meandros
Members-
Posts
90 -
Joined
-
Last visited
About meandros
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
2,783 profile views
meandros's Achievements
VWClub Member (1/1)
6
Reputation
-
Χθες εβγαλα την μπαταρια απο το αυτοκινητο και τη φορτισα.την ξαναεβαλα επανω,εβαλα μπροστα και τωρα ρεταρει χεοροτερα και με περισσοτερο θορυβο.
-
gtse οταν λες μετρηση του μπεκ φανταζομαι οτι εννοεις αλλαγη θεσης σε αλλο κυλινδρο γιατι εχω δει σε αλλα ποστ του nikdev οτι δεν μετριουνται τα μπεκ του 1.4
-
Εφτασα αισιως στις τεσσερις γνωμες για το τι φταιει για το προβλημα. συνεργειο 1(εξουσιοδοτημενο) επικαθισεις στις βαλβιδες.σιγουρα συνεργειο 2(εξουσιοδοτημενο) επικαθισεις στις βαλβιδες.με επιφυλαξη συνεργειο 3.μπεκ του κυλινδρου που κανει τα missfires.με επιφυλαξη συνεργειο 4.μπεκ του κυλινδρου που κανει τα missfires.με επιφυλαξη. τι λετε να κανω.να το αφησω και βλεπω η να προχωρησω σε μια απο τις δυο λυσεις που προτεινουν?
-
Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********
meandros replied to ntip's topic in General car topics
Ειναι πολυ πιθανο να συβαινει αυτο που εγραψες.παντως στο ενα τιμολογιο το λαδι περιγραφεται ως CASTROL EDGE 5W30 LONG LIFE αλλα ο κωδικος διπλα του ειναι VA-SLXPL3V-12X1L.μετα απο googlαρισμα μου εβγαλε αυτο SLX Professional Powerflow VW LongLife III SAE 5W-30 ACEA A3/B3/B4, VW 504 00/507 00 στο αλλο τιμολογιο κωδικος VA-SLXPL3V-12X1L και περιγραφη ως castrol slx professional 5w30. αυτα οτι αφορα τα τιμολογια.τα μπουκαλια του λαδιου ηταν edge proffesional. -
Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********
meandros replied to ntip's topic in General car topics
δεν κοιταξα ημερομηνια παραγωγης και δεν εχω πλεον το μπουκαλι. δεν ειναι παραξενο οτι η αντιπροσωπεια σου δινει edge profffesional αλλα το τιμολογιο γραφει slx proffesional? ειναι το ιδιο λαδι? -
Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********
meandros replied to ntip's topic in General car topics
και εγω χθες που το αλλαξα ετσι ηταν το χρωμα.egde 5w30 LL FST το proffesional ηταν πρασινο. -
Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********
meandros replied to ntip's topic in General car topics
Τελικα χρησιμοποιηθηκαν castrol edge 5w30 fst titanium LL μια αλλη ερωτηση,εχετε βαλει ποτε castrol slx 5w30 long life?θυμαστε τι χρωμα εχει το λαδι?χρυσο η πρασινο?εχει την προδιαγραφη 504.00 507.00? ειδα το εξης παραξενο.μπουκαλι ενος λιτρου castrol edge proffesional 5w30 fst titanium αγορασμενο απο αντιπροσωπεια και η αποδειξη εγραφε επανω castrol slx proffesional 5w30 long life iii.επισης το λαδι ειχε πρασινο χρωμα. μηπως edge proffesional και slx proffesional ειναι το ιδιο λαδι? -
Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********
meandros replied to ntip's topic in General car topics
golf v tsi 140 -
Τι μάρκα λάδι προτιμάτε για τον κινητήρα σας ? [POLL] **********
meandros replied to ntip's topic in General car topics
Ειμαι αναμεσα σε castrol edge fst titanium 5w30 LL και liqui moly top tec 4200 5w30 LL παντα εβαζα τα castrol.να παραμεινω στα ιδια η να παω στα liqui moly? τι προτεινετε? -
Δεν νομιζω να ειναι χαλασμενοι οι κυλινδροι.δεν εχω αυξημενη καταναλωση καυσιμου ουτε καιει λαδι. επισης δεν θα ειχε missfires μονο ο τεταρτος. το αυτοκινητο δεν εχει χασει δυναμη,παει μια χαρα. ενα αλλο που με παραξενεψε ειναι ο τι η συμπιεση που μετρησαμε ειναι παραπανω απο αυτη που δηλωνει το εργοστασιο μηπως κατι δεν πηγε καλα με την μετρηση?
-
Μου εμφανιστικε και εμενα το προβλημα με το τρεμουλο και το check να αναβοσβυνει κατα την διαρκεια του cold start . το εβαλα στο διαγνωστικο και εβγαλε σφαλμα, διακοπες καυσης στον τεταρτο κυλινδρο. αλλαξα θεση στα μπουζι και τους πολλαπλασιαστες και το σφαλμα παρεμεινε στον τεταρτο. μετρησα την συμπιεση και τα αποτελεσματα ηταν ΖΕΣΤΟ 180psi και στους τεσσερεις κυλινδρους ΚΡΥΟ 160psi και στους τεσσερεις κυλινδρους. Τι γνωμη εχετε?τι μπορει να ειναι το πιθανοτερο προβλημα?
-
Εχω το ιδιο προβλημα με αυτο που περιγραφεται πιο πανω.πηγα στο συνεργειο εγινε διαγνωστικος ελεγχος και μου ειπαν οτι το προβλημα ειναι καπνισμενες εδρες/βαλβιδες και οτι χρειαζεται ανοιγμα ο κινητηρας.αυτη η διαγνωση μπορει να γινει μονο απο το διαγνωστικο η πρεπει να μετρηθει και η συμπιεση των κυλινδρων?