Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Katafractos

Members
  • Content Count

    81
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Katafractos last won the day on November 11 2016

Katafractos had the most liked content!

Community Reputation

31 Excellent

About Katafractos

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 05/17/1969

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

1,333 profile views
  1. Εγώ το έχω δει. Αρκετά ωραίο μέσα και το ταμπλό μου άρεσε πολύ. Εξωτερικά δεν υπάρχουν μεγάλες αποκλείσεις από την κλασική γραμμή που όλοι ξέρουμε με τη διαφορά να βρίσκεται σχεδόν μόνο στα φανάρια. Εμένα η μούρη στις φωτογραφίες δεν μου άρεσε και τόσο, αλλά από κοντά, μου ήταν πιο αποδεκτή. Όπως και να έχει όμως, ούτε ξετρελάθηκα αλλά ούτε και απογοητεύτηκα. Τα πράγματα πιστεύω κυμαίνονταν πάντα σε αρκετά μεσαία επίπεδα όσον αφορά το εξωτερικό ενός Golf. Αν κάποιου του αρέσουν τα Golf και η γραμμή τους τότε πιθανότατα θα του αρέσει και αυτό. Πάντως η εναλλακτική ενός Ρώσου σχεδιαστή, μου αρέσει πολύ περισσότερο. https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ksafniazei_h_retro_ekdoxi_tou_vw_golf_gti-7737132/
  2. Έχω το 1,6 με τα 160 άλογα, χειροκίνητο κιβώτιο, μοντέλο 2009. Το αγόρασα μεταχειρισμένο το 2014 με 92000χλμ. Σήμερα έχει 149000χλμ. Μέσα σε αυτά τα χρόνια έχει βγάλει: 1) Πολλαπλασιαστή στον 1ο κύλινδρο. 2) Πιστόνι στον 1ο κύλινδρο (Ευτυχώς το κάλυπτε 5ετής εγγύηση που έδινε τότε η εταιρεία μεταχειρισμένων απ' όπου το αγόρασα και πλήρωσαν ολόκληρη τη ζημιά 4500€). Αλλάχτηκε η μηχανή. Έφερε η Καρέντα καινούργιο κορμό από Γερμανία. 3) Ακρόμπαρα, φούσκες, συνεμπλόκ, ζαμφόρ δεν ξέρω πως σκ@τ@ τα λένε. Κάποια από τα παραπάνω τέλος πάντων (Έτριζε και έκανε θόρυβο το τιμόνι όταν έφτανε σε κάθε τέρμα, λες και ήταν σκουριασμένο). 4) Δίσκους εμπρός γιατί η προηγούμενη ιδιοκτήτρια τους είχε ψιλό-βασανίσει απ' ότι φαίνεται (Εντάξει αυτό δεν είναι βλάβη). 5) Το δίσκο-πλατό στο ρελαντί κάνει θόρυβο ο οποίος εξαλείφεται αν πατήσεις συμπλέκτη. Δεν το έχω αλλάξει γιατί σύμφωνα με οδηγία της VW δεν δημιουργεί κάποιο πρόβλημα στο αυτοκίνητο και χρειάζεται αντικατάσταση μόνο όταν αρχίσει να πατινάρει (Έτσι μου ανέφεραν στην Καρέντα, όπου πράγματι μου διάβασαν και την επίσημη οδηγία από τη Γερμανία). 6) Εχθές το πήγα σε απλό αλλά σχετικά αξιόπιστο εξουσιοδοτημένο τους οποίους γνωρίζω (λόγο φόρτου εργασίας δεν γινόταν να κλείσω ραντεβού στην αντιπροσωπεία και εκτός αυτού έληξε πλέον η 5ετής εγγύηση, οπότε δεν είμαι αναγκασμένος να το πηγαίνω αποκλειστικά εκεί) για να ακούσουν έναν θόρυβο που κάνει λες και δουλεύουν μέσα στον κινητήρα τροχαλίες. Πίστευα ότι μπορεί να είναι καδένα και ότι ήρθε η ώρα να αλλαχτεί και αυτή. Τελικά είναι αντλία νερού. 