Jump to content

vio

Members
  • Posts

    195
  • Joined

  • Last visited

About vio

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Other Info

  • Car Type
    Not a VW car

vio's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

0

Reputation

  1. Αν το αμάξι σου εχανε πίεση απο κάπου θα το καταλάβαινες είτε με αστάθειες στο ρελαντί είτε με fuel trims που θα είχαν ξεφύγει είτε με σφάλματα του τύπου (too rich/too lean on/off idle) Οσο αφορά τις μετρήσεις ροπής που γίνονται μέσω vcds ή ακόμα κατι υπολογισμοί του στυλ maf X κάποιο μαγικό νούμερο =άλογα απλά δεν ισχύουν (ιδίως απο τη στιγμη που το αμάξι φοράει πρόγραμμα) Αν θέλεις να δεις αν ολα πάνε καλά, κάνε ενα log το 054 (πεταλούδα) να δεις αν κλείνει κάπου μαζί με το 003 για να δεις αν ρίχνει πολύ αβάνς σε κάποιο σημείο, την αντλία υψηλής στο 227 (για να επιβεβαιώσεις οτι είσαι οκ απο καύσιμο) κτλ
  2. Ομοίως το ιδιο κιτ είχα αγοράσει και εγώ στο παρελθόν. Αφου δοκιμάσαμε τα πάντα (και το εννοώ), δεν καταφέραμε με τίποτα να παίξει σωστά. Στο τέλος (εκεί που είπα οτι δεν πάει αλλο) το αμάξι σταματημένο στο φανάρι με πρώτη και συμπλέκτη πήγαινε να φύγει μόνο του Προς το παρών το μονο κιτ που δουλεύει σωστά είναι αυτο της Southbend
  3. Εχω πολύ καιρό να γράψω (απο επιλογή) αλλά το διαβάζω τακτικά. Βλακεία μου αλλά πήγε αλλού το μυαλό μου (στα misfires)
  4. Επειδή δεν κατάλαβα την ερώτηση με τα CF μήπως ο φίλος να εξηγήσει καλύτερα τι τι θέλει να μάθει, δηλαδή: Αν τα CF που βλέπουμε μέσα απο VAG-COM στους κυλίνδρους είναι περισσότερα? Μήπως αντι για CF εννοεί το "πρόβλημα" με τα Misfires?
  5. 1. Μου φαίνεται οτι μάλλον δεν τα γνωρίζω εγω καλά τα πράγματα. Νόμιζα οτι οταν ενα αμάξι εχει προαναφλέξεις (πειράκια) καταρχήν ακούγεται και κατα δεύτερον το αισθάνεσαι. Με αυτό λοιπόν σαν βάση σου είπα οτι είναι "πρόγνωση". Εσυ υποστυρίζεις οτι δεν είναι πρόγνωση αλλά διόρθωση ΑΦΟΥ το αμάξι εχει μετρήσει πειράκια. Είναι ξεκάθαρο λοιπόν οτι ενας απο τους 2 μας κάνει λάθος. Θα επανέλθω στο θέμα απο δευτέρα. 2. Στο πρώτο κομμάτι λες οτι σε αφήνει παγερά αδιάφορο και σε εκνευρίζει οταν κάποιος λέει μια αποψη του χωρίς να την τεκμηριώνει. Συμφωνώ Μετα λοιπόν και αφού σου εχω πεί εγω την αποψη μου με οποια τεκμηρίωση (σωστή ή λάθος), εσύ μου απαντάς οτι είναι λαθος η αποψη μου ΧΩΡΙΣ να τεκμηριώνεις το Γιατί.. Αρα εμένα με το σκεπτικό σου, η απάντηση σου... οχι vio εχεις λάθος αλλά δεν σου τεκμηριώνω το λάθος σου... θα πρέπει απλα η ΜΗ τεκμηριωμένη απάντηση σου να με αφήσει παγερά αδιάφορο ή και να με νευριάσει? Οσο για το αμάξι του φίλου μου είναι αλλο πράγμα να υπάρχει "ανεπάρκεια" και αλλο να υπάρχει βλάβη hardware. Βλάβη hardware λοιπόν δεν υπήρχε. Ανεπάρκεια της εργοστασιακής τρόμπας υπήρχε. Αν παρολα αυτά εσυ στα logs βλέπεις κάποια βλάβη, πραγματικα ευχαρίστως να την αναφέρεις και να πάμε να το επιβεβαιώσουμε και να το διορθωσουμε. Αυτος δεν είναι και ο σκοπός?
