Καλημέρα! Παρόμοιο πρόβλημα έχω εδώ κ 4 εβδομάδες στο ίδιο περίπου αυτοκίνητο (VW Golf 1.4 16V BCA 2003 63000χλμ)! Ξεκίνησα με έναν απλό καθαρισμό της πεταλούδας πάνω στο αυτοκίνητο, επειδή δεν είχα δικό μου όργανο διάγνωσης! Το πρόβλημα λύθηκε μερικώς, αλλα το ρελαντί παρέμενε ασταθές! Γι αυτό το λόγο παρηγγειλα νέους πολλαπλασιαστές, μιας κ διάβασα σε γερμανικό φόρουμ (μένω Γερμανία) ότι μπορεί σε αυτό να οφείλεται! Σε σύντομη επίσκεψη στο Συνεργειο δεν διαγνώστηκε κάτι! Τους πολλαπλασιαστές δεν τους πέρασα ακομη! Πριν μερικές μέρες παρατήρησα ότι το πρόβλημα επιδεινώνονταν με τον κλιματισμό, όπως επίσης κ με το στρίψιμο του τιμονιού κ το φρενάρισμα! Επειδή είχα αρχίσει να χαζεύω κάθισα κ έψαξα με τη λογική για πιθανά αιτία κ τελικά ανακάλυψα, ότι το κολάρο υποπιεσης, που συνδέει την πεταλούδα με τον ενισχυτή πέδησης-τύμπανο σερβόφρενου ( δεν ξέρω πως λέγεται στα ελληνικά [emoji51]) είχε τρεις μικρές ρήξεις! Αυτό είχε ως αποτέλεσμα είτε κατα το φρενάρισμα είτε σε στάση να τραβάει ατμοσφαιρικό αέρα κ να μεταβάλει την ποιότητα κ ποσότητα του μίγματος επηρεάζοντας κ το ρελαντί! Παρηγγειλα καινούργιο κ θα το περάσω σήμερα! Εκτός όμως από το κολάρο θα ήθελα να προσθέσω κ αλλα δυο πιθανά αιτία: 1. Πιθανόν να πρέπει να επαναλάβεις τον καθαρισμό της πεταλούδας! Το ότι καθαρίστηκε δε σημαίνει ότι δεν βρώμισε ξανα αν κ περισσοτερο ευάλωτες ειναι αυτές των ντίζελ! 2. Εκτός από την πεταλούδα καλό ειναι να καθαρίσεις την βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων ή να την αντικαταστήσεις αν τα "έφτυσε"! Αυτή συνδέεται με την πεταλούδα με μεταλλικό σωλήνα κ βρίσκεται μπροστά στον κινητήρα κ δεξιά της πολλαπλής (AGR-Ventil για ψάξιμο στο Google κ με βίντεο για να το κανείς μόνος σου)! Ολα τα παραπάνω τα προτείνω αφου εχεις αλλάξει σχεδον τα παντα κ ίσως η αιτία να κρύβεται σε αυτά που πρότεινα! ΥΓ: φωτό από τη βλάβη κ καλή Κυριακή φιλε μου!!! [emoji2] Sent from my iPhone using Tapatalk