Jump to content

steliosh

Members
  • Posts

    102
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

steliosh last won the day on September 11 2020

steliosh had the most liked content!

1 Follower

About steliosh

  • Birthday 06/11/1960

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.steliosh.net/golf/
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Πεντέλης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,917 profile views

steliosh's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

30

Reputation

  1. αναβιώνω το τόπικ, μετά από πολύ καιρό, αφού "κατάφερα" και έβαλα καντράν VDO στη θέση του Visteon. Βρήκα 874 από "αυτοματο" αμάξι (ετσι ελεγε η αγγελια στο ebay!). Κόστος 55 ευρώ! Απλό TSI me 8000 στροφές και 260 "τελική". Πρακτικά ίδιο με το Visteon 854, εκτός φυσικά της οθόνης... Η διαδικασία ήταν σχετικά περιπετειώδης, το κόστος στα 150 στο γνωστό κοντερατζή στη Χαμοστέρνας, αλλά εχω τα πάντα λειτουργικά! Δείτε όλο το στόρυ: http://steliosh.net/golf/kantran/index.html http://steliosh.net/golf/kantran/lights.jpg
  2. Καλημέρα! (Σορρυ δεν το ειδα νωρίτερα!) στην Ευρώπη είναι υποχρεωτικά δια νόμου, αν έχεις Xenon. Εγω εχω βάλει ρετροφιτ φανάρια με προτζέκτορες (Ζεφκ@ς) και λάμπες LED στα μεσαία (λευκές Philips στα μεγάλα και ομίχλης, για φουλ λευκό Look). Δεν ρυθμίζονται. Η μάλλον... ρυθμίζεται μόνο το "μεσα-εξω" τους, λίγα χιλιοστά, ώστε να μην "παίζει" το καπάκι τους. Ζελεδάκια... οχι, πρώτη φορά είναι (εχω πάρει 4 φορές καλωδιώσεις Kufatec μέχρι τώρα)!!!!. Εχουν κι' άλλο... ελάττωμα: Αδειάζει το 5,5λιτρο σε ένα βράδι! Πήγα σε μια συνάντηση Golf Maniacs, και όλοι θελαν να τα δούνε να... πιτσιλάνε! (Πιο πολύ σε κέρχερ φέρνει πάντως!). Οπότε... σε 20 λεπτά... άδειο! χαχα
  3. ...ήταν στο πρόγραμμα και ΑΥΤΟ! Δεν έχει πρακτική αξία, μην κοροιδευόμαστε!
  4. Πιτσιλιστήρια (πιτισλήθρες κατ' άλλους!) Έτοιμα! Το όλο σκηνικό κράτησε περίπου 15 μέρες. Η αρχική ιδέα ήταν να βρω και να μαζέψω τα δεκάδες ψιλολόγια από ξένα ή εγχώρια μαγαζιά (ξένα: Autodoc και τέτοια παρόμοια, εγχώρια: από καταστήματα με γνήσια ανταλλακτικά). Το κόστος πλησίαζε τα 300 και βάλε! Χαζολογώντας στο καρ, βρήκα ένα προφυλακτήρα ίδιο με το δικό μου, αλλά ΜΕ πιτσιλιστήρια πάνω! Στην Πρέβεζα! Τον αγόρασα (100 ως εδώ). Στη συνέχεια λείπαν μια τρόμπα (το παγούρι μου έχει θέση για 2η τρόμπα και είναι και το μεγάλο των 5,5 λίτρων!), μια γωνίτσα να συνδεθεί η τρόμπα με τα υδραυλικά του προφυλακτήρα και μια τσιμούχα για την τρόμπα. (29 αυτά). Τέλος, τα ηλεκτρικά. Εδώ ψωνίσαμε Kufatec που φτιάχνει ένα σκασμό καλωδιώσεις για retrofit. (48 αυτά). Δόθηκε ο προφυλακτήρας στον ζωγράφο (και όχι... βαφέα!) εξουσιοδοτημένου SEAT γνωστού μου καταστήματος και 3 μέρες μετά τοποθέτηση. (80 η βαφή). Στην αρχή δεν