Jump to content
Guest kathgti

Σκούπα ή φιλτροχοάνη?

Recommended Posts

Guest kathgti

Οι εγκέφαλοι είναι ολοι ιδιοι, simos3 - siemens, οι κινητήρες αλλάζουν μόνο στα gti και συγκεκριμένα οι πρώτοι κινητήρες ηταν σαν το δικό μου το 2000 και οι άλλοι βγήκαν το 2001.

Αν δεν κάνω λάθος εγω εχω ARC....... :)

Link to comment
Share on other sites

Οκ τοτε εχει πολυ ενδιαφερον που εφτιαξε το προγραμμα κ του ανεβασαν τον κοφτη γιατι ειναι ψιλοδυσκολο με αυτον τον εγκεφαλο...

Link to comment
Share on other sites

Guest kathgti
Οκ τοτε εχει πολυ ενδιαφερον που εφτιαξε το προγραμμα κ του ανεβασαν τον κοφτη γιατι ειναι ψιλοδυσκολο με αυτον τον εγκεφαλο...

:);)

Link to comment
Share on other sites

το προγραμμα φτιαχτικε στην RS MOTOSPORT και ο κοφτης ειναι 7500.οσο για το πατημα ειμαι μεσα,δεν το παιζω πολυ συγουρος απλα ξερω τη κανει το αυτοκινητο μου.οσο για τα saxoralla βγαλε πισω καθησματα και ρεζερβα και ελαχιστη βενζηνη και θα δεις τη φτιαχνει πραγματικα το αυτοκηνιτο σου,απλα καθαρα κοντραδικο για το ανοιγμα και μετα το ξανακανεις κυριλε οπως αρμωζει στο πολο.το δικο μου εχει και ηλιοροφη και ζυγιστικε με ρεζερβα βενζινα και ειναι 1060 κιλα.οποτε οτν μιλαμε πανω κατω με τα ιδια αλλογα μετα κοιτας να παιξεις με τα κιλα σου.

Link to comment
Share on other sites

το προγραμμα φτιαχτικε στην RS MOTOSPORT και ο κοφτης ειναι 7500.οσο για το πατημα ειμαι μεσα,δεν το παιζω πολυ συγουρος απλα ξερω τη κανει το αυτοκινητο μου.οσο για τα saxoralla βγαλε πισω καθησματα και ρεζερβα και ελαχιστη βενζηνη και θα δεις τη φτιαχνει πραγματικα το αυτοκηνιτο σου,απλα καθαρα κοντραδικο για το ανοιγμα και μετα το ξανακανεις κυριλε οπως αρμωζει στο πολο.το δικο μου εχει και ηλιοροφη και ζυγιστικε με ρεζερβα βενζινα και ειναι 1060 κιλα.οποτε οτν μιλαμε πανω κατω με τα ιδια αλλογα μετα κοιτας να παιξεις με τα κιλα σου.

Το κακό είναι φίλε μου ότι προφανώς ΟΥΤΕ η RS Motorsport αλλά ΟΥΤΕ προφανώς και εσύ γνωρίζετε την λειτουργεία του αμαξιου σου.....Δυστυχώς.....

Ο κόφτης ΔΕΝ πρέπει να ανέβει σε αυτό το αμάξι για ΔΥΟ ΛΟΓΟΥΣ.

Ο ένας είναι απλά γιατί η μέγιστη ιπποδύναμη βγαίνει ΑΡΚΕΤΑ πιο πρίν τις 7000, και τον άλλον θα στον πώ κάποια άλλη στιγμή, εκτός κι αν προλάβεις να τον μάθεις μόνος σου....

Όσο για την κοντρίτσα, πρέπει να είναι αρκετά ενδιαφέρουσα, γιατί και εγώ έχω ανοίξει με τον Γιάννη και δέν είχα απλά ένα βαρελάκι....

