Jump to content
Marios81

Το πήρα το Tsi !

Recommended Posts

Γιαννη αναφερθηκα για τα φρενα του TSI και στον Μπουρμα ηταν κατηγορηματικοι, οτι εχει τα φρενα του 2lt FSI. Επειδη ειμουν εκει και σημερα για να παραγγειλω και τον ανταπτορα για το ipod (¤120)

ξαναρωτησα την Χιωνη και μου ειπε οτι αναφερω παραπανω. Για το GT ισως εχεις δικαιο, αλλα δε θα εμπιστευομουνα τους πωλητες και πολυ

Καλα ουτε κ γω..αλιμονο..η δουλεια τους ειναι αλλωστε να σου πουν οτι τ'αμαξι που θα παρεις ειναι το καλυτερο..Παντως για το GT συγκεκριμενα μου ειπαν οτι ΔΕΝ ειναι απο GTI κ ηταν κατηγοριματικοι..

Link to comment
Share on other sites

Oι πωλητες εκαναν μια βδομαδα να μου απαντησουν στην ερωτηση ''ποσο βαρος εχει το tsi'' και τελικα μου ειπαν δεν ξερουν...απλοι υπαλληλοι ειναι οι περισσοτεροι, μερικοι δεν εχουν καν διπλωμα..

Link to comment
Share on other sites

Oι πωλητες εκαναν μια βδομαδα να μου απαντησουν στην ερωτηση ''ποσο βαρος εχει το tsi'' και τελικα μου ειπαν δεν ξερουν...απλοι υπαλληλοι ειναι οι περισσοτεροι, μερικοι δεν εχουν καν διπλωμα..

Καλα νταξει εμενα παντως το παλικαρι που με εξυπηρετησε φαινοτανε πολυ ψαγμενο..Ασχετα που μου πεταξε οτι πρωτη εφερε η VW το αμαξι μικρου κυβισμου με πολλα αλογα κ του εξηγησα οτι τα ιαπωνικα ηταν τα πρωτα..

Link to comment
Share on other sites

Oι πωλητες εκαναν μια βδομαδα να μου απαντησουν στην ερωτηση ''ποσο βαρος εχει το tsi'' και τελικα μου ειπαν δεν ξερουν...απλοι υπαλληλοι ειναι οι περισσοτεροι, μερικοι δεν εχουν καν διπλωμα..

Ειναι δυσκολο να ανοιξεις ενα manual και να το δεις!!! Απαραδεκτοι πωλητες. Μαλλον στη Karenta Συγρρου θα ηταν

Link to comment
Share on other sites

Το πηρα σημερα και οι πρωτες μου εντυπωσεις. Όπως εχει αναφερθει παραπανω από αλλα παιδια, το εσωτερικο εχει αλλαξει λιγακι. Θα ανεβασω μερικες φωτογραφιες αυριο. Για οσους περιμενουν αμαξι με DSG η απλα εχουν την απορια. Η οθονη plus δειχνει πια ταχυτητα εχεις δεξια, και στη μεση P R N D S όταν είναι στο D or S και όταν μπει manual 6 5 4 3 2 1 στη μεση. Οι αλλαγες είναι πραγματι φοβερες, δε καταλαβαινεις καν ότι εχει αλλαξει ταχυτητα. Παω με 50-60 χλμ και ειδη ειχε μπει η 6η χωρις να το καταλαβω. Πραγματικα το κιβωτιο είναι καλυτερο από της Quattroporte.(Και παλι τονιζω το κιβωτιο και μονο OK? tongue.gif ) Ακομα και στο D μπορεις χρησιμοποιοντας τα χειριστηρια στο τιμονι να παρακαμψεις το αυτοματο γυρνωντας σε manual απλα ανεβαζοντας η κατεβαζοντας, χωρις να πας το stick δεξια.

Ανεβαζει σχετικα ευκολα, και στην Αττικη οδο από τα 120 σε 200 ανεβασε προθυμα και γρηγορα. Με τη διαδρομη που εκανα σημερα: Γλυφαδα, Βαρης-Κορωπιου, Αττικη Οδο, Εξοδο Μαρουσι, Κηφισια, Εκαλη και επιστροφη, μου εδειξε καταναλωση 8.4lt.

Αν αφαιρεσεις το equalizer που δεν εχει το RCD300, σχετικα καλη αποδοση με τα 8 ηχεια που εχω. Μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει τιποτα τριγμους –ελπιζω να μεινει ετσι!!!-, μονο ένα πραγμα με ανυσηχει. Αυτος ο ηχος η βουητο που ερχεται από το compressor συνεχιζεται και πανω από τις 3000 στροφες. Είναι λογικο? 2ον. Το stick για τα φλας είναι λιγακι σκληρο. Είναι λογω ότι είναι καινουργιο και σταδιακα θα μαλακωσει, είναι προβλημα του Golf mou η ετσι είναι η κατασκευη του?

