Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Kazuhiro

Trial Moderator
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Kazuhiro last won the day on October 28 2018

Kazuhiro had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About Kazuhiro

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δυτικής Μακεδονίας - Κοζάνης
  • Νομός
    Κοζάνης

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 7

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Καλησπέρα! Τρέχω και εγώ! Συμβουλή μου για την καρότσα του golf mk7 μην κοιτάς το 1200 με τα 105 αλογα! Το έχω σε καρότσα Ίμπιζα είναι πολύ καλό αλλά σε γκολφ νομίζω δεν θα μου άρεσε! Εγώ θα προτιμούσα 1.4 122, 1.4 140 η 1.4 150! Μου επιτρέπεται να ρωτήσω το μπάτζετ!?
  2. Welcome back παίδες! Πάμε δυνατά!
  3. Καλησπέρα παιδιά! Θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζεις κάποιος αν τα 4πιστονα brembo από alfa 159 ταιριάζουν σε golf mk7 1.6 tdi χωρίς αντάπτορας, Bolt on! Ευχαριστώ!
  4. 37 κιλά ροπή με μαμά τούρμπο σε 1.6tdi είναι ένα εξαιρετικά αισιόδοξο νούμερο! Δυναμόμετρο που να μας κάνουν να χαμογελάμε υπάρχουν πολλά... Σε αξιόπιστο και αυστηρό όμως δυναμόμετρο 37 κιλά ροπή ξανά λέω με μαμά τούρμπο είναι ένα νούμερο αφταστο!
  5. Το 90% των ταξί πλέον είναι τουρμπατα! Με τον 1.9tdi κινητηρα τα παλαιότερα και με τον 1.6 κάποια καινούρια! Μιλάω για την πληθώρα φυσικά υπάρχουν και 2.0....
  6. 100% αύξηση υποδυναμης ε; πάρα πολύ καλο λες και έχεις άλλο αμάξι! Από κάπνα πως πας;
  7. Update: ίδιο πατήμα έχει το turbo gtc1549 2.0 tdi cr177 το οποίο βγήκε και σε κάποιες εκδόσεις με τα 184! Και αυτό bolt on με μικρό διάφορες σε επιστροφές/παροχή λαδιού αν δεν κάνω λάθος!
  8. 1.6 tdi 145ps... Μέσα στην πόλη είμαι από 90 μέχρι 100(ισως 102) ανάλογα τη θερμοκρασία την κίνηση κλπ κλπ... Εκτός πόλης σταθερά με 110 είμαι στους 100 με 105! Και στο πάτα για ώρα τώρα τα καλοκαίρια βλέπω μέχρι 110!αλλα μόλις αφήσω σε 1 Μαξ 2 λεπτά πέφτω 100
  9. Το φίλτρο είναι πάλι στο γούστο του καθενός! Θέλεις μανιτάρι; θέλεις να πας σε βαρελάκι σε πάνελ; είναι πόσα λεφτά θες να δώσεις και πόσο θες να ακούς την τουρμπίνα σου! Και φυσικά τι θα σου προτείνει ο προγραμματιστης σου! Η αλήθεια είναι μεγάλη διαφορά δεν θα δεις!! Προγραμμα για το αμάξι σου τώρα, εγώ σαν Κυριάκος θα σου προτείνω να μην πας σε κονσέρβα αλλά να γίνει το πρόγραμμα πάνω στο δυναμόμετρο(και δρόμο φυσικά). Τα πιο πολλά προγράμματα ξεκινάνε από 350ε και φτάνουν μέχρι 500.  Αρα η δουλειά που θες γίνεται από 450 μέχρι 800ε χοντρικά. Για να έχεις ένα άμαξι, περίπου 130-135 άλογα αλλά αρκετά πιο σβελτο.  Προγραμματιστες θα σου αναφέρω μερικους: Apr, Revo, Revlimit, Rtmg, Overload, Etuners, Microchips Tuning. Αν ψάξεις αντιστοιχα θέματα θα βρεις αρκετές πληροφορίες! Ρίξε μια ματιά στο φόρουμ.... Κοίτα και στα golf και στα Polo. Και αν χρειαστείς κάτι πιο συγκεκριμένο ξανά ρωτάς!
