καλησπέρα και καλή χρονιά! μάλλον δεν είναι η πιο σωστή τοποθεσία για να θέσω το θέμα μου, αλλά έχοντας σχέση με ντήζελ, έστω παλιότερο, ελπίζω να γίνει αποδεκτό! Γράφω επίσης στο μπόρα/τζέττα, αν και έχω βέντο που δεν υπάρχει στον κατάλογο μοντέλων, αλλά θεωρώ ότι είναι ουσιαστικά το ίδιο. Με απλά λόγια λοιπόν, το βέντο είναι μοδ.1998 με κινητήρα ντήζελ 1900 tdi, άμεσου ψεκασμού με ηλεκτρική αντλία και γκάζι και κωδικό AHU. Μόλις το πήρα έκανα σέρβις αλλά δεν το κυκλοφόρησα, γιατί κρατουσα το παλιότερο βενζινοκίνητο για την αθήνα, το έβαζα εμπρός για λίγο κάθε 2- 3 ημέρες. Μετα απο 6 μήνες περίπου, δεν έπαιρνε μπρός παρα την επιμονή της μίζας. Η διάγνωση έβγαλε αποχρονισμό του κινητήρα και καταστροφή βαλβίδων λόγω καταστροφής του γραναζιού του στροφαλοφόρου και συγκεκριμένα στον σφηνόδρομο. Ο κινητήρας επισκευάσθηκε με νέες βαλβίδες, εκκεντροφόρο, και όλα τα σχετικά, περ.1000 ευρώ. Σε παρατήρησή μου ότι επί 20 χρόνια στα συνεργεία vw δεν το είχα συναντήσει ή έστω ακούσει, μου είπαν ότι τα μοντέλα ντήζελ, όπως και τα βενζίνης κοράντο, δηλ. με τους κινητήρες 1.6,1.8,2.0 και 1.9 το παρουσίαζαν (δηλ. έσπαγε το ελαφρού κράματος γρανάζι του στροφ/ρου στον σφηνόδρομο ή αλλιώς στην σύνδεση με τον άξονα). Μου συνέστησαν δε, να το αλλάζω σε κάθε αλλαγή ιμάντα. Το αμάξι κυκλοφόρησε τον Ιούλιο 2012 και έχει κάνει μέχρι σήμερα 16.000 χλμ, οπότε το απόγευμα ΞΑΝΑΕΣΠΑΣΕ ΤΟ ΓΡΑΝΑΖΙ και έμεινα στον δρόμο! Αφ' ενός το θεωρώ εξ αρχής απαράδεκτο για την ΦΒ να μήν το έχει λύσει και διαδώσει τόσα χρόνια το πρόβλημα, αφ' ετέρου ΡΩΤΩ όποιον (εάν) ξέρει κάποια λύση στο πρόβλημα! Θά είμαι ευγνώμων και ευήκοος σε ότι μου προταθεί...