Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

steliosh

Members
  • Content Count

    96
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

steliosh last won the day on December 29 2017

steliosh had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About steliosh

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 06/11/1960

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.steliosh.net/golf/
  • ICQ
    0

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Αττικής - Πεντέλης
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,620 profile views
  1. ή κάτι τέτοιο: http://steliosh.net/golf/bluetooth/index.html
  2. Να υποθέσω ΜΚ5 είναι το Golf? Πρόσφατα, έβαλα τεμπέλη, που δεν είχα. Επι τη ευκαιρία πήρα μια κονσόλα μπροστινή 20 ευρώ, από μαντρά στην Αθήνα, που είχε τη συρταρωτή ποτηροθήκη. Μια αναζήτηση στα γνωστά sites, θα σε οδηγήσει... Οπότε, μαζί με τον τεμπέλη έβαλα και την ποτηροθήκη. (την κονσόλα την πούλησα πάλι ένα 10άρικο!). Τώρα... αν έχεις τεμπέλη η διαδικασία είναι η εξής: Ξεβιδώνεις το δεξιο κάθισμα (4 βίδες Μ10). ΔΕΝ το ξεφισώνεις από κάτω, απλά μαζί με τους οδηγούς του, το σπρώχνεις μπροστά, να ακουμπήσει η πλάτη στο ταμπλώ. (αν ειναι να ξεφισώσεις το κάθισμα, πρέπει να αποσυνδέσεις τη μπαταρία πρώτα, μη κάνει κάνα τσαφ ο αερόσακος του καθίσματος, χώρια που θα σου βγάλει σφάλμα μετά. Αλλά δεν χρειάζεται να ξεφισωθεί). Ολες οι υπόλοιπες βίδες ειναι Τορξ Τ20. Αυτό γινεται για να έχεις πρόσβαση στην μία πλαινή βίδα του τεμπέλη, η οποία πρακτικά βρίσκεται πίσω απο την πόρπη που δενει η ζώνη του συνεπιβάτη. Η ποτηροθήκη του τεμπέλη έχει απο κάτω της 2 βίδες (στο πίσω μέρος). Σπρώχνοντας το κάθισμα του οδηγού τέρμα εμπρός, εχουμε μια ακόμα βίδα στον τεμπέλη. Αυτή είναι προσβάσιμη χωρίς να λυθεί το κάθισμα!!! Τέλος, έχει μια βιδα εσωτερικά, στο χώρο αποθήκευσης, κάτω από το ακουμπιστήρι, προς τα εμπρός, μέσα από μια τετράγωνη τάπα. (εδώ δουλεύω με τα σωστά εργαλεία!!!! Το τασάκι έχει φύγει κι ειναι πάνω στο παρμπρίζ!) Αν δεν έχεις τεμπέλη, ξεχνάς τα παραπάνω και πάμε στην κονσόλα. Οι ποτηροθήκες έχουν βίδες που φαίνονται, βγάζοντας τα λαστιχένια πατάκια. Η κονσόλα για να βγει εχει κουμπωτα τα πλαινά τριγωνικά "χερούλια" και από μέσα τους έχει 2+2 βίδες (δηλαδή 2 σε κάθε μεριά). Δίπλα στο πεντάλ του γκαζιού έχει ακόμα 1 βιδα που στηρίζει το πλαστικό κάθετο κάλυμμα που μετά βγαίνει τραβώντας προς τα κάτω. Εχει και μια αντίστοιχη, δεξιά, στο μέρος του συνοδηγού. Ανασηκωνεις το κάλυμμα του λεβιέ ταχυτήτων, και έχει 2 βίδες από κάτω, στο εμπρός μέρος που στηρίζουν το τασάκι. Βγάζεις το τασάκι. (Αποσυνδέεις τα πάντα: ESP, USB, TPMS, αναπτήρα κλπ. Δεν χάνεσαι εδώ, το καθε φισάκι έχει το δικό του χρώμα, οπότε δεν τα μπερδεύεις όταν τα ξαναβάλεις). Μέσα στην ποτηροθήκη έχει τέλος άλλη μια βίδα (ή 2, δεν