Link to comment
Share on other sites

μπορει να μη σπασει ο κινητηρας αλλα σιγουρα θα του σπασουν τα νευρα αφου δεν θα χρειαστει φετος να παρει χρηστουγεννιατικο δεντρο!!!! :whistling:

απλα θα βαλει σε μια γωνια του σπιτιου του το καντραν του αυτοκινητου.Αυτο για αρχη γιατι στη συνεχεια καθε φορα που θα βαζει βενζινη θα βαζει και λαδια!!! tongue.gif κατι σαν δυχρονο θα γινει το τουτουδι του!!! :(

καλυτερα να το ειχε τουρμπισει!!!! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι ιδιαιτερα υποτετραγωνο και εκτος του οτι δεν εχει καθολου δυναμη εκει ψηλα,ταλαιπωρειται παρα πολυ ιδιαιτερα σε αυτες τις στροφες.

Στο 14αρακι με τα 100 παντως ειναι αρκετα διαφορετικα τα πραγματα καθως ειναι εντελως τετραγωνο μοτερ,αλλα δεν το σχολιαζω περαιτερω καθως ειναι εντελως off topic. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest goudi19

Εχω ακουσει οτι με την φιλτροχοανη μπορει να εχεις προβληματα (μπουκωμα πεταλουδας γκαζιου κτλ). Τι συμβαινει πραγματικα? Θελω να παρω κανα αλογακι αλλα πανω απο ολα η αξιποιστια! μηπως να βαλω ενα πιο ελευθερο φιλτρακι και να μην αλλαξω τπτ? help οποιος ξερει......εχω το polo 1.4 16v 101hp του '99

Εγινε μετατροπη απο Greeklish. Παρακαλω χρησιμοποιητε ελληνικους χαρακτηρες

Edited by Peryrho
Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα σου πρότηνα να βάλεις πιο ελεύθερο φίλτρο και να καταργήσεις τις παγήδες και τους φράκτες στο φιλτροκούτι σου.είναι ότι πιο αξιόπιστο φτηνό και αποτελεσματικό έχω δοκημάσει στο δικό μου 9Ν 1.4 100ps 2003 :thumbsup: .Αν ψάξεις λίγο στο φόρουμ του polo θα βρείς αρκετές απόψεις και δοκιμασμένες λύσεις απο άλλα μέλη

Καλώς όπισες και στην παρέα μας!!! :D

Link to comment
Share on other sites

φιλτράκι, το πιο αξιόπιστο, με την προυπόθεση ότι θα το πλένεις κάθε 10,000 χλμ, δε θέλει πιο συχνά. και θα το λαδώνεις όσο πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

auti tin douleia pou les gia to filtrokouti tha prepei na ginei sto sinergeio etsi? mporeis na gineis ligo pio sigekrimenos gia to ti tha afairethei apo mesa??

ο "παπάς" και το κολλαρό (7cm περιπου) για ζέστο αέρα.

Link to comment
Share on other sites

οπως εχω ξαναπει φιλε μου σκουπα μ κλειστα τα ματια.πριν λιγες μαρες εβαλα σε ενε φιλο μου και το αμαξι ανασανε.τωρα αυτα τα κολπα με τα μαμα φιλτρα οτι και παντεντα και αν καναμε δεν υπηρχε διαφορα στο αμαξι.

Link to comment
Share on other sites

auti tin douleia pou les gia to filtrokouti tha prepei na ginei sto sinergeio etsi? mporeis na gineis ligo pio sigekrimenos gia to ti tha afairethei apo mesa??

θα κάνεις βίδες το φιλτροκούτι σου και θα βγάλεις απο μέσα ότι εμποδίζει τον κρύο αέρα και θα ταπώσεις τα λούκια του αέρα που δεν καταλύγουν στο φίλτρο με αφρολέξ.

Για παράδειγμα εμένα είχε ένα κλαπέτο που εμπόδιζε τον κρύο αέρα να μπεί με ταχύτητα στο μοτέρ και η τροφδώτηση γηνότανε με ζεστό ως επι τω πλείστων αέρα,το ξύλωσα και τα αμάξι πήρε τα πάνω του.