420€ το κοστούμι. Τώρα τι αντλίες νερού είναι αυτές με 50€ δεν το καταλαβαίνω. Η διαφορά τιμής είναι τεράστια. Δεν μπορεί να είναι το ίδιο υλικό. Να ήταν 100€ διαφορά να πω εντάξει, αλλά 370€ διαφορά, κάπου κάτι δεν είναι σωστό. Από τι είναι φτιαγμένη αυτή με τα 50€; Συμπέρασμα: Έχουν ωραία πράγματα και αίσθηση σαν αυτοκίνητα που αξίζει να τα οδηγείς αλλά... πρέπει να έχεις λεφτά πίσω σου να πληρώνεις. Μακάρι να αξιωθώ να το αλλάξω πριν βγάλει και καδένα ή οτιδήποτε άλλο και θα το σκεφτώ πάρα πολύ να ξαναπάω σε τόσων χρόνων μεταχειρισμένο VW. Πριν το 6αρι, είχα το Golf 4 το οποίο είχα αγοράσει καινούργιο. To κράτησα 13 χρόνια. Τα πρώτα 10 χρόνια είχα πληρώσει μόνο service. Δεν είχε ζητήσει τίποτα περισσότερο. Τα υπόλοιπα 3 χρόνια, το πλήρωσα σχεδόν μισό αυτοκίνητο παραπάνω. Θα μου πει κάποιος, τα μεταχειρισμένα των υπόλοιπων εταιριών δεν βγάζουν βλάβες; Δεν ξέρω. Ο πατέρας μου έχει ένα peugeot 306 του 2000 και οι βλάβες/services που μου έβγαλαν και τα δύο γκολφάκια μαζί, σχεδόν δεν το έχουν ακουμπήσει. Το ίδιο και το peugeot 207 της αδερφής μου. Ένα swift που ήταν το πρώτο μου αυτοκίνητο, το οποία αγόρασα το 1992 και το πούλησα το 2001 όπου και αγόρασα το Golf 4, μόνο λάδια και φίλτρα είχε ζητήσει αν θυμάμαι καλά. Σε άλλους φίλους, γνωστούς και συνάδελφους, με άλλες μάρκες αυτοκινήτων, δεν βλέπω να τυχαίνουν τόσα πράγματα (εκτός από έναν με μία BMW που είναι όλη την ώρα στο συνεργείο ). Το καλύτερο είναι για όσους μπορούν να αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο και στα 5-6 χρόνια να το δίνουν και να παίρνουν πάλι άλλο καινούργιο. Φυσικά αυτό δεν είναι εφικτό για τον περισσότερο κόσμο, οπότε...
  3. Καλημέρα, Στο 6αρι Golfακι μου έχω την εντύπωση ότι μάλλον ήρθε η ώρα για αλλαγή καδένας. (150.000Km) Χωρίς να είμαι γνώστης ή μηχανικός μάλλον από τον ήχο "τροχαλίας" που ακούω από την περιοχή της μηχανής πιθανολογώ ότι είναι κάτι τέτοιο. Όπως και να έχει θα το πάω σήμερα για έλεγχο, αλλά σε περίπτωση που είναι καδένα, γνωρίζουμε περίπου το κόστος αντικατάστασης; Υπάρχει μεγάλη διαφορά σε τιμές μεταξύ επίσημης αντιπροσωπείας και απλών εξουσιοδοτημένων; Ευχαριστώ Edit: Τελικά είναι αντλία νερού. Μου είπαν γύρα στα 400€ Δεν είναι απλή, έχει να κάνει λέει και με την τουρμπίνα.
  4. Καλησπέρα, Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα έχει αρχίσει να μου παρουσιάζει από το καλοκαίρι κι εμένα το Golfάκι. (ΜΚ6 1.4 TSI 160HP του 2009 με 125000 χλμ) Το πήγα στην Karenta και μου είπαν ότι δεν πρόκειται για κάτι ανησυχητικό. Υπάρχει μου είπαν τεχνική οδηγία από τη VW πως από τη στιγμή που το αυτοκίνητο δεν πατινάρει δεν χρειάζεται να γίνει κάποια επιδιόρθωση ή αντικατάσταση. Επίσης μου είπαν και εμένα ότι ακόμη και να αλλάξουν δίσκο πλατώ, ρουλεμάν, κτλ, υπάρχει περίπτωση έπειτα από 30.000χλμ για παράδειγμα να ξανακάνει το θόρυβο. Με όλα αυτά που διάβασα στο topic άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και φοβάμαι μήπως πάρω κάνα σασμάν στο χέρι αν το αφήσω και περιμένω μέχρι να αρχίσει να πατινάρει.
  5. Φυλλάδιο, εξοπισμός, τιμές. VW T-Roc Exoplismos Times.pdf VW T-Roc.pdf
