Jump to content

akamatis

Members
  • Posts

    72
  • Joined

  • Last visited

About akamatis

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

akamatis's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Με κινεζικο 12.1 που ειναι η τελευταια εκδοση στα κινεζικα και με το test να εχει γινει και να ειμαι registration στο about, παλι error βγαζει στο channel. Αρα ειτε δεν γινεται καθολου με κινεζικα, που δεν νομιζω γιατι αυτοματο κλειδωμα κ αλλα τα κανει, ειτε δεν γινεται σε αυτοκινητα του 2012...
  2. Τα εχω διαβασει ολα φιλε για αυτο και σκεφτηκα οτι φταει το vcds. Το προβλημα μου ειναι οτι δεν μου απαντανε στα mail οι κινεζοι και ψαχνω να βρω καπου την 11.11.3 να την κατεβασω αλλα δεν... Μπορει να μου την στειλει καποιος η να μου δωσει link? ευχαριστω για την απαντηση
  3. Καλησπερα παιδια! Σημερα προσπαθησα να κανω και εγω το κολπακι στο κοντερ με κλονο 11.11.0 σε polo 6R gti του 2012 και δεν γινεται. Οταν μπενω μεσα μου βγαζει error channel. Μηπως δεν γινεται τελικα σε vw του 12; Διαφορετικα το μονο που μπορω να φανταστω οτι φταιει ειναι το καλωδιο. Μηπως θελει το vcds 11.11.3 ?
  4. Επιτελους αλλαξαν τις ζαντες!! Αν και περιεργο το πισω μερος, δεν με χαλαει!
  5. Παιδια εβαλα eneos και εχω παθει πλακα... Οποιος ψαχνει το κατι παραπανω πρεπει να τα βαλει... Το event που εγινε στο dyno center στην βαρης κορωπιου δεν ηταν τυχαιο, ουτε αυτο ουτε τα αποτελεσματα του!! Εναν ψαξετε στο net θα δειτε το event το εχεο και στο περιοδικο το power του αυγουστου νομιζω!! Εδειχνε αμαξια να δυναμομετρουνται με τα παλια λαδια που φοραγαν απο μαμα αντιπροσωπιες και μετα με eneos και ολα απεδιδαν 5+ αλογα παραπανω... Εγω αυτο δεν μπορω να πω πως το καταλαβα στον δρομο αλλα μπορω να σας πω με σιγουρια πως με τα ιδια σκισηματα το αμαξι δεν σικωνει κατευτιαν υψηλες θερμοκρασιες λαδιου, συνεπως επιτρεπετε παραπανω σκισημο και οταν εχει ανεβασει υψηλες θερμοκρασιες τυπου 110-115 βαθμους κατεβενει πολυ πιο γρηγορα απο πριν... Τα συστινω ανεπιφυλακτα και οταν και αν τα δοκιμασετε θα με θυμηθιτε!!!
  6. Παιδες με αυτο το θεμα ψαχνομουν πανω απο 2 μηνες... Οτι πηρα απο ebay η δεν θα ταιριαζε τελικα με το πολο η θα ηταν μαπα και δεν θα σου πηγενε η καρδια να το βαλεις... Ειπαρχει ενας γερμανος που πουλαει στο site του απηστευτης ποιοτητας σηματα και ιδια με τα μαμα αλλα εκτος οτι ειναι πανακριβα, για να καταλεβετε εγω για 2 vw και 2 gti ειχα πληρωσει καπου στα 100€+ (τα εχει φιλος μου σε γκολφ gti και τα εχω δει απο κοντα για αυτο σας λεω ποσο απιστεφτα ειναι) σε εμενα βγηκε απαταιωνας... Αφου τα