P.S. Το πηρα με Michelin :D

Link to comment
Share on other sites

Το πηρα σημερα και οι πρωτες μου εντυπωσεις. Όπως εχει αναφερθει παραπανω από αλλα παιδια, το εσωτερικο εχει αλλαξει λιγακι. Θα ανεβασω μερικες φωτογραφιες αυριο. Για οσους περιμενουν αμαξι με DSG η απλα εχουν την απορια. Η οθονη plus δειχνει πια ταχυτητα εχεις δεξια, και στη μεση P R N D S όταν είναι στο D or S και όταν μπει manual 6 5 4 3 2 1 στη μεση. Οι αλλαγες είναι πραγματι φοβερες, δε καταλαβαινεις καν ότι εχει αλλαξει ταχυτητα. Παω με 50-60 χλμ και ειδη ειχε μπει η 6η χωρις να το καταλαβω. Πραγματικα το κιβωτιο είναι καλυτερο από της Quattroporte.(Και παλι τονιζω το κιβωτιο και μονο OK? tongue.gif ) Ακομα και στο D μπορεις χρησιμοποιοντας τα χειριστηρια στο τιμονι να παρακαμψεις το αυτοματο γυρνωντας σε manual απλα ανεβαζοντας η κατεβαζοντας, χωρις να πας το stick δεξια.

Ανεβαζει σχετικα ευκολα, και στην Αττικη οδο από τα 120 σε 200 ανεβασε προθυμα και γρηγορα. Με τη διαδρομη που εκανα σημερα: Γλυφαδα, Βαρης-Κορωπιου, Αττικη Οδο, Εξοδο Μαρουσι, Κηφισια, Εκαλη και επιστροφη, μου εδειξε καταναλωση 8.4lt.

Αν αφαιρεσεις το equalizer που δεν εχει το RCD300, σχετικα καλη αποδοση με τα 8 ηχεια που εχω. Μεχρι στιγμης δεν εχω ακουσει τιποτα τριγμους –ελπιζω να μεινει ετσι!!!-, μονο ένα πραγμα με ανυσηχει. Αυτος ο ηχος η βουητο που ερχεται από το compressor συνεχιζεται και πανω από τις 3000 στροφες. Είναι λογικο? 2ον. Το stick για τα φλας είναι λιγακι σκληρο. Είναι λογω ότι είναι καινουργιο και σταδιακα θα μαλακωσει, είναι προβλημα του Golf mou η ετσι είναι η κατασκευη του?

P.S. Το πηρα με Michelin :excl:

Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε eliasj.

To stickακι των φλας ειναι και εμενα σκληρο,δεν εχει αλλαξει καθολου εδω και 4 μηνες.Ετσι ομως ηταν και στο προηγουμενο vw που ειχα...!!!!

Καλο πάσχα σε ολους..... :D:D:D:D:)

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι είχατε την απορία τί είναι αυτό που ακούγεται όταν κουμπώνει η όπισθεν στο Tsi και GT.Δεν κατάφερα να δώ κάποιον να απαντάει οπότε μελίγο ψάξημο μου είπανε το εξής ,είναι η βαλβίδα που παρακάμπτει το τούρμπο και για να μή τουρμπίσει διότι δεν υπάρχει εκείνη την ώρα ροή αέρα στα ψηγεία

Επίσεις θα έχετε παρατηρίσει ότι κουμπώνοντας την όπισθεν το κύκλωμα του εξαερισμού γυρνάει στην ανακύκλωση για να μή γεμίσει η καμπίνα καυσαέρια.

Εμένα δεν ανάβει το κουμπάκι της ανακύκλωσης αλλά το καταλαβαίνει κανείς άν στήσει αφτί

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο και καλοταξιδο φιλε eliasj.

To stickακι των φλας ειναι και εμενα σκληρο,δεν εχει αλλαξει καθολου εδω και 4 μηνες.Ετσι ομως ηταν και στο προηγουμενο vw που ειχα...!!!!

Καλο πάσχα σε ολους..... ;);):thumbsup::thumbsup::whistling:

Ευχαριστω πολυ :) Ξερεις νιωθω οτι θα σπασει!!!

Link to comment
Share on other sites

2 πραγματα που με ενοχλουν. Το φρενο είναι υπερβολικα κοντα στο γκαζι και μερικες φορες το ποδι μου ενώ ηταν στο γκαζι, η εσωτερικη πλευρα ακουμπουσε το φρενο. Θελει προσοχη αυτό το σημειο, να μη πατησεις φρενο κατά λαθος. Παντως η αποσταση είναι πολύ μικρη. 2ον. Τα «αυτια» οπου κανεις τις αλλαγες είναι υπερβολικα μικρα. 2-3 φορες αντι να ανεβασω ταχυτητα, πατησα το μοχλο για τους καθαριστήρες!!