  10. Καλησπέρα κορίτσι, Το θέμα ζάντα είναι καθαρά γούστο... Εγώ θα σ πρότεινα να πας σε 16αρα το πολύ 17αρα(προτιμω 16αρα) Αν δεν θες να δώσεις πολλά λεφτά το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι μια χαρτογράφηση custom και να βάλεις ένα φίλτρο! Είναι το πιο value for money! Το καλύτερο δυνατό κέρδος με τα λιγότερα λεφτά και χωρίς να πιέσεις πολύ το μοτέρ σου! (130-135 άλογα! 25κιλα ροπή περίπου!) Υπάρχουν και άλλες δυνατότητες όπως αλλαγή τουρμπίνας με μεγαλύτερη, υβρίδιο την ήδη υπάρχων! Αλλά αρκετά λεφτά για λίγα άλογα!!! Οπότε συνοψίζοντας φίλτρο, πρόγραμμα, ένα ωραίο ζαντολαστιχο και μετά παίξε με ανάρτηση!
  11. Με σωστό πρόγραμμα και στα 180 190 άλογα δεν θα έχεις ντουμανι να χάνεις τον πίσω! Μια μικρή μαυρίλα ειδικά όταν είναι κρύο πιστεύω πως ναι! Αλλά γενικεχω δει 1.6ρια στα 180 άλογα χωρίς ντουμανι και 2.0 με 230+ με ντουμανι μετά τις 4000! Αυτό ακριβώς το hybrid θέλει σωστή δουλειά! Σωστές φτερωτες γιατί αλλιως δεν είναι εύκολο να πετύχεις μια καλή και σωστη καμπύλη! Χωρίς κρέμασματα ξεσπάσματα κλπ κλπ! Σε 1 2 χρόνια ίσως τα υβρίδια να είναι παντού βλέπε 1.4tsi με δοκιμασμένες συνταγές.... Τώρα ακόμα είνδυσκολα τα πράγματα μιας και τις πιο πολλές φορές το αμάξι στα χαμηλά χάνει σημαντικά! Και γίνεται να τάφος με ιδιοκτήτες να παραπονιουνται και αγανακτουν!
  12. Χμ η τρίτη λύση και ίσως η χειρότερη για εμένα! Γιατί να μην παίξεις με την 1447? Μια φτερωτή αλλάζει τπτ άλλο! Το αμάξι θα χάσει πολύ στα χαμηλά, για εμένα για ένα diesel δεν θα μου άρεσε αυτό! Κυριάκος παρεμπιπτόντως χάρηκα! Εγώ είχα βάλει την 1447vz είχα βρει να φέρω και από έξω! Αλλά θα παίξω σε ιβριδιο! Την 1449 την βρίσκεις 900 με 1100 Ελλάδα καινούρια και έξω γύρω στα 700 800! Μεταχειρισμένη υπολόγιζε λίγο πιο κάτω για εμένα σαν value for money ειναι η καλύτερη λύση! Αλλά δεν μ αρέσει το φάσμα της αν πρέπει να το πω με μια λέξη!
  13. Τα μαμά σωθικά μέχρι και 230 άλογα είναι μια χαρά! Δεν γνωρίζω ακριβώς που θα παραδώσουν η αντλία και τα μπεκ! Ξέρω αμάξι με μαμά αντλία μπεκ μεγαλυτερο τούρμπο στα 195αλογα! Εγώ με μαμά μπεκ δεν θα πήγαινα πάνω από 190αλογα! Δες τι λέγανε για τα 1.4tsi πριν 6 χρόνια και τι λένε σήμερα! Στα πετρέλαια δυστυχώς είμαστε πολύ πίσω!
  14. Η βελτίωση από άποψη αλλαγής τουρμπίνας στο μοτέρ μας έχει αρκετές επιλογές! Υβρίδιο η πρώτη επιλογή με στοπ στα 180 190 άλογα! Θες dpf εξάτμιση φίλτρο και ίσως intercooler(στα 180 για εμένα ίσως δεν είναι απαραίτητο) Τουρμπίνα Gtb1549vz από 170αρι tdi. Το αμάξι χάνει αρκετά στα χαμηλά αλλά κερδίζει στα ψηλά! 190 με 200 άλογα και αυτή η λύση! Η τουρμπίνα είναι βγάλε βάλε με μόνη διαφορά στο Westgate θέλει ηλεκτρολόγο και να ξέρει ο προγραμματιστης! Αλλά είναι εφικτό και χωρίς κόπο! Τουρμπίνα Gtb1449vz από 184αρι tdi. Το αμάξι στα χαμηλά πεθαίνει γίνεται τάφος αλλά στα μεσαία και ψηλά είναι πραγματικά άλλο αμάξι! 200 210 άλογα το αμάξι. Και αυτή η λύση είναι βάλε βγάλε με το μόνο θέμα το Westgate. Και οι 3 λύσεις είναι καλές ανάλογα τι θες! Να δίνει στα χαμηλά να δίνει στα ψηλά!? Πιο καθημερινό αμάξι η όχι? Τα μπεκ μας αντέχουν σίγουρα μέχρι 180 190 άλογα! Από εκεί πέρα θα ακούσετε το μακρύ και το κοντό του καθενός! Προσωπικά η καλύτερη λύση είναι το υβρίδιο το αμάξι δεν χάνει την σπιρτάδα του και κρατάει το χαρακτήρα του! Ο Νίκος λογικά θα γνωρίζει πιο πολλά και μπορεί να με διορθώσει σε όσα λέω αλλά τα αμάξια μας έχουν μια αρκετά εύκολη καλή και σχετικά φθηνή βελτίωση μέχρι τα 190 με 210 αλογα!
×
×
  • Create New...