Jump to content

alfaka

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

About alfaka

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Other VW car

alfaka's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Ξημερώματα Κυριακής, καλήν ημέρα να έχετε όλοι, και αυτήν και την Δευτέρα. Νά φύγει ήσυχα το 2012 για όλους. Νεώτερα απο το ρημαδο-βέντο μου, τελικά δεν έσπασε το γρανάζι του στροφ/φόρου, πολύ γρήγορα θα ήταν με 16.000 χλμ. Κάτι πιο κουφό και ανήκουστο, να τραβάω τα μαλλιά μου! Έσπασε η βίδα του στροφαλοφόρου που κρατά το γρανάζι στην θέση του, αυτό βγήκε απ' τον άξονα, χαλάρωσε ο ιμάντας και ...πάν' στον αγύριστο οι βαλβίδες, ωστήρια, κ.α. Τέτοια γκαντεμιά που με <<δέρνει>> τελευταία, δεν μου έχει ξανασυμβεί! Μήπως να ...κάνω κανένα ευχέλαιο;;!! Τελικά μια και σαφώς πλέον χρειάζομαι άλλη μηχανή, εναλλακτικά ποιοί άλλοι τύποι κάνουν στο αμάξι μου (vento/ golf 3), πάντοτε εννοώντας τουρμποντήζελ και ιντερκούλερ; Υποδείξεις και προτάσεις κανείς;;
  2. καλησπέρα και καλή χρονιά! μάλλον δεν είναι η πιο σωστή τοποθεσία για να θέσω το θέμα μου, αλλά έχοντας σχέση με ντήζελ, έστω παλιότερο, ελπίζω να γίνει αποδεκτό! Γράφω επίσης στο μπόρα/τζέττα, αν και έχω βέντο που δεν υπάρχει στον κατάλογο μοντέλων, αλλά θεωρώ ότι είναι ουσιαστικά το ίδιο. Με απλά λόγια λοιπόν, το βέντο είναι μοδ.1998 με κινητήρα ντήζελ 1900 tdi, άμεσου ψεκασμού με ηλεκτρική αντλία και γκάζι και κωδικό AHU. Μόλις το πήρα έκανα σέρβις αλλά δεν το κυκλοφόρησα, γιατί κρατουσα το παλιότερο βενζινοκίνητο για την αθήνα, το έβαζα εμπρός για λίγο κάθε 2- 3 ημέρες. Μετα απο 6 μήνες περίπου, δεν έπαιρνε μπρός παρα την επιμονή της μίζας. Η διάγνωση έβγαλε αποχρονισμό του κινητήρα και καταστροφή βαλβίδων λόγω καταστροφής του γραναζιού του στροφαλοφόρου και συγκεκριμένα στον σφηνόδρομο. Ο κινητήρας επισκευάσθηκε με νέες βαλβίδες, εκκεντροφόρο, και όλα τα σχετικά, περ.1000 ευρώ. Σε παρατήρησή μου ότι επί 20 χρόνια στα συνεργεία vw δεν το είχα συναντήσει ή έστω ακούσει, μου είπαν ότι τα μοντέλα ντήζελ, όπως και τα βενζίνης κοράντο, δηλ. με τους κινητήρες 1.6,1.8,2.0 και 1.9 το παρουσίαζαν (δηλ. έσπαγε το ελαφρού κράματος γρανάζι του στροφ/ρου στον σφηνόδρομο ή αλλιώς στην σύνδεση με τον άξονα). Μου συνέστησαν δε, να το αλλάζω σε κάθε αλλαγή ιμάντα. Το αμάξι κυκλοφόρησε τον Ιούλιο 2012 και έχει κάνει μέχρι σήμερα 16.000 χλμ, οπότε το απόγευμα ΞΑΝΑΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ και έμεινα στον δρόμο! Αφ' ενός το θεωρώ εξ αρχής απαράδεκτο για την ΦΒ να μήν το έχει λύσει και διαδώσει τόσα χρόνια το πρόβλημα, αφ' ετέρου ΡΩΤΩ όποιον (εάν) ξέρει κάποια λύση στο πρόβλημα! Θά είμαι ευγνώμων και ευήκοος σε ότι μου προταθεί...
  3. καλημέρα. για πρώτη φορα θα έρθω, αφου βολεύει η ώρα και το μέρος, διότι εργάζομαι απόγευμα και μακρυά δεν προλαβαίνω .απορία: πως φτιάχνουμε προφίλ;
  4. Καλησπέρα, είμαι ο Τάσος, μηχανολόγος, καθηγητής τεχν. εκπαίδευσης, καινούργιος στο φόρουμ. Έχω ένα γκόλφ2 1400, πρώην 1050, του '89 πρώτο χέρι, ένα άλλο 1.8 GL auto και ένα vento 1.9 tdi '98. Το πρώτο έχει αεριζόμενους δίσκους μπροστά και ταμπούρα μκ3 πίσω, τα άλλα μαμίσια, θα δούμε στο μέλλον. Καλές βόλτες
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.