Jump to content
emperor

H γκάμα του Golf V εμπλουτίζεται με 4motion

Recommended Posts

Η τετρακίνητη έκδοση 4Motion του νέου Golf είναι γεγονός και σύμφωνα με τη VW θα είναι διαθέσιμη από τις προσεχείς εβδομάδες. Η έκδοση αυτή, απευθύνεται σε όσους επιζητούν τα οφέλη της κίνησης σε όλους τους τροχούς, χωρίς όμως να θέλουν το επιπλέον ύψος και τις διαστάσεις ενός SUV. Βέβαια, είναι σαφές πως πρόκειται για όχημα με λιγότερες εκτός δρόμου δυνατότητες από SUV, που ενδείκνυται για χρήση σε καλής ποιότητας χωματόδρομους ή παντός τύπου οδόστρωμα με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης.

Σε αντίθεση με το προσθιοκίνητο Golf, η έκδοση 4Motion χρησιμοποιεί μία ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα μετάδοσης Haldex, το οποίο βρίσκεται τοποθετημένο στον πίσω άξονα και κατανέμει τη ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες. Το Haldex 2ης γενιάς, αναφέρει η VW, είναι ταχύτερο σε απόκριση, διαθέτει μεγαλύτερη ευαισθησία, είναι πιο ήσυχο στη λειτουργία του και έχει πιο συμπαγείς διαστάσεις. Σε κανονικές συνθήκες, το 90% της ισχύος του κινητήρα μεταφέρεται στους μπροστινούς τροχούς και μόλις το 10% στους πίσω.

Αυτό σημαίνει πως η οδική συμπεριφορά του Golf 4Motion είναι αντίστοιχη ενός αυτοκινήτου με κίνηση μπροστά, ενώ παράλληλα επιτυγχάνεται καλύτερη οικονομία στα καύσιμα. Όταν το σύστημα διαπιστώσει απώλεια πρόσφυσης, η ισχύς μεταφέρεται αυτόματα στους τροχούς με τη μεγαλύτερη πρόσφυση. Αναφέρεται πως μπορεί ακόμη και το 100% της ισχύος να μεταφερθεί στους πίσω τροχούς αν κριθεί απαραίτητο. Το Golf 4Motion θα διατίθεται σε μία έκδοση βενζίνης (2.0 FSI με 150 ίππους) και μία ντίζελ (2.0 TDI με 140 ίππους).

bigimage14003.jpg

Πηγη

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρεται πως μπορεί ακόμη και το 100% της ισχύος να μεταφερθεί στους πίσω τροχούς αν κριθεί απαραίτητο.

Αυτό το είδες πουθενά γραμμένο, ή είναι δική σου εκτίμηση?

Ρωτάω γιατί χωρίς τη χρήση κεντρικού διαφορικού αυτό είναι ΑΔΥΝΑΤΟ να συμβεί για τον αλούστατο λόγο ότι στην ουσία, ο συμπλέκτης παίρνει κίνηση από το μπροστινό διαφορικό. Οπότε, αν δεν υπάρχεί κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, δεν γίνεται να πάει ισχύς στους πίσω με τίποτα...

Φαντάσου το κάπως έτσι:

Κινητήρας>Κιβώτιο> Μπροστινό διαφορικό> Συμπλέκτης Haldex > Πίσω διαφορικό

Σύμφωνα με αυτή τη σειρά ΔΕΝ γίνεται με τίποτα να πάει όχι 100% αλλά ούτε κάν 51% της ισχύος στους πίσω τροχούς...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.