Jump to content

Foinx

Members
  • Posts

    143
  • Joined

  • Last visited

About Foinx

  • Birthday 12/11/1983

User Information

  • Gender
    Male
  • Νομός
    Ηρακλείου

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

4,876 profile views

Foinx's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

6

Reputation

  1. Foinx

    VW Tiguan II

    Σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου και την πολύτιμη γνώμη σου! Οπότε από τα παραπάνω και από αυτά που έχω διαβάσει γενικά είναι ουτοπικό να περιμένω καταναλώσεις παραπλήσιες (το λίγο παραπάνω είναι αναμενόμενο) με του Golf μου, που σε ανοιχτό δρόμο που κινούμε συνήθως (και πηγαίνω "κυρία" με 6η) βλέπω 6,5 lt/100km. Για τα ηλεκτρικά συμφωνώ μαζί σου, αν και είχα εντυπωσιαστεί από ID3 που οδήγησα σε test drive, η όλη πλαστικούρα μου βγάζει πολύ φτήνια πράγμα που δεν έχω συνηθίσει από την VW. Μου θυμίζει T-Roc προ facelift και T-Cross τωρινό. Πολύ φθήνια. Σε αντίθεση το Tiguan σε αυτό τον τομέα φαίνεται πολύ ποιοτικό στο εσωτερικό του. Αν γνωρίζει κάποιος για τον 1.5 evo 2, ή οποιαδήποτε άλλη εμπειρία, ας αναφέρει κάτι. Ευχαριστώ
  2. Foinx

    VW Tiguan II

    Σε ευχαριστώ για την άποψή σου! Σε συνέχεια της συζήτησης: α) από θέμα κατανάλωσης που κυμαίνεσαι; Μέση-Μέγιστη β) ποια έκδοση έχεις; πριν το facelift ή μετά; γ) αυτό που αναφέρουν κάποιοι σαν μειονέκτημα στο DSG: ότι αργεί στις εκκινήσεις (~1 sec) αληθεύει; δ) Μετάνιωσες για κάποια έξτρα που θα έβαζες και στην πορεία αναθεώρησες; (Βρίσκω έκδοση Life DSG 150 PS, με έξτρα μεταλλικό χρώμα, αναδιπλούμενους καθρέπτες κ digital cockpit, θα έβαζα σαν έξτρα τα σπορ καθίσματα, καθώς έχω συνηθίσει από το Golf μου και βολεύουν απίστευτα στην εθνική που κατά κόρον κινούμε. Αλλά οτιδήποτε έξτρα (πέρα του ετοιμοπαράδοτου που βρίσκω) μάλλον πρέπει να το ξεχάσω. ε) Ξέρεις αν τα καινούργια Tiguan φοράνε τον 1.5 evo 2 κινητήρα; Σε ευχαριστώ για το χρόνο σου!
  3. Καλησπέρα κοπέλια, θα ήθελα την γνώμη σας για την αγορά του Tiguan II. Αυτή την περίοδο βρίσκω ετοιμοπαράδοτα (~ 1 μήνας) μόνο Tiguan (ενδιαφέρομαι για έκδοση Life 150 PS DSG αποκλειστικά, άντε στην χειρότερη manual). Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι σε λίγο καιρό (μάλλον) θα βγει το το Tiguan ΙΙΙ. Οπότε θα πάρω τώρα το αυτοκίνητο και σε λίγο καιρό θα έχει βγει το καινούριο. (λίγο κάπως αυτό, πιο πολύ ψυχολογικό). Από την άλλη για Golf 1.5 150 PS DSG Life που ενδιαφέρομαι επίσης, δεν μπορώ αυτή τη στιγμή ούτε παραγγελία να το βάλω, οπότε θα έρθει του Αγίου *** ανήμερα και με ανοιχτή τιμή κιόλας. Αυτή την στιγμή έχω ένα Golf V 140 PS, για το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά μόλις έκανα test drive το Tiguan εντυπωσιάστηκα από το πάτημα, την ποιότητα και τους άπλετους (άπλετους και πάλι άπλετους) χώρους του. Με ενδιαφέρουν οι εξτρα χώροι του Tiguan γιατί το θέλω για οικογενειακό αυτοκίνητο. Σαν τεχνολογίες και φάτσα με ικανοποιεί το τωρινό μοντέλο. Οπότε θα παίρνατε τώρα το Tiguan II ή θα περιμένατε το III και ότι αυτό συνεπάγεται; (χρόνος αναμονής, πολύ υψηλότερη αξία αγοράς ενδεχομένως, κτλ) Ο κινητήρας 1.5 150 PS πως σας φαίνεται; (όσοι τον έχετε). Οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη!
  4. Foinx