αγορασα περιμενα 2 εβδομαδες και τιποτα... Μετα οταν επικοινωνισα μαζι του ταχα τα ειχε στηλει... Μετα απο μοα βδομαδα και καθημερινω πριξημο στο imessage (ειχε iphone ) παραδεχτηκε πως και καλα ειχε γινει λαθος με την διευθηνση μου και γυρισαν πισω... Μετα και καλα τα ξαναστηλε, δεν ηρθαν ποτε και το αποτελεσμα ηταν να τον απιλισω πως θα στειλω τον ξαδερφο μου εκει και τοτε μου επεστρεψε τα λεφτα... Ολο αυτο για να ξερετε κρατησε πανω απο μηνα... Μου την εσπαγαν που μουν την εσπαγαν οι γερμανοι νετα απο αυτο τους συχαθικα... Στον φιλο μου βεβαια παλιοτερα μοα χαρα τα ειχε στηλει, τι να πω... Αν θελετε να ρισκαρετε ριξτε ενα google RB styling λεγεται... Διαφορετικα βρειτε μαστορα να τα τριψει και να τα βαψει με φουρνο για να μην ξεβαψουν και θα ειναι τελεια χωρις να εχετε ποτε θεμα!!
  7. Σε polo 6R ξερουμε αν μπενει? Γιατι στο site εκει που λεει για τα μοντελα που το υποστηριζουν δεν λεει και το θελω και εγω!!!
  8. Ενα scrirroco r ειχα στα σχεδια μου αλλα ολα τα υπολοιπα+βενζινη που ξεχασατε να αναφερετε με οδηγησαν σε 1.4 tsi ( polo gti, stage 2, 245hp) αλλα ισως και τελικα να το γουσταρω πιο πολυ τωρα!! Αν επαιζαν και παραπανω φραγκα και βγαζαμε τεκμηρια, εφοριες κ.τ.λ.π δεν το συζητω η bmw m3 η carrera turbo η nissan gtr!! Αυτα τα 3 αυτοκινητα ειναι ονειρο ζωης!! Μακαρι να γινουν και πραγματικοτητα καποια στιγμη...
  9. Φιλε mastermind εννοειτε οτι εχω δει το τοπικ με το polo r. 1) ειμαι ερωτευμενος με αυτο το πολο γενικοτερα! 2) σε λιγο καιρο θα το σκεφτομουνα για 2λιτρο(ειδη εχω μπει στην διαδικασια σκεψης ) και επειδη δεν θα επερνα το golf, ισως να επερνα το scirroco r με πιο πιθανο να επερνα ενα s3 μπορω να σου πω με σιγουρια πως αν ανακοινωθει και επισιμα εχω φυγει την αλλη μερα να το παραγγειλω και κανω τραμπα!! Δινω gti, περνω r Φυσικα ολα αφτα αν δεν ξεφυγει στην τιμη!!
  10. Αυτο ειναι αληθεια φιλε! Οτι προτινει ο κατασκευαστης παντα το προτινει για καποιο λογο! Απο την αλλη ομως παντα αξηζει μια ευκαιρια σε κατι νεο αν ειναι οντως καλυτερο! Αλλα αν δεν ακουσω θετικες γνωμες δεν το διακινδινευω!! Ευχαριστω παντος
  11. Οπως λεει και π τιτλος απο πανω θα ηθελα να μαθω την γνωμη σας για την συγκεκριμενη μαρκα! Σε 1000χιλιομετρα περιπου συμπληρωνω 5000χιλιομετρα και επειδη ειναι τα πρωτα θελω να αλλαξω και λαδια! Ο κατασκευαστης λεει castrol... Γενικα ακουγεται οτι τα eneos ειναι καλυτερα και οτι ταιριαζουν με τους κινητηρες μας! Επισης εχω ακουσει απο αρκετα ατομα που τα χρησιμοποιουν σε TSI οτι στο σκισιμο την ωρα που τα λαδια εχουν φτασει στους 115 βαθμους και πρεπει να κοψεις για να κουλαρει η μηχανη οτι πεφτει πολυ πιο γρηγορα η θερμοκρασια στους 95 βαθμους με eneos απο οτι με castrol... Εδω μεσα δεν βρηκα τιποτα για αυτο και ανοιξα το αρθρο γιατι με ενδιαφερει η γνωμη σας! Θα τα βαζατε αντι για τα castrol? Τα εμπιστευεστε? Ειπαρχει καποιος που τα εχει χρησιμοποιησει απο εδω μεσα να μας πει εμπειριες? Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων!
  12. Δεν παραξιγηθηκα, καθε αλλο!! Επισης καλα κανεις και το βελτιωνεις γιατι και εγω το εχω βελτιωσει και γουσταρω! Επισης γουσταρω γενικα να βελτιωνω ενα αμαξι οποιο και αν ειναι αυτο! Τωρα οσο αναφορα στο λαδι αφου εισαι και μηχανικος θα καταλαβενεις πως σε εναν τοσο πιεσμενο κινητηρα ειναι λογικο να τσιμπαει λαδακι! Το να μην τσιμπαγε δεν θα ηταν λογικο! Αυτα που διαβαζουμε εδω μεσα ειναι τα παραλογα που καιει 1 λιτρο ανα 1000χιλ κτλπ! Τεσπα τι να πω μαλλον ειμαι πολυ τυχερος που ακομα δεν εχω καψει σταγονα και φαντασου οτι αν εξαιρεσεις το ζεσταμα της μηχανης ολες τις υπολοιπες φορες το σκιζω!!
  13. Πρωτον δεν στο ειπα για να σε πικαρω! Και δεν μιλαμε και για καμια lambo που θα το επαιζα ιστορια που την εχω εγω και δεν την εχεις εσυ... Δευτερον απο 11 χρονων οδηγαω με ταχυτητες και το κουλος που λες ειναι κατι παραπανω απο ακυρο! για γελια ειναι αλλα τεσπα!! Εγω προσωπικα εννοειτε πως προτιμω το dsg για παρα πολους λογους. Το μονο μειωνεκτημα του ειναι οτι δεν μπορεις να ανεβασεις την ροπη στα επιθυμητα ορια, για την ωρα τουλαχιστον ελπιζω! Αν εισαι αθηναιος και γουσταρεις τις ταχυτητες τι να πω εχεις θεμα!! Σχεδον ολες τις ωρες της ημερας 1η, 2αρα εισαι... Να μου ελεγες οτι εχεις M3 η carrera turbo και γουσταρεις τις ταχυτητες θα το καταλαβενα, το αντιθετο δεν θα καταλαβενα!! Τελος να κολωσε να ανοιξει μαζι σου gti το λιγοτερο που μπορω να πω ειναι πως εμενα τουλαχιστον μου ακουγεται γελιο! Μαλον δεν ανοιξε γιατι δεν ειπηρχε λογος!! Και παλι αυτο δεν σημενει οτι το polo σου δεν μετραει η οτι αλλο καταλαβες και παρεξιγηθηκες... Αλλο το δικο σου και αλλο το gti... Στην πραγματικοτητα ειναι 2 εντελος διαφορετικα αμαξια... Επισης το τοπικ αυτο ανοιχτηκε γιατι ρωτησε ο φιλος για το gti. Εγω ειπα την γνωμη μου που το εχω, εσυ ειπες την γνωμη σου χωρις να εχεις το συγκεκριμενο αυτοκινητο αρα και χωρις εμπειρια. Επειδη εδω μεσα γραφουν οσοι εχουν προβληματα δεν σημενει οτι εχουν ολοι! Να ξερεις οτι παντα οσοι δεν αντιμετοπιζουν θεματα δεν μπενουν καν στον κοπο να γραψουν...
