geopro
Members-
Posts
316 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
25
geopro's Achievements
VWClub Member (1/1)
159
Reputation
-
Τέλος καλό, όλα καλά. Καλύτερα σφιχτό παρά χαλαρό.
-
Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει δυσκολία στην τοποθέτηση. Να υποθέσω ότι εγινε απελευθέρωση του κλιπ ;
-
Μάλλον είσαι για Υαλοκαθαριστήρες Bosch A 979 S εμπρός. Όλα αυτό δείχνουν. Πάντως οι aerotwin είναι πολύ καλοί. Υαλοκαθαριστήρες Bosch.pdf
-
Θα δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή λαδιών τα Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 Αν και γενικά ευχαριστημένος από τα Liqui Molly 4200 θέλησα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Κάτι το γεγονός ότι είναι υπερτιμημένα πλέον κάτι η στάση γνωστού καταστήματος στην Φραντζή που μου πασάρισε λάδια παραγωγής 4+ ετών παρήγγειλα μεταξύ άλλων από το autodoc. Δεν μπόρεσα να βρω τυπωμένο στο δοχείο την ημερομηνία παραγωγής. Υπάρχει μόνο το γνωστό "ρολογάκι" που υποδηλώνει το μήνα και έτος παραγωγής του δοχείου. Εκεί διακρίνεται ο ένατος του '24 Απηύθυνα και ερώτηση σχετικά στο support της fuchs στην Γερμάνια και αναμένω απάντηση.
-
Την έχω ακούσει και εγώ αυτή την άποψη ότι τα μπέκ αυτά είναι ειδικού τύπου και ότι δεν καθαρίζονται. Επίσης έχω ακούσει ότι αυτό δεν ισχύει και ότι καθαρίζονται κανονικά. Στο συνεργείο VAG που πήγα ήταν κατηγορηματικοί ότι τα μπέκ αυτά και μετριούνται και καθαρίζονται.
-
Η βάση σασμάν θα έχει φθορά αλλά πιθανόν δεν χρήζει άμεσης αντικατάστασης και ούτε πρόκειται να δώσει την λύση. Τα συμπτώματα του "βήχα" τα γνωρίζω, το ίδιο είχα και εγώ Για μένα 90% είναι μπέκ. Λαμπάκι check engine ανάβει;
-
Αν δεν βγάλει άκρη ο Πυθαγόρας δεν θα βγάλει κανείς.
-
Περιμένουμε.
-
Τα 600€ εγώ τα έδωσα και σωστή δουλειά δεν έκανα. Εγώ θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις καινούργια τετράδα μπέκ κατευθείαν. Βγάλε έξω την τετράδα που έχεις και στείλε την σε εξειδικευμένο για να μετρηθούν και να καθαριστούν. Με λίγη τύχη θα πάει καλά και θα σου κοστίσει κανά 120€ (όλα μαζί) και θα σταματήσει εκεί. Αν όχι και κάποιο ειναι εκτός προδιαγραφών, τότε το μαρκάρεις και το αντικαθιστάς με καινούργιο (μιας και μεταχειρισμένο συνήθως μόνο τετράδα βρίσκεις. Αν δεν ειναι ένα μόνο αυτό που δεν έρχεται στα συγκαλά του τοτε ή θα πάρεις καινούργια τετράδα ή θα πάρεις μεταχειρισμένη τετράδα (αφού όμως ελεγθει στην μπεκιέρα) Θέλω να πιστεύω όμως ότι μια ματιά στην βάση σασμάν / μηχανής έχει δοθεί. Επίσης οι πολλαπλασιαστές / μπουζί να μην κάνουν τα γνωστά "κοψίματα"
-
Κοίτα, αν αρχίσουμε να αλλάζουμε μήπως το ένα ή μήπως το άλλο τότε το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα. Έτσι την είχα πάθει εγώ. Άλλαξα βάσεις μηχανής, άλλαξα μπουζί και πολλαπλασιαστές και το πρόβλημα συνεχιζόταν. Καθάρισα τά δικά μου μπέκ αλλά το ένα εξ αυτών ήταν εκτός προδιαγραφών ακόμη και μετά το καθαρισμό. Αγοράζω τέσσερα μεταχειρισμένα (μόνο τετράδα πουλούσαν) τα καθαρίζω και αυτά και τα βάζω πάνω και το πρόβλημα λύθηκε (για όσο χρόνο λύθηκε διότι δεν παύει να είναι μεταχειρισμένα). Αν τα ήξερα όλα αυτά θα πήγαινα απευθείας σε τέσσερα καινούργια μπέκ και η δουλειά θα είχε γίνει σωστά και πιο οικονομικά. Χρειάζεται καλός μάστορας, εγώ πάντως δεν είχα τύχη. Αν δεν έχεις "κοψίματα" σε πορεία μην αχοληθεις για αρχη με πολλαπλασιαστές , εγώ θα έλεγα πρώτα να δώσεις τα μπέκ για μέτρηση και καθαρισμό.
-
Παρόμοιο προϊόν δεν είναι με το Castrol engine shampoo. ? Διαφέρουν σε κάτι το ουσιαστικό ;
-
Κοίταξε τα μπεκ. Είχα το ίδιο πρόβλημα και τελικά μετά από ταλαιπωρία και άσκοπα έξοδα ήταν τα μπεκ το πρόβλημα. Οι πολλαπλασιαστές ειναι και αυτοί επίφοβοι αλλά δεν σου κάνει "κοψίματα" στην πορεία , σωστά ? Επίσης να υποθέσω ότι η βάση σασμάν - μηχανής ειναι εντάξει.
-
Αναρωτιέμαι αν ισχύει ακόμη το κατά την VW να υπάρχουν δύο τύποι σέρβις: Ανάλογα με τον εξοπλισμό του αυτοκινήτου και τις συνθήκες λειτουργίας, η συντήρησή του ακολουθεί είτε τα σταθερά (fixed) διαστήματα service (ανά έτος ή 15.000χλμ. – όποιο επέλθει πρώτο) είτε τα μεταβλητά (longlife) διαστήματα (ανά 2 έτη ή 30.000 χλμ.) Συχνα για σταθερά (fixed) διαστήματα service η οδηγία ηταν VW 502 μόνο. Επίσης για κινητήρες φυσικού αερίου VW 502 μόνο . Για μεταβλητά (longlife) διαστήματα ηταν σαν πρώτη επιλογή η VW 508 Το φαντάζεστε να είναι έτσι και σε αυτή την περίπτωση ;
-
Μπορείς να "ανεβάσεις" τη σελίδα σέρβις και την αντίστοιχη σελίδα από το βιβλίο οδηγιών ;
-
Δεν ξεκινώ με αφετηρία ότι οι κινητήρες που συντηρώ έχουν μέσα "λάσπη" ούτε προσδοκώ το shampoo να απομακρύνει την "καρβουνίλα". Στα σημεία που έχει καρβουνίλα το shampoo ούτε που θα πλησιάσει. Ένα ξεκόλλημα του παλιού λιπαντικού προσδοκώ. Αν οι κινητήρες μου έχουν μέσα λάσπη τότε έχω αποτύχει παταγωδώς και εγώ και τα λιπαντικά που υποτίθεται εχουν καθαριστικές ιδιότητες.