    VW Tiguan II

    Καλησπέρα κοπέλια, θα ήθελα την γνώμη σας για την αγορά του Tiguan II. Αυτή την περίοδο βρίσκω ετοιμοπαράδοτα (~ 1 μήνας) μόνο Tiguan (ενδιαφέρομαι για έκδοση Life 150 PS DSG αποκλειστικά, άντε στην χειρότερη manual). Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι σε λίγο καιρό (μάλλον) θα βγει το το Tiguan ΙΙΙ. Οπότε θα πάρω τώρα το αυτοκίνητο και σε λίγο καιρό θα έχει βγει το καινούριο. (λίγο κάπως αυτό, πιο πολύ ψυχολογικό). Από την άλλη για Golf 1.5 150 PS DSG Life που ενδιαφέρομαι επίσης, δεν μπορώ αυτή τη στιγμή ούτε παραγγελία να το βάλω, οπότε θα έρθει του Αγίου *** ανήμερα και με ανοιχτή τιμή κιόλας. Αυτή την στιγμή έχω ένα Golf V 140 PS, για το οποίο είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, αλλά μόλις έκανα test drive το Tiguan εντυπωσιάστηκα από το πάτημα, την ποιότητα και τους άπλετους (άπλετους και πάλι άπλετους) χώρους του. Με ενδιαφέρουν οι εξτρα χώροι του Tiguan γιατί το θέλω για οικογενειακό αυτοκίνητο. Σαν τεχνολογίες και φάτσα με ικανοποιεί το τωρινό μοντέλο. Οπότε θα παίρνατε τώρα το Tiguan II ή θα περιμένατε το III και ότι αυτό συνεπάγεται; (χρόνος αναμονής, πολύ υψηλότερη αξία αγοράς ενδεχομένως, κτλ) Ο κινητήρας 1.5 150 PS πως σας φαίνεται; (όσοι τον έχετε). Οποιαδήποτε γνώμη καλοδεχούμενη!
  5. Καλησπέρα κοπέλια, Στο Golf 5, μου έχει χαλάσει ο τεμπέλης. Ενώ όταν ανεβαίνει κάνει το χαρακτηριστικό ήχο (κλακ, κλακ, κλακ, σαν σκαλιέρα) δεν κουμπώνει στην θέση που το αφήνω. Ξαναπέφτει και βασικά δεν κουμπώνει σε καμία θέση στο ύψος. Σκέφτηκα μην έχει σπάσει ή φύγει από την θέση της καμία ασφάλεια. Σκέφτομαι να το ανοίξω να δω αν μπορώ να το φτιάξω, αλλά πριν προχωρήσω θα ήθελα να δω αν το έχει αντιμετωπίσει κανείς άλλος και να μου δώσει σχετικές πληροφορίες. Ευχαριστώ για το χρόνο σας
  6. Καλησπέρα κοπέλια και καλή χρονιά να έχουμε! Συγχαρητήρια για το όλο εγχείρημα που τελικά πέτυχε! Ο επιμένων νικά! Μπορείς να δώσεις κάποιες λεπτομέρειες για το όλο project; Τα βήματα που έκανες από την αρχή και όποια λεπτομέρεια μπορείς να δώσεις.