παίξανε! Φτου! Ευτυχώς... βρήκα λύσεις στα VwVortex και δεν χρειάστηκε να ξαναβγεί ο προφυλακτήρας! Μια αλλαγή στην Κωδικοποίηση ήθελε! Αρχικά φοβήθηκα ότι μπορεί να ήταν βουλωμένα τα μπεκ! Ελάττωμα; Ναι το είπαν ΟΛΟΙ: Γίνεται κ@λ@ς το αμάξι, εδικά αν είναι φρεσκοπλυμένο! Υγεια! Τελικό κόστος? Μικρότερο από το αρχικά υπολογισθέν, συν την ευκολία της "έτοιμης" μισής υδραυλικής εγκατάστασης! http://steliosh.net/golf/lightswashers/index.html Σε τρία μέρη! Και Video φυσικά! https://youtu.be/Wh9sbn7a8RA
  5. Δεν ειναι καγκούρικα, περιέργως! Αντιθέτως, είναι όμορφα! Για την ιστορία, είναι επίσημο αξεσουάρ της VW, το έβγαλε μάλιστα από την αρχή της καριέρας του ΜΚ5 (το 2003!) παρότι η παραγωγή του συγκεκριμένου κιτ ήταν από άλλη εταιρία (το γράφει σε μερικά σημεία: Votex). Υπάρχουν 2 κωδικοί, για δίπορτο και τετράπορτο! Βασικά, βρέθηκαν τυχαία στο ebay, από σλοβάκικο μαγαζί βελτιώσεων Μινι και BMW (!!!!) ένα σετ... ξεχασμένο! 170 κόστισαν (145+25 ταχυδρομείο) και έκαναν (λόγω κορωνοιού) 2 μήνες και βάλε να έρθουνε... Βρήκα 2-3 λαθάκια στις οδηγίες που συνυπήρχαν, αλλά θεωρώ αποδεκτά, αφού εφαρμόστηκε στα πρώτα πρώτα ΜΚ5 παραγωγής. Όπως μας έχει δείξει η ιστορία του μοντέλου, άλλαξαν πολλά πράγματα πάνω του στην διάρκεια της ζωής του (παράδειγμα: Έφτιαξαν περίπου 60 εγκεφάλους τιμονιού!!!!!!!!!!!!! άνευ πλάκας! Μoνο για το ΜΚ5!!!!!!!) http://steliosh.net/golf/marspielights/index.html Διαβάστε κι απολαύστε!
  6. Μετά από 3 χρόνια (περναει ο καιρός!) το... φτιάξαμε! και λέω το φτιάξαΜΕ, διότι εγω ειχα συνηθίσει και ζούσα με αυτό και... πρακτικά δεν έκανα τίποτε!!! Στο συνεργείο αλλάχτηκε! Εγώ απλώς... δοκίμασα μια λεβιεδιέρα (ακου όνομα!) να δω οτι λειτουργεί! Ολο το στορυ εδώ: http://steliosh.net/golf/frena/onthecar/dsg/index.html Επιγραμματικά, αλλάχτηκε η λεβιεδιέρα του DSG με άλλη μεταχειρισμένη και... δούλεψε! Και φυσικά, τέρμα και τα σφάλματα! Και βεβαίως, ξεσυνήθισα πολύ γρήγορα το να... ανάβω τα φώτα πριν βάλω μπρος!
  7. ή κάτι τέτοιο: http://steliosh.net/golf/bluetooth/index.html
  8. Να υποθέσω ΜΚ5 είναι το Golf? Πρόσφατα, έβαλα τεμπέλη, που δεν είχα. Επι τη ευκαιρία πήρα μια κονσόλα μπροστινή 20 ευρώ, από μαντρά στην Αθήνα, που είχε τη συρταρωτή ποτηροθήκη. Μια αναζήτηση στα γνωστά sites, θα σε οδηγήσει... Οπότε, μαζί με τον τεμπέλη έβαλα και την ποτηροθήκη. (την κονσόλα την πούλησα πάλι ένα 10άρικο!). Τώρα... αν έχεις τεμπέλη η διαδικασία είναι η εξής: Ξεβιδώνεις το δεξιο κάθισμα (4 βίδες Μ10). ΔΕΝ το ξεφισώνεις από κάτω, απλά μαζί με τους οδηγούς του, το σπρώχνεις μπροστά, να ακουμπήσει η πλάτη στο ταμπλώ. (αν ειναι να ξεφισώσεις το κάθισμα, πρέπει να αποσυνδέσεις τη μπαταρία πρώτα, μη κάνει κάνα τσαφ ο αερόσακος του καθίσματος, χώρια που θα σου βγάλει σφάλμα μετά. Αλλά δεν χρειάζεται