Jump to content

geopro

Members
  • Posts

    240
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

geopro last won the day on March 7 2021

geopro had the most liked content!

1 Follower

About geopro

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,482 profile views

geopro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

131

Reputation

  1. geopro

    soda blasting

    Ευχαριστώ
  2. geopro

    soda blasting

    Δηλαδή πως πρέπει να κινηθώ ; Τί πρέπει να κοιτάξω;
  3. geopro

    soda blasting

    Κλώτσημα στο ρελαντί . Χωρίς όμως παίξιμο της βελόνας του στροφόμετρου , ίσως να μην προλαβαίνει να απεικονίσει στιγμιαίες μεταβολές. Μάλλον είναι misfire. Η απόδοση δεν ικανοποιεί. Γνωρίζω ότι το μοτέρ είναι ασθενικό αλλά μερικές φορές δεν μπορεί να κινηθεί ούτε αξιοπρεπώς , ειδικά στις ανηφόρες.
  4. geopro

    soda blasting

    Τους πήρα τηλέφωνο και η τιμή που μου έδωσαν είναι 200€ για golf v 1.4 fsi
  5. Η ευθεία του τιμονιού θα μπορούσε να ελεγχθεί με το αλφάδι τιμονιού αλλά ακόμη δεν έχει απαντηθεί ποιος το χρησιμοποιεί. Το τιμόνι δεν έχει "λυθεί" ποτέ , δεν χρειάστηκε. Δεν έχω λόγους να πιστεύω ότι κάτι πρέπει να ελεγχθεί στην κολόνα. Άλλωστε μια μεταβολή ενός και μόνου δοντιού δεν θα το έβγαζε πολύ εκτός της ευθείας του ;
  6. geopro

