Σε τουρμπο αυτοκινητο απλα δεν υφισταται αλλαγη καθε 30000 και δεν εχει να κανει με την ποιοτητα κατασκευης του, την τεχνολογια του κλπ αφου το fuel dillution ειναι τεραστιο με αποτελεσμα το λαδι μετα απο 5-10000χλμ να εχει υποβαθμιστει και να μην προστατευει επαρκως τον κινητηρα σου, αν βαζεις 5/30 λαδι οτι κι αν ειναι αυτο μετα απο 30000χλμ θα ειναι πχ 0/20 ισως και 0/15 και θα εχει χασει την πλειοψηφια των ιδιοτητων του.
Αν ψαξεις στο ιντερνετ θα δεις στους δεικτες των λιπαντικων τον δεικτη ΤΒΝ (total base number) που εχει να κανει με την ανοχη του λιπαντικου σε οξειδωση και ξενες προσμιξεις, οτι λαδι και να σου βαζουν στη VW Ιταλιας δεν ειναι σιγουρα καλυτερο απο κλασσικα λαδια οπως ειναι το Mobil1 ESP 5/30 που αναφερει ο συναδελφος και χρησιμοποιουν πολλα τοπικα συνεργεια η απο αλλα οπως το Mobil1 0/40, Castrol 5/30 κλπ
Αν δεν κανω λαθος - εσεις θα το δειτε στο manual του αυτοκινητου σας - ο συγκεκριμενος κινητηρας απαιτει λαδι με προδιαγραφη VW504.