Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

:excl: Day out @ Λαύριο - 16/2/2020

:excl: Νέες κεντρικές ενότητες για το T-Roc & για το Touareg

 

:excl: Ομαδική Παραγγελία Αξεσουάρ VWClub

geopro

Members
  • Content Count

    142
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

geopro last won the day on February 15

geopro had the most liked content!

Community Reputation

75 Excellent

About geopro

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

935 profile views
  1. Αυτό που ήθελα νά καταδείξω είναι τό πόσο ανούσια είναι η διένεξη μεταξύ των υποστηρικτών αυτών που "ακολουθούν την οδηγία του κατασκευαστή" και τών υπολοίπων που δεν ακολουθούν. Κατά τη γνώμη μου δεν έχει νόημα αυτή η διένεξη διότι πολύ απλά ο κατασκευαστής δεν προτείνει τίποτα (περί του ιξώδους τουλάχιστον) Ότι ιξώδες και νά επιλέξετε δεν θά αντιτίθεται στην οδηγία vw 502.
  2. Μήπως θα μπορούσε να μου δείξει κάποιος τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής ; Γιατί εγώ δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Αυτό που προτείνει η vw για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και για σταθερά διαστήματα service είναι συνήθως η vw502 . Μόνον όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων προτείνει την vw 504 & vw 508 (0w-20 , (Βοήθα Παναγιά μου!) Ε, λοιπόν αυτή η all time classic vw 502 περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα από ιξώδη ! Οπότε για ποια σύσταση περί ιξώδους μιλάμε ; Βλέπετε ότι αρκεί μόνον η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων για να αλλάξει η σύσταση περί ιξώδους ; Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει καν σύσταση περί ιξώδους από την vw. Και αν το συνδυάσεις με την “οδηγία” περί 0w-20 κάθε 30.000 Km (την οποία ούτε καν οι ίδιοι τηρούν) , τότε αγγίζουμε πλέον την γελοιότητα. Η οδηγία για τόν κινητήρα μου είναι vw 502 για σταθερά διαστήματα service. Τί με εμποδίζει νά βάλω 5w-50 ;;; Και να είμαι καί εντός προδιαγραφών του κατασκευαστή ! Εγώ βλέπω ότι αυτό τό made in Germany liqui Molly 5w-50 ακολουθεί τη προδιαγραφή VW 502. Για να ακούσω απαντήσεις ! 2542-Molygen5W-50-17.0-el-1.pdf
  3. Μήπως θα μπορούσες να μου δείξεις τι ιξώδες προτείνει ο κατασκευαστής ; Γιατί εγώ δεν μπόρεσα να το καταλάβω. Αυτό που προτείνει η vw για κινητήρες χωρίς φίλτρο σωματιδίων και για σταθερά διαστήματα service είναι συνήθως η vw502 . Μόνον όταν υπάρχει φίλτρο σωματιδίων προτείνει την vw 504 & vw 508 (0w-20 , (Βοήθα Παναγιά μου!) Ε, λοιπόν αυτή η all time classic vw 502 περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα από ιξώδη ! Οπότε για ποια σύσταση περί ιξώδους μιλάμε ; Βλέπεις ότι αρκεί μόνον η ύπαρξη φίλτρου σωματιδίων για να αλλάξει η σύσταση περί ιξώδους ; Δεν “κτυπάει” καμπανάκι στον ειρμό της σκέψης σου ; Κατά την άποψή μου δεν υπάρχει καν σύσταση περί ιξώδους από την vw. Και αν το συνδυάσεις με την “οδηγία” περί 0w-20 κάθε 30.000 Km (την οποία ούτε καν οι ίδιοι τηρούν) , τότε αγγίζουμε πλέον την γελοιότητα.
