Jump to content

forza

Members
  • Posts

    270
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

forza last won the day on January 7

forza had the most liked content!

About forza

Other Info

  • Car Type
    Other VAG car

User Information

  • Νομός
    Μη ορισμένος

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

forza's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

81

Reputation

  1. Ερώτηση. Χρησιμοποιείς το εργοστασιακό navi ή google maps από το κινητό; Αν έχεις ψηφιακό καντράν, τότε όντως είναι καλή φάση να προβάλεις τον χάρτη εκεί. Έχεις ψηφιακό καντράν;
  2. Ναι το έχω παρατηρήσει. Δεν πιστεύω ότι κλέβουν ΟΛΟΙ και μάλιστα τόσο πολύ (δοκίμασα και εγώ σε αρκετά διαφορετικά επώνυμα πρατήρια). Νομίζω ότι όντως το αυτοκίνητο δεν ξέρει την ακριβή στάθμη. Για να σε καθησυχάσω όμως να σου πω ότι μια φορά που το άφησα να φτάσει σχεδόν στο μηδέν, όταν το γέμισα, το νούμερο ταίριαζε με το μέγεθος του ρεζερβουάρ
  3. Τόσο συχνά σας ενεργοποείται; Δεν το πολύ βλέπω αλλά νομίζω ότι πρέπει να έχω ΦΟΒΕΡΑ σταθερό πόδι για να μπει σε αυτό το mode ΚΑΙ να είναι απόλυτα ίσιος ο δρόμος. Το coasting του dsg ενεργοποείται πολύ πιο εύκολα.
  4. Το 1 και 2 τα αναφέρει το manual, αλλά ισχύει χοντρικά ότι σου είπε ήδη ο φίλος Να πω ότι τρώει ελάχιστα data και προσωπικά δεν ασχολούμαι καθόλου με offline maps. Δεν ξέρω τι πακέτο κινητής έχεις αλλά το θεωρώ αδιανόητο να έχεις πρόβλημα με τα MB του navigation
  5. forza

    VW Tiguan II

    Δεν έχεις άδικο. Βγαίνει κάπου 600 ευρώ η 4πλη menabo. Υπάρχει και επίσημη αντιπροσωπεία όποτε θέλω να πιστεύω ότι θα βγει άκρη. Αν βρεις τίποτα άλλες πληροφορίες επι του θέματος σε παρακαλώ γράψε εδώ και θα κάνω το ίδιο και εγώ.
  6. forza

    VW Tiguan II

    Παρεξήγησες. Εννοούσα μια από τις διπλές της Thule που έχουν και φώτα.
  7. forza

    VW Tiguan II

    Τέλεια! Σε ευχαριστώ πολύ. Στην παρούσα φάση έχω μια Thule hangon που είναι από τις «παράνομες». Ιδανικά θα ήθελα 4πλη, αλλά επειδή έχω ήδη μπάρες οροφής, μπορώ να πάρω μια νόμιμη διπλή και να χρησιμοποιώ και τις μπάρες οροφής για τα αλλά δυο ποδήλατα.
  8. forza

    VW Tiguan II

    Συγνώμη που επιμένω αλλά είναι κάτι που με ενδιαφέρει πολύ. Την έγκριση τύπου στην δίνει το κατάστημα από που αγοράζεις την βάση; Από που την βρίσκουμε, ώστε να την πάμε στο υπουργείο;
  9. forza

    VW Tiguan II

    Να σε ρωτησω μιας και το έψαξες. Βρήκες κάποιες που εγγυημένα έχουν έγκριση τύπου; Αν ναι ποια είναι η διαδικασία για να τις χρησιμοποιείς νόμιμα; Αρκεί απλά να επιδείξεις την έγκριση τύπου δε ενδεχόμενο έλεγχο ή είναι κάποια άλλη διαδικασία;
  10. Αν έχεις εργοστασιακό navi αξίζει ακόμα πιο πολύ!
  11. Δεν είναι ανάγκη να μπει ο πρωτότυπος κοτσαδορος. Η westfalia έχει μακριά παράδοση στον χώρο και βγάζει επίσης ποιοτικούς κοτσαδορους. Είχα ψάξει το θέμα στο αγγλικό φόρουμ και το πρόβλημα που ίσως δημιουργηθεί (και μάλλον έτσι την πάτησε ο φίλος), είναι να μπει σωστά η καλωδίωση και να γίνει σωστά κωδικοποίηση. Προφανώς στην Ελλάδα δεν έχουν όλοι αυτοί που τοποθετούν κοτσαδορους τις απαραίτητες γνώσεις ή το πρόγραμμα για να το κάνουν Συγνώμη που απαντάω στην θέση του, αν κατάλαβα κάτι λάθος, ας με διορθώσει.
  12. Δεν είναι μόνο το κομμάτι σίδηρο και το κατέβασμα του προφυλακτήρα. Είναι και η κωδικοποίηση (όπου είχε πρόβλημα ο άλλος φίλος που πόσταρε), το πέρασμα των καλωδίων και οι διακόπτες. Το ξέρω ότι είναι ακριβούτσικο αλλά η ευκολία που προσφέρει είναι τεράστια. Οποίος θέλει το βάζει, οποίος δεν θέλει δεν το βάζει.
  13. Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα όπως τα λες. Έβαλα τον εργοστασιακό κοτσαδόρο και η αντιπροσωπεία χρέωσε 200 ευρώ εργατικά. Τα υπόλοιπα ήταν το κόστος του κοτσαδόρου, ο οποίος ήταν ο πρωτότυπος VW, ο ηλεκτρικά αναδιπλούμενος. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι και τον πρωτότυπο μα βάλεις όταν παραγγέλνεις το όχημα βγαίνει κάπου στα 800+φπα+ΤΤ
  14. Το μόνο που θα μπορούσα να σου προτείνω είναι να αφήνεις το πόδι από το γκάζι, να ξεκινάει να ρολάρει το αμάξι και μετά να πατάς γκάζι, απαλά και προοδευτικά
  15. Χωρίς να θεωρώ ότι έχεις άδικο, νομίζω όμως ότι υπερβάλεις λίγο. Για το start stop έχεις απόλυτο δίκιο. Όταν βρίσκομαι σε στενάκια, το απενεργοποιώ, αν και το γεγονός ότι η μηχανή παίρνει μπρος όταν αφήνεις το πόδι από το φρένο, διευκολύνει λίγο την κατάσταση. Αυτό με την όπισθεν ειλικρινά δεν το έχω παρατηρήσει. Αυτό που έχω δει είναι ότι όταν αλλάζεις από D σε όπισθεν, αν πατήσεις γρήγορα το γκάζι, δεν πάει προς τα πίσω το αμάξι αμέσως. Πάντως, την ευκολία του αυτόματου δεν την άλλαζα με τίποτα. Φίλος που είχε Yaris 2016 με cvt μου είπε ότι το dsg του polo του φάνηκε πολύ καλύτερο. Δεν έχω προσωπική εμπειρία όμως ώστε να εκφράσω άποψη.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.