Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble

geopro

Members
  • Content Count

    107
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

geopro last won the day on March 18

geopro had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

About geopro

  • Rank
    VWClub Member

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

639 profile views
  1. Δεν υπάρχει τίποτα το υπερβολικό στο να πηγαίνεις με 4000-4500 rpm . Μάλιστα είναι πολύ κοντά στην ιδανική περιοχή λειτουργίας της μέγιστης ροπής. Στο συγκεκριμένο μοτέρ βέβαια η περιοχή της μέγιστης ροπής είναι χαμηλότερα αλλά εν πάση περιπτώσει δεν είναι πρόβλημα.
  2. Καλή επάνοδο.
  3. Πληροφορούμαστε ότι οι αντιπροσωπείες vw ακολουθούν την οδηγία και κατευθύνουν τους κατόχους των αυτοκινήτων να αλλάζουν λάδια κάθε 30.000 Km Από την προσωπική μου εμπειρία των 35 ετών αυτό είναι αδιανόητο. Παρακολουθώ το λιπαντικό σε μηνιαία βάση και διαπιστώνω τα εξής: Μέχρι τα 7.000 Km όλα βαίνουν καλώς και έχει κάψει λάδι της τάξης των 400 ml το οποίο και συμπληρώνω ,κάτι απόλυτα φυσιολογικό. Στην συνέχεια όμως το λάδι δείχνει στοιχεία κόπωσης και ο ρυθμός που το καίει αυξάνεται. Ειδικά μετά τις 12.000 Km το παίρνει ο διάολος. Ο θόρυβος του κινητήρα γίνεται πιο τραχύς και η καδένα κροταλίζει (ευτυχώς σπανίως) κατά την εκκίνηση. Η όλη αίσθηση σου φωνάζει ότι το λάδι κουράστηκε. Και όλα αυτά με καλό λιπαντικό γιατί έχω δοκιμάσει λιπαντικά που πάνε με το ζόρι 7.000 Km Θα ήθελα την άποψή σας επί΄αυτού. Να κρίνεται αν είναι τεχνικά εφικτό (ή όχι) σε μια μέση βάση . Με λίγα λόγια να τοποθετηθείτε περί της οδηγίας λιπαντικού service κάθε 30.000 Km.
  4. Θέλω να δηλώσω απερίφραστα ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση αντιπαράθεσης ή διένεξης μαζί σου ή με οποιαδήποτε άλλο μέλος της κοινότητας. Η παρουσία σου κοσμεί τον χώρο του φόρουμ και σε ευχαριστώ για τον χρόνο και τις γνώσεις σου που μοιράζεσαι μας. Απλώς μου αρέσει να διαβάζω γιατί η γνώση είναι δύναμη. Η γνώση είναι αυτή που μας οπλίζει απέναντι στους αλαζόνες Γερμανούς και σε οποιονδήποτε άλλον. Η γνώση ήταν αυτή που ξεσκέπασε τους κάθε λογής απατεώνες του diesel gate της vw Για δείτε τι έπαθαν. Οι ίδιοι άνθρωποι σε μας αρνούνται τα πάντα. Από τα μοτέρ που καίνε 1 λίτρο λάδι κάθε 2000 Km και τις αστοχίες του αισθητήρα Knox έως τα αυτοκίνητα που σβήνουν μέσα στη μέση της διασταύρωσης.
  5. Ναι , έχω αγοράσει πολλές φορές. Φυσικά καί έχω αντιμετωπίσει λάθη όμως είμαι καί παρών κατά τήν παραλαβή και ενημερωμένος για νά τά αντιμετωπίσω . Αν ξέρεις επακριβώς τόν κωδικό ανταλλακτικου και τόν ελεγξεις δέν έχεις νά φοβηθεις και πολλά. Που νά δεις τους γερμανούς του AUTODOC πού παραγγέλνεις δίσκοπλακες ate καί αυτοί σού στέλνουν stark. Εχω αγοράσει καί από αυτούς απλώς θέλει εναν συγκεκριμένο τρόπο η αγορά .
