Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

VWmk6

Members
  • Content Count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Neutral

About VWmk6

  • Rank
    VWClub Member
  • Birthday 04/27/1989

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Θεσσαλίας - Τρικκαίων
  • Νομός
    Τρικάλων

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 6

Recent Profile Visitors

5,216 profile views
  1. Φίλε σε χαιρετώ, διάβασα προχθές το ποστ που εβαλες στο club για το πρόβλημά με τις θερμοκρασίες του λαδιού στο mk6 σου.... Εχω και εγω το ιδιο θεμα... Ψάχνοντας επεσα στη δημοσίευση σου... Βρήκες καποια λύση?? Επίσης πιο παλια το αυτοκίνητο μου δεν είχε τέτοιο θέμα... 

    1. VWmk6

      VWmk6

      Καλησπέρα φιλε μου και συγνωμη τωρα ειδα το μνμ .. οχι δεν ειχα βρει λυση σχετικα με τη θερμοκρασια λαδιου του αυτοκινητου ! Κανοντας τοτε βολτα με καινουργιο mk7  της αντιπροσωπειας παρατηρησα οτι και το καινουργιο δουλευε με τετοιες θερμοκρασιες. ισως η αναβαθμιση λογισμικου ισως ο καινουργιοσ θερμοστατης να αλλαξαν τις θερμοκρασιες! λυπαμαι που δε μπορω να σε βοηθησω αλλιως

