Jump to content

geopro

Members
  • Posts

    220
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

geopro last won the day on March 7

geopro had the most liked content!

1 Follower

About geopro

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

1,303 profile views

geopro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

123

Reputation

  1. geopro

    Danai

    Καλησπέρα , Είναι αυτό που βλέπεις δηλαδή διαρροή ψυκτικού υγρού . Να καλέσεις την οδική βοήθεια και να μην κινήσεις το όχημα διότι δεν γνωρίζουμε το μέγεθος του προβλήματος. Προσοχή κίνδυνος υπερθέρμανσης.
  2. Τελικά αφού αγόρασα ένα aftermarket ανταλλακτικό της Metzger απευθύνθηκα σ' έναν ηλεκτρολόγο για την εργασία. Την κλειδαριά την άλλαξε αλλά η κακοτεχνία καιροφυλακτούσε. Από αβλεψία δεν πρόσεξε ότι υπάρχουν βίδες σέ διαφορετικό μήκος με αποτέλεσμα αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία. Ο μάστορας αποδέχτηκε την ευθύνη του και μου είπε ότι θα επισκευάσει την πόρτα σέ δικό του φαναρτζη (όχι στο δικό μου) Φυσικά και έχω αμφιβολία κατά πόσο μια δουλειά που θα γίνει αγγαρεία θα είναι και σωστή. Ηθικό δίδαγμα: Αν πιάνουν λίγο τα χέρια σας να ασχοληθείτε μόνοι σας.
  3. Παρουσιάστηκε πρόβλημα με την ηλεκτρομαγνητική κλειδαριά στην πίσω δεξιά πόρτα σε golf v . Πότε - πότε δεν κλειδώνει και μένει ανοικτή. Μετά από μια μικρή έρευνα αγοράς κατέληξα σε ανταλλακτικό aftermarket, METZGER 2314044 Ας είναι καλά το on line catalog. Είναι αρκετά ολισθηρός ο δρόμος να αφήσεις τον ηλεκτρολόγο να αποφασίσει για σένα τι ανταλλακτικό θα χρησιμοποιήσει και σε τι τιμή θα στο χρεώσει οπότε έκρινα να βρω το ανταλλακτικό μόνος μου. Σωστά κινήθηκα ; Είναι αξιόπιστη η METZGER ? Γνωρίζεται που κινείται το κόστος για τα περαστικά ; Κάποια πρόταση για ηλεκτρολόγο ;
  4. Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι. Δεν προϋπάρχει η τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) μέσα στο λιπαντικό. Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ. Η τέφρα δημιουργείται, όταν το καίει το λιπαντικό και ειδικότερα καίγονται κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ. Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & ειδικά στην vw508(0w-20) αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels και να εξυπηρετήσουν τα φίλτρα σωματιδίων, (αν υπάρχουν) ,είς βάρος της μακροζωίας του κινητήρα όμως. Πάντως ένα low saps 5W-40 δεν θα προβληματίσει ένα φίλτρο σωματιδίων ,ειδικά αν δεν καίει λάδια. Το φίλτρο σωματιδίων έχει ήδη προβλήματα από μόνο του και ένα low saps 5W-40 δεν θα δυσκολέψει περισσότερο την κατάσταση. Η ποιότητα των καυσίμων είναι ο μεγάλος ένοχος.
  5. Όντως είναι αποπροσανατολισμός ο ισχυρισμός ότι το λιπαντικό χρειάζεται το χρόνο του για να αποδώσει τα μέγιστα. Ακόμη και αν υπάρχει ένα απειροελάχιστο ποσοστό ωρίμανσης της τάξης του 5% αυτό είναι ανάξιο λόγου. Όμως υπάρχει μια περίοδος προσαρμογής όταν αλλάζουμε τύπο και μάρκα λιπαντικού. Τά μέταλλα και το λιπαντικό έχουν μια ιδιαίτερη σχέση όσον αφορά το φίλμ προστασίας που αναπτύσσεται. Καλό θα ήταν να μην πιέζουμε για τα πρώτα 50-100km μετά από αλλαγή τύπου & μάρκας λαδιού έτσι ώστε να γίνει ομαλά η εναλλαγή από το ένα φίλμ στο άλλο. Άλλωστε για να κρίνουμε σωστά ένα λιπαντικό αυτό πρέπει να γίνει μετά την δεύτερη αλλαγή της νέας μάρκας και όχι από την πρώτη αλλαγή. Εδώ ένα motor clean θα βοηθήσει στο "ξεκόλλημα" του προηγούμενου λιπαντικού. Η χρήση του motor clean υπό προϋποθέσεις όμως. Να χρησιμοποιηθεί μόνο σε καθαρούς κινητήρες. Υπάρχει κίνδυνος να αποκολληθεί κανά χοντραδι και να φράξει καμιά δίοδο λίπανσης.