  4. Στην επισημη σελιδα της motorkote εμφανιζεται ως αντιπροσωπος Ευρωπης ο γνωστος Λαμπριανιδης. Αρα ψωνιζουμε απο εκει.
  5. @Μαστορας , ποια ειναι η γνωμη σου για το motorkote ? Δειχνει να δουλευει ως αντιτριβικο αλλα μηπως σε βαθος χρονου προκαλει διαβρωση ;
  6. Αυτό που θέλει η VW είναι το αυτοκίνητο να λειτουργήσει σωστά για τά πρώτα 5-6 χρόνια. Στη συνέχεια να βγάζει ελεγχόμενες βλάβες έως τά 10 χρόνια. Καί μετά τά 10 χρόνια να πηγαίνει για ανακύκλωση λέγοντας μας : "Άκου να δεις , είμαστε οικονομικοί στα service , οικονομικοί στην κατανάλωση (με 0w-20 θα έχει χαμηλότερη κατανάλωση) , μετά τά 10 χρόνια τό αυτοκίνητο παλιωσε πια" Προσωπικά θέλω να το κρατήσω είκοσι χρόνια. Μάλλον εγώ και η vw έχουμε αντικρουόμενα συμφέροντα. Είναι πολύ συνηθισμένο σε vw ο ρυθμός καψίματος λιπαντικού 5w-30 της τάξης των 0,6 λιτ/ 5.000 Km Στη συνέχεια αυτός ο ρυθμός αυξάνεται ραγδαία . Φανερό σημάδι ότι το λιπαντικό δεν αντέχει άλλο. Αυτό το καμένο λιπαντικό που πάει ; Εξαερώνεται ;
  7. Έχω χρησιμοποιήσει ειδικό καθαριστικό liqui Molly motor clean 11€ το κουτί 500ml Λογικά κάνει δουλειά , αλλά αν μπορείς να κάνεις την δουλειά με πετρέλαιο γιατί όχι;
  8. Τά περισσότερα λιπαντικά τά οποία νομίζουμε ως συνθετικά απλώς δεν είναι ... Παρατηρήστε τό ίδιο ακριβώς διάσημο λιπαντικό πως παρουσιάζεται στην αγορά τής Γερμανίας καί στην αγορά τής Ελλάδας. Στην Γερμανία είναι ημισυνθετικά και στην Ελλάδα full συνθετικά. Τό ίδιο ακριβώς λιπαντικό ! Είναι θέμα νομοθεσίας και κατά πόσο υπάρχει η δυνατότητα να εξαπατήσεις.
  9. Αυτό σχετικά με τον εσωτερικό καθαρισμό κινητήρα (flush) με την χρήση πετρελαίου τό διαβάζω συχνά σέ αμερικανικά φόρουμ. Ως ασφαλές τό αντιλαμβάνομαι και ενδιαφέρων.
  10. Αυτό με την αλλαγή ταπας είναι υπερβολικό. Αυτό που χρειάζεται είναι αλλαγή χάλκινης ροδελας. Αν τό σφίξιμο τής ταπας είναι σωστό δεν χρειάζεται αλλαγή ποτέ.
  11. Δηλαδή ούτε από το εργοστάσιο έρχεται με το 0w-20 ? Ούτε καν οι ίδιοι δεν ακολουθούν τις "περίφημες προδιαγραφές" τους ;;
  12. Τά εργοστασιακά led τού amarok τί θερμοκρασία λευκού έχουν ; Δεν νομίζω να έχουν 6.500 Kelvin όπως οι καγκουριες που συναντάμε τριγύρω. Άλλο είναι η φωτεινότητα πού μετριέται (και) σε nits και άλλο η θερμοκρασία λευκού. Ο ανθρώπινος εγκέφαλος διαχειρίζεται καλύτερα τά ερεθίσματα όταν φωτίζονται από φώς γύρω στα 3.000 Kelvin παρά σέ ψυχρότερη θερμοκρασία λευκού. Επίσης μια κακή επιλογή στα φώτα μπορεί να προκαλέσει ή νά συμμετέχει στις αιτίες ατυχημάτων για εμάς και τούς γύρω μας
  13. Αρκει να μην βρεθεις με χαμηλη νεφωση και βροχη σε κανα βουνο. Τοτε θα καταλαβεις γιατι τα φωτα πρεπει να ειναι κιτρινα. Ή για να γινουμε πιο συγκεκριμενοι , η θερμοκρασια λευκου δεν πρεπει να υπερβαινει τα 3000 Kelvin.
  14. Αν μετά τό πέρας τού leasing (πενταετία ; ) έχεις σκοπό να το κρατήσεις τότε όντως πρέπει να βρείτε μια φόρμουλα για πιο τακτικά σέρβις. Αν όχι....
×
×
  • Create New...