Jump to content

giannisb

Members
  • Posts

    146
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

giannisb last won the day on April 10 2022

giannisb had the most liked content!

About giannisb

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Κατερίνης
  • Νομός
    Πιερίας

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 4

Recent Profile Visitors

2,316 profile views

giannisb's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

23

Reputation

  1. https://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?/topic/33062-αντικατάσταση-απλού-κλειδιού/&page=2#comments εδώ
  2. Είναι απλό και έχω κάνει σχετικό diy σε άλλο topic.Το αποτέλεσμα είναι εργοστασιακό αναδιπλούμενο κλειδί με εργοστασιακό τηλεχειρισμό (προαιρετικά και συναγερμό). Το μονο που αλλάζει στην περίπτωση σου είναι ότι χρειάζεσαι συναγερμό για εργοστασιακες λύσεις έτσι ώστε να συνεργάζεται με το εργοστασιακό τηλεχειρισμό. Με λίγα λόγια αλλάζεις την μονάδα άνεσης που έχεις τώρα με μία που έχει και τηλεχειρισμό (έχει δυο φίσες αντι για μία) ,παίρνεις και ενα κομπιουτεράκι-κλειδί (κατα προτίμιση γνήσιο της vw) -αν δεν ηταν σετ με την μονάδα άνεσης-,παίρνεις ένα καινούριο κενό κλειδι με λάμα και immo chip (κάπου 10-20 ευρώ είτε γνήσιο μεταχειρισμένο ,είτε καινούριο ιμιτασιον) κόβεις την λάμα ,κάνεις "πάντρεμα" το κλειδί με το αυτοκίνητο (με το κοντερ όπου βρίσκεται το immobilizer) και μέχρι εδω έχεις εργοστασιακό αναδιπλούμενο κλειδί με τηλεχειρισμό απο εκεί και πέρα πας σε ένα κατάστημα με συναγερμούς και θα τους πείς ότι θέλεις να συνεργάζεται ο συναγερμός που θα βάλεις με τον εργοστασιακό τηλεχειρισμό (αυτός που έχεις πάνω τώρα πολυ πιθανόν να μην κάνει,άν είναι αυτός που περνούσαν στην αντιπροσωπεία). Όλη η ιστορία για το εργοστασιακό τηλεχειρισμό με το αναδιπλούμενο κλειδί ,δεν πρέπει να σε βγεί πάνω απο 50-60 ευρώ (αν το εγκαταστήσεις μόνος) και άλλα 200-300 ή οσο θέλει ο συναγερμός της επιλογής σου.
  3. Η μονάδα άνεσης είναι ακριβώς κάτω απο την κολώνα τιμονιού ,είναι υπέυθηνη για το κεντρικό κλείδωμα,εσωτερικούς φωτισμούς,ηλεκτρικά παράθυρα και ηλεκτρικούς καθρέφτες,αφαιρείς 3 πλαστικά που είναι κάτω απο το ταμπλό και θα το βρείς ακριβώς κατω και αριστερά απο την κολώνα του τιμονιου.Τσέκαρε αν δουλεύουν όλα σωστά πρώτα και ότι είναι το μονο πρόβλημα αυτό που ανεφέρεις.Διότι αν δεν δουλεύει τίποτα απο αυτά τότε μπορεί να είναι η ασφάλεια της μονάδας (fuse 14 αν θυμάμαι καλα).Επίσης μετά τσέκαρε καλώδια στην πόρτα του οδηγού ,αν δουλεύει το κλείδωμα με το κλειδί απο την πόρτα του οδηγού και αν δουλεύει σωστά η κλειδαριά γενικότερα δηλαδή όταν ανάβεις πόρτα οδηγού να ανάβουν φώτα πλαφονιέρας και φωτάκι πόρτας ,τα καλώδια που πάνε στην μονάδα άνεσης.