Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

giannisb

Members
  • Content Count

    113
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

giannisb last won the day on September 16 2018

giannisb had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

About giannisb

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κατερίνης
  • Νομός
    Πιερίας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μάλλον θα φτιάξω τις μαγνητικές πρώτα και μετά αν συνεχίζει θα αλλάξω μονάδα ανεσης (αυτή που έχω πάνω είναι μεταχειρισμένη απο αγγλία οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν είναι χαλασμένη) διότι έχω και ένα άλλο θεματάκι με την εμβέλεια του ασύρματου κλειδιού που είναι μικρή (επέκτεινα και την κεραία στην μονάδα άνεσης αλλά μικρή διαφορά είδα) Επίσης βρήκα το πρόβλημα μου σε αυτό το βίντεο ,με την διαφορά όμως ότι στο δικό μου με το που ανοίγω κάποια απο τις πίσω πόρτες ή πορτ μπαγαζ χτυπάει αμέσως συναγερμός δεν έχει την αναμονή που έχει στο βίντεο (οδηγού -συνοδηγού έχουν χαλασμένες τις μαγνητικές οπότε δεν δίνουν σήμα ότι είναι ανοιχτές άρα και όταν ανοίγουν δεν χτυπάει συναγερμός )
  2. Το μόνο πράγμα που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ ,είναι αφού έβαλα το εργοστασιακό ασύρματο κλείδωμα με συναγερμό,όταν πάω να ανοίξω με το κλειδί στην πόρτα το αυτοκίνητο , δεν απενεργοποιείται ο συναγερμός(λαμπάκι της πόρτας συνεχίζει να αναβοσβήνει ακόμα και μετά το ξεκλείδωμα κάτι που δεν συνέβαινε με την παλιά μονάδα χώρις το ασύρματο κλείδωμα) με αποτέλεσμα όταν ανοίγει οποιαδήποτε πόρτα να χτυπάνε τα αλάρμ.Επίσης ακόμα και όταν είναι κλειδωμένο με δεύτερο κλείδωμα (χειροκίνητα ,όχι ασύρματα διότι ασύρματα τα κάνει όλα σωστά και τέλεια) δεν απενεργοποιείτε ο συναγερμός(λαμπάκι συνεχίζει να αναβοσβήνει).Να πώ όμως ότι και οι δυο κλειδαριές(μονάδες) έχουν θέμα...του οδηγού θέλει διακοπτάκι σίγουρα άλλο και του συνοδηγού έχει σκασμένες κολλήσεις,αλλά δεν ξέρω κατα πόσο φταίνε οι κλειδαριές μιας και με την παλιά μονάδα δεν έχει τέτοιο θέμα....Επίσης δεν είμαι σίγουρος απο την άλλη αν έτσι πρέπει να δουλευει ή όντως έχει κάποιο θέμα η μονάδα και πρέπει να την αλλάξω ή να φτιάξω της κλειδαριές
  3. το λαμπάκι στην πόρτα του οδηγού δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το immobilizer.....στα αυτοκίνητα που ήρθαν απο το εργοστάσιο με απλό κεντρικό κλείδωμα ,απλα συμβολίζει οτι το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο ενώ στα αυτοκίνητα με κεντρικό κλείδωμα και ασυρματο κλείδωμα με συναγερμό(με αναδιπλούμενο κλειδί) απο το εργοστάσιο όταν κλειδώνεις αναβοσβήνει διότι με το κλείδωμα ενεργοποιήται αυτόματα ο συναγερμός και με το δεύτερο κλείδωμα (είτε απο το ασυρματο αναδιπλούμενο κλειδί είτε χειρωκίνητα απο το κλειδι στην πόρτα) απενεργοποιείται το σύστημα συναγερμού. Σε περίπτωση που έχει ενεργοποιημένη την λειτουργία επιλεκτικού κλειδώματος τοτε ο συναγερμός απενεργοποιείται με το τρίτο κλείδωμα... Το λαμπάκι δίπλα στο διακόπτη αλάρμ ,δηλαδή στην θέση του ESP ή στην θέση ενος εκ των δυο επιλογών θερμενόμενου καθήσματος ,είναι το λαμπάκι απο το συναγερμό που έχει μπεί απο την αντιπροσωπεία συνήθως μάρκας Stern και meta και δεν έχει σχέση με το εργοστασιακό κλείδωμα...το πως λειτουργεί το λαμπάκι πάνω στην κενή θέση σε σχέση με το εργοστασιακό κλείδωμα είναι καθαρά θέμα του ίδιου του συναγερμου (ανάλογα δηλαδή την μάρκα του, δουλεύει και αλλιώς)
  4. αυτή η διαδικασία γίνεται ούτως ή άλλως άσχετα με το άν βάλεις εμπρός αμέσος ή περιμένεις , απο την στιγμή που γυρίζεις το κλειδί στο on ,τα λαμπάκια σβήνουν όταν πάρουν ρεύμα οι μονάδες τους (abs,immobilizer,airbags.κλπ) και μέσω του εγκεφάλου τους (η κάθε μονάδα) δουν ότι όλα είναι οκ ώστε να δώσουν εντολή το κάθε λαμπάκι (της αντίστοιχης μονάδας) στο κοντέρ να σβήσει.Οπότε ναι δεν έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα.
