Jump to content

nikospaga

Members
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Neutral

About nikospaga

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Δάφνης - Υμηττού
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Αυτό που συνδέεται πίσω στη μονάδα εμένα δεν δούλεψε. Πήρα αυτό στη φωτό και λειτουργεί τέλεια. Το βάζεις στο usb και στριμαρεις τραγούδια απροβλημάτιστα και με πολύ καλή ποιότητα. Το καλώδιο δεν χρειάζεται.
  2. Δεν χρειάζεται αλλαγή το μεταβλητού. Οι γλιστες και η καδενα χρειάζεται. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  3. Εγώ δν έβαλα τη γνήσια. Έβαλα aftermarket η οποία είχε όλο το σετ 250 ευρώ περίπου +εργατικά Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  4. Θεωρητικά ναι. Αλλά στην πράξη αλλάζει γιατί θα έχεις πολύ σοβαρό πρόβλημα. Οπότε κάθε 80.000-100.000 θέλει άλλαγμα και στο ενδιάμεσο σίγουρα θέλει τσεκάρισμα. Δεν μπορώ και εγώ να καταλάβω για ποιο λόγο έβαλαν καδενα αν είναι να χρειάζεται αλλαγή. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  5. Γενικά είναι από τα πιο αξιόπιστα μοτέρ της εταιρίας. Αλλά και πάλι πρέπει να προσέξεις κάποια πράγματα. Πχ. Αντλία νερού, καδενα, πολλαπλασιαστες, πορτάκι wastegate γιατί κολλάει, dsg. Αυτά είναι τα πιο συχνά προβλήματα. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  6. Στα golf 5 το μοντέλο με τα 122 άλογα έγραφε στο τιμόνι και στη μασκα gt sport. Δεν ξέρω αν ηταν όλα τα 122αρια έτσι αλλά σίγουρα έβγαινε έκδοση που τα είχε. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  7. Τα πρώτα είναι για το 122αρι και τα δεύτερα για το 160αρι. Αν έχεις πρόγραμμα βάζεις τα δεύτερα και στο 122αρι. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  8. Πως θα μάθουμε αν όντως είναι σωστή λύση ?
  9. Α ωραία. Για δώσε πληροφορίες φίλε μου. Στο πρότεινε κάποιος αυτό? Γιατί δεν βλέπω να έχει αναφερθεί ξανά εδώ. Το σωλήνα τον ενωσες με σφηχτηρα? Και τον άφησες να πέφτει μέχρι κάτω? Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  10. Μου το είπαν 2 άτομα με διαφορετικά αυτοκίνητα, οι οποίοι έψαχναν και αυτοί να βάλουν δοχείο και στα φόρουμ τους οι περισσότεροι έκαναν αυτή την λύση. Με ένα σωλήνα τα έριχναν απευθείας κάτω Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  11. Καλησπέρα. Έχω μιλήσει με αρκετούς που έχουν αλλά αυτοκίνητα άμεσου ψεκασμού και η λύση που μου πρότειναν όλοι είναι να τραβήξω το σωληνάκι των αναθυμιάσεων με προέκταση απευθείας κάτω στο δρόμο. Να μην τοποθετήσω δηλαδή καθόλου δοχείο και να μην επιστρέφουν μέσα οι αναθυμιάσεις. Το έχει κάνει κάποιος αυτό?
  12. Έχει κάνει κάποιος επισκευή του πύρου ή όλοι αλλάξατε ολόκληρο μαντέμι?
  13. Ένας από όλους επισκευάζει μόνο τον πυρο. Όλοι οι υπόλοιποι αλλάζουν το μαντεμι. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  14. Για το πορτάκι έχετε κάπου να προτείνετε να πάρω να ρωτήσω? Σε επισκευές τουρμπίνας εννοώ. Στάλθηκε από το VOG-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
  15. Μπορείς να μου πεις ποιοι είναι αυτοί που επισκευάζουν τουρμπίνες? Και αν γνωρίζεις το κόστος για κάτι τέτοιο?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.