  14. Εγω γενικα εχει τυχει να εχω στο σπιτι μου σαν οικογενια πολλα και διαφορα αυτοκινητα! Φαντασου οτι εχω αλλαξει γυρο στα 5 bmw και 3 porshe! Για την ακριβεια ο πατερας μου οχι εγω! Μεσα σε 10 χρονια πρεπει να ειχαμε αλλαξει πανω απο 15αυτοκινητα! Απο το 98 μεχρι περσυ ειχαμε το golf4( το πρωτο που ειχε ερθει στην ελλαδα) με 350000 χιλιομετρα περιπου, service παιζει μα γινοταν μονο τα πρωτα χρονια και γενικα αποδειχτικε σκυλι! 1.6fsi ηταν! Πολυ ανθεκτικο αυτοκινητο! Γενικα για VW εχω πολυ καλη γνωμη! Αλλα οπως σου λεω ειναι πως μεταχειρηζεσαι ενα αμαξι. Για να σου δωσω ενα παραδειγμα να καταλαβεις πριν 4 χρονια αν δεν κανω λαθος παω με εναν φιλο να παραλαβει το μινι του! Ηταν το πρωτο mini cooper works schnitzer που ηρθε ελλαδα! μας λενε για στρωσιμο κτλπ μπενουμε μεσα και ο τυπας αστρωτο αμαξι χωρις καν να εχει ζεσταθει με 40βαθμους εξω απο την συγγρου που ειναι ο σπανος μεχρι βουλιαγμενι του ειπιε το αιμα!!! Τι περιμενεις εσυ μετα απο αυτο το αμαξι; Παιζουν παρα πολλα ρολο! Οσο για τα πολο τα gti πιστευω πως μετα το 2011 η το 2012 αν θελεις σταματισε το προβλημα αλλα και παλι κανεις δεν ξερει... Επισης κατι τελευταιο... Αν οντως θες κατι σαν το gti και για τον Α η τον Β λογο παρεις το 1.2 να ξερεις οτι ποτε δεν θα καταφερεις να το κανεις gti οσο χρηματα και αν ρηξεις... Ετσι την ειχα πατησει κ εγω με το σμαρτ μου που τελικα το εδωσα στην αδερφη μου... Και για να κλησω γιατι κανω μονολογους εχω μινει τοσο ευχαριστημενος με την πολαρα, απο την ομορφια της, τα γκαζια της ειδικα μετα το φτιαξιμο, την οικονομια της αν πηγενεις νορμαλ(αττικη οδο μετα τον alpha που κατηφοριζει με cruise control στα 120χιλ 2.7λιτρα!!) που θα την αλλαζα μονο με το διλιτρο (polo r) αν βγει η με ενα s3 πλεον γιατι εχω γλυκαθει με το γκαζι!!
  15. Μην τρομαζεται τον κοσμο αν δεν ξερερε... Το δικο μου το παρελαβα απριλη. Αυτη την στιγμη ειμαι stage2 και εχω κανει 4000 χιλιομετρα. Ειμαι stage2 απο τα 2000χιλιομετρα! Σε πληροφορω οτι δεν εχω καψει σταγονα! Δεν ξερω το γινεται με τα υπολοιπα και αν το δικο μου επειδη ειναι μοντελο 2012 εχει διαφοροποιημενο μοτερ που δεν νομιζω αλλα μην τα ισοπεδονουμε ολα!! Επισης δεν ξερω και τι χρηση του κανουν. Αν δεν το ζεστανω δεν ανοιγω εγω για παραδειγμα οπως πριν φτασω σπιτι για κανα χιλιομετρο το κουλαρω+ οτι εχω και timer! Γενικα ομως το σκιζω πολυ συχνα και οπως σου ειπα δεν εχω καψει σταγονα οποτε δεν μπορεις να τα βαζεις ολα στο ιδιο καζανι! Αν ο φιλος απο πανω θελει να το παρει καινουριο πιστευω δεν θα εχει κανενα θεμα οπως και εγω! Οσο για το 1.2 απλα το ενα αμαξι με το αλλο ειναι η μερα με την νυχτα! Φιλικα παντα αλλα αυτη ειναι η αληθεια!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.