  5. Eπειδή το πήρες το 2003 καινούριο,κατά 99.99% είναι immo3 can-bus αρα μπορείς να έχεις ηχητική προειδοποίηση-φωτεινή ένδειξη για τις ζώνες KAI εξαρτάται εαν έχεις αισθητίρα στις ζώνες (εαν ψηλαφίσεις το κλείδωμα-κούμπομα της ζώνης κάποιο καλώδιο ή αν δείς κάτω απο το κάθισμα 2 κίτρινες φύσες τότε έχεις και αισθητίρες για τις ζώνες αλλιώς δεν έχεις και άμα θέλεις μπορείς να βάλεις αλλάζοντας τα κουμπόματα με κάποια που έχουν αισθητίρα μαζί με κάποιες συνδέσεις που γίνονται) για το όταν κουμπώνεις ή ξεκουμπώνεις την ζώνει σταματάει ή ξεκινάει η ηχητική-φωτεινή προειδοποίηση αλλιώς θα έχεις ηχητική προειδοποίηση+φωτεινή ένδειξη μόνο για κάποια δευτερόλεπτα (νομίζω 30 ή 60 δευτερόλεπτα) αφού γυρίσεις την μίζα στο on. Οπότε εάν έχεις vag-com μπορείς πολύ απλά και γρήγορα να πας στo 17-instruments ,στην συνέχεια στο recode-07 και αλλάζεις το τρίτο ψηφίο στο 5-ψήφιο νούμερο που θα δεις απο 1 σε 3 (ΧΧ1ΧΧ σε ΧΧ3ΧΧ) με αποτέλεσμα να ρυθμίζεις σε ρυθμίσεις canada το κοντέρ σου και μετά απο αυτό θα έχεις ηχητική προειδοποίηση εάν ξεχάσεις φώτα ανοιχτα όπως και όταν ανοίγεις την πόρτα του οδηγού ενώ το κλειδί στην μίζα είναι στον on (Δεν πρόκειται να αλλαξει κάτι στο πως δουλεύει το κοντερ σου - της ώρας που θα αλλάξει απο 24ωρη σε 12ωρη) .Επίσης για την ενεργοποίηση της φωτεινής ένδειξης+ηχητική προειδοποίησης της ζώνης για λίγα δευτερόλεπτα όταν γυρίζεις το κλειδί στο on ,τότε θα προσθέσεις +2 στα πρώτα 2 ψηφία (δηλαδή μπορεί να είναι π.χ 01ΧΧΧ εσύ θα προσθέσεις 2 άρα θα γίνει 03ΧΧΧ) του 5 ψήφιου νούμερου που βλέπεις....είναι πολύ απλό αν έχεις vag-com ή κάποιον που έχει vag-com...αλλιώς πας στην αντιπροσωπεία και ζητάς να στον κάνουν αυτοί. Αν ήταν χαλασμένος ο βομβητής-ηχειάκι τότε το πιο πιθανό είναι ότι ακόμα και όταν ανάβει η ένδειξη για την βενζίνη να μην ακούγεται τίποτα τότε απλά αλλάζεις το ηχειάκι Δεν υπάρχει περίπτωση να μην ενεργοποιούνται αυτές οι λειτουργείες αν το αυτοκίνητο είναι όντως αγορασμένο το 2003 και άρα κατασκευασμένο το 2002 ή το 2003 ακόμα και το 2000 κατασκευής να είναι αυτά υπάρχουν και ενεργοποιούνται και είμαι 100% σίγουρος γι'αυτό μιας και τα έχω ενεργοποιήσει στο δικό μου αυτοκίνητο που είναι immo2 can-bus και κατασκευασμένο 2ο εξάμηνο του 2000.