Παλι θα αναφερθω στο κιβωτιο. Μαλλον αρχιζει να μαθαινει όχι πως οδηγεις γενικα, αλλα σε συκγεκριμενες στιγμες. Π.χ. Βρισκομαι στο φαναρι Β. Γεωργιου και Λαζαρακη. Ξεκιναω πολύ ηρεμα και ολες οι αλλαγες γινονται στις 2000 στρ. στα 60 εχει ηδη 6η. στο φαναρι του ασκληπειου ξεκιναω με λιγο γκαζι παραπανω και οι αλλαγες εφτασαν να γινονται και στις 5000 στρ. όλα αυτά με το προγραμμα στο D. Δοκιμαζοντας το S οι αλλαγες γινονται λιγο πριν το κοκκινο και εφοσον ακομα το στρωνω δε το ξαναχρησιμοποιησα. Παντως εχοντας κανει κατι περισσοτερο από 350 χλμ 2 μερες, ο δεικτης βενζινης είναι πανω από το μισο. Το γεμισα εχθες με ¤59 και το MFD μου βγαζει καταναλωση μεχρι τωρα 8.2lt πραγμα περιεργο αλλα δε με ενδιαφερει και ιδιαιτερα για να ειμαι ειλικρινής.

Σχετικα με τη ριγα στα καθισματα, δεν είναι μονο design επανω στο καθισμα, αλλα είναι κανονικη ραφη. Η γυναικα μου σημερα που φοραγε φουστα μου τα εχωσε κανονικα που δεν εβαλα δερμα γιατι κατά αυτην της εκανε σημαδια. Μη δεινετε σημασια παιδια, τα καθισματα είναι μια χαρα. Απλα εχω παλαβη γυναικα tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Guest CLSFox
ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΚΑΙ ΣΒΗΝΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΚΡΑΤΣ ΚΡΟΥΤΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ.ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΟΧΟΣ TSI TI ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ?

Πιθανότατα αναφέρεσαι στους ήχους της συστολής των μετάλλων καθώς ψύχονται.

Link to comment
Share on other sites

Ειμαι εγω περιεργος ή ετσι είναι? Τα φωτα ρε παιδια δε μου φαινονται και πολύ δυνατα. Στο RAV είναι πιο φωτεινα και φωτιζουν μεγαλυτερη αποσταση. Και κατι άλλο. Θα προτιμουσα την αναρτηση πιο σκληρη. Είναι υπερβολικα μαλακη για τα γουστα μου

Περα απο αυτα, μεχρι στιγμης ειμαι πολυ ευχαριστημενος, και για να ειμαι ειλικρινης, ειμαι πιο ικανοποιημενος και χαρουμενος απο το αμαξι απο οτι περιμενα. Αν και με τα ιδια λεφτα επερνα το GT manual, τελικα το DSG ειναι ολα τα λεφτα, και αξιζει να τα δωσει καποιος :thumbsup:

P.S. Παιδια εχω βγαλει φωτος απο το εσωτερικο και τις εχω βαλει στο Gallery για οποιον ενδιαφερεται για το "mini-lifting"

Link to comment
Share on other sites

ΜΟΛΙΣ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΜΟΥ TSI ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ?

Link to comment
Share on other sites

Guest BassakosVR6

φιλε μου VSPIL7 :rolleyes:

θα σε παρακαλουσα να γραφεις με

"μικρους" χαρακτηρες

συμφωνα με τους ορους χρησης του

vwclub

ευχαριστω! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ΜΟΛΙΣ ΒΑΖΩ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΜΟΛΙΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΤΟ ΓΚΟΛΦΑΚΙ ΜΟΥ TSI ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΤΟ ΛΟΥΡΙ ΤΟΥ ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΥ ΣΑΝ ΤΡΕΛΟ ΓΙΑ ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΛΕΠΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΤΣΙ ΚΑΝΕΙ ΓΕΝΙΚΑ?

Σε εμενα δε το κανει αυτο. Μηπως το πας στα κοκκινα συνεχεια και δε το αφηνεις στο ρελαντι λιγακι?

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Μάλλον είναι το σύστημα ψύξης της τουρμπίνας που λειτουργεί για λίγο αφού σβήσεις το κινητήρα που εξασφαλίζει μεγαλύτερη ζωή στην τουρμπίνα σου.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον , επειδη εχω μια τρέλα με την καταναλωση , κ θελω να βγαινουν κ καποια συμπερασματα...

