
geopro
Members-
Posts
243 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
15
geopro last won the day on March 7 2021
geopro had the most liked content!
About geopro

User Information
-
Gender
Male
-
Δήμος
Αττικής - Περιστερίου
-
Νομός
Αττικής
Other Info
-
Car Type
Golf MK 5
Recent Profile Visitors
1,636 profile views
geopro's Achievements

VWClub Member (1/1)
131
Reputation
-
Δηλαδή διαλέγουμε ένα όποιο να 'ναι με συμπαθητική τιμούλα από την λίστα και ο αντικαταστάτης του LM top tec 4200 ευρέθη ;
-
Λόγω του ότι η τιμή του πλέον είναι υπερτιμημένη και έχουν πάψει να το φέρνουν αρκετοί. Αν και ευχαριστημένος από το top tec 4200 αναζητάω κάτι εξίσου καλό (ή και καλύτερο) σε προσιτή τιμή.
-
Χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια το LM top tec 4200 5W-30 και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος. Η τιμή του πλέον είναι υπερτιμημένη και έχουν πάψει να το φέρνουν αρκετοί. Είμαι και εγώ στην αναζήτηση λιπαντικού για το golf v FSI
-
Δηλαδή πως πρέπει να κινηθώ ; Τί πρέπει να κοιτάξω;
-
Κλώτσημα στο ρελαντί . Χωρίς όμως παίξιμο της βελόνας του στροφόμετρου , ίσως να μην προλαβαίνει να απεικονίσει στιγμιαίες μεταβολές. Μάλλον είναι misfire. Η απόδοση δεν ικανοποιεί. Γνωρίζω ότι το μοτέρ είναι ασθενικό αλλά μερικές φορές δεν μπορεί να κινηθεί ούτε αξιοπρεπώς , ειδικά στις ανηφόρες.
-
Τους πήρα τηλέφωνο και η τιμή που μου έδωσαν είναι 200€ για golf v 1.4 fsi
-
Η ευθεία του τιμονιού θα μπορούσε να ελεγχθεί με το αλφάδι τιμονιού αλλά ακόμη δεν έχει απαντηθεί ποιος το χρησιμοποιεί. Το τιμόνι δεν έχει "λυθεί" ποτέ , δεν χρειάστηκε. Δεν έχω λόγους να πιστεύω ότι κάτι πρέπει να ελεγχθεί στην κολόνα. Άλλωστε μια μεταβολή ενός και μόνου δοντιού δεν θα το έβγαζε πολύ εκτός της ευθείας του ;
-
Καθαρισμός αυλών εισαγωγής και βαλβίδων από επικαθίσεις χωρίς το άνοιγμα του κινητήρα. Για κινητήρες βενζίνης αμέσου ψεκασμού... Υπάρχουν απόψεις επ΄αυτού ;
-
Μιας και είμαι εγώ ο “παραπονουμενος” (πελάτης με την ιδιότητα του οδηγού επί το ορθότερο) να μου επιτρέψεις να κάνω εγώ τις διευκρινίσεις. Απλά είχα βαρεθεί να κυκλοφορώ με στραβό τιμόνι και προσπάθησα να είμαι εγώ αυτός που θα το θέσω στην ευθεία του. Από το να το κάνει με το “μάτι” κάποιος άλλος για μένα (ή το ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ επί το ορθότερο) ας είχα τουλάχιστον κάνει εγώ την κίνησή μου. Αν υπήρχε η παραμικρή νύξη ότι επίκειται να χρησιμοποιηθεί αλφάδι τιμονιού το μόνο που θα έκανα είναι να καθόμουν παραπέρα περιμένοντας τον τεχνικό να κάνει την ευθυγράμμισή και εν συνεχεία να τον πληρώσω και να φύγω. Η σωστή χρήση ενός αλφαδιού τιμονιού είναι κάτι που διασφαλίζει και δεν επιδέχεται αμφισβήτηση. Σε καμία περίπτωση ένας μέσος οδηγός δεν θα αμφισβητήσει ένα αλφάδι τιμονιού ή θα θελήσει να το παρακάμψει για να ικανοποιήσει τα όποια γούστα του. Παρεμπιπτόντως , ποιο μαγαζί χρησιμοποιεί αλφάδι ; Εγώ σε αυτά που έχω δει είναι απλοί σφιγκτήρες.