να ξεφισωθεί). Ολες οι υπόλοιπες βίδες ειναι Τορξ Τ20. Αυτό γινεται για να έχεις πρόσβαση στην μία πλαινή βίδα του τεμπέλη, η οποία πρακτικά βρίσκεται πίσω απο την πόρπη που δενει η ζώνη του συνεπιβάτη. Η ποτηροθήκη του τεμπέλη έχει απο κάτω της 2 βίδες (στο πίσω μέρος). Σπρώχνοντας το κάθισμα του οδηγού τέρμα εμπρός, εχουμε μια ακόμα βίδα στον τεμπέλη. Αυτή είναι προσβάσιμη χωρίς να λυθεί το κάθισμα!!! Τέλος, έχει μια βιδα εσωτερικά, στο χώρο αποθήκευσης, κάτω από το ακουμπιστήρι, προς τα εμπρός, μέσα από μια τετράγωνη τάπα. (εδώ δουλεύω με τα σωστά εργαλεία!!!! Το τασάκι έχει φύγει κι ειναι πάνω στο παρμπρίζ!) Αν δεν έχεις τεμπέλη, ξεχνάς τα παραπάνω και πάμε στην κονσόλα. Οι ποτηροθήκες έχουν βίδες που φαίνονται, βγάζοντας τα λαστιχένια πατάκια. Η κονσόλα για να βγει εχει κουμπωτα τα πλαινά τριγωνικά "χερούλια" και από μέσα τους έχει 2+2 βίδες (δηλαδή 2 σε κάθε μεριά). Δίπλα στο πεντάλ του γκαζιού έχει ακόμα 1 βιδα που στηρίζει το πλαστικό κάθετο κάλυμμα που μετά βγαίνει τραβώντας προς τα κάτω. Εχει και μια αντίστοιχη, δεξιά, στο μέρος του συνοδηγού. Ανασηκωνεις το κάλυμμα του λεβιέ ταχυτήτων, και έχει 2 βίδες από κάτω, στο εμπρός μέρος που στηρίζουν το τασάκι. Βγάζεις το τασάκι. (Αποσυνδέεις τα πάντα: ESP, USB, TPMS, αναπτήρα κλπ. Δεν χάνεσαι εδώ, το καθε φισάκι έχει το δικό του χρώμα, οπότε δεν τα μπερδεύεις όταν τα ξαναβάλεις). Μέσα στην ποτηροθήκη έχει τέλος άλλη μια βίδα (ή 2, δεν θυμαμαι ακριβώς, αλλά φαίνονται, κάτω από τα λασατιχένια πατάκια). Τώρα... το κάλυμμα του λεβιέ είναι 2 πράγματα κουμπωτά: Τη φούσκα και το πλακέ που σκεπάζει τις βίδες του τασακιού. Τα ξεκουμπώνεις (δεν έχει σημασία χειροκίνητο ή DSG, παρόμοια είναι). Δεν χρειάζεται να βγει το "μπαλάκι" του λεβιέ. Μένει μαζί με τη φούσκα πάνω του και η κονσόλα, άμα την ανασηκώσεις προσεκτικά, ο λεβιες και η φούσκα περνάνε άνετα μέσα από την τρύπα. Ο λεβιές του χειρόφρενου δε χρειάζεται συνήθως να βγει... Η ποτηροθήκη στηρίζεται με 2 βίδες στο κάτω μέρος της κονσόλας. Οπως είπα, όλες οι βίδες ειναι τορξ Τ20 και είναι όλες ίδιου μήκους, εκτός από μία στον τεμπέλη. Οπότε απλώς φύλαξέ τις βγάζοντας, ώστε να τις βάλεις όλες σωστά πίσω... Μετά τα βάζεις όλα πίσω, ανάποδα, αρχίζοντας απο την κονσόλα, τα πλαινά της, μετά το τασάκι, το λεβιέ, τέλος τον τεμπέλη! Η δική μου φωτο-περιπέτεια με τον τεμπέλη, που μαζί άλλαξα και κονσόλα και ποτηροθήκη (πέρασα και αεραγωγό από κάτω, που στέλνει αέρα στους αεραγωγούς στο πίσω μέρος του τεμπέλη). http://steliosh.net/golf/tempelis/index.html (διάβασε και τις σημειώσεις μου στο τέλος και δες στη 2η σελίδα πως βγαίνει το δεξιό κάθισμα και πόσο μπροστά πάει!) Καλό ειναι ναχεις και ένα σετάκι σαν τα πορτοκαλιά πλαστικά σπατουλάκια που βγάζουν ταπετσαρίες, για να μη γδάρεις πλαστικά με