  6. Όταν αναζητάς ανταλλακτικά μια προσέγγιση είναι η εξής : Μπαίνεις σε on line catalogs των σοβαρών οίκων όπως : hella , valeo ,ate , pagid , continental , Mann κλπ. Άλλωστε και η μαμά vw από εκεί προμηθεύεται. Βρίσκεις τον κωδικό του ανταλλακτικού και στη συνέχεια το αναζητάς από κάποιο κατάστημα όπως αυτό Να σου δώσω ένα παράδειγμα : Ας πούμε για το δικό μου Golf V 1.4 FSI, BLN Φίλτρο λαδιού MANN-FILTER - Κωδ.: HU 712/6 x - BOSCH - Κωδ.: 1 457 429 301 Φίλτρο αέρα MANN-FILTER - Κωδ.: C 3083 Φίλτρο βενζίνας MANN-FILTER – Κωδ.: WK 69 Φίλτρο καμπίνας MANN-FILTER – Κωδ.: CUK 2939 - BOSCH - Κωδ.: 1987432397 Μπουζί NGK ZFR6S-Q - BOSCH FGR6HQE0 Βαλβολίνη: VW G 052 512 A2 - FUCHS sintofluid fe sae 75W Μπαταρία: VARTA D24 - BOSCH S4 002 Βίδα εκκένωσης κάρτερ SWAG - Κωδικός: 32915374 Ροδέλα τάπας λαδιού SWAG - Κωδικός: 99907215 , VAG ORIGINAL - Κωδικός: N0138492 Ιμάντας δυναμό:VAG 6Q0 260 849A , ΟΕΜ κωδικός:6PK1736 Αντιψυκτικό G12 Plus , VW TL 774 F Υαλοκαθαριστήρες BOSCH - εμπρός Κωδ.: A 936 S , πίσω Κωδ.: A 330 H Αυτά τα αναλώσιμα είναι γνήσια , απλώς δεν φέρουν το λογότυπο vw. Και μόνο για το δικό μου για να εξηγούμαστε. Θα φτιάξεις μια βάση δεδομένων , στην αρχή με τα βασικά , στη συνέχεια θα την εμπλουτίζεις διαρκώς. Θα εκπλαγείς ευχάριστα με το πόσο φτηνότερα μπορείς να τα αγοράσεις.
  7. Στην περίπτωση του σταθερού service, αν ίσχυε αυτό που λες θα το έγραφε το βιβλίο του κατασκευαστή ως εξής : Σταθερό service : vw 502 ή εναλλακτικά vw 504 , vw 508. Δεν το λέει έτσι όμως ! Έχουμε σαφή αλλαγή πλεύσης της vw σε σχέση με ότι δήλωνε μόλις πρότινος. Κάποια στιγμή πρέπει να παραδεχτούμε ότι οι επίμαχες οδηγίες vw 504 , vw 508 έχουν ως μόνο αντίκρυσμα τη στήριξη του “οικολογικού” αφηγήματος της vw. Όσον αφορά την άποψη σου ότι η οδηγία vw 502 έχει λιγότερα πρόσθετα από τα vw 504 , vw 508 μάλλον θα πρέπει να την επανεξετάσεις. Ισχύει ακριβώς το αντίθετο. Ο λόγος του ότι είναι η “ψαλίδα” του ιξώδους τόσο “κλειστή” καθώς και το ότι είναι low saps αυτά είναι τεχνικώς εφικτά μόνο με την μικρότερη περιεκτικότητα σε πρόσθετα. Έχεις αναρωτηθεί γιατί το vw 508 βγαίνει μόνο σε ιξώδες με τόση μικρή “ψαλίδα” 0w-20 ; Όλα τα λιπαντικά παράγονται μονοτυπα 0 SAE , 10ρια , 20αρια ,30αρια και ούτε κάθε εξής. Το μεταβλητό multigrade (πχ 5w-40) επιτυγχάνεται με τη χρήση προσθέτων. Το vw 508 έχει αναγκαστικά λιγότερα πρόσθετα που ρυθμίζουν το multigrade , καθώς και η επίτευξη low saps αναγκαστικά οφείλεται σε λιγότερα πρόσθετα. Μάλλον δεν πρέπει να μπήκες στο κόπο να διαβάσεις την κατατοπιστική ανάλυση της amsoil. Μέχρι πρότινος υποστήριζες ότι οι νέοι κινητήρες vw έχουν πολύ μικρές ανοχές και για αυτό ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστα λιπαντικά όπως το 0w-20 . Τι συνέβη τώρα και για σταθερό service ζητούν vw 502 μόνον. Αλλάζουν οι ανοχές τους ; Μάλλον θα πρέπει να το επανεξετάσεις και αυτό.
  8. Αντί να τοποθετείστε μονολεκτικά υπέρ της “ανωτερότητας” των οδηγιών vw504 & vw508 μήπως θα μπορούσατε να τοποθετηθείτε και στη ξεκάθαρη θέση της κατασκευάστριας εταιρίας ότι σε σταθερό service κινητήρων χωρίς φίλτρο σωματιδίων, η οδηγία είναι vw 502 μόνον ;