  7. Κοπέλια επανέρχομαι στο θέμα για γενική πληροφόρηση, μιας και το έλυσα! Τελικά το πρόβλημα ήταν πολύ απλό! Είχε ξεκουμπώσει ένα clip που κούμπωνε στο ύψος του θόλου του συνοδηγού και συγκρατούσε την ποδιά κάτω από τον προφυλακτήρα. So simple! Πήγαμε μια βόλτα με τον μηχανικό και μόλις άκουσε το θόρυβο το κατάλαβε, μου σήκωσε το αμάξι και μου έδειξε, μου κούμπωσε το clip και βουαλά! Τέλος ο θόρυβος! Μάλλον, όπως είπε και αυτός, θα έπεσα σε καμιά λακκούβα (δύσκολο και περίεργο πράμα στους ελληνικούς δρόμους) και θα ξεκούμπωσε και γι αυτό ακουγότανε αυτός ο πλαστικός θόρυβος που περιέγραψα παραπάνω. Βέβαια ο συντονισμός από τα σωληνάκια της βενζίνης ακούγεται αρά και που, αλλά θα το φτιάξω και αυτό σε κάποιο επόμενο σερβις, για την οποία εργασία μου είπαν κόστος κάνα 70 €!
  8. Είναι μία από τις 2 πλαστικές βίδες που στηρίζουν το αφρολεξένιο κάλυμμα του φίλτρου καμπίνας κάτω από τα πόδια του συνοδηγού.
  9. Προσπαθώ να βρω από που προέρχεται ο θόρυβος και ψάχνοντας διαπίστωσα ότι ένα κουτάκι που φαίνεται στις φώτο και δείχνω με βελάκι είχε τζόγο και του έβαλα 2 χαρτάκια για να κοντράρει με το θόλο του τροχού στα αριστερά. Ο τζόγος έφυγε όπως επίσης παρατήρησα ότι ο θόρυβος-τρίξιμο άλλαξε λίγο σε ένταση και ήχο. Μπορεί να μην έχει καθόλου σχέση αλλά μπορεί να σημαίνει και κάτι. Ξέρει κανείς τι περνάει μέσα από αυτό το καναλάκι; Μήπως εκεί έχει τίποτα σωληνάκια και μέσα στο κανάλι τρίζουν και από κει προέρχεται; Επίσης στην τελευταία φώτο φαίνονται τα 2 δεματικά που έχω πιάσει τα σωληνάκια της βενζίνης που έτριζαν παλιότερα. Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει θα το εκτιμούσα!
  10. Καταρχήν σε ευχαριστώ για την απάντησή σου. Πριν μερικούς μήνες είχα ένα θόρυβο σαν συντονισμό στις 1300 στροφές νομίζω, και τότε είχα κοιτάξει τα σωληνάκια και όντως προερχόταν από κει. Τα έδεσα με ένα δεματικό (ταϊρ απ) και έκτοτε σταμάτησε ο θόρυβος. Λες να είναι από κει πάλι; Σήμερα που κοίταξα πιο μέσα στην πορεία των σωλήνων προς την μεριά της μονάδας ABS η αλήθεια είναι ότι είχε διάφορα μπαργαλιά που μπορεί να ευθύνονται για το θόρυβο. Μπορώ να κάνω κάτι μόνος μου για να το σταματήσω; (αν προέρχεται από εκεί) Οι ώρες συνεργείου συμπέφτουν με το ωράριο εργασίας μου και δεν υπάρχει καθόλου χρόνος για επίσκεψη στο συνεργείο. Μπορεί να ευθύνεται κάτι άλλο που μπορώ να κοιτάξω; Επίσης παρατήρησα, αν βοηθάει, ότι όταν κλείνω την πόρτα του συνοδηγού ακούγεται ένα συντονισμός από τη μεριά του φτερού στο χώρο του κινητήρα, και αυτό θα μπορούσε να συναινεί στο γεγονός ότι φταίνε τα σωληνάκια και η όλη πορεία τους μέχρι το χώρο της μηχανής. Κλείνοντας τις άλλες πόρτες δεν ακούγεται κάτι παρόμοιο. Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.
