Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

kostas@aprgreece

Members
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About kostas@aprgreece

  • Rank
    VWClub Member

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,149 profile views
  1. Αυτη δεν κανει για το δικο σου, είναι για τα παλια μοντέλα...
  2. Ενδιαφερουσα αποψη, δεν κοβεις τωρα ενα καζανακι της εξατμισης σου να δουμε ποση διαμετρο έχει εσωτερικα.
  3. Οσον αφορα τα 2.0 Golf TSI ακομη στην χωρα μας δεν εχουν κυκλοφορήσει μοντελα με το συγκεκριμενο κλειδωμα. Εαν δεις στο πρωτο μου ποστ λεω οτι στη χωρα μας εχει κυκλοφορησει μονο στα Q5, touareg κλπ. Το συγκεκριμενο εργαλειο ειναι μονο για αυτα τα αυτοκίνητα εδω. Η APR συνεχίζει να προσφέρει τις εναλλαγες προγραμματων και για τα καινουργια μοντελα. Για τα μονα που δεν εχουμε ειναι για τα TTS-SciroccoR-Cupra facelift που εχουν μικρης χωρητικότητας εγκεφαλο
  4. Επειδη εγω μιλησα με REVO ενω εσυ προφανως και οχι, ο μονος τρόπος να γινει αυτο που περιγραφεις ειναι να βγει ο εγκεφαλος απο το αυτοκίνητο......
  5. Πιστρευω οτι οπως στην δική μας περίπτωση και στης Revo θα πρέπει να βγει ο εγκέφαλος απο το αυτοκίνητο. Ο λόγος είναι οτι δεν υπάρχει καθόλου η δυνατότητα επαναπρογραμματισμου και ανταλλαγής δεδομένων μεσω μόνο της OBD. Μολις όμως παρεμβουμε την πρώτη φορά όλες οι επόμενες αναβαθμίσεις γίνονται κανονικά μεσα απο την OBD. Σταματαω την αναλυση του θέματος οσον αφορα την Revo εδω μιας και ειμαι ενάντιος στην κρίση των προιόντων αλλων συναδέλφων. Θα παρακαλέσω καποιον χρήστη να εξακριβώσει τα λεγόμενα μου όσον αφορα τα προιόντα αυτα.
  6. To idio einai paidia. paratiriste ligo kalitera kai diavaste prosektikotera
  7. Xmm Mallon oxi to antituning vgike apo tin APR 1-1-2010 eno i Revo to evgale proxtes
  8. Οντως υπαρχει στα μοντελα του 2010 αλλα μόνο σε Q5, tiguan 2.0 και Α4 το νέο tuning protection του εγκεφάλου το οποίο δεν επιτρέπει τον προγραμματισμό του εγκεφάλου από την OBD II οπως είχαμε μάθει. Η APR έχει ήδη το ειδικό εργαλείο ιδίας εξέλιξης και κατασκευής, για τον προγραμματισμό των εγκεφάλων μόνο που πλέον θα πρέπει την πρώτη φορά που θα προγραμματιστεί ο εγκέφαλος να βγεί από το αυτοκίνητο. Επίσης μολις ετοιμάσαμε και την αναβάθμιση για τους νέους Siemens εγκεφάλους που χρησιμοποιεί πλέον το group, και ειδικά για το AUDI S4 το 3L με τον compressor. Αυτη τη στιγμή ετοιμάζεται και το πρόγραμμα για το Polo το 1.2TSI που έχει και αυτό SIEMENS εγκέφαλο. (Πρέπει να βρώ εκείνο το post μου το 2007 που έλεγα οτι το group παει σε SIEMENS και όλοι μου την έλεγαν.....)
  9. Golf V gti 1800euro τοποθετημενη Golf Vi GTI 1930 τοποθετημενη
  10. Ο κατασκευαστής των εξατμίσεων της APR είναι ....... http://www.corsaperformance.com/ Ο μεγαλύτερος κατασκευαστης εξατμίσεων στην αμερική ο οποιος εχει ολο το ΟΕΜ κομματι των περισσοτερων αμερικανικων αυτοκινητων, Επισης εχει πατεντάρει το μοναδικό συστημα στον κόσμο το RSC. Το σύστημα αυτό επιτρέπει στην εξάτμιση να είναι όλη 76αρα χωρις να έχει τον ενοχλητικό θόρυβο (βόμβο) στις χαμηλές στροφες. Επίσης δεν έχει πουθενα πετροβαμβακες και τετοια υλικα μέσα στα καζανάκια. Φυσικά συνοδευεται με εγγυηση εφ' ορου ζωης Ολο το R&D των εξατμίσεων γίνεται στην APR τοσο για την ποιοτητα του θορυβου οσο και την διασταση προκειμένου να εχουμε τελεια αποτελεσματα οσον αφορα την απόδοση. Για τον λόγο αυτο η αποκλειστική διαθεση των εξατμίσεων αυτων γίνεται μέσω του δικτύου της APR και φέρουν το logo της APR
  11. Γεναρη λένε θα είναι έτοιμη
  12. Η εξατμιση για το R δεν είναι διαθέσιμη ακομη. Τα πράγματα που υπάρχουν είναι Προγραμμα Carbonio Intercooler Stage 3 ( Που περιλαμβάνει το Downpipe με καταλύτη
  13. Το intercooler μας έχει τοποθετηθεί σε αρκετά 1.4 TSI και δεν υπάρχει καθόλου lag.
×
×
  • Create New...