Υ.Γ.Μην απομωνώσεις την σωλήνα του ζεστού αέρα γιατί αυτό θα έχει ώς αποτέλεσμα να μειωθεί η ποσότητα του αέρα που θα μπένει στο μοτέρ.Μπορείς αν θες απλά να κώψεις αυτόν τον σωλίνα ή να του κάνεις μερικές μεγάλες τρύπες με αποτέλεσμα να μπένει και απο εκεί κρύος αέρας.

Link to comment
Share on other sites

ασε τισ σκουπες και τα φαρασια για τα japan.. δεν κανουν για μας.

Θα ξηλωσεις το μαμα φιλτροκουτι απο πεταλουδα ως την εισαγωγη του και θα τα αντικαταστησεις με φιλτροκουτι τυπου βαρελακι και με σωληνα ισησ διαμετρου με αυτης του φιλτρου. Απλα γρηγορα και αποτελεσματικα.

Link to comment
Share on other sites

Μιχαλη απο διαφορα Polo που εχω δει,η σκουπα που εχει βαλει ο Χρηστος,απο 206,δουλευει πιο αποδοτικα απο ολες τις αλλες λυσεις και δεν ξεφευγει τρελα στο οικονομικο κομματι.

Link to comment
Share on other sites

Όλλα αυτά που ακούγοντε εδώ δουλευουν μια χαρά με την προϋπόθεση ότι εκτός απο την εισαγωγή πρέπει να απελευθερωθεί και η εξαγωγή με μία καλή εξάτμηση(150-200€) αλλιώς ο έξτρα αέρας δεν θα έχει σωστή κυκλοφορία αφού θα μπουκώνει στην εξαγωγή!!!

Η εξάτμηση και η εισαγωγή συνεργάζονται.Αν βάλεις μόνο το ένα απο τα δύο δεν θα δείς και καμία θεαματική διαφορά.Ενας καλώ συνδιασμός είναι φίλτρο K&N και εξάτμηση sebring ή κάποια ανάλωγη χειροποίητη(5-8% αυξηση στην υποδύναμη και καλύτερη ροπή σε 200-300 στρ/λ χαμηλότερα από ότι τώρα).Αν βάλεις σκούπα η φιλτροχοάνη υπολόγησε ότι ίσως χρειαστείς και πρόγραμμα για να εκμεταλεύεσαι σωστά όλλο τον έξτρα αέρα.

Δεν υπάρχει κάτι μαγηκό που θα σου δώσει 20 ή 30 άλογα με 100 ή 200€ για να δούν οι υπόλοιποι την πίσω πινακίδα σου πρέπει να δώσεις αρκετά λεφτά

Link to comment
Share on other sites

αρα με τα οσα ειπατε παω για σκουπα μιας και εξατμιση εχω απο μεσαιο και πισω....οποτε παμε για ενα σοβαροτερο φιλτρο tongue.gif και αργοτερα προγραμμα

πρωτα ολα τα αλλα σωστα και μετα το πργραμμα ;)

Link to comment
Share on other sites

αρα με τα οσα ειπατε παω για σκουπα μιας και εξατμιση εχω απο μεσαιο και πισω....οποτε παμε για ενα σοβαροτερο φιλτρο tongue.gif και αργοτερα προγραμμα

πρωτα ολα τα αλλα σωστα και μετα το πργραμμα ;)

Το πρόγραμα πάντα τελευταίο για να έχει όλες τις παραμέτρους απο την αρχή γιατί αλλιώς κάθε φορά που θα βάζεις κάτι θα θέλεις πάλι επαναπρογραματισμό,εκτός και αν ενδιάμεσα κάνεις κάτι πολύ extreme που δεν το συκώνει το παλιό πρόγραμα όπως να αλλάξεις εκκεντροφόρο οπότε τότε είναι η κατάλληλη στιγμη για πρόγραμμα

Link to comment
Share on other sites

Όλλα αυτά που ακούγοντε εδώ δουλευουν μια χαρά με την προϋπόθεση ότι εκτός απο την εισαγωγή πρέπει να απελευθερωθεί και η εξαγωγή με μία καλή εξάτμηση(150-200¤) αλλιώς ο έξτρα αέρας δεν θα έχει σωστή κυκλοφορία αφού θα μπουκώνει στην εξαγωγή!!!

