Jump to content

geopro

Members
  • Posts

    266
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    17

geopro last won the day on June 12

geopro had the most liked content!

1 Follower

About geopro

User Information

  • Gender
    Male
  • Δήμος
    Αττικής - Περιστερίου
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5

Recent Profile Visitors

2,899 profile views

geopro's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

133

Reputation

  1. Το πρόβλημα rough idle δεν διορθώθηκε μετά την αλλαγή βάσης σασμάν, απλώς έγινε λιγότερο αισθητό. Κάποια στιγμή έβγαλε σφάλμα στον 3# κύλινδρο και άναψε λαμπάκι check engine. Συνήθως αυτό παραπέμπει σε πολλαπλασιαστή αλλά "κοψίματα" δεν έχω, οπότε δεν θα τον αλλάξω παρά μόνο αν ξαναβγάλει ξανά το ίδιο σφάλμα , έτσι μου είπαν στο συνεργείο. Αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά το καθαρισμό soda blasting αν και είναι κάπως δαπανηρός. Είτε δώσει λύση στο rough idle είτε όχι, μάλλον είναι αναγκαίος στις 180.000 Km. Όταν καθαρίστηκε η πεταλούδα γκαζιού και η απόληξη του σωλήνα που έρχεται από την egr το θέαμα των επικαθίσεων ήταν σοκαριστικό. Αναρωτιέμαι τι θα επικρατεί πίσω από τίς βαλβίδες....Οι φωτογραφίες μετά από soda blasting είναι αρκετά υποσχόμενες. Αρχίζω και υποψιάζομαι ότι τα συνεργεία εργάζονται κάπως σπασμωδικά στο troubleshooting. Θα το βάλουν το διαγνωστικό ,δε λέω, αλλά ίσως δεν είναι αρκετό. Μήπως θα έπρεπε να γίνουν πολλά περισσότερα όπως: το να μετρηθεί η συμπίεση ξεχωριστά σε κάθε κύλινδρο ; Να βγουν έξω οι αισθητήρες όπως του οξυγόνου λ και μάζας αέρα maf και να καθαριστούν και να μετρηθούν; Μπορεί να στέλνουν λάθος στοιχεία και να παραπλανούν τον ¨εγκέφαλο" σε λάθος αυτορυθμισεις. Επίσης και τα μπεκ το να τα μετρήσουν ειναι δύσκολο ; Οι πολλαπλασιαστές κάπως θα μετριούνται και αυτοί. Τυχόν διαρροές κενού Vacuum Leak ; Θα το προτιμούσα να πήγαινα κάπου και να μου έλεγαν ότι θα τα βγάλουμε έξω να τα καθαρίσουμε και να τα μετρήσουμε και μετά να κριθεί τί πορεία θα ακολουθηθεί. Δηλαδή να έχουμε μια ολοκληρωμένη εικόνα με τις λιγότερες δυνατές εικασίες. Καλύτερα να δώσω ένα ποσό για τους ελέγχους και να γνωρίζω στο μέτρο του δυνατού τί έχω στα χέρια μου παρά να βαδίζω στο "μήπως αυτό ;" μήπως το άλλο ;"
  2. Στην προσπάθεια να βρεθεί λύση έγινε αλλαγή βάσης σασμάν (όχι από την πλευρά του κινητήρα) η οποία όντως είχε πάρει μπόσικα. Το πρόβλημα της αστάθειας, (μοτέρ που πάλλεται στο ρελαντί), δεν λύθηκε ολοκληρωτικά αλλά βελτιώθηκε αισθητά. Ίσως εμπλέκονται και άλλοι παράγοντες. Αυτό που λύθηκε ανέλπιστα είναι ότι κατά την εκκίνηση από θέση στάσης (όταν βάζουμε πρώτη, πατάμε λίγο γκάζι και συμπλεκτάρουμε για να κινηθούμε εμπρός) είχε μερικές φορές ένα γκακ γκακ γκακ όχι ακουστικό αλλά μηχανικό. Το είχα αποδώσει λανθασμένα σε πρόβλημα του δίσκου - πλατώ.Φαίνεται ότι ήταν χαλαρή η βάση του σασμάν και εμφάνιζε ταλαντώσεις. Συνεχίζω το ψάξιμο γιατί ενώ το τρέμουλο βελτιώθηκε εντούτοις δεν εξαλείφθηκε.