  2. Φιλε μου @kapnias οταν το αφηνω στο ρελαντι , να κρυώσει η θερμοκρασια λαδιου πεφτει αναλογα και με τις καιρικεσ συνθηκεσ 96-98 βαθμους.. σε χαλαρες διαδρομές εχω 100-107 εφοσον παω μεχρι 110 χλμ/ωρα .. στα 150 σταθερα ανεβαινω στους 114-123 και σε τελικιασματα εχω 127 το λιγοτερο αλλα φτανω 135-136 ..!
  3. Αν εννοεις τον αισθητηρα που ειναι στο καρτερ τον εχω αλλαξει ! Εκτος και αν υπάρχει και αλλος...
  4. Εχω δοκιμασει castrol edge 5w30 Aral 5w30 και τωρα liqui moly 5w40.. οποτε δε νομιζω να φταει τοτο το λαδι. Ολα την ιδια συμπεριφορα μου βγαζανε!
  5. Το προσθετο το ειχα βαλει στην προηγουμενη αλλαγη αλλα εχεις ισχυη 50000 οποτε θεωρητικά ακο.η προστατεύει! Τα λαδια τα εχω 1000 χλμ, και με τα προηγούμενα ειχα τις ιδιες! Με το που παει η βελονα σε αυτα τα χλμ ειναι θέμα 2-3 λεπτων αυτην η θερμοκρασία!
  6. Και ξεκιναν οι ζεστες... ξεκινα και ο πυρετος!!! Γιαντην συνεχεια εχω αλλαξει λαδι σε 5w40 liqui moly & liqui moly ceratec !
  7. Φίλε @faniaros μακάρι να είναι οπως τα λες , αλλά τις διαφορές αυτές (+8-10 βαθμούς) τις εχω μετρήσει με ολόιδιο αυτοκίνητο , την ιδια στιγμη να οδηγούμε παράλληλα με την ίδια ταχύτητα , χρησιμοποιόντας τα ίδια λιπαντικά . @turbomaniac , θα δοκιμάσω αύριο με την αλλαγή λαδιών τις προτάσεις σου , επίσης σκέφτομαι πρίν την αλλαγή να ρίξω ενα καθαριστικο κινητηρα που το αφηνεις 10 λεπτα να δουλέψει και μετα αδειάζεις τα λάδια...
  8. Επειτα απο καιρο , αλλαχτηκε θερμοστατης , ο οποιος δεν υπήρχε στην αντιπροσωπεια , οποτε εγινε παραγγελια απο Γερμανια! η θερμοκρασία σταθεροποιήθηκε αλλα περιπου 5 βαθμούς πανω απο το αλλο αυτοκίνητο (μετρήσεις υπολογιστη ) . το οργανο θερμοκρασίας παραμένει σταθερο! η θερμοκρασία λαδιών ομως μου είναι σταθερα 10 βαθμούς επανω σε συγκριση με αλλα αυτοκίνητα ! αλλάχτηκε ψυκτρα λαδιων και το προβλημμα παραμένει , αλλάχτηκε ψυγειο καλοριφέρ , και τα λάδια το ίδιο.. εχω με σταθερη ταχύτητα 120 χλμ θερμοκρασια λαδιού απο 105-110 βαθμούς. Στα τερματα φτάνω μεχρι 122+ αλλα ποτε δεν πεφτω κατω απο 99-100. Εσάς σε τι θερμοκρασία λαδιού δουλευει;
  9. Καλημέρα σας! Εδώ και μια εβδομάδα προσπαθώ να βρώ πιθανά αίτια του προβήματος μου και τιποτα. Ας τα πάρουμε απο την αρχή. Παραμονές πρωτοχρονιάς κινούμενος σε ανηφόρα απο Τρικαλα προς Πετρουλι με θερμοκρασία περιβαλοντος -5 C και με πολυ χαλαρο στυλ οδηγησης παρατηρω το δεικτη θερμοκρασιας να εχει ανεβει στους 110 βαθμους. Αμεσως απο 4η ταχυτητα κατεβαζω 3η και ο δεικτης πηγαινει σφερα στα κανονικα του επιπεδα. Απο εκει και περα σε καθημερινες συνθηκες ολα φυσιολογικα εκτος του οτι το αυτοκινητο εφτανε στους 90 απιστευτα γρηγορα και το ιδιο γρηγορα αναβε και το βεντιλατερ του , αλλα χωρις ο δεικτης να ξεφευγει. Πριν 10 μέρες κινουμενος προς Αθήνα , με ταχυτητες 150-160 παρατηρούσα το ιδιο φαινομενο. Η θερμοκρασια σκαρφαλωνε στους 100-110 , με το που αλλαζα απο 5η σε 4η η θερμοκρασια επεφτε αμεσα. Επιστρεφοντας απο Αθήνα και ενω το φαινομενο γινοταν ολο και πιο συχνο ξαφνικα το μοτερ αλλαζει θορυβο. Ανοιγω το καπο και παρατηρω οτι τα δυο μπεκ παιζουν. Νομιζοντας οτι απλως ξεσφυξε η βιδα που τα κρατα συνεχισα να φτασω σε ενα πρατηριο ωστε να την σφιξω. Δεν προλαβα ομως η βιδα κοπηκε .. Γερανος - συνεργειο - αλλαγη βιδας - φλατζων στο πλαστικο καπακι . Από θέμα θερμοκρασιας το συνεργειο μου προτινε αλλαγη θερμοστατη , ο οποιος και αλλαχτηκε χωρις αποτελεσμα. Αλλάχτηκε και το ψυγειο νερου με το φοβο οτι μπορει να ειναι βουλωμενο. Η θερμοκρασια σταθεροποιηθηκε αλλα και παλι σε υψηλα επιπεδα. Στο οργανακι στο ταμπλο δε ανεβαινει πανω απο 90 αλλα με τον υπολογιστη σε βολτα δοκιμαστικη το ψυκτικο υγρο ειχε θερμοκρασια απο 93 εως 103 βαθμους και το βεντιλατερ δουλευε μεχρι η θερμοκρασια να πεσει κατω απο 95 , θερμοκρασια που βλεπαμε μονο οταν το αυτοκινητο εμενε σταματημενο! Δοκιμαζοντας με υπολογιστη ακριβως ιδιο αυτοκινητο αλλα με αυτοματο σασμαν , οι θερμοκρασιες που βλεπαμε ειναι 88- 91 βαθμους και το βεντιλατερ δεν ανοιγε με τιποτα με τις ιδιεσ καιρικες θερμοκρασιες! Απο το συνεργειο μου ειπαν οτι ειναι σιγουροι σχεδον οτι φταει η τρομπα νερου , η οποια ομως ειχε την ιδια ροη επιστρεφομενων νερων στο παγουρι νερου και στα δυο αυτοκινητα. Σημερα ανοιχτηκε και η τρομπα. Τα πτερυγια της ηταν κανονικα. Το μονο που παρατηρησαμε ηταν μια μικρη διαρροη νερου. Οποτε το προβλημα λογικα δεν ειναι ουτε απο εκει. Εχετε αντιμετωπισει κατι παρομοιο; Η μόνη σκεψη που κανω τωρα ειναι , επειδη απλα δουλευει σε υψηλοτερες θερμοκρασιες αλλα δεν ξεφευγει , να φταει ο θερμοστατης ο καινουργιος.Ποια η αποψη σας; Update Επειτα απο καιρο , αλλαχτηκε θερμοστατης , ο οποιος δεν υπήρχε στην αντιπροσωπεια , οποτε εγινε παραγγελια απο Γερμανια! η θερμοκρασία σταθεροποιήθηκε αλλα περιπου 5 βαθμούς πανω απο το αλλο αυτοκίνητο (μετρήσεις υπολογιστη ) . το οργανο θερμοκρασίας παραμένει σταθερο!
×
×
  • Create New...