Πολύ πιθανό το πρόβλημα να είναι στην πόρτα του οδηγού,είτε στα καλώδια,είτε στο εγκεφαλάκι της πόρτας (είναι αυτό που είναι κουμπομένο στο μοτέρ του ηλεκτρικού παραθύρου).Όπως και στην μονάδα άνεσης ,η πλακέτα μπορεί να έχει κρύες κολλήσεις και απλα να θέλουν πέρασμα με το κολλητήρι... Θα πρέπει δηλαδή να τσεκάρεις αυτά που είπα ενα,ενα, για να αποκλίσεις βλάβες.Δεν είναι πολύπλοκο το σύστημα του για να πείς ότι δεν θα βρείς την βλάβη,ούτε πρόκειτε να είναι ακριβή η επισκευή του ειδικά αν το κάνεις μόνος,μιας και όλα τα ανταλλακτικά είναι φθηνά.
  4. σε σχέση με το 4ρι θα δείς πολύ πλαστικο μέσα και γενικά πολλές περικοπές αλλά και πιο μοντέρνα σχεδίαση με μεγάλες οθόνες και πολλές τεχνολογίες ,το σχεδιαστικό κομμάτι βέβαια (είτε μεσα,είτε έξω) είναι υποκειμενικό..Η καινούρια octavia μου φαίνεται είναι καλύτερη λύση..
  5. Σημασία έχει το πώς ξεκινάει ο κωδικός του κοντέρ και όχι τόσο του πως τελειώνει.Αν το δικό σου ξεκινάει με 1j0 919 861 και εσύ πας να βάλεις πάνω 1j0 920 8xx ,τότε θα έχεις θέμα ,το ίδιο γίνεται και στην αντίθετη περίπτωση...
  6. Εργοστασιακή θέση για φώτα στα πόδια υπάρχει μόνο για τους πίσω και βρίσκονται οι θέσεις κάτω απο τα καθίσματα,χρειάζεσαι τις πλαστικές βάσεις( μια δεξιά και μία αριστερά ,έχει θέσεις δηλαδή για 2 φωτάκια ανα κάθισμα) που κουμπώνουν πάνω στο μεταλλικό πλαισιο του καθίσματος και φυσικά τα φωτάκια με την καλωδίωση....Αμα θες φως όμως στα πόδια του οδηγού με το που ανοίγει η πόρτα ,θα πάρεις είτε με κλασσική λάμπα είτε με led που είπες το φωτάκι της vw-audi που έβαζε σε πόρτες αλλά και για αυτη την χρήση(τα ίδια που λέω και για τις πίσω θέσεις).Μετά θα κόψεις σε όποιο σημείο θές το κάτω-κάτω πλαστικό που είναι στα πόδια ,ενα τετραγονάκι (στο σχήμα απο το φωτάκι) ίσα ίσα να κουμπώνει το φωτάκι.Αφου τελειώσεις με την τοποθέτηση απο το φωτάκι,πάμε στο ηλεκτρικό κομμάτι,έχεις 2 επιλογές η μία είναι να συνδέσεις στο ίδιο κύκλωμα με την πλαφονιέρα όπου κάνει και το fading και η άλλη επιλογή να συνδέσεις με το φώς της πόρτας,σε κάθε πείπτωση έχεις μια γείωση και +12v ,στο φωτάκι της πόρτας τα ξεχωρίζεις το ένα είναι καφέ απο όσο θυμάμε που είναι γείωση και το άλλο το +,στην πλαφονιέρα κατα 99% το ένα (-) Μπλέ-πράσινο και το άλλο (+) κοκκινο-πράσινο.Πρόσεχε αν κάνεις ότιδήποτε πάνω σε αυτά τα καλώδια γιατί μπορείς εύκολα να κάψεις την ασφάλεια απο την μονάδα άνεσης,όχι ότι θα φέρει την συμφορά απλά μέχρι να αλλάξεις την ασφάλεια δεν θα έχεις καμία ηλεκτρική ευκολία (ηλεκτρικοί καθρέφτες,ηλ. παράθυρα,φώτα στο σαλόνι κλπ). Και όλα αυτά για να έχεις ότι πιο κοντά στο εργοστάσιο-OEM και όχι γυφτιές με λεντοτενίες που τα βλέπω και με πιάνει μια αηδία.... Κωδικοί για τα κομμάτια που σου ανέφερα σε περίπτωση που θες να το κάνεις Βάσεις στα καθίσματα για φωτάκια ποδιών στις πίσω