θυμαμαι ακριβώς, αλλά φαίνονται, κάτω από τα λασατιχένια πατάκια). Τώρα... το κάλυμμα του λεβιέ είναι 2 πράγματα κουμπωτά: Τη φούσκα και το πλακέ που σκεπάζει τις βίδες του τασακιού. Τα ξεκουμπώνεις (δεν έχει σημασία χειροκίνητο ή DSG, παρόμοια είναι). Δεν χρειάζεται να βγει το "μπαλάκι" του λεβιέ. Μένει μαζί με τη φούσκα πάνω του και η κονσόλα, άμα την ανασηκώσεις προσεκτικά, ο λεβιες και η φούσκα περνάνε άνετα μέσα από την τρύπα. Ο λεβιές του χειρόφρενου δε χρειάζεται συνήθως να βγει... Η ποτηροθήκη στηρίζεται με 2 βίδες στο κάτω μέρος της κονσόλας. Οπως είπα, όλες οι βίδες ειναι τορξ Τ20 και είναι όλες ίδιου μήκους, εκτός από μία στον τεμπέλη. Οπότε απλώς φύλαξέ τις βγάζοντας, ώστε να τις βάλεις όλες σωστά πίσω... Μετά τα βάζεις όλα πίσω, ανάποδα, αρχίζοντας απο την κονσόλα, τα πλαινά της, μετά το τασάκι, το λεβιέ, τέλος τον τεμπέλη! Η δική μου φωτο-περιπέτεια με τον τεμπέλη, που μαζί άλλαξα και κονσόλα και ποτηροθήκη (πέρασα και αεραγωγό από κάτω, που στέλνει αέρα στους αεραγωγούς στο πίσω μέρος του τεμπέλη). http://steliosh.net/golf/tempelis/index.html (διάβασε και τις σημειώσεις μου στο τέλος και δες στη 2η σελίδα πως βγαίνει το δεξιό κάθισμα και πόσο μπροστά πάει!) Καλό ειναι ναχεις και ένα σετάκι σαν τα πορτοκαλιά πλαστικά σπατουλάκια που βγάζουν ταπετσαρίες, για να μη γδάρεις πλαστικά με κατσαβίδια και μυτερές σπάτουλες. Χρόνος: Με 4 χέρια λιγότερο από 2 ώρες. Μόνος: 3 ώρες χαλαρά. Πάντως το συρταρωτό, αν χάλασε, για να βγεί και να ξαναμπεί, θέλει να βγει η κονσόλα, δυστυχώς... Δεν τη γλιτώνεις... Αν τα βρεις σκούρα, εδώ είμαστε! (ΥΓ: Αν δεν πιάνει το χέρι σου, αστο σε μάστορα. Δεν ευθύνομαι για το τι μπορεί να χαλάσει στο αυτοκίνητό σου. Εγώ τα κάνω στο δικό μου, με δική μου ευθύνη... και έχω κάνει αρκετά σφάλματα, που τα διόρθωσα μόνος μου, μετά. Τα περιγράφω στις σελίδες μου).
  3. Καλησπέρα. Αυτο που μπορείς να κάνεις ειναι να βγάλεις το ράδιο και να δεις αν έχει από πίσω υποδοχές τέτοιες, για USB και AUX. Αν δεν έχει, τότε θες κάτι ενδιάμεσο, οπως ειναι το yatour ή το LaPower (που πήρα εγώ), ή κάτι άλλο, παρόμοιο. Υπάρχουν αρκετά στο ebay/ali express... Πως το έκανα: Σκέτο AUX όπως το πουλάνε στο ebay/ali δεν παίζει... http://steliosh.net/golf/pedalsaux/index.htm Οπότε... "κινέζος" adapter: http://steliosh.net/golf/bluetooth/index.html Είναι μεν ψιλο-μπελαλίδικο, αλλά τουλάχιστον έχεις ένα aux και ένα USB μπροστά. Η αλήθεια είναι ΔΕΝ έχω δοκιμάσει να φορτίσω κινητό!!!!! Στικάκι πάντως παίζει... συνέχεια!!!! Από συνήθεια, βάζω στον αναπτήρα ένα USB adapter και φορτίζω, βασικά για να συνεχίσω να έχω τη μουσική μου από το στικάκι! (Και έχεις και δώρο το ΒΤ!, αν δεν έχεις ήδη!)
  4. χμ... σκετο AUX δεν μπαίνει στο RCD300... Θέλει και ενα "κινέζο" ενδιαμεσο... http://steliosh.net/golf/bluetooth/index.html Εδώ τι έκανα... (και ΔΕΝ δούλεψε το ρημαδι το AUX!!! )
