Jump to content

SakisNik

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

About SakisNik

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πύργου
  • Νομός
    Ηλείας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

506 profile views

SakisNik's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

1

Reputation

  1. Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο και αλλαγή πολλαπλής εξαγωγής το αυτοκίνητο συνέχισε να έχει αρρυθμίες στο ρελαντί. Μπήκε στο tester πολλές φορές και μία έδειχνε αισθητήρα "λ" και την άλλη τίποτα. Άλλαξα λοιπόν αισθητήρα και το αμάξι έστρωσε, δουλεύει ρολόι.... Αυτό ήταν !!!!! Ευχαριστώ όλους για την όποια βοήθειά σας !!!
  2. Καλησπέρα σε όλους. Όπως προείπα έλυσα την πολλαπλή εξαγωγής για να κολλήσω το ρίγμα που είχα δει και .....δυστυχώς όχι μόνο είναι καμμένη όλη η εξαγωγή αλλά διαπιστώσαμε και άλλα 3-4 ρίγματα τουλάχιστον, συν του ότι έχει μπετσικάρει εκεί που πατάει στο καπάκι....οπότε μπήκε ξανά επάνω έτσι όπως ήταν και είμαι σε αναζήτηση άλλης πολλαπλής. !!!!! Όσοι έχετε υπ' όψιν σας κάτι ...δεκτό !!!! Αυτά μέχρι νεωτέρας
  3. Φίλε Στέφανε σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα μπεκ έχουν καθαριστεί, τα μπουζί είναι καινούργια, σωστή η παρατήρηση σου να μετρήσω συμπίεση (θα το κάνω). Δεν έχω κλιματισμό, έχει air condition, σε ευχαριστώ για το Link. Εδώ τώρα θα ήθελα να ενημερώσω εσένα και όλους τους φίλους του club (επειδή το ψάχνω για να το βρω συνέχεια) το εξής: Είχαμε (ο μηχανικός και εγώ) παρατηρήσει ότι η πολλαπλή εξαγωγής είχε ένα μικρό ρίγμα, στην επάνω της πλευρά, και θεωρήσαμε ότι ήταν αμελητέο !!!!!! ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ !!! Το αμάξι απο εκεί παίρνει αέρα (νόμιζα ότι χάνει η εξάτμιση) και στη τελευταία μέτρηση στο tester μας έβγαλε στις χαμηλές στροφές σφάλμα και στις στροφές πάνω από 2-3000 δούλευε άψογα. Μάλλον έδινε λάθος εντολή στον αισθητήρα "λ". Αύριο λοιπόν βγάζω πολλαπλή εξαγωγής και κόλλημα.... Και θα ενημερώσω για την εξέλιξη....
  4. Καλησπέρα και ευχαριστώ. Μάλλον εννοείς το maf έτσι; Μου το είπε και ο μηχανικός μου και μου πρότεινε να βγάλω την φίσσα και να δω αν θα το κάνει. Ε λοιπόν την έβγαλα, το δοκίμασα και ...πάλι κάνει το ίδιο Το ψάχνω ακόμα.... τι να πω !!!!
  5. Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Και εγώ πιστεύω ότι 100% είναι ο θερμοστάτης (αυτό τουλάχιστον δείχνει) , όμως με εντυπωσίασε το γεγονός ότι 2 φορές το όργανο έπεσε στο "0" και επανήλθε βέβαια και φοβήθηκα μήπως είναι βλάβη στο καντράν του αυτοκινήτου. Θα τον αλλάξω και θα σας πω. Τώρα όσον αφορά τις αρρυθμίες ξέχασα να αναφέρω ότι: 1) Τα μπουζί αλλάχτηκαν, είναι καινούργια, 2) Η πεταλούδα καθαρίστηκε και έγινε βασική, 3) το ίδιο κάνει και με τα πριν μπουζοκαλώδια και με τα τωρινά που έβαλα και 4) έχει ένας φίλος ένα ίδιο μοτέρ από το τρακαρισμένο το δικό του (το οποίο δούλευε άψογα) και ότι παίρνω και δοκιμάζω είναι από αυτό το μοτέρ. Άλλαξα και την πεταλούδα, νέα αρχική και σε αυτή ... και τα ίδια πάλι...οπότε πίσω πάλι στην δικιά μου. Φοβάμαι φίλε μου ότι κάτι συμβαίνει με τα μπεκ.... (εύχομαι να μην....) !!!