  6. Volkswagen T-Roc: Aπό 19.650 ευρώ Το νέο μοντέλο της γερμανικής εταιρείας πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες την πανελλήνια πρεμιέρα του στο ελληνικό κοινό του αυτοκινήτου, στα πλαίσια της έκθεσης Αυτοκίνηση FISIKON 2017, στην αίθουσα ξιφασκίας του πρώην αεροδρομίου του Ελληνικού. Το T-Roc θα προσφέρεται στη χώρα μας σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Discover, Advance, Experience), με τέσσερις κινητήρες, τρεις βενζίνης και ενός πετρελαίου. Στη βασική του έκδοση, κόστους 19.650 ευρώ, θα διατίθεται με το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο του λίτρου, ισχύος 115 ίππων. Από εκεί και πάνω υπάρχει ο 1.5 ΕVO των 150 ίππων και ο δίλιτρος των 190 ίππων, ενώ στους πετρελαιοκινητήρες το παρών δίνει ο δίλιτρος των 150 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με τετρακίνηση (όπως και ο δίλιτρος βενζινοκινητήρας των 190 ίππων). ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ VW T-ROC 1.0 TSI 115PS Discover 19.650 ευρώ 1.0 TSI 115PS Advance 21.250 ευρώ 1.5 TSI ACT EVO 150PS Advance 23.950 ευρώ 1.5 TSI ACT EVO 150PS Experience 25.850 ευρώ 1.5 TSI ACT EVO 150PS Advance DSG 24.850 ευρώ 1.5 TSI ACT EVO 150PS Experience DSG 27.050 ευρώ 2.0 TSI 190PS 4Motion Experience 32.250 ευρώ 2.0 TDI 150PS 4Motion Advance 26.700 ευρώ 2.0 TDI 150PS 4Motion Experience 30.650 ευρώ 2.0 TDI 150PS 4Motion Advance DSG 27.900 ευρώ 2.0 TDI 150PS 4Motion Experience DSG 32.150 ευρώ EΠΙΠΕΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ Discover: Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ράγες οροφής μαύρες, πίσω φώτα LED, δερμάτινο τιμόνι & κεντρικό υποβραχιόνιο εμπρός, Air Care Climatronic 2 ζωνών με αντιαλλεργικά φίλτρα, Composition Colour με έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών, Bluetooth-USB-SD, αισθητήρες βροχής και φωτός, εσωτερικός αντιθαμβωτικός καθρέφτης, Front Assist με City Emergency Braking (πέδηση έκτακτης ανάγκης), Pedestrian Monitoring (παρακολούθηση κίνησης πεζών), ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας Lane Assist, Multi Collision Braking (αυτόματη πέδηση μετά από σύγκρουση), Pre-Crash-σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών, Fatigue Detection -σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού, ηλεκτρικό χειρόφρενο με λειτουργία Auto-Hold. Advance (επιπλέον της Discover) Ράγες οροφής αλουμινίου, προστατευτικό προφυλακτήρα σε ασημί χρώμα, προβολείς ομίχλης, δερμάτινο πολυλειτουργικό τιμόνι, Comfort καθίσματα εμπρός, αναδιπλούμενη πλάτη καθίσματος συνοδηγού, Composition Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, Car-Net App-Connect-προβολή και χειρισμός εφαρμογών smartphone (MirrorLink, Google Android Auto και Apple CarPlay), Park Pilot -αισθητήρες υποβοήθησης στάθμευσης εμπρός-πίσω με ηχητική προειδοποίηση και οπτικές ενδείξεις, Adaptive Cruise Control & Speed Limiter (ενεργό σύστημα ελέγχου ταχύτητας και απόστασης από προπορευόμενα οχήματα, με λειτουργία follow-to-stop με DSG) Experience (επιπλέον της Advace) Προβολείς LED εμπρός, φώτα ημέρας LED σχήμα δακτυλίου, πίσω φώτα LED σκούρο κόκκινο, Active Info Display-πλήρως ψηφιακός και διαδραστικός πίνακας οργάνων (οθόνη TFT 10,3 ιντσών, Navigation Discover Media με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, Sport comfort καθίσματα εμπρός σε συνδυασμό ύφασμα-δέρμα, εσωτερικός φωτισμός Ambient σε λευκό χρώμα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. https://www.volkswagen.gr/el/models/t-roc.html