  6. αφού σε ενδιαφέρει να το επισκευάσεις μόνος σου λόγο χρημάτων ,θα έπρεπε πρώτα απο όλα να τσεκάρεις τα σφάλματα για τα οποία αναβοσβήνει το check και λαμπάκι του λαδιού με ένα διαγνωστικό (έστω και δανεικό αν και υπάρχουν φθηνά στην αγορά με 5-10 ευρώ που μπορείς να κάνεις και με το παραπάνω την δουλειά σου),για να ξέρεις περι τίνος πρόκειται και να μην ψάχνεις στα κουτουρου και στο τέλος τα αλλάξεις όλα χωρίς αποτέλεσμα...πάντως όταν αναβοσβήνει το check σε golf mk4 είναι σοβαρή βλάβη σε σχέση με όταν είναι μόνιμα ανοικτό,νομίζω το λέει και το βιβλιαράκι.
  7. σε μεταχειρησμένα κοίτα,θα βρείς σίγουρα, μπορεί και να το πάρεις τζάμπα ...η αγορά χειρόφρενου δεν είναι καν λύση,δεν υπάρχει λόγος...εκτός πάλι αν δεν έχεις δερμάτινο τώρα λεβιέ μπορείς να ψάξεις για μεταχειρησμένο ολόκληρο δερμάτινο με το καπάκι που θες. επίσης κοίτα να το πάρεις αν γίνεται απο αμάξι ίδιας χρονιάς με το δικό σου ή πιο καινούριο γιατί απο όσο έχω παρατηρήσει σε κάποια πιο παλιά ξεθωριάζει το χρομέ...
  8. Δεν είναι απαραίτητο να την βάλεις εκεί (γενικά δεν είναι απαραίτητο να την βάλεις αν θες απλά ένα ασυρματο κλείδωμα) οπου θες(και γίνεται) την βάζεις,αρκει να την συνδέσεις με μονάδα του αυτοκινήτου.μπορείς να συνδέσεις και την κόρνα του αυτοκινήτου,εγώ σκέφτομαι να συνδέσω την μανίσια κόρνα γιατί έχει και την επιλογή απο vag com να αλλάζεις τον ήχο
  9. εννοώ ότι με αυτές τις προσθήκες έχεις μανήσιο τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα όπως το golf mk5,golf mk6,golf mk7...συναγερμό αν θες ενεργοποιείς τον μανήσιο αλλά θες και τους αισθητίρες που είναι ενσωματομένη στα πίσω εσωτερικά φώτα-πλαφωνιέρες και γενικά είναι λίγο ζώρι η εγκατάσταση τους ,αλλιώς θεωριτικά ναι μπορείς να έχεις ενσωματομένο στο αναδιπλούμενο μανίσιο κλειδί οποιασδήποτε μάρκας συναγερμό θέλεις
  10. Αυτό είναι κεντρικό κλείδωμα με το δικό του τηλεχειρισμό και αναδιπλούμενο κλειδί.....Δεν έχει νόημα να το πάρεις όταν το ίδιο το αυτοκίνητο ερχόταν απο το εργοστάσιο με τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με αναδιπλούμενο κλειδι και συναγερμό ως επιλογή..... Τα μόνα που χρειάζεται να αγοράσεις για να γίνει η μετατροπή είναι αυτό : https://www.ebay.com/itm/VW-MK4-GOLF-COMFORT-CONTROL-MODULE-1J0-959-799-AH-4439/122991293094?epid=1629384133&hash=item1ca2da32a6:g:R1AAAOSwuWNalVpo και αυτό : https://www.ebay.com/itm/Flip-Remote-Key-3-Buttons-With-ID48-Chip-1J0-959-753-P-433MHz-for-Volkswagen/292090187812?epid=781311316&hash=item4401ee9024:g:YJwAAOSwB3BaKNsU&vxp=mtr σύνολο 40 ευρώ + 5-10 ευρω κοπή κλειδιού =45-50 ευρώ και έχεις αυτό που θέλεις.. η εγκατάσταση είναι πολύ εύκολη και μπορείς να την κάνεις και μόνο σου,δεν χρειάζεσαι ηλεκτρολόγο...οδηγίες αναλυτικές σου έστειλα στο λινκ στο πιο πάνω σχόλιο μου....και έχεις ένα ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟ-ΜΑΝΙΣΙΟ τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με επιλογή συναγερμού.....
