andrikos
Members-
Posts
26 -
Joined
-
Last visited
andrikos's Achievements
VWClub Member (1/1)
0
Reputation
-
Καλησπέρα φίλε μου.Αν είσαι από Αθήνα πολύ ευχαρίστως να του ρίξω μια ματιά και να σου πω τι έχει.
-
Καλημέρα φίλε μου.Όπως είπε και ο φίλος αν είναι ίδιο αμάξωμα και κινητήρας γίνεται και πρόβλημα δεν θα έχεις.χρειάζεσαι κρεμαγερα,όλες τις σωληνωσεις,παγουρι,αντλία,τροχαλια στροφαλου καθώς και την βάση που στηρίζεται η αντλία και το δυναμο.
-
Καλησπέρα φίλε μου.Το πρόβλημα σου δεν είναι αντλία.το άμαξι η έχει μείνει από δίσκο η έχει ξεκουμπωσει ημιαξονιο η έχει πρόβλημα στο διαφορικο αν και λίγο δύσκολο.
-
Καλησπέρα φίλε μου. Αν είσαι από Αθήνα μπορώ να του ρίξω μια ματιά και να σου πω τι έχει.Φιλικά
-
Καλησπέρα φίλε μου.Ο θόρυβος αυτός προέρχεται από το γραναζι της μίζας και όχι από το δυναμο.Ελπίζω να βοηθησα.
-
Καλησπέρα φιλε μου και χρόνια πολλά.Αν είσαι από Αθήνα μπορώ να του ρίξω μια ματιά και να σου πω τι έχει.Φιλικά.
-
Καταρχήν συγνώμη για το φίλε μου.Μαλλον φίλη έπρεπε να πω.Το πρόβλημα σου κατα 99,9% είναι η από το ίδιο το καντραν η να μην κάνουν καλή επαφή οι μπριζες του.αν είσαι από Αθήνα πάντως μπορώ να του ρίξω μια ματιά και να σου πω τι έχει.
-
Καλησπέρα φιλε μου.Για να σε βοηθήσω πρέπει να μου πεις τι βλάβες έχει αποθηκευμενες στο καντραν,τον κινητήρα καθώς και στο can gateway.
-
Καλησπέρα φίλε μου και συγνώμη για την καθυστέρηση.Αν έχει μπει η σωστή βαλβίδα(που είναι και το πιο πιθανό)τοτε συμβαίνουν τα εξής και τα αναφέρω με σειρά από το πιο πιθανό ως το λιγότερο.1)καθαρισμός σωληνας egr-πεταλουδας και ίσως εισαγωγής εάν δεν έχουν γίνει.2)βασική ρύθμιση egr.3)οξειδωση στην μπριζα η πρόβλημα καλωδιωσης.4)εγκέφαλος (που είναι λίγο δύσκολο).Ας μην ξεχάσουμε κιόλας την πιθανότητα ελατωματικης βαλβιδας.Αλήθεια η egr που αλάνες είναι καινούργια η μεταχειρισμενη;
-
Φιλεμου καλησπέρα.ποιο κινητήρα έχεις;Αν είσαι από Αθήνα παντως μπορώ να σου ρίξω μια ματιά και να σου πω τι έχει.
-
Χαίρομαι που ελυσες το πρόβλημα σου αν και όχι τόσο οικονομικά.Εύχομαι να φτιαχτεί γρήγορα και να έχεις καλά και απροβληματιστα χιλιόμετρα από εδώ και στο εξής.
-
Κοίταξε λόγω δουλειάς έχω κάνει σεμινάρια για υγραεριο άσχετα που δεν τοποθετω.συμφωνα λοιπόν με τα λεγόμενα ενός από τους πιο αξιόλογους εκπαιδευτές,αν το σύστημα είναι ρυθμισμενο σωστά δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει λαδιερα η ειδικό πρόσθετο στην δεξαμενή κάθε 10.000 km σαν εναλακτικη.
-
Φιλεμου όπως μου τα λες το πιο πιθανό να είναι από βαλβίδες. Όσο για τον παλμό λογικά αν βάλεις λεντ την ώρα που ρεταρει έντονα χωρίς να σβησεις κινητήρα πριν δεν θα πρέπει να έχει.Οπότε μέτρησε συμπίεση και πιστεύω θα λύσεις το πρόβλημα σου.Φιλικά.