Έπειτα από τόσο καιρό απουσίας από το forum, επανέρχομαι γιατί τώρα έχω κάτι άξιο ανακοινώσεως και πιστεύω πως θα σωθεί πολύς κόσμος.
Όσοι με γνωρίζουν και όσοι με θυμούνται, θα θυμούνται επίσης το Γολγοθά που είχα τραβήξει με το Polaki μου. Έπειτα από 6-το τονίζω 6- χρόνια που είχα πάρει σβάρνα όλα τα συνεργεία του Ν. Αττικής και κανείς δεν κατάφερε να εντοπίσει και να διορθώσει το πρόβλημα του αυτοκινήτου μου, βρέθηκε επιτέλους ο άνθρωπος με τα χρυσά χέρια.
Ας τα πάρω όμως με τη σειρά. Γενικά το Polo (6Ν 16V) είχε πρόβλημα στο να πάρει μπρος. Κάθε φορά ήθελε το πενταλεπτάκι του για να ξεκινήσει. Εκτός αυτού, έσβηνε συνέχεια είτε ήμουν στο ρελαντί είτε πχ πήγαινα με τρίτη. Έτσι συνέχεια μπούκωνε και τελικά χάλαγε η μίζα. Τα μεγάλα όμως προβλήματα άρχισαν στο τελευταίο συνεργείο που πήγα γνωρίζοντας ότι εκεί πήγαιναν πολλά μέλη του club.
Εκεί πήγαινα με ένα πρόβλημα και έφευγα με 10.Επί ένα χρόνο που πήγαινα εκεί όχι μόνο βελτίωση δεν είδα, όχι μόνο ξεφραγκιάστηκα αλλά η επίδοση του αυτοκινήτου μου ολοένα έπεφτε. Ένιωθα ότι οδηγούσα πλέον ένα αμάξι με 50 άλογα αντί για 108.
Πριν τις διακοπές πήγα το αμάξι στο συνεργείο και τόνισα στον μηχανικό ότι φεύγω για ταξίδι κι έτσι να το ψάξει καλά να φτιάξει ότι χρειαζόταν. Αποτέλεσμα: τη μέρα που ήταν να γυρίσω πίσω δεν μπορούσα γιατί δεν έπαιρνε μπρος με τίποτα. Με τα χίλια ζόρια και με τη βοήθεια ενός ηλεκτρολόγου από το χωριό κατάφερα και ξεκίνησα. Την επόμενη μέρα πήρα αμέσως τηλ. τον καλό μου φίλο Δήμο ζητώντας του βοήθεια. Ναι, καλά καταλάβατε. Τον ΑUTOPAINT εννοώ.
Ο Δήμος με παρέπεμψε σε ένα συνεργείο στο οποίο μου είχε πει και στο παρελθόν να πάω αλλά εγώ η έξυπνη του έλεγα ότι μου έπεφτε μακριά. (καλά να πάθω). Με τα πολλά άκουσα τη συμβουλή του (δόξα τω Θεώ) και πήγα λοιπόν εκεί που τόσο επέμενε ο Δήμος. Αμέσως εξήγησα στο μάστορα (Μάκης) όλη την ιστορία. Αφού με διαβεβαίωσε ότι θα έκανε ότι καλύτερο άφησα το αυτοκίνητο και έφυγα.
Την επόμενη μέρα που πήγα να πάρω το Polo δεν πίστευα ότι απλώς γύρισα το κλειδί και πήρε αμέσως μπρος χωρίς να πατάω το γκάζι, χωρίς μπουκώματα…Απλά απίστευτο.
Ο Μάκης δεν δέχτηκε να τον πληρώσω αν δεν έκανα πρώτα μια βόλτα για να δω μήπως κάτι δεν μου άρεσε. Γύρισα με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά, τον χιλιοευχαρίστησα, τον πλήρωσα (πίστευα ότι θα πλήρωνα πολύ περισσότερα συνηθισμένα από τα προηγούμενα συνεργεία) και έφυγα σαν την τρελή νιώθοντας ότι οδηγούσα ένα άλλο ολοκαίνουριο αυτοκίνητο και όχι το δικό μου. Η διαφορά δεν ήταν απλώς αισθητή. Ήταν τεράστια! Αυτό όμως που μου έκανε ακόμα μεγαλύτερη εντύπωση ήταν το τηλεφώνημα που δέχτηκα αργότερα την ίδια μέρα από τον Μάκη για να δει αν όλα ήταν ΟΚ. Φυσικά τον χιλιοευχαρίστησα για ακόμα μία φορά.
ΔΗΜΟ ΚΑΙ ΜΑΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ. Αν το διαβάζει κανείς σας αυτό το topic 10000000000000000 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.
Ελπίζω όσοι γνωρίζετε τον Δήμο και όσοι αγαπάτε τα αυτοκίνητά σας να τον εμπιστευτείτε όπως τον εμπιστεύτηκα κι εγώ και να πάτε τα αμαξάκια σας στον Μάκη. Και όποιος δεν μείνει ευχαριστημένος να με φτύσει.
Υπενθυμίζω ότι μετά από 6 χρόνια είναι ο μόνος που κατάφερε κυριολεκτικά να αναστήσει το Polaki μου. Μπορεί το συνεργείο του να μου πέφτει λίγο μακριά αλλά πλέον υποσχέθηκα στον “Λάκη” μου να τον πηγαίνω στον Μάκη έστω και για απλή αλλαγή λαδιών.
Υ.Γ.1 ¶σχετο αλλά θέλω να το αναφέρω: Ο χώρος του συνεργείου λάμπει από καθαριότητα.
Υ.Γ.2 Ο Μάκης είχε κρατήσει όλα τα εξαρτήματα που έβγαλε από το Polo και μόλις τα είδα έπαθα σοκ. Υποτίθεται ότι ο προηγούμενος τα είχε αλλάξει όλα αυτά πριν από 2 εβδομάδες. Ήταν όλα κομμένα, σπασμένα ή είχαν διαρροή. ΕΛΕΟΣ ΓΚΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ Ήταν προφανές ότι δεν είχαν αλλαχτεί τουλάχιστον τα 2 τελευταία χρόνια.
Υ.Γ.3 Το πιο σημαντικό από όλα:
Θ & Κ ΜΠΟΥΤΡΗΣ
Κουρτίδου 5 Κάτω Πατήσια
ΤΗΛ: 210-8317811
Υ.Γ 4 ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ TOPIC