  6. Καλημέρα σας, ζητάω την εμπειρία σας και την γνώμη σας !!! Είμαι πρόσφατα (2 μήνες) κάτοχος ενός Golf 4, 1.6, 8v, μοντέλο του 1999, με κωδικό μοτέρ AKL, πεντάπορτο, (καθ' ότι οικογενειάρχης), το οποίο ήταν σε ακινησία γύρω στο 1,5 χρόνο και αγοράστηκε σε πολύ καλή τιμή. Έκανα γενικό service, αλλάχτηκαν όλα τα λουριά, φίλτρα, λάδια, νερά, σπιράλ εξάτμισης (είχε σπάσει) και καταλύτης (μαζί), τρόμπα βενζίνης γιατί ήταν κολλημένη, καθαρίστηκαν τα μπεκ !!!, αλλάχτηκαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και εν γένει έγινε ότι χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει. Εδώ θέλω την προσοχή σας: Ενώ το μοτέρ πάει καλά και σε επιτάχυνση και σε τελική, στο ρελαντί μου παρουσιάζει κάποιο τρέμουλο (αρρυθμίες). Άλλαξα μπουζοκαλώδια (γνήσια μεταχειρισμένα, γιατί φορούσε beru), έβαλα άλλον πολλαπλασιαστή, αλλά το τρέμουλο παραμένει. Το βάλαμε στο tester αλλά δεν βγάζει βλάβη μοτέρ. Να υπογραμμίσω εδώ ότι όταν είναι ζεστό το μοτέρ και μετά από ένα τέταρτο πάω να το βάλω μπροστά, δεν παίρνει γρήγορα με αποτέλεσμα να πατάω το γκάζι για να πάρει και μυρίζει βενζίνη. Επίσης στο πρώτο μου ταξίδι, που ήταν μακρινό, ενώ η θερμοκρασία στο όργανο μου έδειχνε σταθερά 90 βαθμούς, κάποια στιγμή έπεσε στους 80 και μετά ανέβηκε ξανά στους 90. Αυτό μου το έκανε και στην επιστροφή, όπου έφτασε στους 70 και ξανά μετά στους 90. Ο μηχανικός εδώ μου είπε "θερμοστάτης". Μετά από ψάξιμο, γιατί πλέον το όργανο ανέβαινε μέχρι τους 80 πλέον, και στον δρόμο κατέβαινε μέχρι τους 70 (και 2 φορές έπεσε και στο 0), άλλαξα την βαλβίδα της κρύας εκκίνησης (την έβγαλε το tester), αλλά η ένδειξη και πάλι στον δρόμο ανεβαίνει μέχρι τους 80 και πέφτει και στους 70 βαθμούς. Ξέχασα να σας πω ότι στην πόλη μέσα δουλεύει μόνιμα στους 90. Εδώ συμπεραίνω τελικά ότι μάλλον φταίει ο θερμοστάτης (θα αλλαχτεί σύντομα) !!! Συγνώμη αν σας κούρασα με το μακροσκελές κείμενό μου, αλλά στην επαρχία οι απόψεις διίστανται και έχω μπερδευτεί !! Κάθε άποψη σεβαστή, περιμένω τις απάντήσεις σας, καθ' ότι εγώ είμαι πρώτη φορά στον όμιλο VAG και εσείς είστε οι guru !!! Ευχαριστώ εκ των προτέρω...Σάκης
  7. Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για την αποδοχή. Είμαι ο Σάκης από τον Πύργο Ηλείας και πρόσφατα (2 μήνες) κάτοχος ενός Golf 4 , 1.6 sr 8v και πρώτη φορά στον όμιλο VAG. Ανέκαθεν μου άρεσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και επιτέλους ....έστω και αργά... το απέκτησα. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που έχετε κάνει εδώ μέσα....διαβάζω, διαβάζω και δεν χορταίνω... Ευελπιστώ ..... περιμένω, και θα ήμουν ευγνώμων για τις συμβουλές σας στα θέματα vag καθ' ότι πρωτάρης στην εν λόγω εταιρεία !!!! Ευχαριστώ και πάλι Σάκης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.