κατσαβίδια και μυτερές σπάτουλες. Χρόνος: Με 4 χέρια λιγότερο από 2 ώρες. Μόνος: 3 ώρες χαλαρά. Πάντως το συρταρωτό, αν χάλασε, για να βγεί και να ξαναμπεί, θέλει να βγει η κονσόλα, δυστυχώς... Δεν τη γλιτώνεις... Αν τα βρεις σκούρα, εδώ είμαστε! (ΥΓ: Αν δεν πιάνει το χέρι σου, αστο σε μάστορα. Δεν ευθύνομαι για το τι μπορεί να χαλάσει στο αυτοκίνητό σου. Εγώ τα κάνω στο δικό μου, με δική μου ευθύνη... και έχω κάνει αρκετά σφάλματα, που τα διόρθωσα μόνος μου, μετά. Τα περιγράφω στις σελίδες μου).
  9. Καλησπέρα. Αυτο που μπορείς να κάνεις ειναι να βγάλεις το ράδιο και να δεις αν έχει από πίσω υποδοχές τέτοιες, για USB και AUX. Αν δεν έχει, τότε θες κάτι ενδιάμεσο, οπως ειναι το yatour ή το LaPower (που πήρα εγώ), ή κάτι άλλο, παρόμοιο. Υπάρχουν αρκετά στο ebay/ali express... Πως το έκανα: Σκέτο AUX όπως το πουλάνε στο ebay/ali δεν παίζει... http://steliosh.net/golf/pedalsaux/index.htm Οπότε... "κινέζος" adapter: http://steliosh.net/golf/bluetooth/index.html Είναι μεν ψιλο-μπελαλίδικο, αλλά τουλάχιστον έχεις ένα aux και ένα USB μπροστά. Η αλήθεια είναι ΔΕΝ έχω δοκιμάσει να φορτίσω κινητό!!!!! Στικάκι πάντως παίζει... συνέχεια!!!! Από συνήθεια, βάζω στον αναπτήρα ένα USB adapter και φορτίζω, βασικά για να συνεχίσω να έχω τη μουσική μου από το στικάκι! (Και έχεις και δώρο το ΒΤ!, αν δεν έχεις ήδη!)
  10. χμ... σκετο AUX δεν μπαίνει στο RCD300... Θέλει και ενα "κινέζο" ενδιαμεσο... http://steliosh.net/golf/bluetooth/index.html Εδώ τι έκανα... (και ΔΕΝ δούλεψε το ρημαδι το AUX!!! ) και εδώ η πρώτη απόπειρα για σκέτο AUX: http://steliosh.net/golf/pedalsaux/index.htm
  11. χαχα! Ελα ντε! Ενδεχεται όμως επειδή το ακουμπιστήρι ειναι αντικείμενο καθημερινής και πολλής "λάτρας", να το έκαναν επίτηδες έτσι για να μη χαλάει... Για σκέψου το!
  12. Στο Golf 5/6 ο τεμπέλης είναι ξεχωριστός από την κονσόλα, ενώ στο Golf 7 είναι ενιαίος με την κονσόλα που φτάνει μπροστά ως κάτω από το clima. Στο Tiguan πως είναι? Λογικά, είτε έτσι είτε αλλιώς, βγαίνει εύκολα, όλος ο τεμπέλης, και μετά πάνω στο τραπέζι ασχολείσαι με το κάλυμμα μόνο, αφού μπορεις να το δεις απο ολες τις μεριές πολύ πιο άνετα από το στενάχωρο του σαλονιού του αυτοκινήτου...
  13. ειναι λίγο ψιλοδουλίτσα, αλλά ο μάστορας που θα το κάνει, αν ασχολείται με ταπετσαρίες αυτοκινήτων, δεν θα το χαλάσει, πιστεύω...
  14. χμ... δεν ξέρω... ήταν συναρμολογημένο και βαλμένο, και το ύφασμα και όλα. Αλλά... πρόσφατα διάβασα αυτό http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=171864 προσπαθώντας να βρω DIY... Μήπως σε βοηθήσει... Και... υπάρχει κι αυτό... http://www.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOLF/2008/625/R/8/863/863055 Που δείχνει ότι έχει 25834 κλιπσάκια γύρω γύρω!!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.