Jump to content

mitsos_cc

Members
  • Posts

    30
  • Joined

  • Last visited

About mitsos_cc

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Passat CC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

mitsos_cc's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

2

Reputation

  1. Αλλάχθηκε ο ουρανός στο ίδιο χρώμα. Από την αρχή μου είπαν ότι όπως θα ξανατοποθετηθει ο ουρανός, θα υπάρχει μια σκιά από το δίπλωμα και οτι θα φύγει με τις ζέστες του καλοακιριού. (τοποθέτηση Θεσσαλονίκη : ΕΜΜΑΝΟΥΗΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ), παράδοση την ίδια μέρα, με ραντεβού.
  2. Καλημέρα. Ποια η άποψή σας για βαφή ζαντών από ασημένια σε ελαφρύ γκρί; H ζάντα είναι η κλασσική 17άρα και το αυτοκίνητο ασημί. Η ζάντες έχουν πάει για επιδιόρθωση και θα βαφτούν έτσι και αλλιώς. Ενδεικτική φωτογραφία. https://www.bulautosales.com/2009-volkswagen-cc-sport-rare-6-speed-manual,two-tone-interior-c-592.htm
  3. Δεν πρόκειται να δώσει πάνω από 450 (LM J470 τοποθετημένη,εξωτερικό ίσως κυκλοφορεί με το όνομα seicane, xtrons κλπ.) εάν θέλει και camera πίσω.
  4. Ναι ήταν η dynavin D95 το 2010. Το 2011 βγήκε η D99.
  5. Είναι τίμιες οι joying και ευτυχώς έχουν shop από Ευρώπη. Πρέπει όμως να προσέξεις ποιος θα στην περάσει. Σε octavia με 2 κεραίες για το ραδιόφωνο έπρεπε να αποσυνδεθεί η πίσω για να μπορέσει να έχει καλό σήμα. Πάντως οι τιμές σε σχέση με Ελλάδα δεν έχουν τόση διαφορά. Προσωπικά μετά την DYNAVIN (android version του 2011 και μονοπώλιο τότε), σήμερα θα κοιτούσα πάλι μία android από Ελλάδα για να έχω και την εγγύηση. Αν είσαι Θεσσαλονίκη --> Sakatzidis Sound.
  6. Καλησπέρα. Δυστυχώς και το δικό μου CC παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα 2 φορές (μοντέλο 2009, 1,8TSI 96.000χλμ). Μια φορά με 120 χιλ. ταχύτητα, για 6-7 δευτερόλεπτα δεν έδινε "εντολή" το γκάζι και μετά έστρωσε μόνο του. Ο κινητήρας δεν ήταν σβηστός. Την επόμενη ημέρα μέσα στην πόλη με 40-50 χιλιόμετρα ταχύτητα ξανά τα ίδια και ευτυχώς υπήρχε χώρος για στάθμευση. Ο κινητήρας έσβησε όταν το αυτοκίνητο σταμάτησε. Ξαναπήρε μπρός μετά απο 7-8 προσπάθειες. Edit: αλλάχθηκε μόνο το εγκεφαλάκι, συνολικό κόστος 150ευρώ.
  7. Σαλλλλλονικιός ναι. Είναι για τον προφυλακτήρα, αλλά πες και το μαγαζι να το έχουμε στα υπόψην. Ευχαριστώ.
  8. Δοκίμασε κάποιος led λάμπες και να μην έχει πρόβλημα με το canbus?
  9. Καλησπέρα. Για μικροξύσιμο στον προφυλακτήρα που εχει αφαιρεθεί το χρώμα, υπάρχει μικρή ποσότητα χρώματος σε μπουκαλάκι με πινελακι (κάτι σαν τις όζες - μανό των γυναικών) ?
