiκηδες. Σημερα μεσημερακι 3η επισκεψη στον Γρατσια και συμπληρωση σχεδον 1 λιτρο λαδακι στα 5,090 χλμ. Μεχρι στιγμης εχω καψει 3 λιτρα και απο οτι μου ειπε ο αρχιμηχανικος εχουν αλλο ενα αντιστοιχο κρουσμα και υστερα απο συννενοηση με την μαμα VW παρηγγειλαν ηδη για να αλλαχτουν τα ελατηρια. Το αμαξι αγορασθηκε 3/9/2010 και τα πιο πολλα χλμ ειναι εκτος πολης. Ελπιζω να σταματησουν τα " προβληματα " αλλιως θα το δωσω οσο καλο - χρυσο κι αν ειναι.
  7. Το προγραμμα της ΑΒΤ μου το εκαναν προσφορα 1,100 συν τα 260 με γραπτη εγγυηση για το σασμαν που δινει 29 κιλα αν θυμαμαι καλα.
  8. Η ΑΒΤ με κοστος 260 ευρω.
  9. Πριν αποφασισω για το προγραμμα μιλησα με τον αρχιμηχανικο του Φιλοσιδη. Φοραει το προγραμμα της Revo στο δικο του Audi A4 turbo κανενα προβλημα. Ειδα αλλο αυτοκινητο. Το ειπα και πριν λες και του εβαλα νεφτι. Δυναμομετρηση δεν κανω γιατι δεν θελω απλα να ταλαιπωρησω το μοτερ + η - 5 αλογα ειναι ανουσιο η ροπαρα ειναι απιστευτη.
  10. Εβαλα σκετο προγραμμα. κοστισε 750 και καταναλωση μετα το σκισιμο του τεστ ειδα λιγο πανω απο 10 λιτρα. Οταν πηγαινα με 200 δεν ηταν δυνατον να το κοιταξω. Απο εγγυηση οτι και οι λοιποι ανταγωνιστες. Την 4ετη εγγυηση που εχω δεν θα την φτασω γιατι στην 3ετια αλλαζω αμαξια. Αν εννοεις λογω προγραμματος ολες οι εταιρειες με καποιον συνεργαζονται, ο Γρατσιας ΑΒΤ, ο Ρωρρης ΜΤΜ, ο Φιλοσιδης REVO κλπ. Τωρα για σκληροπυρηνικες αλλαγες στο μοτερ δεν εχω ιδεα και δεν με ενδιαφερει
  11. καλησπερα σε ολους. Την περασμενη Πεμπτη εβαλα προγραμμα της Revo 1st stage, φρεσκο απο Αγγλια, στο Polaki. Το ρυθμισαμε με 100αρα βενζινη, τετοια βαζω, και στο τεστ που καναμε το αμαξι εδειξε 32 κιλα ροπη, καποιες στιγμες αγγιξε και τα 33, και ειναι πραγματικα βολιδα. Σημερα μαλιστα παλι το ανοιξα και εχει μεταμορφωθει. Ενω το χαρακτηριζα ζωηρο αλλαξε τελειως χαρακτηρα. Με το S με την πεμπτη 200αρισε για πλακα, πηρε απιστευτη ροπη λες και ξυπνησε. Θεωρω αν δεν βγαλει προβληματα στην πορεια εξαιρετικο value for money το προγραμμα της Revo. Aν και αρχικα γλυκοκοιταζα την ΑΒΤ, και προσφορα 1,100 μου εκαναν για το προγραμμα τους, ο ανθρωπος τους ειναι περισσοτερο πωλητης.
  12. Ναι αλλα οι κονσερβες στυλ ΑΒΤ μαλλον ειναι πιο αξιοπιστες απο τα custom προγραμματα, σαν τη φετα, θελv 1 κιλο ειναι 1,2 να στ΄αφησω? Ισως ειναι θεμα marketing αλλα δεν ειναι τυχαιο οτι διπλα σε αντιπροσωπειες της VAG υπαρχουν αντιπροσωποι της ΑΒΤ. H κριση ειναι δικια σας.
  13. Καλησπερα. Εχεις δικιο, ολα λιγο πολυ τα προγραμματα ειναι τα ιδια, απλα αν διαβασεις σχολια για ρεβο του στυλ ναι μεν ειναι επιθετικο, αλλα το καλοκαιρι το μοτερ κρεμαει λογω ζεστης και ψηνεις κοντοσουβλι και θες μεγαλυτερο intercooler γιατι υπαρχει περιπτωση το μοτερ - turbo να παραδωσει πνευμα. Ετσι δεν εχω διαθεση να τρεχω βαζοντας ενα προγραμμα 500 ευρω φθηνοτερο. Οπως ειπα ομως ολα ειναι υποκειμενικα.
  14. καλημερα παιδες. Σκεφτομαι την Πεμπτη να πεταχτω μια βολτα στην ΑΒΤ να δω τι γινεται. Με ενδιαφερει περισσοτερο να δω την εγγυηση για το προγραμμα και τις πραγματικες του δυνατοτητες. Μιας και ουσιαστικα ειναι οι πλεον αξιοπιστοι βελτιωτες, αν και λιγοτερο " επιθετικοι" σκεφτομαι να τοποθετησω το προγραμμα χωρις περαιτερω ανησυχια για μελλοντικα προβληματα μιας και ακουγονται διαφορα. Η επομενη κινηση ειναι τα φρενα. Σταδιακα ομως. Το Πολακι για να μην μακρυγορω ειναι ζωηρο και καλα στημενο. Υστερα απο διαβιωση 4+ μηνων και σχεδον 4,000χλμ ειμαι απολυτα ικανοποιημενος με ενα ερωτηματικο αν πραγματικα ειναι Gti η ενα γρηγορο hatchback. Στα 1,800 χλμ μου εβγαλε ενδειξη σταθμης λαδιου οποτε συμπληρωσα 1 λιτρο. Εκτοτε ολα πανε καλα. Βεβαια οι κρισεις ειναι υποκειμενικες γιατι περισσοτερο με ενδιαφερει η αξιοπιστια, η ποιοτητα κατασκευης, ο εξοπλισμος και η καθημερινη ανεση και λιγοτερο οι "γκαζοκαταστασεις". Τα συμπερασματα δικα σας. Συνολικα θεωρω οτι η σχεση αξιας / τιμης του κυμαινεται σε υψηλα επιπεδα.
  15. Το υποβραχιονιο υπαρχει διαθεσιμο στον εξτρα εξοπλισμο. 400 ευρω συν τοποθετηση. Δεν νομιζω να το ψωνισω οταν σαν παραγγελιακοστιζει 110ευρω.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.