Jump to content

Theo_P

Members
  • Posts

    39
  • Joined

  • Last visited

About Theo_P

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

1,299 profile views

Theo_P's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

7

Reputation

  1. Έχω χαθεί μέσα στις 82 σελίδες αυτού του topic κ για κάποιο λόγω το search δεν μου βγάζει τίποτα για ABT... Επειδή είμαι μεταξύ ABT κ REVO σε Golf Mk6 1.4 TSI160, -Ποιος έχει από εδώ ABT; -Ποιο είναι το πλεονέκτημά του ABT over REVO, καθώς το κόστος του είναι διπλάσιο κ το REVO δεν έχει προβλήματα αξιοπιστίας; (κ θέλει και 100άρα βενζίνη) -είναι το ΑΒΤ ποιο γραμμικό; βελτιώνει την δύναμη κ απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών ενώ το REVO με μεγάλη διαφορά μόνο ψηλά; -Τελικά το πρόγραμμα μόνο (stage1) απαιτεί καλύτερο intercooler (π.χ. S3) ή απλά είναι για την καλύτερη λειτουργία; -η παραπάνω δύναμη θα βγάλει off τον OEM συμπλέκτη;-όλα τα μέρη του κινητήρα (πλην μπουζί) κ της μετάδοσης έχουν περισσότερα από 65.000, θα έχω κάποιο πρόβλημα με την επιπλέον δύναμη; -επειδή πέρα από το προϊόν έχει σημασία κ ο άνθρωπος που θα το εγκαταστήσει/υποστηρίξει, έχει κάποιος εμπειρία από τον επίσημο της ABT στην Ελλάδα; -έχει τρέξει κανείς το ABT με 97άρα βενζίνη; απλά χάνει επιδόσεις ή θα δημιουργηθεί κ κάποιο πρόβλημα;
  2. Όσο αφορά το θόρυβο (γύρναγε το ελατήριο πάνω στις βάσεις σταδιακά σε μικρές ταχύτητες όταν έστριβα) ήταν λόγω του ότι ο ρυθμιστής ύψους δεν ήταν σταθερός, καθώς στην μια πλευρά είχε καταστρέψει (ο πρώτος) την τρυπούλα της βίδας... Επιπλέον, είχε χαθεί το σωστό ύψος! Αφού πήγα σε κάποιον που γνωρίζει πραγματικά, επιδιόρθωσε το σφίξιμο κ όλα ok! Για λίγο, καθώς μετά από λίγο καιρό έκανε άλλον θόρυβο, τελείως διαφορετικό (ένα κλικ σε όλη τη διαδρομή του τιμονιού) αλλά πάλι σε χαμηλές ταχύτητες όταν έστριβα πολύ το τιμόνι. Με κατάλληλη λίπανση έφυγε αμέσως (στο internet διάβασα ότι συμβαίνει αυτό σε δυνατά coilovers σε τέτοια τύπο αναρτήσεων -όπως μπροστά του golf- σε χαμηλές ταχύτητες. Είναι τυχαίο σε διάφορους συνδυασμούς coilovers-αυτοκινήτου κ λύνεται με λίπανση). Το καταγράφω για να ξέρουν μέλη στο μέλλον αν αντιμετωπίσουν παρόμοιους θορύβους. Πάντα βέβαια η σωστή κ κατά περίπτωση διάγνωση κ επίλυση πρέπει να γίνεται από συνεργείο με άνθρωπό που ξέρει, είναι ειλικρινής, επαγγελματίας κ έχει διάθεση για σωστή δουλειά. Έβαλα κ τα S3 silent blocks!
  3. Καλησπέρα BTH, η γνώμη μου χωρίς να έχω πολλές γνώσεις κ εμπειρία από Bilstein: Αν θα κρατήσεις το αυτοκίνητο τόσο ώστε να αλλάξεις κ δεύτερη φορά τα αμορτισέρ κ η άνεση είναι σημαντικός παράγοντας για σένα πάντα όμως με γνώμονα το κράτημα/συμπεριφορά, ξανασκέψου την KW street comfort... Επίσης τα συγκεκριμένα coilovers, απαντούν τις ερωτήσεις 1 και 2 Για τις 3-4-5, νομίζω αν ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάξεις έχει