θέσεις : 3U0 881 559 Φωτάκια (είτε για τις πίσω θέσεις με τις βάσεις είτε για μπροστά θέσεις χωρίς βάσεις) : 8D0 947 415 4B0 947 415 8KD 947 415 8KD 947 415C 4B0 947 415A 3B0 947 415B (το ίδιο είναι απο όσο ξέρω για όλους τους κωδικούς) Φύσα για το φωτάκι : 893971632 Για περισσότερες πληροφορίες κοίτα εδώ: https://www.drive2.com/l/488804937631793714/ https://www.r32oc.com/topic/48890-extra-interior-lights-footwell-door-which-wires-to-cut-intoelectrical-diagram-help-needed/ https://www.drive2.ru/l/458188486600576880/ http://www.golf4.de/interieur/135418-fussraumbleuchtung-von-audi.html https://uk-mkivs.net/index.php?showtopic=19736
  7. οι θυρίδες είναι δεξιά και αριστερά του αυτοκινήτου,είναι αυτα τα μεγάλα τετράγωνα μαυρα που έχει και κάτι σαν κλαπέτα(το κάτω που έχεις κυκλώσει στην φώτο),,αυτά,θα βγάλεις προφυλακτύρα απο έξω και θα τα περάσεις με λίγο σιλικόνη γύρω γύρω και δεν θα σε παίρνει νερά..Για το άλλο που λες,δεν έχω καταλάβει ακριβώς τι είναι..
  8. μπορεί και το ίδιο το φανάρι,δοκίμασε να βάλεις το μανίσιο πάνω να δεις αν φωτίζει όπως πρέπει αν ναι,τότε είναι στο φανάρι το πρόβλημα.
  9. η ασφάλεια 29 είναι ασφάλεια στην οποία πάνε τα καλώδια απο όλες αυτές τις ενδείξεις-λειτουργίες που λες πως δεν δουλεύουν σωστά ,ακόμα και του εγκεφάλου,άρα το πρόβλημα πιθανόν να είναι στην καλωδίωση,ίσως κάποιο λιωμένο καλώδιο,θα πρέπει να τσεκάρεις εσυ ή ο ηλεκτρολόγος σου πίσω απο την ασφαλειοθηκη τα καλώδια σε πρώτη φάση και γενικά όλες τις σχετικές καλωδιώσεις,φυσικά και έναν έλεγχο με το vag-com για τα σφάλματα που έχουν καταγραφεί και τις υπόλοιπες ασφάλειες πάνω στην μπαταρία ή στο μπλόκ των ρελέ.Το πρόβλημα είναι καθαρά ηλεκτρικό και πιθανόν κάτι το μικρό.Το κοντερ δεν έχει σίγουρα πρόβλημα.
  10. Για να δουλέψει το αναδιπλούμενο κλειδί πρέπει να αλλάξεις και την μονάδα άνεσης του με μία που υποστηρίζει και τηλεχειρισμό εκτός αν το αυτοκίνητο έχει ήδη μαμα τηλεχειρισμό,αν είναι έτσι θέλει απλά προγραμματισμό και εγω απο aliexpress πείρα το αναδιπλούμενο και κλειδώνει-ξεκλειδώνει μια χαρά απλά έχει ένα θέμα με την απόσταση (που μπορεί να φταίει και η μονάδα άνεσης μου) και δεν πιάνει οσο μακριά θα ήθελα.Επίσης θέλει και adapting το κλειδί στο immobilizer του αυτοκινήτου για να μπορείς να βάζεις μπρός το αυτοκίνητο.
  11. Γνώμη μου είναι μη βάλεις καμία shark,βίδωσε απλά πάνω στην ίδια βάση την κεραία απο vw sharan 7m,που είναι ίδια με την μανίσια του golf αλλά πολύ πιο κοντή.Googlαρε vw sharan 7m antenna και θα δείς τι εννοώ...αυτά
