Jump to content

GIANNIS_KAN

Members
  • Posts

    728
  • Joined

  • Last visited

About GIANNIS_KAN

  • Birthday 10/21/1984

User Information

  • Gender
    Male | Άνδρας
  • Δήμος
    Δεν έχει οριστεί
  • Νομός
    Αττικής

Other Info

  • Car Type
    Golf MK 5
  • Car's nickname
    Golf mk5 Gt 170hp.

Recent Profile Visitors

7,721 profile views

GIANNIS_KAN's Achievements

VWClub Member

VWClub Member (1/1)

37

Reputation

  1. Καλησπερα, γενικα το λαστιχο για την δικια μου οδηγηση ειναι οκ. Στα θετικα του απ'οσο βλεπω ειναι οτι ακομα και σημερα γραπωνει καλα κατω. Στα αρνητικα που παρατηρησα ειναι οτι στις βροχες δεν μου δινει το αισθημα της ασφαλειας οπως τα Dunlop παλιοτερα. Καποια κοματια στο πλαι εχουν αρχισει να φευγουν βεβαια, λιγα πραματα βεβαια, πρεπει να εισαι ψειρας να τα δεις. Η καταναλωση που μιλαγαμε απο τοτε δεν εχει αλλαξει συνεχιζει και ειναι αυξημενη, δηλαδη στο συνολο των χιλιομετρων ανα φουλαρισμα βλεπω διαφορα προς τα κατω. Οταν ερθει ο καιρος για αλλαγη ισως κοιταξω και τπτ αλλο αλλα σε γενικες γραμμες ευχαρηστημενος ειμαι. Βεβαια δεν ανεβαινω ποτε σε λακουβες και τις περισοτερες φορες δεν το τρεχω οπως παλια απλα παω γρηγορα οταν μου ερθει. Ειναι ενα λαστιχο που ακομα και σημερα θα ζεσταθει σχετικα ευκολα, αυτο το ζηταγα και το κανει αρκετα καλα και στο σημερα. Χιλιομετρα που με ρωτας δεν θυμαμαι πρεπει να το ψαξω.
  2. Καλησπερα, χρονια πολλα κιολας. Το λαστιχο με τον καιρο εστρωσε ναι, γενικα τα ενιωθα λιγο καπως σαν να μην ειχαν παρει τοτε την φορμα τους ας πουμε λογω οτι ηταν φρεσκα. Με το καιρο η καταναλωση αλλαξε σε ρυθμους που ειχα συνηθησει παλιοτερα. Δλδ εθνικη για να παω δουλεια χαλαρα ας πουμε βλεπω 5,.4 λιτρα η 6 κατι, απο εκει και περα στην κινηση σταματα ξεκινα νιωθω οτι η καταναλωση του ειναι λιγο τσιμπημενη σε σχεση με παλιοτερα αλλα οχι σε σημειο που να με ενοχλει. Σιγουρα ειναι περισοτερο σε σχεση με τα παλια μου λαστιχα. Με τα παλια μου με φουλαρισμα ντεποζιτο εβγαζα περιπου 700 χιλιομετρα απ'οσο θυμαμαι με τα τωρινα 620-630 χιλιομετρα παντα. Επισης τα παλια μου λαστιχα δεν ζεστενονταν ευκολα μονο σε ταξιδι τα ενιωθα καλα και μετα απο αρκετη ωρα, στα michellin μεσα σε ενα τεταρτακι γραπωνουν παρα πολυ καλα και αν σταματησω τα αγγιζεις και ειναι ζεστα. Να παιζει ο δεικτης που λεγαμε τοτε? Δεν ξερω. Να ειναι απλα αλλη γομα και να ειναι ιδιο σε ολους τους δεικτες? Ουτε αυτο το ξερω. Παντως ειναι ωραιο λαστιχο αυτο που ηθελα να μην αργει να ζεσταθει στο δρομο το κανει μια χαρα και ας εχει διαφορα σε καταναλωση, ευτηχως οχι 10αρια και πανω οπως στις αρχες.
  3. Καλησπέρα βγήκα θετικός.. οπότε με έχει πάει πίσω το θέμα λόγω καραντίνας κτλπ, μόλις αναρρώσω με το καλό γτ εχω κτ θεματάκια θα ενημερώσω.