  3. Με πρόβλημα αστάθειας στο ρελαντί 1.4 fsi με 180.000 Km και εγώ. Από παλιά έκανε κάποια κλωτσίματα στο ρελαντί (όχι πάντα) αλλά τώρα χειροτέρεψε αρκετά και ο κινητήρας πάλλεται. Στο διαγνωστικό δεν έχει βγάλει πρόβλημα στους πολλαπλασιαστές. Οι μόνες ενδείξεις που εμφανίζονται περιστασιακά είναι P0441 & P2096 Έχει καθαριστεί επιμελώς η πεταλούδα γκαζιού καθώς και το σημείο από κάτω πού έρχεται ο σωλήνας από την egr. Τόσο η πεταλούδα όσο και ο σωλήνας από egr είχαν έντονη καρβουνίλα. Εδώ θα ήθελα να εκφράσω το προβληματισμό μου αναλογιζόμενος τίς επικαθήσεις άνθρακα που θα έχουν αναπτυχθεί στις βαλβίδες και αλλού. Μετά το καθαρισμό όμως δεν είδα σημαντική βελτίωση. Αναζητώντας πρόβλημα με διαρροή αέρα δεν εντοπίστηκε κάτι. Βγάζοντας την βέργα του λαδιού το τρέμουλο χειροτέρεψε οπότε η βαλβίδα pcv εξαερισμού στρόφαλοθαλάμου λειτουργεί. Οι βάσεις κινητήρα δεν δείχνουν να έχουν πρόβλημα. Μπεκ δεν έχω ελέγξει σε μηχάνημα. Πλέον έχουν εξαντληθεί και τα δικά μου τα όρια και του συνεργείου. Για δώστε μου τα φώτα σας, παρακαλώ. Το αυτοκίνητο το έχω κούκλα και δεν θέλω να το παρατήσω. Που να πάω ;
  4. Άναψε το check engine σε 1.4 fsi , BLN με κωδικούς σφαλμάτων: P0441 EVAP emission control System , Incorrect Flow- intermittent και P2096: Post Catalyst oxygen (Lambda) sensor correction, Bank 1 - Too Lean Τι να ψάξω ; Πως να κινηθώ ;
  5. Η λάμπα extra power 100W ξεφεύγει πολύ από την ονομαστική ισχύ των 55W και ενδεχομένως να προκαλέσει φθορές στο φανάρι. Προσωπικά θα την χρησιμοποιούσα μόνο αν η έξτρα φωτεινή ένταση ήταν απαραίτητη και το αυτοκίνητο διένυε τά τελευταία χρόνια της ζωής του. Αν δεν υπάρχουν αυτές οι προϋποθέσεις τότε κάλιστα μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι άλλες δύο προτάσεις των 55 W Osram Night Breaker Laser +150% H3 Αλογόνου 12V 55W Osram H3 Super H3 Αλογόνου 12V 55W Phillips & Osram είναι κορυφαίες στους λαμπτήρες.
  6. Υπάρχουν κάποια στάνταρτ για την χρήση σε δρόμο και ο συγκεκριμένος τύπος έχει ονομαστική ισχύ 55W . Η super bright έκδοση είναι 100W και ξεφεύγει από αυτό το στάνταρτ. Παρόλα αυτά εκτιμώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν θα ενοχλεί λόγω και της φύσης του φαναριού. Ζήτησες μια λάμπα υψηλής φωτεινότητας και αυτή προτάθηκε, απλώς έπρεπε να γίνει αναφορά και στα υπέρ και στα κατά. Μπορείς να δοκιμάσεις.
  7. Επίσημα προοριζονται για χρήση off road , στην πράξη δεν θα εχεις πρόβλημα. Πρόβλημα ίσως εχεις με φθορά του φαναριού λόγω του ότι η ισχυς των 100W εκλύει περισσότερη θερμότητα από την ονομαστική Η3 των 55W. Από την άλλη το αυτοκίνητο ειναι ήδη παλαιό και δεν νομίζω ότι θα το κρατήσεις και πολλά χρόνια ακόμη.
