Guest AMMWN Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Χαιρεται,μιας και επιασαν πλεον οι ζεστες και αρχισε να παιρνει φωτια το βεντιλατερ,μου περασε απο το μυαλο η ιδεα να βγαλω το θερμοστατη του ψυγειου.Θα εχει καποιο αποτελεσμα η οχι?Ενταξει,θα αργει λιγο να ζεσταθει στην αρχη,αλλα μετα θα ναι το ιδιο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 LOL Ελα ρε συ που θα μπεις στη διαδικασια να το κανεις! Ποιο το οφελος??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 χμ........... τι μοτερ φορας φιλε μου? και οταν μπαινει το βεντιλατερ σταματα? ? ή δουλεβει συνεχεια εως να φτασεις στον προορισμο σου? ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 κι εγώ δε βλέπω κάποιο λόγο να το κάνεις αυτό... εκτός κι αν κάποια στιγμή τα φτύσει ο θερμοστάτης σου.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMMWN Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 (edited) golf 1.4 του 93.Οταν ξεκινα εξαρταται πως οδηγω.Αν το ζοριζω κρατα αρκετα με υψηλη θερμοκρασια(πανω απο 90).Σε νορμαλ οδηγηση ξεκιναει,σταματαει κοκ.Παντως αλλαξα θερμοστατη περυσι τετοιον καιρο. Οσον αφορα τη διαδικασια 10 λεπτα υποθεση.Και ο σκοπος,να κυκλοφορει πιο ανετα το νερο. Edited June 20, 2006 by AMMWN Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BassakosVR6 Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 ο θερμοστατης δεν παιζει ρολο στις υψηλες θερμοκρασιες απλα ανοιγει καπου στους 70 βαθμους ετσι οστε να ζεσταινετε ποιο ευκολα το μοτερ αν τον βγαλεις θα ζεσταινετε ποιο αργα αλλα και παλι στους 90 θα εχεις προβλημα! μην σε προβληματιζει οτι ζεσταινετε με "σκληρη" οδηγηση εξαλου με 35 βαθμους εξ.θερμ λογικο ειναι ! εαν θελεις να βελτιωσεις την αποδοση της ψυξης βαλε μεγαλυτερο ψυγειο! απο ABF με 2πλα βεντιλαντερ και θα εισαι cool ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
golfakias1983 Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 σε toyota corolla 92' 1.6 θερμοστατης δεν υπαρχει εδω και δυο χρονια.εχει και ψυγειο λαδιου...οποτε αν βαλεις 5η με 100 χιλιομετρα ο δεικτης πεφτει κατω απο τους 70 βαθμους. το χειμωνα καλοριφερ δε μπορεις να βαλεις!!!μαλλον air condition θα ειναι!!!το αμαξι ξεσκιζει παντως!...μπορεις να αλλαξεις φουσκα νομιζω η οποια θα κανει τη φτερωτη να δουλευει νωριτερα! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMMWN Posted June 20, 2006 Report Share Posted June 20, 2006 Το χειμωνα τον ξαναπερνας το θερμοστατη.Παντως με εβαλες σε σκεψεις για ψυγειο λαδιου.Θα το ψαξω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Αν βγάλεις το θερμοστάτη θα έχεις συνεχόμενες διακυμάνσεις στη θερμοκρασία σου και το μόνο που θα καταφέρεις είναι να μην δουλεύει σε σωστή θερμοκρασία το μοτέρ σου. Αν το βεντιλατερ δουλεύει πολύ συχνά και για λίγο χρονικό διάστημα, άλλαξε τον αυτόματο. 99% το πρόβλημα είναι εκεί. Τώρα αν δουλεύει κανονικά και απλά σε ενοχλεί δεν έχω κάποια λύση Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 - βαλε διακοπτακι με ρελαι για το βεντιλατερ να το αναβεις κατα βουληση,εχε υποψην σου οτι κρυο μοτερ και μεγαλη χιλιομετρικη αποδοση της βενζινης που καις δεν ταιριαζει (!) Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 (edited) - βαλε διακοπτακι με ρελαι για το βεντιλατερ να το αναβεις κατα βουληση Και μετά να εύχεται να μην πει ποτέ: "Ωχ αμάν! Ξεχάστηκα!!!" Edited June 21, 2006 by proudbugowner Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 - εμ μην τα θελουμε κι ολα δικα μας, χε χε Link to comment Share on other sites More sharing options...
proudbugowner Posted June 21, 2006 Report Share Posted June 21, 2006 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMMWN Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Τελικα εβγαλα τους σωληνες,αλλαξα το υγρο,ειδα το θερμοστατη,τα ξαναεβαλα στη θεση τους και εκανα μια δοκιμη.Το βεντιλατερ πηρε μπρος στους 85 και μετα απο 3 λεπτα σταματησε.Βεβαια θα το δοκιμασω σε διαδρομη για να βγαλω ακρη.Εψαξα για ψυγειο λαδιου και μαλλον θα παρω κομματια απο ebay.Βρηκα την εξοδο σαντουιτς που μπαινει αναμεσα στο φιλτρο λαδιου και τον κινητηρα με 40 περιπου, ψυγειο καινουριο στα 30, και θερμοστατη στα 20.Για σωληνακια τι προτεινετε?Μετα πως θα υπολογισω ποσο παραπανω λαδι θα βαζω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Ψυγειο λαδιου σε μαμα μοτερ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMMWN Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Ναι.Με χοανη και τελικη.Αχρηστο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 - μαλλον ναι ασε δε που θα βγουν αλλα στην μεση μετα <θα αργει να ζεσταθει το λαδι σου> κατι γινεται με μια βαλβιδα αλλα καλυτερα μην μπλεκεις,αυτα ειναι για τα "θηρια" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest AMMWN Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Αν ομως βαλω θερμοστατη θα εχει παρομοια προβληματα?Να μη ζεσταινεται το λαδι εννοω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
koukouroukou Posted June 23, 2006 Report Share Posted June 23, 2006 Και αν ζεστενεται το λαδι που ειναι το προβλημα? Βαλε ενα πιο χοντρο, πραγμα που δεν θα εκανα.Αλλα αν εχεις τοσο προβλημα με τις θερμοκρασιες τι να σου πω. Link to comment Share on other sites More sharing options...