-
Ναι ! Ναι ! Και πάλι Ναι ! Τόσο δύσκολο είναι να υπάρχει ένα αδιάψευστος παράγοντας όπως είναι ο σφιγκτήρας τιμονιού με αλφάδι ; Έτσι δεν θα μπαίναμε σε καμία αντιπαράθεση ! Υπάρχει λόγος για να μην χρησιμοποιούν κάτι τόσο απλό , φτηνό και αδιάψευστο ? Σε τι τους εξυπηρετεί η μη χρήση του ? Πιο μαγαζί δουλεύει έτσι με σφιγκτήρα τιμονιού αλφαδιασμένο για να γλυτώσουμε κάμποση ταλαιπωρία ;
-
Ευχαριστώ πολύ για την εκτενή ανάλυση. Το ζητούμενο για μένα είναι να έχω ένα ίσιο αυτοκίνητο το οποίο να συμβαδίζει με ένα ίσιο οπτικά τιμόνι. Κανονικά δεν θα έπρεπε να μπλέκεται κανείς στα πόδια του τεχνικού ευθυγράμμισης δυστυχώς όμως τα γεγονότα μας διαψεύδουν. Έχω 37 χρόνια στην πλάτη μου ως οδηγός και οδήγησα συχνά αυτοκίνητα τα οποία πήγαιναν μεν ίσια αλλά το τιμόνι δεν ήταν οπτικά ίσιο. Να θυμίσω ότι ο rabbit , το ζητάει από μόνος του να καθήσει ο οδηγός στην θέση του (με το σωματικό βάρος του πού και αυτό παίζει το ρόλο του) και να θέσει το τιμόνι στην ευθεία. Αυτό κάνει επί σειρά δεκαετιών και σε γενικές γραμμές ήμουν ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα. Τώρα θα μου πείτε γιατί δεν συνέχιζα να πηγαίνω εκεί ; Ο ένας λόγος που με εκνεύριζε είναι ότι αντί να χρησιμοποιεί γερμανικά κλειδιά για τις ρυθμίσεις χρησιμοποιούσε τσιμπίδα με συνέπεια να τραυματίζονται τα μέταλλα. Ευτυχώς στην τελευταία επίσκεψη διαπίστωσα ότι χρησιμοποιεί κλειδιά. Ο άλλος λόγος ήταν η υστέρηση του σε σύγχρονο εξοπλισμό η οποία ελπίζω να μην ισχύει και να είναι εφικτό να γίνει σωστή δουλειά με ένα μηχάνημα 30 ετών.
-
Ναι, αυτό είναι το μαγαζί. Σέ καμία περίπτωση δεν έκανα υποδείξεις του τύπου περί σύγκλισης - απόκλισης , γωνία camper , κάστερ ,κλπ. Αυτό πράγματι θα συνιστούσε "καπρίτσιο" και παρέμβαση σε τεχνικό επίπεδο. Εγώ αυτό που ζήτησα είναι να θέσω ένα ρημαδοτιμόνι σε μια ρημαδοευθεία πυξίδας τιμονιού. Δεν ζήτησα να πηγαίνει το αμάξι "στραβά" . Ζήτησα να "χτιστεί" η ευθυγράμμιση με σημείο αναφοράς αυτό που εγώ θεωρώ ως ίσιο τιμόνι , ( Προσοχή ! Λέω ίσιο τιμόνι και όχι ίσιο αυτοκίνητο) Στο ίσιο τιμόνι δικαιούμαι να έχω άποψη , στο περί ίσιου αυτοκινήτου όμως η γνώμη του μάστορα είναι αυτή που έχει βαρύτητα. Το δε άλλο μαγαζί , το οποίο παρεμπιπτόντως είναι ο rabbit , το ζητάει από μόνο του να καθήσει ο οδηγός στην θέση του (με το σωματικό βάρος του πού και αυτό παίζει το ρόλο του) και να θέσει το τιμόνι στην ευθεία που νομίζει αυτός ως ευθεία (είναι και θέμα οπτικής γωνίας). Έχω μια υποψία του τί ήταν αυτό που πυροδότησε τον εκνευρισμό του μαγαζιού παλαιάς καβάλας 199 και υποθέτω στο ότι αρέσκεται να θέτει το τιμόνι σε αρχική θέση που τον "βολεύει" εκείνον και για τους δικούς του λόγους.