Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

bruce

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About bruce

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 12/05/1978

Contact Methods

  • MSN
    chrisovitsanosa@hotmail.com
  • Website URL
    http://www.staytuned.gr
  • ICQ
    0

User Profile

  • Interests
    Μουσική, Υπολογιστές, Αυτοκίνητα

Other Info

  • Car Type
    Polo 9N
  1. Διάβασα όλο το post σχετικά με τις αναρτήσεις σε polo και δοκίμασα την αίσθηση σε διάφορα αυτοκίνητα που φορούσαν μερικούς συνδυασμούς από αυτούς που αναφέρατε... Με εντυπωσίασε θετικά ο συνδυασμός σε ένα seat ibiza sport. Sachs Advantage + Eibach. Είναι σκληρή σχετικά ανάρτηση χάρις τα ελατήρια, δε χάνει την αίσθηση της άνεσης και δοκιμάζοντάς το στην ορεινή Αρκαδία είδα ότι στρίβει πολύ ωραία... Βέβαια θέλω να ακούσω τη γνώμη σας με βάση το ότι δε θέλω να χαθεί η άνεση από το αυτοκίνητο, αλλά και ούτε να οδηγηθεί στα τελικά όρια του.
  2. Το μοντέλο ειναι 10/2002. Έχει 48000 χλμ και τακάκια άλλαξα πριν ένα μήνα. Πίσω έχει ταμπούρα. Ο θόρυβος γίνεται μόνο όταν κάνεις όπισθεν και σχετικά γρήγορα πατώντας ξαφνικά το φρένο. Δεν αφήνει την αίσθηση ότι τα φρένα δε πιάνουν. Ο θόρυβος ακούγεται σαν να φεύγει κάτι όχι αμιγώς μεταλικό και να χτυπά ένα μεταλλο τελείως ξαφνικά όταν πατήσεις το φρένο. Δε ξέρω αν βοήθησα!!!!!
  3. Τις τελευταίες μέρες έχω παρατηρήσει το εξής. Κάνω όπισθεν σχετικά γρήγορα και πατώντας το φρένο ακόυω ένα σχετικά δυνατό τακ από το πίσω άξονα. Σα να πέφτει μια λάμα λυγισμένη σε ένα μέταλο. Αν κάνω όπισθεν πολύ σιγά δεν ακούω τίποτα. Έχει τύχει σε κανέναν; Μπορείτε να φανταστείτε τι μπορεί να είναι;
  4. Λοιπόν....Μετά τα πολλά τα χιόνια που είχαμε το Γενάρη αποφάσισα να παρκάρω το αυτοκίνητό μου στο δρόμο... (Αρκετό καιρό πριν είχα παρατηρήσει αυτό το τρίξιμο που λέτε κι εσείς και όταν ρώτησα το μηχανικό μου είπε:"Τα Γερμανικά αυτοκίνητα στο κρύο όταν βάζεις μπρός κάνουν τρελά πράγματα. Μην ανυσυχείς!!!"). Πήγα την επόμενη το πρωί να βάλω μπροστά και νόμιζες ότι η μηχανή θα βγει από το καπό. Ταυτόχρονα άναψε και το λαμπάκι του εγκεφάλου. Είπαμε ότι τα γερμανικά κάνουν τρελά πράγματα στο κρύο αλλά όχι κι έτσι!!!! Επειδή ήταν Σάββατο και που συνεργείο ανοιχτό το πήγα σε έναν ηλεκτρολόγο που τυχαίνει να έχει διαγνωστικο. Διάγνωση : "Χαμηλός σπινθήρας στο κύλινδρο 1". Μπουζί είχα αλλάξει πριν 5000χλμ οπότε ή μπουζοκαλώδια θα ήταν ή πολλαπλασιαστής. Μπορεί να ήταν και βενζίνη.... Σβήνω το λάθος και από τότε γεμίζω με 100άρα. Πριν μια βδομάδα εκεί που πήγαινα στη Βεϊκου με καμιά 120άρα χλμ, πρωινή ώρα νιώθω το τρέμουλο και ανάβει και ο εγκέφαλος... Πήγα στο μηχανικό και ήταν τελικά ο πολλαπλασιαστής. Όμως ακόμη και μετά την αλλαγή ακόμη εμφανίζεται αυτό το τρίξιμο αλλά ελάχιστα πλέον και για πολύ λιγότερο.