  7. Οδηγούμε το ανανεωμένο VW Golf Βρισκόμαστε στη Μαγιόρκα, για την παρουσίαση του facelift της έβδομης γενιάς του VW Golf. Highlight, ο νέος κινητήρας 1.5 TSI Evo των 150 ίππων. Όταν μιλάμε για το Golf, ουσιαστικά αναφερόμαστε σε εκείνο το best-seller, όπου σε 43 χρόνια αδιάλειπτης παρουσίας, σήμερα, διατίθεται σε περισσότερες από 150 χώρες, έχοντας καταφέρει να ταξινομηθεί σε περισσότερα από 33 εκατομμύρια αντίτυπα. Πιο απλά; Ένα καινούργιο Golf φεύγει από την γραμμή παραγωγής, κατά μέσο όρο, κάθε 40 δευτερόλεπτα! Νούμερα, τα οποία εντυπωσιάζουν και δικαιολογημένα, αγχώνουν τον ανταγωνισμό... Σε αναμονή της επόμενης, 8ης γενιάς του λοιπόν, η οποία δεν θα παρουσιαστεί νωρίτερα από τα τέλη του 2019 και θα πατά στη γνωστή πλατφόρμα MQB, το φρεσκαρισμένο (7,5 θα μπορούσαμε να το πούμε ή "MY 2017" όπως το αναφέρουν μερικές φορές οι Γερμανοί) που οδηγούμε αυτές τις μέρες στην Μαγιόρκα, έχει διακριτικές σχεδιαστικές αλλαγές. Συγκεκριμένα, ο λόγος για ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και εμπρός - πίσω φωτιστικά σώματα με την τεχνολογία LED να είναι μέρος ακόμη και του βασικού εξοπλισμού καθώς και καινούργια σχέδια ζαντών αλουμινίου. Στα εντός τώρα, κυριαρχεί ο μεγάλος ψηφιακός πίνακας οργάνων (τον έχουμε δει σε Passat και στα μοντέλα Audi), με την οθόνη 12,3 ιντσών να ανήκει στο προαιρετικό του εξοπλισμό (στον βασικό εξοπλισμό προσφέρει αναλογικό πίνακα). Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα πέντε διαφορετικά προφίλ (“Classic”, “Consumption & Range”, “Efficiency”, “Performance & Driver Assistance” ή “Navigation”). Επιπλέον, στο μέσο του ταμπλό, κυριαρχούν οι νέες μεγάλες οθόνες από 6,5 έως 9,2 ίντσες (παρελθόν η “5άρα” και η “8άρα”), οι οποίες ενσωματώνουν το νέο σύστημα ενημέρωσης “Discover Pro” -που ελέγχεται μέσω χειρονομιών- κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά σε μοντέλο της κατηγορίας των μικρομεσαίων. Από ποιότητα βέβαια, ούτε λόγος. Η συναρμογή των υλικών όπως ακριβώς πρέπει και η εργονομία στο γνωστό κορυφαίο επίπεδο, από ένα εσωτερικό το οποίο φημίζεται για την σωστή φιλοξενία του. Υπάρχει και πιο σημαντική είδηση όμως και αυτή έχει να κάνει με το γεγονός ότι το ανανεωμένο Golf είναι το πρώτο μοντέλο του ομίλου, το οποίο εφοδιάζεται με τον νέο 4κύλινδρο κινητήρα 1.5 TSI Evo, απόδοσης 150 ίππων, με μεταβαλλόμενη και διακοπτόμενη λειτουργία κυλίνδρων. Θα ακολουθήσει και μια BlueMotion εκδοχή του, 130 ίππων, με μέση κατανάλωση σύμφωνα με το εργοστάσιο στα 4,6 λίτρα/100 χλμ. Οδηγώντας το στην Μαγιόρκα, διαπιστώσαμε την εξαιρετική απόδοση του συνόλου από πολύ χαμηλά, αφού η μέγιστη ροπή των 250 Nm αποδίδεται μόλις από τις 1.500 σ.α.