Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

Connectoras

Members
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Connectoras

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 05/25/1984

Contact Methods

  • MSN
    connector13@hotmail.com
  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male

Other Info

  • Car Type
    Other VW car
  1. Ολοι θέλουν να γίνουν VW!!! Και το Link : http://www.vforvortex.com/2007/03/reupholstering-roxy.html
  2. Θέλω και εγώ να προσθέσω ένα καλό λόγο για τον Μάκη. Το πήγα πρώτη φορά το αυτοκίνητο στο συνεργείο του και προς το παρόν έχω μείνει ευχαριστημένος. Συνεννοήσιμος ο ίδιος και το μαγαζί του πολύ καθαρό. Ελπίζω να μείνω το ίδιο ευχαριστημένος και την επόμενη φορά!
  3. Και εγώ απο τον SirosSport τα πήρα... μετα το στρώσιμο θα κάνω καμια κατάβαση με το φίλτατο koukouroukou... έτσι για να μην μιλάει... θα σας ενημερώσω για το αποτέλεσμα...
  4. Λοιπόν... τα τακάκια τοποθετήθηκαν. Τελικά έβαλα τα EBC GreenStuff. Δεν μπορώ φυσικά να σας πω την άποψη μου μιας και πρέπει να τα στρώσω πρώτα... Θα σας ενημερώσω μετα το στρώσιμο... Και φυσικά σας ευχαριστώ όλους για τις πολύτιμες συμβουλές σας....
  5. Vangelis θα ήταν εύκολο να μου πεις απο που τα προμηθεύτικες; Τώρα σχετικά με το αν θα έβαζα κόκκινα η πράσινα πιστέυω οτι τα πράσινα θα ήταν καλύτερα για μένα και λόγο κόστους αλλά και λόγο στύλ... τα κόκκινα δεν ξέρω αν θα ζεστένονται ποτέ;;;
  6. Σε 2-3 χιλιάδες χλμ. πρέπει να αλλάξω τα μπροστινά τακάκια. Από το λίγο ψάξιμο στο ίντερνετ, μου φένετε σαν πολύ καλή επιλογή να βάλω τα EBC GreenStuff. Τα έχει χρισιμοποιήσει κανείς??? Ποιά είναι η γνώμη σας???
  7. Λοιπόν... Παρασκευή πρωί τα KONI FSD τοποθετήθηκαν στο κάρο μου... Χωρίς αλλαγή ελατηρίων!!! Παρασκευή βράδυ έγινε το πρώτο τεστ... έχωντας στο αμάξι και ένα φίλο μου που έιχε κατατρομαξει με τις κλίσεις που έπαιρνε το car με την μαμά ανάρτηση έπειτα απο 50.000 Km περίπου... Το αποτέλεσμα ηταν φανταστικό... η συμπεριφορά άλαξε τελείως. Το αυτοκίνητο πλέον δεν έπαιρνε κλίσεις. Ένιωθες το αμάξι να πατάει... σαν να φωράς σκληρή σχετικά ανάρτηση... αλλά χωρίς να "κοπανάει" στις λακούβες... Εκανά και εχθες κάποιες βόλτες τσεκάροντας την συμπεριφορά των αμορτισέρ αλλά ήθελα να τα δώ και σήμερα στην εκδρομή... ώστε η άποψη μου να είναι ποιό εμπεριστατομένη. Σήμερα είχε κανονιστεί να έρθω στην εκδρομή με τον GraveDigger και τον Koukouroukou... Περιμένω τις απόψεις τους!!! Πρωσοπικά έμεινα πολύ ευχαριστημένος... Η ανάρτηση ηταν πολύ σταθερή και ταυτόχρονα άνετη... Το σετάκι μου κόστισε 570€ μαζί με τοποθέτηση και ευθυγράμιση. KONI FSD
  8. Παιδιά το πρόβλημα εστιάζετε, από ότι διάβασα στο VWvortex, στο οτι απο καποιο σημειο και μετα το αμορτισέρ θα τερματιζεί εύκολα και τοτε η συμπεριφορα του καταστρέφετε και τα πλεονεκτήματα του χάνονται. Αυτό συμβαίνει επειδή το αμορτισέρ "χτυπα" στα bumpstops και εχει πλεον να "αντιμετοπισει" αλες συχνότητες απο αυτές που έχει σχεδιαστεί. Αν δεν τα λέω σωστά.... Please correct me...