Η εξάτμηση και η εισαγωγή συνεργάζονται.Αν βάλεις μόνο το ένα απο τα δύο δεν θα δείς και καμία θεαματική διαφορά.Ενας καλώ συνδιασμός είναι φίλτρο K&N και εξάτμηση sebring ή κάποια ανάλωγη χειροποίητη(5-8% αυξηση στην υποδύναμη και καλύτερη ροπή σε 200-300 στρ/λ χαμηλότερα από ότι τώρα).Αν βάλεις σκούπα η φιλτροχοάνη υπολόγησε ότι ίσως χρειαστείς και πρόγραμμα για να εκμεταλεύεσαι σωστά όλλο τον έξτρα αέρα.

Δεν υπάρχει κάτι μαγηκό που θα σου δώσει 20 ή 30 άλογα με 100 ή 200¤ για να δούν οι υπόλοιποι την πίσω πινακίδα σου πρέπει να δώσεις αρκετά λεφτά

Θα διαφωνησω.

Και χωρις εξατμιση,διαφορα θα δεις και αισθητη.Και δεν μιλαω για την αισθηση επειδη θα ακους βαβουρα.

Το αμαξι ειναι πιο απελευθερωμενο με την σκουπα.Απλα η εξατμιση το συμπληρωνει.

Και μην ξεχναμε,το προγραμμα ειναι αυτο που τα συνδυαζει ολα και δινει την μεγαλη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

Θα διαφωνησω.

Και χωρις εξατμιση,διαφορα θα δεις και αισθητη.Και δεν μιλαω για την αισθηση επειδη θα ακους βαβουρα.

Το αμαξι ειναι πιο απελευθερωμενο με την σκουπα.Απλα η εξατμιση το συμπληρωνει.

Και μην ξεχναμε,το προγραμμα ειναι αυτο που τα συνδυαζει ολα και δινει την μεγαλη διαφορα.

Tο ίδιο λέμε. Το ένα συμλπυρώνει το άλλο και τα δύο μαζί δουλεύουν πολύ καλήτερα.

Υ.Γ η εξάτμηση δεν είναι απαραίτητο να κάνει θόρυβο.μπορεί να μπεί εξάτμηση απο το 1.6 (golf iv)και να μη καταλάβει κανείς τίποτα

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου το θεμα εχει ξανα ανφερθει αλλα για πολο gti ειναι λιγο πιο κατω εκαι που λεει σκουπα η φιλτροχοανει απο την ΚΑΤΗ GTI εχει βαλει φοτο απο το δικο μου το μοτερ που εχω βαλει σκουπα αλλα πριν αυτο ειχα με τα 101 και ειχα σκουπα απο 206 και η διαφορα ηταν μεγαλη και στα δυο αυτοκινητα ιδικα στα πολα χλμ.για εμενα ειναι οτι καλυτερο και πιγενε βαλε με κλειστα τα ματια και προτιμισε GREEN

Link to comment
Share on other sites

Guest goudi19

το θεμα δεν ειναι να πηγαινει λιγο πιο γρηγορα αλλα η σωστη και αξιοπιστη λειτουργεια του κινητηρα!μεχρι στιγμησ εχω καταληξει στο φιλτρο ελευθερασ και εξατμιση απο χταποδι και πισω! και δεν θα μπλεξω με σκουπεσ και ιστοριεσ ποθ μπορει να ναι και ζημιογονεσ τελικα!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.