Jump to content

SakisNik

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutral

About SakisNik

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Δυτικής Ελλάδας - Πύργου
  • Νομός
    Ηλείας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

354 profile views
  1. Καλησπέρα σε όλους και καλή χρονιά. Τελικά μετά από πολύ ψάξιμο και αλλαγή πολλαπλής εξαγωγής το αυτοκίνητο συνέχισε να έχει αρρυθμίες στο ρελαντί. Μπήκε στο tester πολλές φορές και μία έδειχνε αισθητήρα "λ" και την άλλη τίποτα. Άλλαξα λοιπόν αισθητήρα και το αμάξι έστρωσε, δουλεύει ρολόι.... Αυτό ήταν !!!!! Ευχαριστώ όλους για την όποια βοήθειά σας !!!
  2. Καλησπέρα σε όλους. Όπως προείπα έλυσα την πολλαπλή εξαγωγής για να κολλήσω το ρίγμα που είχα δει και .....δυστυχώς όχι μόνο είναι καμμένη όλη η εξαγωγή αλλά διαπιστώσαμε και άλλα 3-4 ρίγματα τουλάχιστον, συν του ότι έχει μπετσικάρει εκεί που πατάει στο καπάκι....οπότε μπήκε ξανά επάνω έτσι όπως ήταν και είμαι σε αναζήτηση άλλης πολλαπλής. !!!!! Όσοι έχετε υπ' όψιν σας κάτι ...δεκτό !!!! Αυτά μέχρι νεωτέρας
  3. Φίλε Στέφανε σε ευχαριστώ για την απάντηση. Τα μπεκ έχουν καθαριστεί, τα μπουζί είναι καινούργια, σωστή η παρατήρηση σου να μετρήσω συμπίεση (θα το κάνω). Δεν έχω κλιματισμό, έχει air condition, σε ευχαριστώ για το Link. Εδώ τώρα θα ήθελα να ενημερώσω εσένα και όλους τους φίλους του club (επειδή το ψάχνω για να το βρω συνέχεια) το εξής: Είχαμε (ο μηχανικός και εγώ) παρατηρήσει ότι η πολλαπλή εξαγωγής είχε ένα μικρό ρίγμα, στην επάνω της πλευρά, και θεωρήσαμε ότι ήταν αμελητέο !!!!!! ΛΑΘΟΣ ΜΑΣ !!! Το αμάξι απο εκεί παίρνει αέρα (νόμιζα ότι χάνει η εξάτμιση) και στη τελευταία μέτρηση στο teste
  4. Καλησπέρα και ευχαριστώ. Μάλλον εννοείς το maf έτσι; Μου το είπε και ο μηχανικός μου και μου πρότεινε να βγάλω την φίσσα και να δω αν θα το κάνει. Ε λοιπόν την έβγαλα, το δοκίμασα και ...πάλι κάνει το ίδιο Το ψάχνω ακόμα.... τι να πω !!!!
  5. Καλημέρα και σε ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Και εγώ πιστεύω ότι 100% είναι ο θερμοστάτης (αυτό τουλάχιστον δείχνει) , όμως με εντυπωσίασε το γεγονός ότι 2 φορές το όργανο έπεσε στο "0" και επανήλθε βέβαια και φοβήθηκα μήπως είναι βλάβη στο καντράν του αυτοκινήτου. Θα τον αλλάξω και θα σας πω. Τώρα όσον αφορά τις αρρυθμίες ξέχασα να αναφέρω ότι: 1) Τα μπουζί αλλάχτηκαν, είναι καινούργια, 2) Η πεταλούδα καθαρίστηκε και έγινε βασική, 3) το ίδιο κάνει και με τα πριν μπουζοκαλώδια και με τα τωρινά που έβαλα και 4) έχει ένας φίλος ένα ίδιο μοτέρ από το τρακαρισμένο το δικό του (το οποίο δού
  6. Καλημέρα σας, ζητάω την εμπειρία σας και την γνώμη σας !!! Είμαι πρόσφατα (2 μήνες) κάτοχος ενός Golf 4, 1.6, 8v, μοντέλο του 1999, με κωδικό μοτέρ AKL, πεντάπορτο, (καθ' ότι οικογενειάρχης), το οποίο ήταν σε ακινησία γύρω στο 1,5 χρόνο και αγοράστηκε σε πολύ καλή τιμή. Έκανα γενικό service, αλλάχτηκαν όλα τα λουριά, φίλτρα, λάδια, νερά, σπιράλ εξάτμισης (είχε σπάσει) και καταλύτης (μαζί), τρόμπα βενζίνης γιατί ήταν κολλημένη, καθαρίστηκαν τα μπεκ !!!, αλλάχτηκαν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και εν γένει έγινε ότι χρειαζόταν για να κυκλοφορήσει. Εδώ θέλω την προσοχή σας: Ενώ το μοτέρ πάει κα
  7. Καλησπέρα σας και ευχαριστώ για την αποδοχή. Είμαι ο Σάκης από τον Πύργο Ηλείας και πρόσφατα (2 μήνες) κάτοχος ενός Golf 4 , 1.6 sr 8v και πρώτη φορά στον όμιλο VAG. Ανέκαθεν μου άρεσε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο και επιτέλους ....έστω και αργά... το απέκτησα. Συγχαρητήρια για την πολύ καλή δουλειά που έχετε κάνει εδώ μέσα....διαβάζω, διαβάζω και δεν χορταίνω... Ευελπιστώ ..... περιμένω, και θα ήμουν ευγνώμων για τις συμβουλές σας στα θέματα vag καθ' ότι πρωτάρης στην εν λόγω εταιρεία !!!! Ευχαριστώ και πάλι Σάκης
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.