    soda blasting

    Καθαρισμός αυλών εισαγωγής και βαλβίδων από επικαθίσεις χωρίς το άνοιγμα του κινητήρα. Για κινητήρες βενζίνης αμέσου ψεκασμού... Υπάρχουν απόψεις επ΄αυτού ;
  7. Μιας και είμαι εγώ ο “παραπονουμενος” (πελάτης με την ιδιότητα του οδηγού επί το ορθότερο) να μου επιτρέψεις να κάνω εγώ τις διευκρινίσεις. Απλά είχα βαρεθεί να κυκλοφορώ με στραβό τιμόνι και προσπάθησα να είμαι εγώ αυτός που θα το θέσω στην ευθεία του. Από το να το κάνει με το “μάτι” κάποιος άλλος για μένα (ή το ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ επί το ορθότερο) ας είχα τουλάχιστον κάνει εγώ την κίνησή μου. Αν υπήρχε η παραμικρή νύξη ότι επίκειται να χρησιμοποιηθεί αλφάδι τιμονιού το μόνο που θα έκανα είναι να καθόμουν παραπέρα περιμένοντας τον τεχνικό να κάνει την ευθυγράμμισή και εν συνεχεία να τον πληρώσω και να φύγω. Η σωστή χρήση ενός αλφαδιού τιμονιού είναι κάτι που διασφαλίζει και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Σε καμία περίπτωση ένας μέσος οδηγός δεν θα αμφισβητήσει ένα αλφάδι τιμονιού ή θα θελήσει να το παρακάμψει για να ικανοποιήσει τα όποια γούστα του. Παρεμπιπτόντως , ποιο μαγαζί χρησιμοποιεί αλφάδι ; Εγώ σε αυτά που έχω δει είναι απλοί σφιγκτήρες.
  8. Ναι ! Ναι ! Και πάλι Ναι ! Τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει ένα αδιάψευστος παράγοντας όπως είναι ο σφιγκτήρας τιμονιού με αλφάδι ; Έτσι δεν θα μπαίναμε σε καμία αντιπαράθεση ! Υπάρχει λόγος για να μην χρησιμοποιούν κάτι τόσο απλό , φτηνό και αδιάψευστο ? Σε τι τους εξυπηρετεί η μη χρήση του ? Πιο μαγαζί δουλεύει έτσι με σφιγκτήρα τιμονιού αλφαδιασμένο για να γλυτώσουμε κάμποση ταλαιπωρία ;
  9. Ευχαριστώ πολύ για την εκτενή ανάλυση. Το ζητούμενο για μένα είναι να έχω ένα ίσιο αυτοκίνητο το οποίο να συμβαδίζει με ένα ίσιο οπτικά τιμόνι. Κανονικά δεν θα έπρεπε να μπλέκεται κανείς στα πόδια του τεχνικού ευθυγράμμισης δυστυχώς όμως τα γεγονότα μας διαψεύδουν. Έχω 37 χρόνια στην πλάτη μου ως οδηγός και οδήγησα συχνά αυτοκίνητα τα οποία πήγαιναν μεν ίσια αλλά το τιμόνι δεν ήταν οπτικά ίσιο. Να θυμίσω ότι ο rabbit , το ζητάει από μόνος του να καθήσει ο οδηγός στην θέση του (με το σωματικό βάρος του πού και αυτό παίζει το ρόλο του) και να θέσει το τιμόνι στην ευθεία. Αυτό κάνει επί σειρά δεκαετιών και σε γενικές γραμμές ήμουν ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν συνέχιζα να πηγαίνω εκεί ; Ο ένας λόγος που με εκνεύριζε είναι ότι αντί να χρησιμοποιεί γερμανικά κλειδιά για τις ρυθμίσεις χρησιμοποιούσε τσιμπίδα με συνέπεια να τραυματίζονται τα μέταλλα. Ευτυχώς στην τελευταία επίσκεψη διαπίστωσα ότι χρησιμοποιεί κλειδιά. Ο άλλος λόγος ήταν η υστέρηση του σε σύγχρονο εξοπλισμό η οποία ελπίζω να μην ισχύει και να είναι εφικτό να γίνει σωστή δουλειά με ένα μηχάνημα 30 ετών.