  12. Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Μάλλον θα φτιάξω τις μαγνητικές πρώτα και μετά αν συνεχίζει θα αλλάξω μονάδα ανεσης (αυτή που έχω πάνω είναι μεταχειρισμένη απο αγγλία οπότε δεν θα μου έκανε εντύπωση αν είναι χαλασμένη) διότι έχω και ένα άλλο θεματάκι με την εμβέλεια του ασύρματου κλειδιού που είναι μικρή (επέκτεινα και την κεραία στην μονάδα άνεσης αλλά μικρή διαφορά είδα) Επίσης βρήκα το πρόβλημα μου σε αυτό το βίντεο ,με την διαφορά όμως ότι στο δικό μου με το που ανοίγω κάποια απο τις πίσω πόρτες ή πορτ μπαγαζ χτυπάει αμέσως συναγερμός δεν έχει την αναμονή που έχει στο βίντεο (οδηγού -συνοδηγού έχουν χαλασμένες τις μαγνητικές οπότε δεν δίνουν σήμα ότι είναι ανοιχτές άρα και όταν ανοίγουν δεν χτυπάει συναγερμός )
  13. Το μόνο πράγμα που δεν μπορώ να καταλάβω εγώ ,είναι αφού έβαλα το εργοστασιακό ασύρματο κλείδωμα με συναγερμό,όταν πάω να ανοίξω με το κλειδί στην πόρτα το αυτοκίνητο , δεν απενεργοποιείται ο συναγερμός(λαμπάκι της πόρτας συνεχίζει να αναβοσβήνει ακόμα και μετά το ξεκλείδωμα κάτι που δεν συνέβαινε με την παλιά μονάδα χώρις το ασύρματο κλείδωμα) με αποτέλεσμα όταν ανοίγει οποιαδήποτε πόρτα να χτυπάνε τα αλάρμ.Επίσης ακόμα και όταν είναι κλειδωμένο με δεύτερο κλείδωμα (χειροκίνητα ,όχι ασύρματα διότι ασύρματα τα κάνει όλα σωστά και τέλεια) δεν απενεργοποιείτε ο συναγερμός(λαμπάκι συνεχίζει να αναβοσβήνει).Να πώ όμως ότι και οι δυο κλειδαριές(μονάδες) έχουν θέμα...του οδηγού θέλει διακοπτάκι σίγουρα άλλο και του συνοδηγού έχει σκασμένες κολλήσεις,αλλά δεν ξέρω κατα πόσο φταίνε οι κλειδαριές μιας και με την παλιά μονάδα δεν έχει τέτοιο θέμα....Επίσης δεν είμαι σίγουρος απο την άλλη αν έτσι πρέπει να δουλευει ή όντως έχει κάποιο θέμα η μονάδα και πρέπει να την αλλάξω ή να φτιάξω της κλειδαριές
  14. το λαμπάκι στην πόρτα του οδηγού δεν έχει καμία απολύτως σχέση με το immobilizer.....στα αυτοκίνητα που ήρθαν απο το εργοστάσιο με απλό κεντρικό κλείδωμα ,απλα συμβολίζει οτι το αυτοκίνητο είναι κλειδωμένο ενώ στα αυτοκίνητα με κεντρικό κλείδωμα και ασυρματο κλείδωμα με συναγερμό(με αναδιπλούμενο κλειδί) απο το εργοστάσιο όταν κλειδώνεις αναβοσβήνει διότι με το κλείδωμα ενεργοποιήται αυτόματα ο συναγερμός και με το δεύτερο κλείδωμα (είτε απο το ασυρματο αναδιπλούμενο κλειδί είτε χειρωκίνητα απο το κλειδι στην πόρτα) απενεργοποιείται το σύστημα συναγερμού. Σε περίπτωση που έχει ενεργοποιημένη την λειτουργία επιλεκτικού κλειδώματος τοτε ο συναγερμός απενεργοποιείται με το τρίτο κλείδωμα... Το λαμπάκι δίπλα στο διακόπτη αλάρμ ,δηλαδή στην θέση του ESP ή στην θέση ενος εκ των δυο επιλογών θερμενόμενου καθήσματος ,είναι το λαμπάκι απο το συναγερμό που έχει μπεί απο την αντιπροσωπεία συνήθως μάρκας Stern και meta και δεν έχει σχέση με το εργοστασιακό κλείδωμα...το πως λειτουργεί το λαμπάκι πάνω στην κενή θέση σε σχέση με το εργοστασιακό κλείδωμα είναι καθαρά θέμα του ίδιου του συναγερμου (ανάλογα δηλαδή την μάρκα του, δουλεύει και αλλιώς)
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.