Jump to content

Vempire_G4

Members
  • Posts

    48
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Vempire_G4 last won the day on September 24 2018

Vempire_G4 had the most liked content!

About Vempire_G4

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Κεντρικής Μακεδονίας - Θεσσαλονίκης
  • Νομός
    Θεσσαλονίκης

Other Info

  • Car Type
    Eos

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Vempire_G4's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

15

Reputation

  1. Τσέκαρε αυτό. Είναι από το club του Vw Eos https://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/diys/10738-συρτάρια-κάτω-απο-τα-καθίσματα Άμα βγάλεις κόστος του όλου project πες μου γιατί με ενδιαφέρει κι εμένα.
  2. Γίνεται με Vag Com ή με το VCDS Εγώ στο δικό μου, 2008 μοντέλο, έτσι το έχω αλλά μόνο για το κλείσιμο. Εννοώ, ότι αφού πατήσουμε το κλείδωμα για λίγο παρατεταμένα, μόλις αρχίζουν να κλείνουν τα παράθυρα κτλ., δεν χρειάζεται να το κρατάμε άλλο πατημένο. Τα κλείνει όλα. Απαιτεί προσοχή για να μη βάλει κανένας κανένα χέρι!!! Στο άνοιγμα όμως δεν βρήκα σχετική κωδικοποίηση κι έτσι πρέπει να το κρατάς μέχρι να ανοίξουν.
  3. Βασικά, δεν σκεφτόμουν για Κινέζο, αλλά για κάποιον που ίσως να μην το χρειάζεται και να μου το πουλούσε. Γι αυτό άνοιξα θέμα. Θα μου πεις, μπορεί να είναι οικονομικοτερο να πάρεις από Κινέζο.
  4. Καλησπέρα, ψάχνω για έναν φίλο μου, αν υπάρχει κανείς που να έχει και να πουλάει το καλώδιο για το Vag αλλά όχι με το usb, το σειριακό.
  5. Όταν λέω παίξιμο, δεν εννοώ καμία μέρα. Λίγο δεξιά λίγο αριστερά. Πάντως πουλάνε και στο ebay, μεταχειρισμένη, 100€ + μεταφορικά. Μεταχειρισμένη ε! Μπορεί αν το βγάλεις και βρεις κανέναν μερακλη ηλεκτρονικό, να στο καθαρίσει ΜΠΟΡΕΙ και να στρώσει. Στάλθηκε από το Nokia 3210 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Μου το έκανε στο παλιό μου αυτοκίνητο. Θα σου πω τι του έκανα και έστρωνε για κάνα 2 μήνες. Μέτα πάλι ξανάρχιζε. Πολύ πιθανών, δεν δουλεύεις και πολύ τα ρυθμιστικά, ε; Πιάνουν σκόνη, μάλλον, και με λίγο παίξιμο, δεξιά αριστερά, ένα ένα όλα τα ρυθμιστικά και τα 3 έστρωνε. Όταν λέω παίξιμο, εννοώ τα γύριζα μια από την μια και μια από την άλλη (λατέρνα). Εντάξει, δεν είναι Η λύση, αλλά άμα είναι να δώσεις κάνα 200€ για να αλλάξεις όλη την ηλεκτρονική...... καλύτερα αυτό κάθε 2 μήνες!!!!
  7. Και το ότι δεν έπαιρνε μπροστά ο κινητήρας έχει σχέσει με το σασμάν; Δεν είναι ειρωνική ερώτηση, απλά δεν ξέρω. (Δεν έχω ιδέα από DSG)
  8. Άρα, η mechatronic δεν είχε πρόβλημα. Έχω φίλο, που έχει παρόμοιο θέμα, και οι μηχανικοί επιμένουν για mechatronic. Τι error σου έβγαζε πριν;
  9. Διορθώνω αυτό που έγραψα παραπάνω. Το σωληνάκι που παίζει είναι της βενζίνης, στο σημείο που έρχεται από κάτω. Κούνησα ελαφρός τα σωληνάκια από το σημείο που είναι το φίλτρο και ο θόρυβος σταμάτησε. Για πόσο δεν ξέρω, αλλά τελικά εντόπισα τον ένοχο!
  10. Γιάννη, συγνώμη αν γίνομαι κουραστικός. Το είδες αυτό που σου είπα;
  11. Η αλήθεια είναι, ότι στο χώρο του κινητήρα, υπάρχει ένα σωληνάκι που παίζει αρκετά στο ρελαντί. Αυτό το σωληνάκι βέβαια είναι το κλιματιστικού. Θα δοκιμάσω να το σταματήσω και θα επανέλθω για λεπτομέρειες. 0-02-05-017f3d776c9d89470ee19b841f3f137edafd7d2cf095a11aa57de6cebf29339e_67d9f3fc.mp4
  12. Όπως λέει και ο τίτλος, παρατηρώ έναν συντονισμό, όταν ο κινητήρας δουλεύει στο ρελαντί. Ο κινητήρας είναι 1.4 tsi 122. Ο συντονισμός, μοιάζει να έρχεται πίσω από το ντουλαπάκι του συνοδηγού. Οταν ακουμπήσω ελαφρά το γκάζι και ανέβουν ελάχιστα οι στροφές, ο συντονισμός σταματάει.Σας έχει τύχει;Τι λέτε;
  13. Αχ ρε συ Γιάννη. Σου είπα ποιο πάνω ότι τα συμπτώματα είναι ίδια με του πατέρα μου το Bora. Έναν μικρό έλεγχο θα κάνεις, νύχτα. Προσεχε τα ρεύματα. Μην βάζεις χέρια μόνο, ελαφρά την καρδία.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.