  6. Καταρχήν αν θες να συνεχίστει η συζήτηση (τουλάχιστον μαζι μου) ας αφήσεις της ειρωνείες και τα υπονοούμενα εκτός. Δεν νομίζω οτι μπορείς να κρίνεις απο τα 10post που εχω κάνει εαν μπορώ να καταλάβω τι διαβάζω. Εννοείται οτι ούτε τα γνωρίζω όλα ούτε το "παίζω" κατι ούτε "ειδικός" είμαι εγώ! Υπάρχουν θέματα που γνωρίζω και άλλα που δεν γνωρίζω. Οχι ομως ειρωνειούλες Ομοίως κακώς υπονοείς οτι εχω κάτι με την Revo και οτι θέλω να την βγάλω κακιά. Δόξα των θεό η πλειοφηφία των tfsi στην Ελλάδα φοράει Revo και ακόμα δεν εχει βγάλει το παραμικρό πρόβλημα. Ομοίως δεν είμαι απο τους "Ελληνάρες" που θεωρώ οτι μπορώ να συγκρινω τις γνώσεις μου με οποιονδήποτε tuner της κάθε Revo. Στο θέμα μας: Καταρχήν τα CF δεν είναι προανάφλεξη οπως λές .. εδώ "...άν το αίτιο της προανάφλεξης είναι το φτωχό μίγμα, γιατί δέν γίνεται εννιαία σε όλους τους θαλάμους;" είναι πρόγνωση για πιθανή προανάφλεξη η οποία για να μην συμβεί γίνεται η απαραίτητη διόρθωση. Είμαι σίγουρος οτι δεν εννοούσες αυτό αλλά αυτο εγραψες για αυτό και το διορθώνω. Στην πολυ καλή ερώτηση σου γιατί τα CF δεν είναι ίδια σε ολους τους θαλάμους, μια αυθόρμητη απάντηση είναι οτι η ψύξη που εχει ο κάθε κύλινδρος είναι διαφορετική (λόγω θέσης) ετσι κάποιος εμφανίζει πρώτος, στην συνέχεια διορθώνεται, αλλάζει θερμοκρασία, εμφανίζει κάποιος αλλος ο οποίος αρχικά ηταν σε καλύτερη μοίρα στο ίδιο χρονικό σημείο που διαβάζει το vag-com κτλ. Δεν γνωρίζω κάποιον αλλο λογο. Διαφωτισέ μας γιατί πραγματικά μου κίνησες το ενδιαφέρον (Τα logs τα εβαλα επειδή ΕΣΥ το ζήτησες. Στην συνέχεια ομως κατάλαβα οτι θέλεις logs που να "δείχνουν" οτι τα Revo είναι τζάκια για τουρμπίνες και οτι καταστρέφουν μοτέρ. Συγνώμη αλλα δεν είναι αποψη μου αυτό) Τελευταίο για σήμερα (εκτός Αθήνας για ΣΚ, με Wireless mobile κάρτα που δηστυχώς συνδέεται στα 45kbps) είναι οτι στο συγκεκριμένο αμάξι εχουν γίνει τόσα logs και αλλαγές στα BTF που δεν μπορείς να φανταστείς. Το καλύτερο αποτέλεσμα που είχαμε ήταν με B8T5F9 και lambda 0,83-4 στον κόφτη και το αμάξι αυτό πήγαινε ακριβώς ΜΑ ακριβώς τα ίδια με το δικό μου (με τα ίδια πράγματα) φορώντας Giac και lambda (την ίδια ημέρα με τις ίδιες συνθήκες ίδια πατήματα) στο 0,72-3 στον κόφτη. Καλο ΣΚ
  7. Το αμάξι δεν εχει θέμα με την αντλία αν εννοείς μονο αυτό. Απλά το Τ6 φέρνει το αμάξι στο οριο του. Αυτή την στιγμή το αμάξι είναι Κ04 και εννοείται οτι εχει γινει ελεγχος για φαγωμένο εκκεντροφόρο. Το θέμα ομως είναι απλο. Βάζεις Β5Τ4 και είσαι πασάς... αν σου αρέσει το 0,84 στον κοφτή
  8. Λοιπόν λοιπόν Seat Leon Tfsi + vflow + S3 IC. Μαμά μπουζί (αλλαγμένα) μαμά εξάτμιση χωρίς μεσαίο http://88.218.97.14/B7T6.zip Boost 7 Timing 6
  9. Εμένα θα με παίξετε? Να βάλω εγώ Revo κολλητού μου να τα δείτε?
  10. Σε ποιο σημείο το είδες? Γιατι με μια γρήγορη ματια στο 24_exhaust_turbocharger δεν είδα κάτι
  11. Εχει διαφορές οπως αυτές δημιουργούνται απο την διαφορετικότητα των 2 μοτερ. Απλά αυτό είναι ποιο φρέσκο
  12. Νομιζα οτι ολοι το εχουν...
  13. Αφήστε τις διαμάχες και πέστε στο διάβασμα (εξάλλου οτι δηλώσουμε ολοι... είμαστε ) Workshop Manual Golf Gti Edition 30 (BYD)
  14. Εαν πρόκειτε το γράφημα που θα βάλεις να είναι απο μετατροπή 200αριου σε Κ04 τότε θα σου φτιάξω εγω βραβείο ίσα με το μπόι σου
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.