Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

kalodios

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

8 Neutral

About kalodios

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 03/13/1967

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

User Profile

  • Interests
    music, tae-kwon-do, bowling

Contact Methods

  • Skype
    kalodios3

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4
  • Car's nickname
    κουτσούνι
  1. το γράφω κυρίως για να το διαβάζω και να το θυμάμαι, ενώ έπρεπε να δώσω άντε 200€-250€ για την αντλία, συνολικά πλήρωσα 620€, σε διάφορα γίδια, που μερικά είχαν εξειδίκευση σε αυτοκίνητα του γκρουπ.!!!!! Αλλά όπως πολύ σωστά λέει ο φίλος Nikdev, την άλλη φορά θα ξέρω
  2. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, γιαυτό και το ποστ μου έχει τίτλο εγώ ο βλάκας. Η αγορά αντλίας έγινε τον Μάιο -από τότε τραβιόμουν- και δεν υπάρχει συσκευασία.
  3. Η αντλία που μπήκε καινούργια, ήταν θεωρητικά after market αλλά για golf. Δηλαδή κατάλληλη. Θεωρώ ότι αν την άλλαζε τεχνικός του Group,θα ήξερε ότι έπρεπε να κοντύνει το σωληνάκι. Απο την αρχή είπα ότι βλακεία μου η επιλογή του "γνωστού τεχνικού άλλης μάρκας" Αλλά οι επόμενοι που το είδαν ? τελικά χρειάζεται και μυαλό..........
  4. Και όμως υπάρχει Θεός. Στη δική μου περίπτωση λέγεται Παντελής Μπαταγιάς και έχει συνεργείο VAG κάπου στο Κορυδαλλό. Ίσως δεν ο μοναδικός καλός «μάστορας», αλλά είναι άνθρωπος. Με άκουσε και κυρίως με κατάλαβε. Ασχολήθηκε με το golφάκι μου και χωρίς ιδιαίτερη ταλαιπωρία, βρήκε τη βλάβη. Στην αντλία βενζίνης που είχε αλλαχτεί, έπρεπε το σωληνάκι επιστροφής καυσίμου (αν το λέω καλά) να είναι κοντύτερο κατά ένα πόντο γιατί τερμάτιζε στην αντλία και το «βούλωνε». Αποτέλεσμα να ανεβάζει υψηλή πίεση στο καυσιμο και να δημιουργούνται όλα τα προβλήματα. Ένα σωληνάκι από pvc το οποίο κόπηκε με σιδεροπρίονο σε 1 λεπτό. Βλάκας εγώ που το έδωσα σε γνωστό και γείτονα χρόνια μηχανικό (τρομάρα να του’ρθει) βλάκες και επόμενοι 3 παρακαλώ μηχανικοί που λεφτά μέν μάντολες διάγνωση είχαν κάνει δε. Πεταλούδα ο ένας, καταλύτη ο άλλος βαλβίδες ο τρίτος. Σιχτήρια……….
  5. καλησπέρα. Με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο και έτσι θα κάνω -πάλι-. Το κακό είναι ότι μέχρι τώρα πλήρωνα και αμάξι δεν ειχα
  6. Το διαγνωστικο εδειξε μονο για τη πεταλουδα. Περασαν τη ρυθμιση κ οκ. Μετα τπτ
  7. Ντάξ, ο απαραδεκτίδης ο ίδιος. Μέλος από το Γενάρη του 2013 και τώρα ποστάρω εδώ. Kalodios κατά κόσμο Αντρέας. Καλώς σας βρήκα και επισήμως.
  8. καταραμένο aroxol