  6. Το εμπόριο είναι (και) έτσι . Δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο τό να παρατηρούμε τέτοιες διαφορές. Αγοράζω από trade wind χρόνια τώρα και δεν έχω αντιληφθεί κάτι το επιλήψιμο. Απλώς τά συνεργεία τό έχουν στην "μπούκα" το εν λόγω κατάστημα , ίσως γιατί πουλάει φτηνά και τους "χαλάει" το αφήγημα όταν οι πελάτες τους αναφέρουν ότι η trade wind πουλάει φτηνότερα σε σχέση με τίς χρεώσεις των ίδιων λιπαντικών που πουλάει το συνεργείο.
  7. Επί την ευκαιρία θα ήθελα να επισημανθεί ότι ο κανονισμός του τι λογίζεται ως φούλ συνθετικό διαφέρει από χώρα σε χώρα. Ιδού το ίδιο ακριβώς προϊόν το οποίο στην Γερμανία λογίζεται ως συνθετικής τεχνολογίας (ημισυνθετικά) και όχι full συνθετικό. Όχι ότι τά ημισυνθετικά είναι ο φτωχός συγγενής. Κάθε άλλο , απλώς πρέπει να τά βλέπουμε και αυτά.
  8. Κανονικά δεν χρειάζεται. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει σε τέτοια περίπτωση αλλαγής λιπαντικού ένα προιόν καθαρισμού motor clean της lm. Όντως βοήθησε να "ξεκολλήσουν" τα παλιά λάδια. Δεν προτείνεται σε ταλαιπωρημένο κινητήρα με πολλά κατάλοιπα διότι μπορεί να αποκολληθεί κανά χοντρό κομμάτι από επικαθήσεις και να φράξει κάποια δίοδο λίπανσης. Αντίθετα απ'ότι θά περίμενε κάποιος, δεν κάνει για πολύ βρώμικους κινητήρες.
  9. Έχοντας δοκιμάσει και Castrol και Fuchs έχω καταλήξει ότι το Liqui Moly Top Tech 4200 5W-30 είναι καλύτερο και με διαφορά. Ο ήχος του κινητήρα είναι πιο γλυκός και η καδένα σπανίως ακούγεται στην εκκίνηση και όποτε ακούγεται , ίσα ίσα που κροταλιζει , μόνο εγώ το ακούω , που λέει ο λόγος. Όλα αυτά βέβαια μέχρι τις 8Κ χιλιόμετρα γιατί μετά κουράζεται. Δεν καταρρέει αλλά κουράζεται. Επίσης και ο βαθμός που το καίει είναι πολύ μικρότερος από τά άλλα. Το έχω αλλάξει έως τις 12Κ μάξιμουμ. Για περισσότερα είναι άξιος της μοίρας του κάποιος.
  10. εν τοιαύτη περιπτώσει = σε τέτοια περίπτωση = αφού είναι έτσι τα πράγματα.
  11. Εν τοιαύτη περιπτώσει πηγαίνεις σε 5W-40 χωρίς δισταγμό.
  12. ATE SL.6 DOT 4 Βελτιστοποίηση για ABS & ESP Αφού ζητάς κάτι συγκεκριμένο
  13. Για λάβε υπόψιν σου (και) αυτό.
  14. Έχουν δαπανηθεί άπειρες ώρες πάνω στην διερεύνηση “τι λάδια προτείνει για τα διάφορα μοντέλα η VW” Γιατί όμως άπειρες ώρες και όχι πέντε δευτερόλεπτα ; Γιατί πολύ απλά η ίδια η VW το αφήνει στην ασάφεια , αν όχι απόκρυψη. Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα. Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος: “Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20) “Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)” “Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι” Από που προκύπτουν όλα αυτά ; Δεν το έχω καταλάβει ! Οι διάφορες οδηγίες VW502 , VW504 , VW508 δεν είναι σύσταση ιξώδους. Τρανταχτό παράδειγμα το VW502 το οποίο βγαίνει σε ότι σχεδόν ιξώδες θέλετε. Ακόμη και VW504 που έβγαινε μέχρι πρόσφατα μόνον σε 5W-30 εσχάτως το είδαμε και σε 0W-30. Και πάμε τώρα σε αυτό που (κατ΄ευφημισμό) λέγεται βιβλίο κατασκευαστή. Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος κάτοχος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι: Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο !!! (από το βιβλίο του gianniskar). Οι οδηγίες VW504 & VW508 προτείνονται όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων για να εξυπηρετηθεί (τάχα μου- τάχα μου) το φίλτρο και όχι ο κινητήρας. Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας, των δήθεν “μικρών ανοχών”, που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20), σε ένα κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 , (ακόμη και σε 5W-30) και άλλα. Οπότε ναι , υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ.
  15. Πάντως είναι ενδεικτικό το μέγεθος της ασάφειας της VW. Αν διαβάσετε πως ακριβώς το διατυπώνει περί συνιστώμενου λιπαντικού αυτό που λέει είναι : "ρωτήστε τον αντιπρόσωπο" !!!
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.