  5. Akahito Abukara αν το γραψω Ελληνικα Hanshiro Morishita αν το γραψω στα Αγγλικά και το nickname είναι Bunrakuken Haruguchi!!!!
  6. Παίζουν πάρα πολλά ιδίως στα 75ps....Από προσωπικης εμπειρίας μπορείς να μαρσάρεις και να μένεις σταθερός στις 3500 rpm και τελικά να ξεκινήσεις τελευταίος!!!! Όπως και το αντίθετο. Ιδίως αν το αυτοκίνητο σου διαθέτει όλα αυτα τα ηλεκτρονικα (συμπλέκτες, γκαζι)... Έχω ξεκινήσει με 3200 και σωστά απέναντι σε Ibiza 100άρι, με σωστές αλλαγές και δε με πέρασε για 400 μέτρα. Δε λέω ότι αν ξεκινούσε και αυτός όπως έπρεπε δε θα με πέρναγε..(στα αυτιά θα μου έριχνε). Απλά μειώνεις τις πιθανότητες της ήττας αν τα κάνεις τέλεια. Γι' αυτο πριν στηθείς με κάποιον πρέπει να εξοικιωθείς με το αυτοκίνητο. Η εκκίνηση είναι το πάν. Οι πρώτες αλλαγές πρέπει να είναι πολύ γρήγορες και σε στροφές να φτάνουν πάνω από 1000 rpm από τη μέγιστη ροπή γιατί τα 75αρια με κάθε αλλαγή χάνουν από 800 μέχρι 1000 στροφές.
  7. ¶λλο ένα καλό συνεργείο είναι ο Ζελεπός δίπλα στο Prakticer στη Τατοϊου. Πολύ εξυπηρετικός και σου εξηγεί τα πάντα για το αυτοκίνητο.
  8. Υπάρχουν ζάντες που έχουν πατούρα και άλλες που δεν έχουν πατούρα. Αυτό συνεπάγεται ότι η θέση των μπουλονιών είναι άλλες φορές πιο κοντά προς την εξωτερική πλευρα και αλλές φορές προς την εσωτερική. Κάπου ενδιάμεσα είναι η θέση μηδέν (0). Ουσιαστικά όταν κάνεις τομή στη ζάντα στη θέση αυτή η μιση θα είναι προς το μέσα μέρος του αυτοκινήτου και η άλλη προς το έξω. Στα δικά μας αυτοκίνητα οι κατασκεύαστες προτίνουν οι ζάντες να είναι λίγο προς τα μέσα. Οι δικές μας τιμές του offset παιζει από 34 μέχρι 40 και δεν έχει αρνητικές επιπτώσεις. Το offset δεν έχει σχέση με περιορισμούς στη διάσταση του ελαστικου αλλά καθαρά και μόνο με τη ζάντα. Ανάλογα με το καρέ και τη διάσταση πάει και το offset. Οπότε μην ανυσηχεις. Οι ζάντες του εμπορίου δεν έχουν κινδύνους στο θέμα αυτό. Εσύ το μόνο που θα πρέπει να προσέξεις είναι η διάσταση του ελαστικου να είναι προτεινόμενη από το κατασκευαστή και η αλλαγή ελαστικών σου να μη προκαλέσει διαφορά στη περίμετρο της ρόδας της τάξεως του ± 3%
  9. Λοιπόν επειδή φοράω και εγώ τα ίδια ελαστικά μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένος. Βέβαια έχω κάνει μόνο 8000 χλμ με αυτά. Βασικό κομμάτι για μένα είναι ότι δεν έχω γλυστρήσει ποτέ όσο και αν έχω προσπαθήσει. Ο λαστιχάς μου πρότεινε αλλαγή στα 10000 και αυτό μετά από εξέταση. Τώρα τι θα γίνει στα 20000 δε το ξέρω και εύχομαι να μη βρεθώ σε καταστάσεις σα του φίλου μας.
  10. Όχι photoshop!!!! Fireworks της Macromedia.....
×
×
  • Create New...