Jump to content

geopro

Members
  • Posts

    321
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    25

geopro last won the day on November 21 2024

geopro had the most liked content!

1 Follower

About geopro

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

6,428 profile views

geopro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

162

Reputation

  1. Οι πόλοι της μπαταρίας που εικονίζονται ειναι μια χαρά . Μιας και ειναι κατασκευασμένοι από κράμα μολύβδου το οποίο ειναι μαλακό μέταλλο ειναι επόμενο να δείχνει ετσι.
  2. Από το 2007 και άντεξε ; Είσαι από τους τυχερούς ! Πηγαίνεις για αλλαγή στις ταπετσαρίες. Το υλικό έχει καταστραφεί πλέον και πολύ άργησε ! Ο βιολογικός δεν θα προσφέρει απολύτως τίποτα.
  3. Ο ρυθμός του καψίματος με 0W-20 θα ενταθεί. Το ότι έκαψε 500 ml στις 8.000 Km (και μάλιστα υπό ήπιες συνθήκες) δεν σημαίνει ότι στις 16.000km ( στο διπλάσιο δηλαδή) θα έχει κάψει 1 λίτρο. Θα κάψει παραπάνω. Η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου δεν επιτεύχθηκε. Αυτό δηλαδή που στοχεύουν τα υπερλεπτα λιπαντικά δεν ευοδώθηκε. Η αντιπροσωπεία έβαζε 5W-30 και ως φανερή και ως σιωπηλή παραδοχή ότι το 0W-20 δεν είναι το πλέον κατάλληλο.
  4. Η αντιπροσωπεία εμμέσως πλην σαφώς τοποθετηθηκε βάζοντάς 5W-30 SAE Το Škoda club επίσης έχει τοποθετηθεί επ 'αυτού. Αρκετοί ιδιοκτήτες Octavia, Fabia, Scala, Kamig με τους κινητήρες 1.0 TSI (τρικύλινρο) και 1.5 TSI evo διαμαρτύρονται ότι οι κινητήρες τους καίνε λάδια...και μάλιστα πολλά ! (Πάτησε πάνω στο λινκ) Ας συνεχίσεις με ένα καλό 5W-30
  5. Ο Κωδικός κινητήρα CHZB ,2015 (95 Hp) έχει ιμάντα χρονισμού ο οποίος πρέπει να αλλάζεται διότι δεν ειναι εφ΄όρου ζωής.
  6. Τέλος καλό, όλα καλά. Καλύτερα σφιχτό παρά χαλαρό.
  7. Κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρχει δυσκολία στην τοποθέτηση. Να υποθέσω ότι εγινε απελευθέρωση του κλιπ ;
  8. Μάλλον είσαι για Υαλοκαθαριστήρες Bosch A 979 S εμπρός. Όλα αυτό δείχνουν. Πάντως οι aerotwin είναι πολύ καλοί. Υαλοκαθαριστήρες Bosch.pdf
  9. Θα δοκιμάσω στην επόμενη αλλαγή λαδιών τα Fuchs Titan GT1 Pro C-3 5W-30 Αν και γενικά ευχαριστημένος από τα Liqui Molly 4200 θέλησα να δοκιμάσω και κάτι άλλο. Κάτι το γεγονός ότι είναι υπερτιμημένα πλέον κάτι η στάση γνωστού καταστήματος στην Φραντζή που μου πασάρισε λάδια παραγωγής 4+ ετών παρήγγειλα μεταξύ άλλων από το autodoc. Δεν μπόρεσα να βρω τυπωμένο στο δοχείο την ημερομηνία παραγωγής. Υπάρχει μόνο το γνωστό "ρολογάκι" που υποδηλώνει το μήνα και έτος παραγωγής του δοχείου. Εκεί διακρίνεται ο ένατος του '24 Απηύθυνα και ερώτηση σχετικά στο support της fuchs στην Γερμάνια και αναμένω απάντηση.
  10. Την έχω ακούσει και εγώ αυτή την άποψη ότι τα μπέκ αυτά είναι ειδικού τύπου και ότι δεν καθαρίζονται. Επίσης έχω ακούσει ότι αυτό δεν ισχύει και ότι καθαρίζονται κανονικά. Στο συνεργείο VAG που πήγα ήταν κατηγορηματικοί ότι τα μπέκ αυτά και μετριούνται και καθαρίζονται.
  11. Η βάση σασμάν θα έχει φθορά αλλά πιθανόν δεν χρήζει άμεσης αντικατάστασης και ούτε πρόκειται να δώσει την λύση. Τα συμπτώματα του "βήχα" τα γνωρίζω, το ίδιο είχα και εγώ Για μένα 90% είναι μπέκ. Λαμπάκι check engine ανάβει;
  12. Αν δεν βγάλει άκρη ο Πυθαγόρας δεν θα βγάλει κανείς.
  13. Τα 600€ εγώ τα έδωσα και σωστή δουλειά δεν έκανα. Εγώ θα σου πρότεινα να μην αγοράσεις καινούργια τετράδα μπέκ κατευθείαν. Βγάλε έξω την τετράδα που έχεις και στείλε την σε εξειδικευμένο για να μετρηθούν και να καθαριστούν. Με λίγη τύχη θα πάει καλά και θα σου κοστίσει κανά 120€ (όλα μαζί) και θα σταματήσει εκεί. Αν όχι και κάποιο ειναι εκτός προδιαγραφών, τότε το μαρκάρεις και το αντικαθιστάς με καινούργιο (μιας και μεταχειρισμένο συνήθως μόνο τετράδα βρίσκεις. Αν δεν ειναι ένα μόνο αυτό που δεν έρχεται στα συγκαλά του τοτε ή θα πάρεις καινούργια τετράδα ή θα πάρεις μεταχειρισμένη τετράδα (αφού όμως ελεγθει στην μπεκιέρα) Θέλω να πιστεύω όμως ότι μια ματιά στην βάση σασμάν / μηχανής έχει δοθεί. Επίσης οι πολλαπλασιαστές / μπουζί να μην κάνουν τα γνωστά "κοψίματα"
  14. Κοίτα, αν αρχίσουμε να αλλάζουμε μήπως το ένα ή μήπως το άλλο τότε το κόστος ανεβαίνει κατακόρυφα. Έτσι την είχα πάθει εγώ. Άλλαξα βάσεις μηχανής, άλλαξα μπουζί και πολλαπλασιαστές και το πρόβλημα συνεχιζόταν. Καθάρισα τά δικά μου μπέκ αλλά το ένα εξ αυτών ήταν εκτός προδιαγραφών ακόμη και μετά το καθαρισμό. Αγοράζω τέσσερα μεταχειρισμένα (μόνο τετράδα πουλούσαν) τα καθαρίζω και αυτά και τα βάζω πάνω και το πρόβλημα λύθηκε (για όσο χρόνο λύθηκε διότι δεν παύει να είναι μεταχειρισμένα). Αν τα ήξερα όλα αυτά θα πήγαινα απευθείας σε τέσσερα καινούργια μπέκ και η δουλειά θα είχε γίνει σωστά και πιο οικονομικά. Χρειάζεται καλός μάστορας, εγώ πάντως δεν είχα τύχη. Αν δεν έχεις "κοψίματα" σε πορεία μην αχοληθεις για αρχη με πολλαπλασιαστές , εγώ θα έλεγα πρώτα να δώσεις τα μπέκ για μέτρηση και καθαρισμό.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.