  5. χαχα! Ελα ντε! Ενδεχεται όμως επειδή το ακουμπιστήρι ειναι αντικείμενο καθημερινής και πολλής "λάτρας", να το έκαναν επίτηδες έτσι για να μη χαλάει... Για σκέψου το!
  6. Στο Golf 5/6 ο τεμπέλης είναι ξεχωριστός από την κονσόλα, ενώ στο Golf 7 είναι ενιαίος με την κονσόλα που φτάνει μπροστά ως κάτω από το clima. Στο Tiguan πως είναι? Λογικά, είτε έτσι είτε αλλιώς, βγαίνει εύκολα, όλος ο τεμπέλης, και μετά πάνω στο τραπέζι ασχολείσαι με το κάλυμμα μόνο, αφού μπορεις να το δεις απο ολες τις μεριές πολύ πιο άνετα από το στενάχωρο του σαλονιού του αυτοκινήτου...
  7. ειναι λίγο ψιλοδουλίτσα, αλλά ο μάστορας που θα το κάνει, αν ασχολείται με ταπετσαρίες αυτοκινήτων, δεν θα το χαλάσει, πιστεύω...
  8. χμ... δεν ξέρω... ήταν συναρμολογημένο και βαλμένο, και το ύφασμα και όλα. Αλλά... πρόσφατα διάβασα αυτό http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=171864 προσπαθώντας να βρω DIY... Μήπως σε βοηθήσει... Και... υπάρχει κι αυτό... http://www.realoem.me/Volkswagen/RDW/GOLF/2008/625/R/8/863/863055 Που δείχνει ότι έχει 25834 κλιπσάκια γύρω γύρω!!!
  9. Αυτόματο άνοιγμα Πορτ Μπαγκάζ για Golf MK5 (ίσως και ΜΚ6) με το τηλεκοντρόλ του κλειδιού. Κόστος περίπου 60 ευρώ, δυσκολία μηδενική, ανταλλακτικά όλα από το Group VAG που βρίσκονται τοπικά και γίνεται σε 20 λεπτά το πολύ. Χρειάζεται και κωδικοποίηση αλλά και έλεγχος ότι έχουμε πλούσιο (HighLine) Central Convenience Module. ΙΣΩΣ να γίνεται και σε Midline Central Convenience. Πλήρες DIY με κωδικούς ανταλλακτικών και οδηγίες: http://steliosh.net/golf/softtouch/index.html
  10. Μια και έχω και γω Visteon και ψάχνομαι για αλλαγή σε VDO, θα σου πω ενδελεχώς τα ευρήματά μου το βράδι απόψε. Σορρυ δεν εχω χρόνο αυτη τη στιγμή.
  11. Μου λέει φίλος ψιλοάσχετος με τα Ebay κλπ, προ ημερών: Μου βρήκε ο ξάδερφος ένα (δεν έχει σημασία τι αντικείμενο) από το τούρκικο σάιτ! Πολύ φτηνό ρε συ! Ποιο τούρκικο του λέω?!!! Το Αλή Εξπρές!!!! Πως λέμε Αλη Πασάς ένα πράμα!!!! (το κοίταξα.. Κινεζία ήταν, κλασικά!)
  12. χαχα! Γέρασα! Το ξανάπα! Και δε βλέπω τη στραβομάρα μου, φυσικά! Λοιπόν... τι έκανα?! Μπρίζωνα το 7 πινάκι στην φύσα C! ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ Β!!!!!!!!!!!!! Αν είναι δυνατόν! Αλλά... δεν φταίω εγώ (και έχω ίσαμε 87 δικαιολογίες! Ακούστε!) Πρώτα πρώτα το βλαμένο το CECM μπαίνει ανάποδα στο αμάξι. Οπότε.. όταν τόχεις στα χέρια διαβάζεις ABCD (τις φύσες!) από αριστερά προς τα δεξιά! Οταν το βάλεις στο αμάξι, οι φύσες ειναι DCBA από αριστερά, πλέον! Αλλά... έχω κι άλλες δικαιολογίες! Αλλά, λέγω, όταν είσαι τ'ανάσκελα στο πάτωμα του οδηγού και κοιτάς απάνω, το ανάποδα τοποΘετημένο CECM, με ανάποδες τις φύσες, τι κάνεις?! Μπερδεύεις την C με τη Β! Σας μπέρδεψα, ή όχι ακόμα?!!! Α! Δικαιολογιών συνέχεια: Ηταν σκοτεινά! Εκανε