  8. Αν εννοείς Η3 προβολακια ομίχλης, Osram Λάμπα Super Bright Premium H3 Αλογόνου 12V 100W , η απόλυτη ισχυς αλλά προσοχη , ίσως να κινδυνεύσει το φανάρι. και ολίγον παράνομες στη χρήση δρόμου. Osram Night Breaker Laser +150% H3 Αλογόνου 12V 55W , μια πολύ καλή λύση. Osram H3 Super H3 Αλογόνου 12V 55W, μια απλή καλή λύση.
  9. Σήμερα πρόσεξα ότι βγαίνουν ίνες υαλοβάμβακα από την εξάτμιση golf V 1.4 fsi, bln Πρέπει να είναι από το τελικό καζανάκι. Είναι επείγουσα η αλλαγή ; Τραβάω έξω όσες ίνες μπορώ και μετά τί ; Καινούργιο aftermarket ή μαμά μεταχειρισμένο ; Έχω βρει ένα τελικό καζανάκι από 1.6 fsi , ταιριάζει; Είναι ίδιο ; Ευχαριστώ
  10. Για Golf V 1.4 fsi τελείως "μαμά" 195/65/15 και τελείως στανταρντ οδήγηση , τα Bilstein B4 50mm μαύρα ειναι όντως τόσο άσχημα όσο ακούγεται (κάποιοι τα αποκαλούν σκουπίδια) σε σχέση με τα αντίστοιχα στανταρντ SACHS ? Ειναι αρκετά φθηνοτερα τα Bilstein B4 και θα ήθελα να εξοικονομήσω χρήματα.
  11. Αν φτάσουμε στο σημείο να παρατηρήσουμε κατακάθια στο πάτο του μπουκαλιού τότε πλέον μιλάμε όχι για μειωμένη απόδοση μόνον αλλά και "σπασμένη" δομή του λιπαντικού.
  12. Μάλλον θα πρέπει να το βρεις μόνη σου. Ας καθήσει κάποιος στα πίσω καθίσματα και ένας απέξω να ρίχνει νερό με πίεση επιμένοντας όμως.
  13. Οπότε συνοψίζοντας ας έχουν το νου τους οι αγοραστές λιπαντικών μεταξύ άλλων και για την ημερομηνία παραγωγής. Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν ως οδηγία περί της διάρκειας ζωής του λιπαντικού την πενταετία με την προϋπόθεση το δοχείο να μην έχει ανοιχτεί και οι συνθήκες αποθήκευσης να είναι οι κατάλληλες. Αν το δοχείο έχει ανοιχθεί τότε πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα σε ένα χρόνο. Το περιβάλλον τύπου γκαράζ δεν νοείται ως κατάλληλος χώρος αποθήκευσης. Εξαίρεση είναι η οδηγία της total η οποία λέει ότι αν το ζητούμενο είναι η βέλτιστη απόδοση τότε δεν συνιστά την χρήση λιπαντικού παραγωγής μεγαλύτερης της διετίας. Η αγορά έχει πάθει απορρύθμιση χωρίς να διαφαίνεται βελτίωση σύντομα. Τά αναλώσιμα έχουν ακριβήνει πολύ και ειδικά τα καλά προϊόντα ακόμη περισσότερο λόγω του ότι δεν είναι εμπορεύσιμα πλέον. Ο Λαμπριανίδης έχει σταματήσει να φέρνει εδώ και ένα χρόνο λιπαντικά Liqui Molly λόγω ότι δεν τα βρίσκει σε εμπορεύσιμη τιμή. Το κατάστημα που μου πούλησε LM παρτίδας του 2019 δεν μου είχε δείξει στο παρελθόν τέτοια δείγματα γραφής. Άλλωστε από εκεί είχα αγοράσει αρχές του 2023 το top tec 4200 και ήταν παραγωγής του Ιουλίου 2022. Ίσως η διάθεση στην αγορά παλιάς παρτίδας (πρότερης της έκδοσης new generation) να είναι υπαιτιότητα του εισαγωγέα ο οποίος να "ξετρυπωσε" κάποιο παλιό αδιάθετο στην παγκόσμια αγορά στοκ και να έκρινε ότι είναι "καλή" ιδέα να μας το πασάρει. Σκοπεύω να τη χρησιμοποιήσω την παλιά παρτίδα του 2019 αλλά θα βγει πιο γρήγορα έξω από το συνηθισμένο, δεν θα την κρατήσω περισσότερο από 7.000 Km.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.