  10. Έχοντας την οθόνη της Dynavin μπορώ να σας πω τα εξής : Όταν φουλάρει το ρεζερβουάρ το μέγιστο ποσό λίτρων που δείχνει είναι 65 λίτρα (δεν έχω δει ποτέ τα 70 λίτρα που αναφέρεται παραπάνω) Παράδειγμα πρώτο: Έστω ότι το αυτοκίνητο είναι με λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα. Εάν πω στον βενζινά να μου γεμίσει 50ευρώ με υποθετική τιμή 1 ευρώ το λίτρο, στην οθόνη πάντα το άθροισμα είναι σωστό, δηλαδή 55 λίτρα στο συγκεκριμένο παράδειγμα (απόκλιση 1 λιτρο) . Παράδειγμα δεύτερο : Έστω ότι το αυτοκίνητο είναι με λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα. Εάν πω στον βενζινά να μου φουλάρει ..........η απόδειξη είναι πάντοτε πάνω από 60λίτρα. Η οθόνη όμως έχει ένδειξη και πάλι 65 λίτρα. Τι συμβαίνει ? Που είναι τα υπόλοιπα λίτρα? Μην μου πείτε ΡΕΖΕΡΒΑ γιατί μετά από καμμιά 10αριά χιλιόμετρα η ένδειξη από 65 κατεβαίνει αμέσως στα 64. Εκτός και αν η ρεζέρβα δεν μπορεί να μετρηθεί. Και πραγματικά τι είναι η ρεζέρβα? Όταν είναι αναμμένο το λαμπάκι και έχει μέσα 5 λίτρα, η ρεζέρβα των 8 λίτρων είναι κάτι έχτρα ? Δηλαδή το αυτοκίνητο έχει 13 λίτρα?
  11. Πολλές φορές δεν μπορώ να ενεργοποιήσω ή να απενεργοποιήσω το χειρόφρενο. Ανάβοντας τη μηχανή, πατώντας το πεντάλ του φρένου και το κουμπί του χειρόφρενου, δεν απομπλέκει το χειρόφρενο. Αναβοσβήνει το λαμπάκι στο ταμπλό του χειρόφρενου και στο ταμπλό μπροστά, μου λέει να ανατρέξω στο manual του αυτοκινήτου, στο οποίο δεν αναφέρει κάτι σχετικό. Την ίδια στιγμή παρατηρώ ότι όταν βάλω τη ζώνη ασφαλείας, (είτε πριν, είτε μετά για να βγάλω το χειρόφρενο) το λαμπάκι του AUTO HOLD δεν είναι ποτέ αναμμένο. Το ίδιο πρόβλημα το παρουσιάζει και όταν φτάσω στο προορισμό μου και πρέπει να ενεργοποιήσω το χειρόφρενο. Φυσικά δεν παρουσιάζει πάντα το πρόβλημα. Η λύση έρχεται με το να βγάζω-βάζω το κλειδί του αυτοκινήτου. Στο διαγνωστικό της αντιπροσωπείας στην SEAT αλλά και σε ιδιώτη το μόνο που έκαναν ήταν να σβήσουν τα μηνύματα σφάλματος, καθώς δεν ανέφεραν κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα των φρένων ή του AUTO HOLD. Έχετε καμμιά ιδέα τi άλλο μπορεί να συμβαίνει? EDIT : Sorry guys. Είδα ότι το πρόβλημα μάλλον είναι με το κουμπί του χειρόφρενου. Θέλει καθάρισμα ή αλλαγή.
  12. Αυτήν την εβδομάδα το 5ο ετήσιο service θα γινει στην SEAT katakis, μετα τα 4 πρώτα στην ΕΤΕΑ. Passat CC 5ετών, 58.000χλμ. Ελπιζω τα λάδια να τα χρεώνουν λιγότερο απο 85ε+φπα.
  13. OFF topic: Ολοι εσεις με τις κολοτούμπες να κανετε μια ομάδα ενόργανης για το καλοκαίρι για τους Ολυμπιακούς..... Η Ντόρα αρχηγός !!! xo xo xo Γεώργιε δεν ξεροφτώνεσαι την Zenec να βάλεις μια Dynavin και εκεί να δεις από Android. To torque δεν μου κάθεται ακόμα.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.