  11. Δεν κατάλαβα για πιο δεύτερο κουτί μιλάς ,αλλά θα στα πω απλά για να καταλάβεις περι τίνως πρόκειτε. Λοιπόν κάτω απο την κολόνα του τιμονιού κρύβεται ένα κουτάκι-μονάδα.Αυτή η μονάδα είναι υπεύθηνη για τα περιφεριακά ηλεκτρικά του αυτοκινήτου(εσωτερικός φωτισμός,παράθυρα,κλειδωμα,κλπ) Αυτή η μονάδα τώρα που έχεις έχει μια φυσα-καλοδίωση.Αγοράζεις μία μονάδα που έχει 2 υποδοχές-φύσες και την αντικαταστείς με αυτή που έχεις.Στην μία φύσα κουμπώνει η καλωδίωση που ήδη έχεις στο αυτοκίνητο και στην άλλη συνδέεις απλά ένα καλώδιο με το ρεύμα του αυτοκινητου και απο εκεί και πέρα αμα θες συνδέεις τα αλάρμ,κόρνα ή σειρήνα (η και τα 2),αισθητίρες για να έχεις συναγερμο κλπ. Μετά αγοράζεις ένα κλειδι αναδιπλούμενο απο κίνα με 10 ευρώ ή απο ελλάδα με 25 ευρώ (το ίδιο κλειδί είναι απλά εδώ το αγοράζεις πιο ακριβά) το προγραμματίζεις πολύ εύκολα με vag-com ή αν δεν γνωρίζεις στο προγραμματίζει ένας ηλεκτρολόγος ή η αντιπροσωπία. Τόσο απλά.Τις λεπτομέρειες σχετικά με πιο κουτί να πάρεις (ανάλογα με το αυτοκίνητο σου) ,που ακριβώς θα συνδέσεις αυτό το ένα καλώδιο και πιο κλειδί θα πρέπει να πάρεις στο λέει ο οδηγός μου. Το κουτι αυτό επίσης ,το βρίσκεις σε μεταχειρησμένα(και σε seat ή skoda εκτός απο vw) είτε απο ελλάδα είτε απο εξωτερικό μέσω ebay συνολικά όλα μαζί δεν πρέπει να σου βγούν πάνω απο 50 ευρώ για να έχεις εργοστασιακό τηλεχειρισμο. Ακόμα θα πρέπει για να έχεις 1 κλειδί να το προγραμματίσεις (ή να πας σε έναν κλειδαρά) το καινούριο σου κλειδί με το immobilizer ώστε με ένα κλειδί να έχεις τηλεχειρισμό και να βάζεις μπρος.Και φυσικά πρέπει να κόψεις το κλειδί έτσι.... Για το μύλο τώρα ..δεν χρειάζεται να βάλεις ούτε κόλες ούτε τίποτα ένα καπάκι είναι που κουμπώνει πάνω και θα είναι λες και βγήκε απο το εργοστάσιο .Όπως είναι π.χ στις πίσω πόρτες τα χερούλια έτσι θα είναι και του συνοδηγού.Μπορείς αμα θέλεις να βγάλεις απο την πίσω δεξιά πόρτα το καπάκι και δοκιμαστικά να το κουμπώσεις στην μπροστά πόρτα. Δηλαδή σου πρώτεινα μια λύση τελίως εργοστασιακή.Πάρε και μια φώτο να καταλάβεις τί εννοώ: Και ένα βίντεο να δείς πως βγαίνει Τέλος δεν σου προτίνω να ντίσεις με δερματίνη τις μεσαίες κολόνες,θεωρώ πως θα γίνει λίγο γυφτέ το αυτοκίνητο και δεν θα κερδίσεις αισθητικά κάτι,ούτε έχουν θέμα με κραδασμούς για να τα βελτιώσεις.Γενικά να θυμάσαι ότι όσο πιο εργοστασιακό και σε κατάσταση βιτρίνας τόσο πιο όμορφο είναι (βέβαια όλα αυτά είναι γούστα). Το αμάξι γενικά κατα τι γνώμη μου είναι πολύ δεμένο και δεν έχει θέματα συναρμογής και ποιοτηκά γενικά στα μάτια μου είναι πολύ καλύτερο απο κάπια σύγχρονα αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας(auris,focus,octaviai,i30,c4,pulsar,astra) εαν τα δείς απο κοντά πιστεύω θα καταλάβεις ότι πιοτηκά τουλάχιστον δεν θα ήταν υπερβολή να πω πως το golf mk4 είναι καλύτερο, τώρα αν έπεσες στην περίπτωση και πείρες αυτοκίνητο ταλεπωρημένο,εσύ το γνωρίζεις.