  9. Αυτό το ξέρεις από πρωσοπική εμπειρία ή το διάβασες κάπου συγκεκριμένα; Σε ξένα forum που έρειξα μια ματιά όντως μιλάνε και για μεγαλήτερο χαμήλωμα απο αυτό που αναφέρω αλλα και η Koni δεν το διευκρινίζει... Προσωπίκα δεν θα το χαμήλωνα το αμάξι μου πολύ ούτως ή άλλως. Λόγο των ελληνικών δρώμων καθώς και τις περιοχής που μένω!!! Αλλά και για να διατηρήσω το επίπεδο της άνεσης όσο ποιό ψηλά μπορώ.
  10. Φίλε Quasar σχετικά με τα FSD ψάχνω πληροφορίες από τότε που τα είδα στο ATHENS TUNING SHOW. Αυτό που διάβασα στο site της Koni είναι ότι το αμορτισέρ αυτό δουλεύει μόνο με τις εργοστασιακές ρυθμίσεις ύψους συμπεριλαμβανομένου και του εργοστασιακού χαμηλώματος σε όποια μοντέλα διατίθετε. Έψαξα λίγο στο Internet αλλά δέν μπόρεσα να βρώ λεπτομέριες σχετικά με το αν υπάρχουν ΟΕΜ ελατήρια χαμηλόματος για το Bora μου. Έψαξα όμως για aftermarket ελατήρια με το μικρότερο δυνατό χαμήλωμα, στην αρχή κόλησα κάπως με τα H&R OE Sport τα οποία, βαση της H&R πάντα, ρίχνουν το ύψος 1 ίντσα μπροστά και 0,5 πίσω. Σήμερα, είδα στο site της Neuspeed τα ελατήρια Sofsport, τα οποία είναι δικά της, λέει οτι είναι Progressive και οτι δίνουν μισή ίντσα χαμήλωμα μπρός, πίσω. Πιστεύεις οτι με αυτό το χαμήλωμα δέν θα λειτουργήσουν σωστά τα FSD; Περιμένω απάντηση...
  11. Σίγουρα δεν φοραει ότι θα βάλω εγώ αλλα η διαφόρα με την Gallardo σίγουρα δεν είναι ΜΟΝΟ το διαφορετικό αμορτισέρ αλλά το όλλο στήσιμο του αυτοκινήτου. Αλλά αν το θές στο θέτω και αλλιώς... Αν δεν φορούσε αυτό το αμορτισέρ θα τολμούσε η KONI να πει τα δικά της??? H Lamborgini δεν είναι καμια μικρή αιτεριούλα ώστε να έχει ανάγκη την KONI, και σίγουρα για να μην ξεχνιόμαστε δεν πιστεύω πως αμα βάλο την FSD θα γίνει το Bora Gallardo. Και σίγουρα τα FSD δεν είναι κοινα!!! Για ρίχτε και μια ματιά εδώ: http://www.tirerack.com/suspension/tests/koni_fsd.jsp Φιλικά πάντα...
  12. Λοιπόν... τα λεφτά μαλλον θα είναι τελικά γύρο στα 800€. Τ συστήματα που αναφέρατε κοστίζουν μέχρι και 2000€. Λέω εγώ τώρα αν αυτο το αμορτισέρ ειναι τόσο καλό ώστε να το φοράει η Gallardo απο το εργοστάσιο γιατί να μην είναι καλό για μένα? Επίσεις με απασχολει η άνεση μου πάρα πολύ. Πιστεύω πως αμα κάνει οσα υποσχετε σαν αμοτισέρ θα έιναι απλα άψογο. Για τα ελατηρια... σκευτικα τα Η&R επιδει εχω ακουσει οτι ειναι αρκετά μαλακά... και προσφέρουν το ελαχιστο δυνατο χαμηλομα... το ελαχιστο χαμηλομα το θέλω και επιδει φοβαμε οτι τηα βρίσκω παντού και πάντα αλλα και επειδη αν το χαμηλώσω πολύ θα χαλάσω την άνεση του αμορτισέρ.
  13. Απο μια μικρη ερευνα που εκανα σε διαφορα φορουμ στο ιντερνετ κατελειξα στο συμπερασμα οτι ειναι ισως το μοναδικο αμορτισερ που προσφερει υψηλο επιπεδο ανεσης και κρατηματος ταυτοχρονα χωρις πολυπλοκα ηλεκτρονικα και με επιπεδο τιμης γυρο στα 600 ευρο. Το μονο κακο ειναι οτι δεν δουλευει σε χαμηλομενα αυτοκινητα!!! Εκει που ρωτησα για τιμη μου ειπαν οτι τα εβαλαν σε Golf 4 και ο ιδιοκτητης εμεινε ευχαριστημενος...
  14. Παιδια εχω ακούσει διαφορα απο τοτε που ανοιξα το τοπικ. Πρώτον τα 1400 με 115 αλογα πρεπει να ειναι FSI οποτε εμεις με τα MPI το ξεχναμε σαν λυση. Δευτερον τα 1400 με τα 100 αλογα εχουν μαλλον, το λιγοτερο, αλλους εκκεντροφόρους, αλλη πεταλουδα και σιγουρα αλλο προγραμα και ισως συστημα αμεσης αναφλεξεις οπως κατι μου ελεγε ο φιλος κουκουρουκου με ξεχωριστο πολαπλασιαστη για καθε μπουζι, αυτο, με καθε επιφύλαξη.
×
×
  • Create New...