Προσωπικά και να με συγχωρείται αλλά κανένα passat και κανένα polo δεν έγραψε ιστορία στα στεκια εδω στην Ελλαδα. Ιστορια εγραψαν τα
1. Peugeot 205 gti
2. Citroen Ax gti
3. Renault 5 turbo
4. Fiat Uno turbo
5. Peugeot 106 rallye-Gti (1.3 και 1.6)
6. Citroen Saxo vts
7. Fiat Punto Gt
8. Honda Civic vti
9. Toyota Starlet turbo
επειδή ήταν μικρά, δεν είχαν τεκμήριο και ήταν κροτίδες για την εποχή τους άλλα μερικά ακόμα και για σήμερα! πιο passat και πιο polo θα καθόταν σε φανάρι με ένα uno turbo? Η ιστορια για μενα ειναι ολα αυτα τα αυτοκίνητα, μαζι με τα Bmw e30, Opel Ascona, Ford Escort Mk2, Nissan 200sx που μπαίνουν με τις πόρτες ακόμα στις πλατιές Αυτά όλα από μια άλλη ρομαντική εποχή εδώ στην Θεσσαλονίκη που ευτυχώς την πρόλαβα έστω και λίγο άλλα δεν την έζησα από το τιμόνι του οδηγού... μετά γεμίσαμε κυβικά, ηλεκτρικά βοηθήματα και κάπου εδώ χάθηκε η μαγεία του να "οδηγάς". Αν δεν οδηγήσεις ενα μικρο, παλιο turbo οπως ενα uno η ενα punto gt δεν καταλαβαίνεις τι σημαίνει turbo αμάξι (όσοι έχετε οδηγήσει θα καταλάβετε τι εννοώ να μπαίνει το turbo και κουμπωμένος απο την επιτάχυνση στο κάθισμα σου να ακούς τα λάστιχα να τσιρίζουν σε κάθε αλλαγή) Αν δεν μπεις σε ενα 106-Saxo δεν μπορείς να καταλάβεις τι θα πει στρίψιμο σε ορεινή διαδρομή χωρίς τα χαζο esp να αφήνεις γκάζι και το αμαξι να εχει συμπεριφορά από kart. Να μπεις σε ενα "Ax" και να μπορέσεις να κατανοήσεις τι σημαίνει αναλογία κιλα ανα ίππο και πως είναι να οδηγάς ενα ελαφρύ αμάξι στα φανάρια. Να κανεις βολτα με Nissan 200sx, E30, Escort mk2 και να κοιτάς διπλωμένος απο το παράθυρο του συνοδηγού-οδηγού σε καθε στροφή. Ολα αυτα για μενα ειναι ιστορία, μια ιστορια που απο δω και περα δεν θα ξανά γραφτεί με τα ευνουχισμένα αυτοκίνητα που βγάζουν στην παραγωγή... Μετα απο ενα civic, ενα punto gt και ενα 200sx οδηγώ ένα golf gt και πραγματικά οσο ωραίο, ανετο, γρήγορο και αν είναι δεν με συγκινεί... (με συγκινεί μονο σε επίπεδο άνεσης μετα απο τους παππούδες που οδηγούσα)