  9. Αχ , αυτό το φίλτρο σωματιδίων dpf. Από εκεί ξεκίνησε η παρανόηση και κτίστηκε ο μύθος των δήθεν “ανώτερων” οδηγιών vw504 & vw508 Το φίλτρο σωματιδίων ανάμεσα στα τόσα του προβλήματα έχει ακόμα ένα , την τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) Τι σχέση έχει αυτό με το λιπαντικό ; Η τέφρα δεν προστίθεται στο λιπαντικό κατά την παραγωγή του , όπως νομίζουν κάποιοι. Η τέφρα δημιουργείται, όταν "καίγεται" το λιπαντικό και ειδικότερα κάποια πολύ χρήσιμα πρόσθετα όπως τα αντιοξειδωτικα, καθαριστικά ,αντιτριβικα κλπ. Στην προδιαγραφή vw504(5w30) & vw508(0w-20) αναγκάζονται να μειώσουν την περιεκτικότητα αυτών των πολύ χρήσιμων προσθέτων για να επιτύχουν χαμηλά SAPS levels. Μπορείτε να τα διαβάζεται από εδώ: Υπάρχουν ιστοσελίδες σοβαρών κατασκευαστών λιπαντικών & όχι μόνον. Η 4η στήλη αφορά την τέφρα φωσφόρου και θείου (Sulfated ash) Θα προσέξατε ίσως ότι το 5w-40 τα πάει καλύτερα σε όλους τους σημαντικούς δείκτες που κρίνουν ένα λιπαντικό , ε ; Σε καμία περίπτωση δεν θα είχα ως προτεραιότητα να βοηθήσω το ήδη προβληματικό φίλτρο σωματιδίων dpf και για χάρη του να υποβαθμίσω το λιπαντικό. Πάντως ακόμα και για χρήση πετρελαίου δεν βλέπω κάποιο σημαντικό πρόβλημα στην χρήση της 502 (5w-40) με την προϋπόθεση να είναι low SAPS levels . Φιλική παρότρυνση: Αναζητήστε τη γνώση εκτός των αντιπροσωπειών. Οι άνθρωποι αυτοί έχουν εκτεθεί ανεπανόρθωτα. Τους λόγους τους ξέρετε.
  10. Το γκρουπ vag συνάπτει κατά καιρούς εμπορικές συμφωνίες με διάφορους προμηθευτές όπως η castrol και η fuchs . Δεν υπάρχουν γνήσια λάδια vw Παίρνει τα προϊόντα τους και τα βάζει στα κουτιά με δικό της όνομα . Τίποτα το εξωτικό, τίποτα το ιδιαίτερο. Δεν θα ασχολούμουν περαιτέρω. Αν θέλεις πραγματικά να ασχοληθείς περαιτέρω , κοίτα προς amsoil και redline
  11. Κοίτα , δίκαιο έχεις. Ετσι είναι . Απλώς δέν ήθελα να σοκαρω μέ τή στάση μου. Αν τό ψαξεις , θά καταλάβεις πόσοι είχαν τή στρεβλή άποψη ότι by the book σήμαινε vw504 5w-30 μόνον. Τωρα που διαβάζουν ότι σταθερού τύπου σερβις , χωρις φιλτρο σωματιδιων ,ίσον VW 502 μόνον , ας επανεξετάσουν τη στάση τους.
  12. Αυτό για τα 30.000 Km το έχω διαβάσει ξανά εδώ μέσα και είχα την ελπίδα ότι ήταν μεμονωμένο περιστατικό. Δεν υπάρχει λιπαντικό για 30.000 Km υπό φυσιολογικές συνθήκες , πόσο μάλλον για αντίξοες συνθήκες. Τώρα όσον αφορά την αλλαγή πλεύσης των αντιπροσωπειών ας απαντήσουν οι ίδιοι ....
  13. Το 5w-30 έχει μια λογική και στη θέση σου αυτή θα ακολουθούσα. Αυτό το λέω γιατί ανησυχείς για το by the book. Αν δεν ήμουν στη θέση σου και αποφάσιζα για μένα και μόνον θα σκεφτόμουν και το 5w-40. Το 0w-20 δεν έχει λογική. Η μόνη λογική που έχει είναι να εξυπηρετήσει το φίλτρο σωματιδίων και ούτε καν αυτό. Η πρώτη αλλαγή στα 5Κ Κμ είναι άσκοπη ,η αλλαγή στα 10Κ Κμ είναι πιο ορθολογιστική.
  14. Δηλαδή σε μια χώρα σαν την Ελλάδα που την χαρακτηρίζει η εκτεταμένη νοθεία καυσίμων μπορούμε να ισχυρισθούμε ότι ακολουθούμε την νόρμα ΕΝ228 ? Όταν οι αντιπροσωπείες προσπαθώντας να δικαιολογήσουν την γάγγραινα που λέγεται "αισθητήρα Knox τι λένε ; Δεν ρίχνουν το φταίξιμο στη νοθεία της βενζίνης ;