  9. Μου αρέσει το vw club και κάπου κάπου μπαινω χαζευω τα θέματα. Δεν είμαι ο φανατικός αυτοκινητάκιας, αλλά το λατρευω το golfaki μου. Το πήρα μεταχειρισμένο πριν 3.5 χρόνια και είμαι περήφανος. Εγώ και το "κουτσούνι" τα πηγαίναμε πολύ καλά και προσέχαμε ο ένας τον άλλο. Μάλλον πρώτα εγώ σταμάτησα να το προσέχω και καπάκι σταμάτησε κι εκείνο. 10 μέρες πριν το πάσχα και η τρόμπα νερού μαζί με το σετ ιμάντων μας άφησε χρόνους. Μετάφραση 280€. 12 μέρες μετά το πάσχα, αποχαιρέτησα και την αντλία βενζίνης άλλα 140€. Επείδή οι βλάβες προέκυψαν καθοδόν για τη δουλειά, οι επισκευές έγιναν απο opelαντζή που βρίσκεται μεσοτοιχία με τη δουλειά μου και τον γνωρίζω χρόνια. Α!! και με 80€ φτηνότερα κατά μέσο όρο, από το εξειδικευμένο που το πήγαινα. Καταραμένη κρίση. Καπάκι ξεκίνησε να παίζει το στροφόμετρο και οι στροφές στο ρελαντί. Ο ίδιος μάστορας, αποφάνθηκε καθαρισμό. 40€ . Μάντολες. Μετά ο ίδιος σε συνεργασία με φίλο του που φτιάχνει VW, ότι θέλει άλλαγμα η πεταλούδα γκαζιού. Μου ζήτησαν και τα έδωσα 200€. (Μετράει κανείς?) Τζίφος. Βελτιώθηκε το πρόβλημα, αλλά δεν σταμάτησε. Τσιμπάει η κατανάλωση και το στροφόμετρο ξεκινάει τα παιχνίδια μαζί με τις στροφές της μηχανής, ενώ προηγείται ένα στιγμιαίο μπέρδεμα στη μηχανή. Μετά για μερικά δεύτερα το στροφόμετρο μουρλαίνεται. Στο ρελαντί μεν αλλά ανεβοκατεβάζει στροφές η μηχανή και η βελόνα. Παράλληλα λόγο ζέστης άναψα το A/C και ω του θαύματος αντί για κρύο έβγαζε ζέστη. Είπα τέρμα οι .... χαζομάρες να το πώ ευγενικά και το πήγα σε εξουσιοδοτημένο. Σε άλλο από εκεί που το πήγαινα γιατί είμαι και ντροπιάρης. Η πεταλούδα είπε δεν είχε τη βασική ρύθμιση και την ξαναπέρασε. ζήτησε "΄οτι θέλεις για το μαγαζί" έδωσα 20€. Και ναι, το πρόβλημα δε λύθηκε. Το στροφόμετρο τα δικά του. Νέος 4ήμερος έλεγχος, κατέληξε ότι πρέπει να αλλάξω καταλύτη και έκανε bypass στο καλοριφέρ για να έχω a/c, γιατί κάπου -λέει- είναι βουλωμένο. Ο έλεγχος και η διάγνωση κόστισαν 30€ + 40€ για το a/c = 70€. Α μη το ξεχάσω. Το παιχνίδι του στροφόμετρου συνεχίζεται.... Συγνώμη για το σεντόνι, αλλά ήθελα να πώ το πόνο μου . Πείτε καμιά συμβουλή, γιατί είμαι έτοιμος να δέσω τη ρεζέρβα στο λαιμό μου και να φουντάρω.
  10. μπορεί να είναι σε λάθος σημείο το post Μου, αλλά βρήκα βήμα να πώ το καημό μου. Είμαι μέλος του φόρουμ κάμποσο καιρό και αν και μου έρχονται συχνά ενημερώσεις, ομολογώ ότι δεν έχω αξιωθεί να μπώ..... Έχω ένα golf 4 του 1998 με 169000χλμ, το οποίο μέσα σε διάστημα 20 ημερών, έχει εμφανίσει τα εξής. άλλαξα τρόμπα νερού και ιμάντες χρονισμού ελάχιστα πριν το πάσχα και αντλία βενζίνης, αμέσως μετά το πάσχα. Αμέσως μετά ξεκίνησε να δημιουργεί μπουκώματα και το στροφόμετρο να παίζει ανάμεσα σε 500 και 700 στροφές. Ο μηχανικός, αποφάνθηκε καθαρισμό πεταλούδας. Μηδέν λύση και ο νέος έλεγχος έδειξε ότι πρέπει να αλλαχτεί η πεταλούδα γκαζιού με κόστος 300plus (?). Κυρίως από περιέργεια η ερώτηση, έχει αλλάξει κανείς ? Είναι λογικό το κόστος περί τα 300€ για το ανταλλακτικό? Να ψαχτώ για μεταχειρισμένη ? Να του βάλω φωτιά να το κάψω? Να τσιμεντάρω τον μηχανικό και να παίζει μόνιμα αμυντικός στο suboteo ? οεο ?
×
×
  • Create New...