  10. Ναι, αυτό είναι το μαγαζί. Σέ καμία περίπτωση δεν έκανα υποδείξεις του τύπου περί σύγκλισης - απόκλισης , γωνία camper , κάστερ ,κλπ. Αυτό πράγματι θα συνιστούσε "καπρίτσιο" και παρέμβαση σε τεχνικό επίπεδο. Εγώ αυτό που ζήτησα είναι να θέσω ένα ρημαδοτιμόνι σε μια ρημαδοευθεία πυξίδας τιμονιού. Δεν ζήτησα να πηγαίνει το αμάξι "στραβά" . Ζήτησα να "χτιστεί" η ευθυγράμμιση με σημείο αναφοράς αυτό που εγώ θεωρώ ως ίσιο τιμόνι , ( Προσοχή ! Λέω ίσιο τιμόνι και όχι ίσιο αυτοκίνητο) Στο ίσιο τιμόνι δικαιούμαι να έχω άποψη , στο περί ίσιου αυτοκινήτου όμως η γνώμη του μάστορα είναι αυτή που έχει βαρύτητα. Το δε άλλο μαγαζί , το οποίο παρεμπιπτόντως είναι ο rabbit , το ζητάει από μόνο του να καθήσει ο οδηγός στην θέση του (με το σωματικό βάρος του πού και αυτό παίζει το ρόλο του) και να θέσει το τιμόνι στην ευθεία που νομίζει αυτός ως ευθεία (είναι και θέμα οπτικής γωνίας). Έχω μια υποψία του τί ήταν αυτό που πυροδότησε τον εκνευρισμό του μαγαζιού παλαιάς καβάλας 199 και υποθέτω στο ότι αρέσκεται να θέτει το τιμόνι σε αρχική θέση που τον "βολεύει" εκείνον και για τους δικούς του λόγους.
  11. Θερμοστάτες (ΣΕΤ) GATES - Κωδικός: TH701K1 (Τιμή σετ 68€ ) VW: 03C121111G VW: 03C121111J
  12. Από την εμπειρία σας πόσο συχνά σάς έχει συμβεί να παραλάβετε αμάξι μετά από ευθυγράμμιση και να είναι στραβό το τιμόνι ; Εννοώ το αμάξι να πηγαίνει (σχετικά) ίσια αλλά η πυξίδα του τιμονιού να είναι στραβή. Σ'εμένα δεν είναι αυτό και τόσο ασυνήθιστο γι'αυτό και ζήτησα από το γνωστό μαγαζί επί της οδού παλαιάς καβάλας να είμαι εγώ αυτός που να θέσει την πυξίδα του τιμονιού στην ευθεία. Αντί αυτού με έδιωξε (στην κυριολεξία) λέγοντάς μου να πάω αλλού ! Η συμπεριφορά του ήταν απαράδεκτη ! Μετά το συμβάν με τον προαναφερθέντα απευθύνθηκα σε άλλο γνωστό μαγαζί στην Θηβών όπου εκεί ήμουν εγώ αυτός που έθεσε την πυξίδα του τιμονιού στην ευθεία αλλά το μηχάνημα μου ήταν παμπάλαιο. Καμία βάση δεδομένων , καμία εκτύπωση μετρήσεων , κανένας υπολογιστής. Πλήρωσα τά 25€ (χωρίς απόδειξη) και έμεινα με την απορία γιατί ένα τόσο γνωστό μαγαζί να έχει τέτοια τεχνολογική υστέρηση. Αναρωτιέμαι κατά πόσο είναι σωστή μια ευθυγράμμιση χρησιμοποιώντας μηχάνημα τριάντα ετών !
  13. Μετά από αλλαγή στα ακρομπαρα και φούσκας μπιλιοφόρου κρίθηκε σκόπιμο να πάω το golf v για ευθυγράμμιση σε γνωστό μαγαζί στην παλαιάς καβάλας. Τότε συνέβη το εξής παράξενο ( ; ) Ζήτησα από τον μάστορα με ευγένεια την εξής χάρη : Να είμαι εγώ αυτός που θα βάλω την "πυξίδα" του τιμονιού στην ευθεία , δηλαδή οι ρυθμίσεις ευθυγράμμισης να είναι βάσει αυτού που θεωρώ εγώ ως ευθεία τιμονιού. Ε, λοιπόν αυτό όχι μόνο δεν έγινε δεκτό αλλά με έδιωξε κιόλας λέγοντας μου να πάω αλλού ! Τί ήταν αυτό που πυροδότησε μια τέτοια ακραία αντίδραση ; Μήπως άγγιξα μια ευαίσθητη χορδή ; Αυτό που έχω προσέξει πάντως είναι το ότι οι μάστορες έχουν την τάση να βάζουν το τιμόνι στην (δήθεν) ευθεία κοιτώντας όχι το τιμόνι αλλά την οθόνη του μηχανήματος. Εικάζω ότι βάζουν το τιμόνι εκεί που τους "βολεύει" παραβλέποντας αν όντως η πυξίδα του τιμονιού είναι στην ευθεία. Τελικά πήγα στο γνωστό κατάστημα της Θηβών 131 . Εκεί ο εξοπλισμός είναι παλιός (ούτε κομπιούτερ , ούτε βάση δεδομένων ) , αναγκαστικά να σημαίνει κάτι κακό αυτό ; Εκεί θυμάμαι από παλιά ότι στο ζητούσαν οι ίδιοι να κάτσεις στην θέση του οδηγού βάζοντας το τιμόνι στην ευθεία. Τί άραγε συμβαίνει ; Που τελικά πρέπει να το πηγαίνουμε για ευθυγράμμιση ;
  14. Λοιπόν , κατόπιν αναζήτησης ποιες είναι οι αποδεκτές τιμές (κτεο) στην μονόπλευρη πέδηση, βρέθηκε ότι μέχρι 30% διαφορά τό αυτοκίνητο περνάει χωρίς καμία παρατήρηση. Από 31% και πάνω προκύπτει σοβαρή έλλειψη.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.