  15. Τελικά αυτά τα ερωτήματα που αφορούν την συντήρηση και ειδικά τη λίπανση ενός αυτοκίνητου συνεχίζουν να αιωρούνται.... Καταρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν συμμερίζομαι την λογική του να πηγαίνω by the book. Αν ακολουθούσαμε το by the book θα κάναμε τα εξής: Θα αλλάζαμε μπουζί κάθε 60K Κμ !!! Θα αλλάζαμε λάδια κάθε 30Κ Κμ !!! Θα αλλάζαμε βαλβολινη κιβωτίου κάθε ... ποτέ ! Η vw δεν έχει στόχο να κρατήσουμε το αυτοκίνητο της για 20 χρόνια , αυτό που θέλει είναι το στείλουμε για ανακύκλωση πολύ νωρίτερα. Όσο το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης κάνουν τους Κινέζους σε ότι τους αναφέρουμε ως βλάβη. Μετά το πέρας της εγγύησης αυτά που χαρακτήριζαν ως “φυσιολογική λειτουργία” μετατρέπονται ως δια μαγείας σε δαπανηρή βλάβη. Παρόλα αυτά, θέλετε να πάμε by the book ? , ας το κάνουμε ! Ο gianniskar ως κάτοχος του νέου polo 1.0tsi 115 ρώτησε σχετικά για το λάδι μηχανής και ποσταρησε σελίδες από το βιβλίο του κατασκευαστή (τις οποίες και δανείστηκα σε αυτό το ποστ). Όλο το φόρουμ είναι γεμάτο από τέτοια ερωτήματα. Πολλές από τις απαντήσεις κινούνται σε ένα συγκεκριμένο μήκος κύματος: “Βάλε αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής , δηλαδή οδηγία vw508 (0w-20) “Το καλό λάδι είναι το vw508 (0w-20)” , (παλαιότερα έλεγαν “Το καλό λάδι είναι το vw504 (5w-30)” “Τα νέα μοτέρ της vw έχουν μικρές ανοχές και ζητούν ιδιαίτερα λεπτόρρευστο λάδι” Από που προκύπτουν όλα αυτά ; Δεν το έχω καταλάβει ! Ίσως στα σεμινάρια της vw να τα λένε αυτά και οι συμμετέχοντες να τα μεταφέρουν στους υπολοίπους. Η vw είναι εταιρεία με βεβαρυμένο “ποινικό μητρώο” σχετικά με την ειλικρίνεια και ευσυνειδησία Ας θυμηθούμε το πρόσφατο diesel-gate . Για να επανέλθω στο θέμα του λιπαντικού , διαβάζοντας το βιβλίο του κατασκευαστή , βλέπω τα εξής: Για σταθερό service (του τύπου κάθε 15Κ κμ ή ανά έτος , οποίο έρθει πρώτο) , ότι κάνει ο μέσος άνθρωπος δηλαδή, η οδηγία της vw είναι: Για κινητήρα Χωρίς φίλτρο σωματιδίων η οδηγία είναι vw502 και ....τίποτα άλλο ! Αρκεί δηλαδή να φύγει από την εξίσωση το (ψευτο)περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw για να μεταμορφωθεί ο ίδιος ακριβώς κινητήρας των “μικρών ανοχών” που δήθεν απαιτούσε vw508 (0w-20) σε ένα μάλλον κανονικό κινητήρα προδιαγραφής vw502 που απαντάται (ευτυχώς) σε μια μεγάλη γκάμα από ιξώδη όπως 0W-30 , 0W-40 , 5W-40 , 10W-40 και άλλα. Οπότε υπάρχει ευχέρεια επιλογής ιξώδους ανάλογα το κλίμα , τη χρήση, την κατάσταση του κινητήρα, τη λειτουργία του κινητήρα κλπ. Επιπρόσθετα η διαφορετική σύσταση των καυσίμων από την προβλεπόμενη αρκεί για να απαγορεύσει την χρήση λιπαντικών vw504 (5w-30) & vw508(0w-20) Ποιος τα λέει αυτά ; Η ίδια η vw ! Με απλά λόγια, ειδικά η οδηγία vw508(0w-20) , βασίζεται μόνο στο περιβαλλοντολογικό αφήγημα της vw
×
×
  • Create New...