  4. Οποτε μου τα ειπε λαθος? Τι να πω.. Απ'οσο μιλησα με αρκετους "λαστιχαδες" 3 στους 5 δλδ μου ειπαν οτι εχει να κανει με τον σκελετο και οχι με το ποσο γρηγορα ζεστενεται, στην michelin τηλεφωνικα μου ειπαν οτι οσο πεφτει δεικτης τοσο ζεστενεται πιο γρηγορα τωρα τι να πω δεν εβγαλα ακρη, με αυτο το σκεπτικο πηγα καθαρα σε μικροτερο δεικτη. Οταν μπηκε το λαστιχο εγινε ευθηγραμμιση ζυγοσταθμιση και μαλιστα την ιδια μερα περασα και κτεο και μου το βρηκαν πολυ οκ υποτιθετε. Μιλησα με τον μηχανικο για το θεμα και μου ειπε δεν εχει να κανει με αυτα που ειναι να αλλαχτουν και πιθανον να μην εχει γινει καλα ζυγοσταθμιση παρολαυτα μου ειπε μολις αλλαχτουν τα πραματα που πρεπει τοτε να το ξανα παω να το κοιταξουν. Τρεμουλο υπαρχει ναι, στα παλια λαστιχα οταν βγηκαν παρατηρησα οτι το πελμα ειχε φαγωθει στο κεντρο περισοτερο στα μπροστινα. Στα πισω σχεδον καθολου. Παντως οταν τελειωσε η ευθηγραμμιση ενας κυριος του καταστηματος εξω απο το μαγαζι επεσε κατω στις ροδες με ενα γαλλικο? δεν ξερω και κτ ρυθμιζε και απο τις δυο μεριες, να εγινε κτ λαθος εκει? Τεσπα παντως εθνικη στο θεμα καταναλωσης το βλεπω ψιλο οκ αν και υπαρχουν τρεμουλα, στην κινηση βλεπω 9αρια 10αρια ακομα απο εκει που εβλεπα μαξ 8,5 ας πουμε.
  5. Καλησπερα. Αλλαξα τα ελαστικα μου και πηγα σε michelin primacy 4+ με δεικτη w αυτη την φορα σε σχεση με τα προηγουμενα που ηταν σε Y με σκεπτικο να ζεστενονται πιο γρηγορα λιγο. Εγινε ζυγοσταθμιση ευθηγραμμιση. Την επομενη μερα κιολας ειδα τρομερη καταναλωση προς τα επανω. Παραδειγμα στην κινηση που στην χειροτερη σταματα ξεκινα εβλεπα μαξ 8.6 τωρα βλεπω γεματα 10αρια, 10,2. Εβαλα απο 32 πιεση στα 34 παλι τιποτα μονο στην εθνικη εφτιαξε το θεμα λιγο οπου βλεπω τιμες οπως παλια και γλυκανε το τιμονι. Επισης να αναφερω οτι πρεπει να αλλαξω συνεμπλοκ βαση μηχανης βαση σασμαν στο κοντινο μελλον και το λεω γιατι με το που αλλαξα τα λαστιχα στα χαμηλα εχω ενα τρεμουλο στο τιμονι ενω στα ψηλα εθνικη οχι και οταν παταω γκαζι παλι και εκει ενα τρεμουλο, πιστευω οτι ειναι απο τα πραγματα που θελουν αλλαγη. Πιστευετε εχει να κανει με το θεμα καταναλωσης με το σκεπτικο οτι κτ ζοριζετε μπροστα και βλεπω τετοιες τιμες? Ο λαστιχας μου ειπε οτι θελουν τα λαστιχα 500 χιλιομετρα να στρωσουν γτ εχουν ενα φιλμ το οποιο οταν τα φορεσει αμαξι υπαρχει περισοτερη αντισταση οποτε μαλλον ειναι λογικο μου λεει παρολα αυτα μολις αλλαξω συνεμπλοκ κτλπ θα του το παω να ξανα δει για ζυγοσταθμιση ευθηγραμμιση. Εχετε συναντησει κτ παρομοιο? Γνωμες για το θεμα?
  6. Και τι διαφορες εχουν στην καινουργια? Τι εχουν αλλαξει και τις εχουν κανει καλυτερες ας πουμε?
  7. Το οποιο σετ εχει καποιο κωδικο η καπως να ξερουμε σε περιπτωση αγορας αν τυχει?
  8. Μια φορα γραφω για καδενα δεν διαβασες σωστα και συμφωνω μαζι σου στο οτι δεν θα επρεπε να αλλαζετε ποτε, σωνετε η κατασταση με καλο λαδι και συχνα ανα 7 χιλ αλλαγη νομιζω, η δικια μου απο την τελευταια φορα εχει γραψει 100 χιλ οποτε ερχεται σε αυτο που λες για τα 100 χιλ πιο πανω σε αλλα αμαξια. Και αντλιες δυο γτ ειναι τετοια η αντλια νερου που φυσιολογικα χαλαει λογω πηνιου, τετοια ειναι η κατασκευη της, μιλαμε δλδ μου κρατησε κοντα 8-9 χρονια (εντος εγγυησης η 1η). Η 2η που ειχα αλλαξει με κοστος κοντα στα 350 ευρω εκανε μαζι με εργασια. Για τοσα χρονια εγω δεν εχω παραπονο. Η σκαστρα η τωρινη δεν εχει θεματα και με ενα 50 αρικο αν εχει την πλαστικη το λυνεις το θεμα με καινουργια μεταλλικη. Γρυλλος ο τελευταιος ενα 