λ αλλά και την εξαιρετικά πολιτισμένη λειτουργία του, σε όλο το φάσμα των στροφών. Την ίδια ώρα, η μέση κατανάλωση, για τα χιλιόμετρα που κάναμε μαζί του, κυμάνθηκε σε πολύ καλό επίπεδο, αφού δεν ξεπέρασε τα 6,8 λίτρα/100 χλμ. (5,1 λίτρα αναφέρει το εργοστάσιο ως μέση τιμή). Συνεχίζοντας τα νέα που συνδυάζονται με το facelift Golf, σημειώστε ότι εκτός όμως από τον νέο κινητήρα, θα χρησιμοποιεί πλέον και ένα εξελιγμένο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων, με τον κωδικό “DQ 381” να το συνοδεύει, το οποίο αφορά τους ισχυρότερους κινητήρες, ροπής άνω των 340 Nm, το οποίο βοηθάει και αυτό με την σειρά του, στην επίτευξη καλύτερων καταναλώσεων. Από εκεί και πέρα και επιστρέφοντας στην αναφορά μας στα μηχανικά σύνολα του μοντέλου, όλοι οι βενζινοκινητήρες είναι TSI, με βασικό της γκάμας να είναι πλέον το 1000άρη των 85 ίππων και κορυφαίο το γνωστό και αγαπημένο μας δίλιτρο GTI των 230 ίππων πλέον (+10) και 245 ίππων (+15) στην έκδοση Performance, η οποία θα ακολουθήσει. Αργότερα, θα δούμε και το Golf R με τους 310 ίππους (+10). Επιγραμματικά οι υπόλοιπες βενζινοκίνητες εκδόσεις του: 1.0 με 110 ίππους, 1.4 125 και 150 ίππων και 1.8 με 180 ίππους. Στα diesel, ή TDI αν προτιμάτε, οι διαθέσιμες εκδόσεις είναι από 1.6 115 ίππων έως 2.0 184 ίππων, όπου και το γνωστό μας GTD, τόσο στο “απλό”, όσο και στα Variant και Alltrack. Σημειώστε τέλος και την ύπαρξη στην γκάμα, της έκδοσης με φυσικό αέριο (1.4 TGI) 110 ίππων με την εντυπωσιακή -συνδυαστική- αυτονομία των 1.270 χλμ.! Θυμίζουμε εδώ, ότι στην εταιρεία, λαμβάνοντας υπόψη τους τα οικολογικά μηνύματα των καιρών αλλά και όλα όσα εξακολουθεί μέχρι και σήμερα να αφήνει πίσω του το “dieselgate”, φαίνεται να μελετούν σοβαρά το ενδεχόμενο να εφοδιάσουν την κορυφαία έκδοση GTI του νέου Golf με ένα “ήπιο” υβριδικό σύστημα, το οποίο δεν θα καταργεί τον κλασσικό 2λιτρο TSI κινητήρα αλλά θα συνδυάζεται μαζί του, προκειμένου να βελτιωθεί το σύνολο της απόδοσής του, τόσο σε ότι έχει να κάνει με την ισχύ όσο και με την κατανάλωσή του και τις εκπομπές ρύπων. Σύμφωνα με πληροφορίες, θα το εφοδιάσουν με ένα ηλεκτρικό σύστημα 48V, σε συνδυασμό με έναν συμπαγή σε διαστάσεις ηλεκτροκινητήρα, ο οποίος θα είναι… ενταγμένος στο εμπρόσθιο τμήμα του 7τάχυτου DSG κιβωτίου. Κλείνοντας αυτήν την παρένθεση, που αφορά το μέλλον, οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως οι μηχανικοί της VW θέλουν να αντικαταστήσουν το υπάρχον σύστημα υπερπλήρωσης του γνωστού 2λιτρου TSI με ένα ηλεκτρικό turbo. Το ανανεωμένο VW Golf, το αναμένουμε τον Μάρτιο στην Ελληνική αγορά, αλλά στην παρουσίασή του στην Μαγιόρκα, δεν μας ενημέρωσαν για τις τιμές του, παρά μόνο για το γεγονός ότι γίνονται προσπάθειες να παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο (ίσως ελάχιστα πιο υψηλές παρά τον αρκετά καλύτερο εξοπλισμό του) σε σχέση με υπάρχον μοντέλο._Μ. Σαλ.
  8. Φαντάζομαι ότι οι 4 καινούργιοι κινητήρες που αναφέρονται, θα συνδιαστούν με τους υπάρχοντες ηλεκτρικούς και diesel.
  9. Πάντως το R-Line, σε αυτό το χρώμα και με αυτές τις ζάντες είναι πάρα πολύ όμορφο. Αν θα το πάρω/έπαιρνα ποτέ, με αυτό το συνδιασμό θα έβαζα τη παραγγελία. Εννοείται και με τα γκατζετάκια βέβαια.
  10. Αντιγράφω από το γερμανικό Auto Bild με κουτσουρεμένη μετάφραση από google αλλά όλο και κάποιο νόημα βγαίνει: Το link για όποιον ξέρει γερμανικά: http://www.autobild.de/marken-modelle/vw/golf/7-facelift/
  11. Σε ένα από τα βίντεο αναφέρει νομίζω ότι το βασικό σύστημα θα είναι 6,5 ίντσες.
×
×
  • Create New...