Εχω στο κοντερ 10300χλμ περιπου.

Απο Ancona με γεματο στο φουλ το ρεζερβουαρ μεχρι Genova διενυσα 515 Km κ ειχα ακομα λιγη βενζινη (πιστευω για 30 χλμ ακομα σιγουρα )

Πιο αναλυτικα...

Στα 485 χλμ , ενω αναψε το λαμπακι δειχνοντας μου πως εχω ακομα 60χλμ , οδηγωντας πιο συντηρητικα , σε καποια στιγμη εσβησε το λαμπακι κ εδειχνε 100χλμ !!! :D

Όπως κ να χει , πιστευω πως ειναι καλα τα 515 χλμ αυτονομιας με γεματο ρεζερβουαρ , αν σκεφτει κανεις οτι αρκετη απο τη διαρκεια της διαδρομης ημουν με 190Km/h στο κοντερ. Γενικα τις αλλαγες τις εκανα το πολυ στις 5500rpm.

Η μεση καταναλωση που εδειχνε το trip στο τελος των 515Km ήταν στο 9,2lt/100Km και ολα αυτα με 95αρα βενζινη.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα μεχρι στιγμης με 1100 χλμ μου δειχνει καταναλωση 9.2 ενω συμφωνα με τη βενζινη που εχω βαλει το υπολογιζω γυρω στα 12. Δε με ενδιαφερει ομως ιδιαιτερα η καταναλωση. Καιει λιγοτερο απο το προηγουμενο αμαξι μου anyhow :)

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα ρε παιδια το αμαξι θεωρητηκα φτιαχτηκε για να μην καιει κ να χει κ γκαζι κ τωρα ακουω για 12 λ καταναλωση..ΕΛΕΟΣ..!!

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα ρε παιδια το αμαξι θεωρητηκα φτιαχτηκε για να μην καιει κ να χει κ γκαζι κ τωρα ακουω για 12 λ καταναλωση..ΕΛΕΟΣ..!!

Το δικό μου (TSi 140hp) έχει 8.7 lt/100km μέσο όρο κατανάλωσης στα πρώτα 1000χλμ που του'χω κάνει

Οδήγηση κυρίως μέσα στη πόλη και ανηφόρες-κατηφόρες (αλλά σε νορμάλ κίνηση), μέχρι 4000 στροφές μεν αλλά με πετάγματα δε :D

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα ρε παιδια το αμαξι θεωρητηκα φτιαχτηκε για να μην καιει κ να χει κ γκαζι κ τωρα ακουω για 12 λ καταναλωση..ΕΛΕΟΣ..!!

Ρε Γιαννακη δεν καιει οταν οδηγεις κυριλε, μεχρι 3.500 στρ/λεπ!!!

Τα 12-13 λιτρα θα τα δεις οταν το ''πλακωσεις'' το αμαξι!!!

Αν το πας κοφτες, τι θες, 8-9 λιτρα?? Ξερεις τι σημαινει το TSI???

Ημαρτον.....

φιλικα παντα...

Link to comment
Share on other sites

Μα καλα ρε παιδια το αμαξι θεωρητηκα φτιαχτηκε για να μην καιει κ να χει κ γκαζι κ τωρα ακουω για 12 λ καταναλωση..ΕΛΕΟΣ..!!

Ξερεις καποιον που το παιρνει για να πηγαινει αργα???? Φυσικα και εχω μεγαλη καταναλωση οταν το πιεζω.

Link to comment
Share on other sites

Ξερεις καποιον που το παιρνει για να πηγαινει αργα???? Φυσικα και εχω μεγαλη καταναλωση οταν το πιεζω.

Το θεμα ειναι τι εννοουμε οταν λεμε αργα...και γρηγορα...

Αν πας με 5η-6η και 120-130 και τις αλλαγες στις 3.500 στρ/λεπ καιει 12-13?? Αυτο θεωρειται αργα ή γρηγορα??

Το αμαξι καιει οταν πιεζεται....και νομιζω οτι ολοι καταλαβαινουμε τι σημαινει πιεση!!

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα και απο μενα εγω παντως εχω παραγγηλει το JETTA 1.4 TSI δυστηχως θα πρεπει να περιμενω 3 μηνες και πιστεψτε.... οι μερες δεν περνανε καθολου!!!!! Η εκδοση ειναι η HIGHLINE και μου αναφερανε οτι εχω 2 εβδομαδες καιρο να βαλω και κατι αλλο αν θελησω και σκεφτομαι να βαλω ηλιοροφη και υπολογιστη ταξιδιου PLUS (αληθεια τι διαφορα εχει ο PLUS με τον απλο??)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.