να κάνει με παράγοντες διαφορετικούς από το ότι αλλάζεις αμορτισέρ-ελατήρια κ περισσότερο με τη φθορά τους κ τις απατήσεις/ανάγκες σου. Οι aftermarket αναρτησεις όπως αυτές που αναφέρουμε εδώ δεν απαιτούν διαφορετικές από OEM βάσεις, silent block ή αντιστρεπτικές αλλά καθώς είναι και αυτά μέρος τις ανάρτησης κ παίζουν το ρόλο τους, εγώ θα πρότεινα να τα αλλάξεις ανάλογα με το budget σου με την παρακάτω προτεραιότητα: 1.silent block τα πίσω του μπροστίνού άξομα (μεγάλα με μεταλικό πλαίσιο). Δεν μου ανοίγει το link σου. Αν η άνεση είναι σημαντική για σένα, θα πρότεινα όχι aftermarket συμπαγή (πολυουθεράνη κτλ.) αλλά εργοστασιάκα από Audi S3 (πιο "σκληρά" αλλά με μικρή διαφορά σε άνεση) ή από TT-S (ακόμα πιο σκληρά κ με μεγαλύτερη διαφορά σε άνεση κ νομίζω αλλάζουν την γεωμετρία). Δεν το ξέρω, αλλά υποψιάζομαι ότι αν αλλάξεις silent block των 72k km, θα δεις καλύτερη άνεση κ του S3 να βάλεις... Αν θες πιο ακραίες επιλογές με βάση το κράτημα-συμπεριφορά, υπάρχουν κ τα antilift kits (π.χ. της Whiteline). Φαντάζομαι αντίο άνεση, πολύ καλό κράτημα συμπεριφορά κ αλλάζουν αρκετά τη γεωμετρία κ το budget... 2.αντιστρεπτικές. Είμαι αδιάβαστος οπότε δεν θα σου προτίνω κάτι. 3.βάσεις μπροστά. Εγώ έχω βάλει στο ίδιο αμάξι από TT-S (με KW Street Comfort). Είναι πιο ενισχυμένες αλλά δεν είδα κάποια σημαντική διαφορά στο κράτημα, ίσως λίγο σε άνεση! Άλλη επιλογή είναι της εταιρείας 034 (δημοφιλή στο εξωτερικό, αλλά δεν ξέρω αν μπορείς να τα βρεις-παραγγείλεις εδώ κ αν ανεβαίνει η τιμή). Ακόμα πιο σκληρά, πάντα με λάστιχο. Δεν είμαι σίγουρος ότι άξιζε το κόστος να τις αλλάξω... Όλα τα παραπάνω στον πίσω άξονα δεν πιστεύω ότι αξίζουν τα λεφτά τους, εκτός αν τα τρέχοντα έχουν ξεπεράσει τη ζωή τους. Νομίζω με επιπλέον διάβασμα σε διάφορα threads του forum θα βρεις περισσότερες πληροφορίες κ εμπειρίες για τις ερωτήσεις σου, αλλά θυμίσου η τελική επιλογή είναι υποκειμενική.
  4. Καλημέρα Koval! Εϊναι κάποια OEM ζάντα από Golf mk6 Cabrio. Δες εδώ: http://www.volkswagen.co.uk/new/golf-cabriolet-nf/home http://indianautosblog.com/2015/09/2016-vw-golf-cabriolet-2015-frankfurt-motor-show-190591 https://www.youtube.com/watch?v=_apFMl97xUI&feature=youtu.be Δυστυχώς αυτό σημαίνει ότι θα είναι πανάκριβη... Παρόλαυτά, είναι πολύ όμορφες και θα ταιριάξουν (σίγουρα οπτικά κ φαντάζομαι κ τεχνικά στο golf) Αν θες ψάξε replica (προσοχή στη εκάστοτε ποιότητα όμως! ) ή μεταχερισμένες (προσοχή στην εκάστοτε κατάσταση).
  5. διαβάζοντας αυτό το θέμα κ κάποια άλλα στο forum δεν κατάφερα να βρω δύο πράγματα: -ποιοί είναι οι κωδικοί για OEM πίσω silent block του μπροστινού άξονα από S3 για golf 5/6 ; -αλλάζουν την γεωμετρία της ανάρτησης (camber etc.) ; να απαντήσω μόνος μου λοιπόν... μετά από online ψάξιμο: S3: 1K0 199 231 K (δεξί) 1K0 199 232 K (αριστερό) δεν αλλάζουν τη γεωμετρία ΤΤ-S/RS3: 1K0 199 231 N (δεξί) 1Κ0 199 232 Ν (αριστερό) αλλάζουν την γεωμετρία