  11. Καλησπέρα κοπέλια, Είμαι κάτοχος ενός Golf 5 Gt Sport 140 PS (9ος/2017). Τόσα χρόνια δεν είχα ιδιαίτερα προβλήματα με τριγμούς και θορύβους. Κάτι παροδικά τριξίματα αλλά έφευγαν με το καιρό. Γενικά τίποτα σημαντικό. Τώρα εδώ και μερικές μέρες έχει αρχίσει ένας έντονος και εκνευριστικός ήχος από την μεριά του συνοδηγού. Τον εντοπίζω προς τον αριστερό αεραγωγό, ντουλαπάκι, πόρτα (σε αυτήν την περιοχή) Είναι σαν να έχεις βάλει ένα cd το ένα πάνω στο άλλο και να μην εφάπτονται καλά και να τρίζουν μεταξύ τους. Ένας "πλαστικός" θόρυβος δηλαδή. Το κάνει κυρίως στις χαμηλές ταχύτητες (< 40 χλμ/ώρα) και όταν περνάω από λακκούβες, αλλά όχι σε όλες τις λακκούβες. Στην εθνική που κινούμαι κατά κόρον δεν ακούγεται. Εννοείται ότι έχω αδειάσει ντουλαπάκι και λοιπούς αποθηκευτικούς χώρους από μπιχλιμπίδια και το κάνει πάλι. Επίσης έχω σφίξει τις βίδες περιμετρικά της πόρτας του ντουλαπιού και στα αριστερά (εκεί που είναι η αντίστοιχη ασφαλειοθήκη από τη μεριά του συνοδηγού) κούνησα και τον ταμπλά της πόρτας αλλά τίποτα. Ο θόρυβος επιμένει. Ενδεχομένως να προέρχεται και από την κεντρική κονσόλα, αλλά κατά 90% είναι από την αριστερή μεριά. Ξεκίνησε ξαφνικά μια μέρα χωρίς να έχει συμβεί κάτι ενδιάμεσα. Είναι αρκετά εκνευριστικός θόρυβος και θέλω τα φώτα σας για τυχόν λύσεις. Ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγνώμη για την έκταση του ποστ, αλλά ήθελα να γίνω όσο το δυνατό πιο κατανοητός. Ευχαριστώ.
  12. Παιδιά σας ευχαριστώ και τους δύο για τις πληροφορίες και τις φώτο! Τώρα επιτέλους κατάλαβα σε ποια σωληνάκια εντοπίζεται το πρόβλημα. Θα το τσεκάρω βάζοντας έναν να πατάει γκάζι και θα το βλέπω εγώ στο χώρο της μηχανής. Ευχαριστώ και πάλι!
  13. Μαζί απαντήσαμε! Οπότε προτείνεις να επισκεφτώ συνεργείο κατευθείαν; Δεν μπορώ να κάνω κάτι πρόχειρο μόνος μου;
  14. Ευχαριστώ για τη φώτο!!! Πρόκειται για αυτά τα δύο μαύρα σωληνάκια που είναι ακριβώς κάτω από το παγούρι του ψυγείου; Να τα δέσω μεταξύ τους με δεματικά (ταιραπ) και να το παρακολουθήσω; Η τι άλλο προτείνετε;
  15. Υποθέτω ότι ο θόρυβος προέρχεται από τα σωληνάκια της βενζίνης. Ακούγεται από 1100 έως 1400 σαλ.(με πατημένο και χωρίς πατημένο συμπλέκτη) Γι αυτό θέλω να μου δείξει κάποιος σε φωτογραφία που βρίσκονται αυτά τα σωληνάκια (σε Golf 5) ώστε να τα δέσω για να αποκλείσω ότι προέρχεται από κει ο θόρυβος.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.