  12. κεντρικη κονσόλα βρίσκεις με κάνα 30ρι μεταχειρισμένη αμα θέλεις ,απλά πρότεινα καινούρια για καλυτερα.Πιστεύω με την ίδια θα έχεις πρόβλημα αργότερα....για το ντουλαπάκι , κοίτα να βάλεις υφασμάτινη ταινία πάνω στα κλιπσακια που κουμπώνει πάνω στο ταμπλό και σε σημεία που μπορεί να έρχετε σε επαφή πλαστικό με πλαστικό μετα λίγο πριν το κουμπώσεις πέρνατω όλο με ένα σπρέι συλικόνης ταμπλού και να βιδώσεις μετα καλά όσες βίδες έχει... Επίσης σχετικά με το κεντρικό κλείδωμα...δεν χρειάζεται να αλάξεις τις κλειδαριές-πλακετες,μπορείς πολυ εύκολα να τις επισκευάσεις,το πρόβλημα τους είναι είτε κρύες κολήσεις στην πλακέτα είτε χαλασμένο διακοπτάκι(είτε και τα 2 μαζί) το οποίο κάνει 5 ευρώ καινούριο,αρκεί να πιάνουν τα χέρια σου λίγο απο κολητήρι και τα κάνεις καινουρια. Ακόμα αν σε ενδιαφέρει μπορείς πολύ εύκολα να μετατρέψεις το κεντρικό κλείδωμα με απλό κλειδί που απο ότι κατάλαβα έχεις ,στο μανήσιο τηλεχειριζόμενο κεντρικό κλείδωμα με κλειδή στιλέτο-αναδιπλούμενο...μπορείς να δεις τον οδηγό μου εδώ για περισσότερες πληροφορίες: για τον μύλο της πόρτας..απο ότι βλέπω είναι απο την μεριά του συνοδηγού οπότε (αν δεν επισκευάζεται έτσι ώστε να έχεις μόνο το δικό σου κλειδί) μπορείς να βάλεις απο πανω απλά ένα καπάκι-"deleter" όπως έβγαιναν μεταγενέστερα seat-skoda και απλά δεν θα μπορείς να κλειδώνεις απο την μεριά του συνοδηγού και ούτε γάτα ούτε ζημιά
  13. Για το φως στα χειρηστίρια θα γυρίσεις το μεσαίο χειρηστίριο στην 2η σκάλα και μετα θα το τραβίξεις με δύναμη προς τα έξω,μέσα κρύβεται μια μικρή λαμπίτσα η οποία βγαίνει με ένα τσιμπιδάκι ή κάποιο λεπτό εργαλείο (με τα δάχτυλα όσο λεπτά και να είναι δεν βγαίνει) Απο εκεί και πέρα η κονσόλα σου (γύρω απο το λεβιέ) απο όσο βλέπω θέλει άλλαγμα και καινούρια έχει κάπου στα 70 ευρώ και γνώμη μου μην την βάψεις(αν βάλεις καινούρια δεν χρειάζεται σίγουρα βάψιμο) βάψε μόνο το τασάκι.Κάτι άλλο δεν νομίζω να τρίζει μέσα στο αυτοκίνητο τουλάχιστον απο το δικό μου βλέπω δεν τρίζει κάτι (και έχει 290κ χλμ) αλλά άν τρίζει κάτι με μία υφασμάτινη ταινία (5 ευρό στην αγορά έχει) προσθέτεις ακριβώς στο σημείο που μπορεί να κάνει επαφή το πλαστικό και να τρίζει. Η αλήθεια είναι παίζει μεγάλο ρόλο και η μεταχείρηση-προστασία του αυτοκινήτου,δηλαδή αν το αυτοκίνητο επι 17-18 χρόνια ήταν εκτεθειμένο στον ήλιο και τις λακούβες της Ελλαδίτσας μας είναι λογικό κάποιο τρίξιμο(και ακριβότερα αυτοκίνητα τρίζουν μετά απο τόσα χρόνια και ήλιο ) αλλά από ότι βλέπω η vw έχει βάλει καλής ποιότητας πλαστικά χωρίς να τρίζουν εύκολα, όπως π.χ σε αντίστιχης χρονιάς ιαπωνικά ή γαλλικά ή ιταλικά κλπ......
  14. κοίτα σε μεταχειρισμένα golf 5 gt/tsi/highline/ με 3κτινο δερμάτινο τιμόνι μαζί με το αερόσακο 100-200 ευρώ πρέπει να κάνουν
  15. https://shop.ahw-shop.de/gurtschloss-mit-warnkontakt-original-vw-golf-plus-/-jetta-fahrersitz-vorne?c=891 υπάρχουν και σε μεταχειρισμένα στα μισά λεφτά
×
×
  • Create New...