  6. billy3, έλεγξε την πίεση κ την οδήγησή σου. Χαμηλή πίεση μπορεί να αυξήσει την κατανάλωση. Επίσης, πολλές φορές, όταν αλλάζουμε λάστιχα, από τον ενθουσιασμό, το πατάμε λίγο παραπάνω... Τέλος, δεν ξέρω αν μπορεί να παίζει ρόλο κ η φθορά (ένα φθαρμένο λάστιχο ΊΣΩΣ να έχει λιγότερη αντίσταση από ένα νέο -υπόθεση δικιά μου) Διαφορά στο κράτημα δεν είδες σε σχέση με τα Turanza;;
  7. Nikos_, ΟΕΜ μου φαίνονται. Νομίζω τις φόραγε κάποιο επετειακό GTI. Άρα αντιπροσωπεία (πανάκριβες φαντάζομαι), replica (δεν ξέρω τι γίνεται με τη ποιότητα) ή μεταχειρισμένη στο internet.
  8. Απέφυγε τον Φωκά, τουλάχιστον στα νότια. Καλύτερα να δώσεις κάτι παραπάνω και να στα βάλει κάποιος σωστά.
  9. Τελικά μου είχε βάλει την μιά βάση λάθος!! (τα βελάκια δεν έδειχναν μπρος-πίσω. κ του το είχα πει!). Επίσης η άλλη ήταν σωστά τοποθετημένη, αλλά σφιγμένη από την άλλη πλευρά με αποτέλεσμα να βγάζουν μεγάλη διαφορά. Πήγα σε άλλον και μου τις έφτειαξε. κ πάλι όμως δεν πετύχαμε κάτω από -0,8 (ίσως λόγω χαμηλώματος). Δεν το συνηθίζω, αλλά θα πω και το όνομα, για να αποφευχθούν παρόμοιες περιπτώσεις από άλλους οδηγούς στο μέλλον: Φωκάς Καλαμακίου. Πήγα και στο κατάστημα στο Περιστέρι κ εκεί μου είπαν ότι όλα είναι φυσιολογικά...
  10. -1,15 δεν είναι πολύ; (για τη φωτό λέω) στη δική μου ευθυγράμμηση λέει -0,5 με ανοχή +/- 0,5. Άρα από -1 έως 0. για τη διαφορά δεξιά-αριστερά λέει 0 με αντοχή +/-0,5 κ εγώ είμαι στο +0,75 στις μετρήσεις πριν αλλάξω βάσεις βέβαια βλέπω ήδη ένα -0,91 που σημαίνει ότι ήδη από τότε είχε ξεφύγει περίπου 0,4 κ πήρε τώρα άλλα 0,3 με αποτέλεσμα να φύγει εκτός ορίων. η ερώτηση είναι κάνουν αυτές οι αποκλίσεις διαφορά στην συμπεριφορά; να πάω να ξαναβάλω τις βάσεις; πριν την αλλαγή ήμουν στο -0,91 με διαφορά +0,43 δεξιά-αριστερά. μήπως από την αρχή δεν μπήκαν καλά; μπορεί να είναι απλά από το χαμήλωμα (-1,5cm στην αρχή κ άλλ0 1cm μετά); Στην ευθεία το νιώθω να μπλοκάρει κ να σπινιάρει περισσότερο από την OEM ανάρτηση...
  11. να κάνω ευθυγράμμηση ή να ξαναβάλω σωστά τις βάσεις..; απότι ξέρω το camber δεν είναι ρυθμιζόμενο. Η λύση στο δεύτερο link σου μήπως είναι walkaround κ έχει κάποια μειωνεκτήματα; στη πρώτη φωτό δεν καταλαβαίνω. οι τιμές είναι λάθος, σωστά; το -1,27% είναι αρκετό, δεν είναι; μπορεί να είναι ο λόγος για περισσότερο μπλοκάρισμα κ σπινιάρισμα σε ευθεία;
  12. σε Golf 6 με KW Street Comfort, μετά από αλλαγή βάσεων (από TT-S) μου έβγαλε κάμπερ -1,27* δεξιά (αριστερά ok στα -0,52*). Στην ευθυγράμμηση δεν μου το άλλαξαν. Πολύ δεν είναι; φταίνε οι βάσεις ή η τοποθέτηση αυτών; διορθώνει αυτό; πώς;
  13. μετά την αλλαγή των βάσεων (κ χαμήλωμα κτλ) το κάμπερ δεξιά πήγε στο -1,27* !! Πολύ δεν είναι; φταίνει οι βάσεις; πώς φτειάχνει; Στα αριστερά -0,52*.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.