κρύο! Φταίει ο παράδρομος Θερμής κλπ κλπ. (δοκιμή με τα πίσω κρεμασμένα, προσωρινά). Εν πάση περιπτώσει, παίξανε φυσικά, όπως σε όλους και εννοείται αν ήμουνα λίιιιιγο πιο προσεκτικός δεν θα έμπλεκα! Και δεν θα γελάγατε! Χαζολογώντας στις ρυθμίσεις του CECM βρήκα παρακατω ένα πεδίο που λέει AMBIENT FOOTWELL LIGHTS. Το τσέκαρα κι αυτό! Και τι γίνεται? Δουλεύουν σωστά με ζβηστά τα φώτα του αυτοκινήτου, στο κλείδωμα/ξεκλείδωμα. Οσο οδηγείς με σβηστά φώτα, τα footwell μένουν σβηστά. Μολις ανάψεις φώτα, τσουπ και τα footwell! Και ΑΜΑ έχεις τικάρει το Ambient τότε μπορείς είτε με adaptation (για μένα χωρίς full MFA όργανα) ή από το καντράν να ρυθμίσεις τη φωτεινότητα εν κινήσει. Ετσι είναι ρυθμισμένα στο 80% και δεν τα πειράζω. Θυμίζω δεν έβαλα LED αλλά κινέζικα "μαμά". Και λίγη πολυλογία... Χτές το βραδάκι, χαζολογώντας, βγάζω όλες τις πλαφονιερίτσες τις πάω μέσα στο σπίτι, και άρχισα να τις συνδέω όλες μία μία σε μια μπαταρία Lipo (μισοάδεια) με 7.7V να δω τουλάχιστον αν δουλεύουν! Ολα άναψαν, ένα ένα, μια χαρά! Η μόνη άλλη σπαζοκεφαλιά ήταν μπας και δεν είχα βάλει σωστά είτε τη γείωση είτε το πινάκι στη θέση 7 της φίσας Β... Οπότε... το πρωί χώθηκα τ'ανάσκελα, κρέμασα πάλι όλα τα πλαφονιεράκια από τα καλώδιά τους, να τα βλέπω με μια ματιά και αυτή τη φορά με καλύτερο φακό είδα ότι είχα μπριζώσει στη φίσα C! Αλλά... πείτε μου, εγώ φταίω που οι Ζασταβάδες που τα φτιάξανε, έχουν δίπλα δίπλα ΔΥΟ ΦΙΣΕΣ ΜΕ ΚΕΝΟ ΤΟ 7?!!!!!!!! Εγώ φταίω?!!! Οχι πείτε μου!!!!!!!!!!!! Πάμε γυάλα λοιπόν τώρα! Εχει πολύ δρόμο το Ζάσταβα μέχρι να γίνει χαιλάιν (τρομάρα του!!!!!)
  13. Εννοειται ότι έκανα coding. Επειδή δεν έχω κουμπάκια (ακόμα!), αλλά ούτε και καντράν με full MFA μόνο από adaptation, σωστά. Και... δούλεψαν! Θα πώ αμέσως παρακάτω τι... έκανα (δεν έπαθα! έκανα!!)
  14. Μια πολύ γρήγορη επανεξέταση, μια και ήμουν στους δρόμους όλη μέρα μέχρι τώρα: Παρότι σκοτεινιάζει γρήγορα και το γκαράζ μου ειναι ανοιχτό και χωρίς φωτισμό... έβγαλα όλες τις πλαφονιέρες και τους έδωσα ρεύμα στην καθε μια ξεχωριστά από μια μπαταρία από τηλεκατευθυνόμενο (LiPo 7.7 volt ξεφόρτιστη!)... Ολα άναψαν, ένα ένα, άρα δεν έχουμε καμμένη λάμπα. Παρατήρησα ότι έχουν πολικότητα! Αν βάλεις ανάποδα το + δεν ανάβουν! Πάντως, το καφέ καλώδιο που πάει στο σασί (σε βίδα, δίπλα στις ασφαλειοθήκες, ακριβώς όπως οι αρχικές οδηγίες του Κώστα) και το κόκκινο πάει στο βύσμα Β στο σημείο 7, στο CECM... Εχω κάνει το σχετικό coding, φυσικά και το έχει δεχτεί. Το σφάλμα ειναι τούτο: ...δηλαδή... χαίρω πολύ χαιρόπουλος! Οπότε, αύριο πρωί τα ξηλώνω όλα προσεκτικά και μετράω που στο καλό έχει κομμένο καλώδιο... Δεν εξηγείται διαφορετικά! Πολύμετρο ανα χείρας και ορμάτε! Ρε που έχω μπλέξει με τα DIY της Golfως!!!!!!!!!!! Θεωρητικά σε ένα δίωρο θα... ανάψουν! Θεωρητικά! Stay tuned!
×
×
  • Create New...