α. η καταναλωση ειναι μια τεραστια συζητηση και εξαρταται απο τις διαδρομες που κανεις. Αν κινεισαι σταματα - ξεκινα στην πατησιων/κηφισιας θα δεις 12. Αν κινεισαι σε ανοιχτο δρομο θα δεις 8. Εγω γενικα ειμαι γυρω στο 9.5 κατα μεσο ορο μεταξυ γεμισματων.
β. προ-facelift
γ. σε στοπ ή διασταυρωση, αν θες να πεταχτεις γρηγορα, απενεργοποιεις start-stop και βαζεις το κιβωτιο στο sport mode. Εχει ΑΜΕΣΗ αποκριση ετσι
δ. Απο τα εξτρα δεν μετανιωσα τιποτα. area view, αναδιπλουμενοι καθρεφτες, τα φτηνα led (δεν ειχα βρει λογο να παρω το mid, οπως αποκαλουνταν τα ακριβα τοτε). Ηθελα και κοτσαδορο, αλλα δεν εμπαινε τοτε απο τη μαμα (ηταν ο χαμος με τους ρυπους κατα wltp τοτε). Τον εβαλα μετα, τον εργοστασιακο που πατας κουμπακι και εμφανιζεται. Φανταστικος. Digital cockpit δεν με ενδιεφερε διοτι (τοτε τουλαχιστον) δεν μπορουσες να δεις τους χαρτες του carplay/android auto μεσα στο cockpit, οποτε δεν ειχε νοημα (και εργοστασιακο gps ειναι πανακριβο οποτε δεν παιζει να το αγοραζα) για εμενα. Αν αγοραζα vw τωρα, θα εβαζα οπωσδηποτε το matrix led που πραγματικα τα σπανε.
ε. δεν εχω ιδεα. Τωρα τα μοναδικα αυτοκινητα που κοιταζω ειναι ηλεκτρικα και τα ηλεκτρικα vag δεν με ψηνουν καθολου