80αρι συνολο με εργασια και ο 1ος εντος εγγυησης οπου και εκει απο πλαστικη κατασκευη το αλλαξαν σε μεταλλικη. Κολλαρο ενα 50αρικο με εργασια. Αν εσυ τα θεωρεις πολλα ε τι να σου πω. Καλως η κακως ειναι αμαξι που η εταιρια θελει να βγαλει απο τα αναλωσιμα και βασικα ολες πλεον ετσι το εχουν, πανε οι εποχες που δν εβγαζαν τιποτα τα αμαξια. Σου δινει γκαζι ευχαριστο σε ταξιδι φουλ προθυμο οικονομικο σε βενζινη για την δυναμη που εχει, ποιοτητα κυλησης πας με 180 και εισαι μεσα λες και πας με 100 δεν σε τρομαζει αν γινει κτ και φρεναρει παρα πολυ καλα. Εγω ευχαρηστημενος στα τοσα χρονια το μονο μου θεμα ειναι οτι δεν εχω βρει μηχανικο να ξερει πχ καλα τα vag οποτε πρεπει να εισαι λιγο απο πανω η τελος παντων να εχεις εναν καλο μηχανικο που να ξερει απο αυτα τα αμαξια καλα.
  9. Το γνωριζω το θεμα της μειωσης που λες ηταν πολυ fail αυτο. Μου το ειχαν κανει κ μενα και τους ειπα να μου το γυρισουν στο προηγουμενο οπως ηταν. Απο ενα σημειο και μετα κλειδωθηκε και δεν γινοταν να το επαναφερουν, επισης αλλο ενα fail ηταν η καδενα. Βλεπεις οτι και εγω δεν παινευω το αμαξι μου. Στο θεμα πιστονια που λες δεν ξερεις τι συντηρηση η τι σκησιμο η τι χιλια δυο σε χρηση του εκανε ο αλλος. Στο καψιμο λαδιου που λες προσωπικα τωρα τελευταια μου τσιμπαει λιγο λαδι το οποιο ειναι και φυσιολογικο λογω φθορας, αν παλι δν θελει ο αλλος να του καιει λαδι ας βαλει πιο χοντρο.
  10. Τι ειναι αυτα π του λες? Golf Gt εχω με ενα πανελ ΚN. Καινουργιο το πηρα και εχω 149 χιλ ΧΙΛ. Απο την αγορα σαν καινουργιο εχω αλλαξει μια φορα καδενα στα 45 χιλ.στην εγγυηση τοτε μια αντλια νερου στην 4 ετια και πριν κν χρονο αλλη μια που γενικα ειναι αναλωσιμες αυτες λογω φυσιολογικης φθορας πηνιου που εχει. 2 φορες γρυλλους και σκαστρες μεχρι που σταματησαν τις πλαστικες και εβαλαν μεταλλικες, σκεψου εχω να την αλλαξω την μεταλλικη σκαστρα απο το 13-14. Τπτ αλλο στα 13 χρονια αμαξι. Μια χαρα ειναι το αμαξι αν ο κατοχος ειναι οκ σχετικα με συντηρησεις και φυσικα εναν καλο μηχανικο απο διπλα. Α ναι και μετα απο τοσα χρονια ενα κολλαρο νερου αλλαξα που τρυπησε με τοσα καλοκαιρια ζεστες σκησιματα ανοιξε κλεισε το αμαξι μαζι με παραφλου κ εργασια στα 50 ευρω.
  11. Kαποιος στην δουλεια μου που εχει tsi μου εχει πει οτι επειδη φοβοταν κοντα στα 200 αλογα να το παει τους ειπε να εχει επειδοσεις οπως το Gt και ετσι του το εκαναν αποτι μου ειπε.
  12. Μήπως το έχεις πάρει το αμάξι μεταχειρισμένο και είναι γαργαλημένο?
  13. Στο δικο μου blg εχω δει 1,2 -1,3 με 0,9 κοντα στις 5 χιλ. και προς κοφτης 0,5 εχω την εντυπωση. Με obd2 στο κινητο αυτα.
  14. Τα εργατικα ποσο θα σου κοστισουν φιλε? Περιμενα ποιο ακριβη την καδενα? Μηπως θα μεινει το γραναζι μεταβλητου το ιδιο? Εχει βελτιωθει κατι στις νεες καδενες μηπως σ εχει πει ο μηχανικος σου? Απλα τα ρωταω αν ποτε χρειαστει να ξερω τι μου γινετε κ μενα .Πιστευω σωζετε η καδενα με πιο συχνη αλλαγη λαδιου και καλης ποιοτητας.
  15. G13 δεν ξανα μπαινει το ιδιο? Βιδες τι εννοεις? Σε ιμιτασιον να μην κοιταξω κθλου? Eχουν σε κατι διαφορα αν εχεις δει?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.