Jump to content
soto

Ο δότης βρέθηκε!

Recommended Posts

Γιατι να το κανεις αυτο?

Εισαι ευθειακιας? Το εχεις για φαναρια το αμαξι?

Ασε το σασμαν οπως ειναι τωρα, για να απλωνεις τη δυναμη οταν το κανεις turbo.

Link to comment
Share on other sites

Η καλύτερη βελτίωση που έχεις να κάνεις σε αυτό το μοτέρ :D

Το μαμά σασμάν του Polo GTi έχει υπερβολικά μακρύ κορονοπήνιο για ατμόσφαιρα.

Και για να καταλάβεις πόσο δίνει το σασμάν του 14αριου παλιότερα είχαν παίξει Polo GTi

με σκούπα+catback+σασμάν 14αριου και έριχνε σε άλλο Polo GTi που ήταν πλήρες β'στάδιο....

Εγώ ένα τέτοιο άνοιγμα ξέρω, αλλά δέν θυμάμαι να έριξε κανεις σε κανέναν...

Εκτός κι αν βγήκε κάτι τέτοιο πρός τα έξω, οπότε να το διωρθώσουμε.... :rolleyes: :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να το κανεις αυτο?

Εισαι ευθειακιας? Το εχεις για φαναρια το αμαξι?

Ασε το σασμαν οπως ειναι τωρα, για να απλωνεις τη δυναμη οταν το κανεις turbo.

Δηλαδή το κοντό σασμάν είναι για τα φανάρια μόνο???!!!!

Ξέρεις τι διαφορά κάνει στις ρεπριζ και πόσο βοηθάει αυτό και στο στρίψιμο εκτός από τις κόντρες?

Αν είναι το αμάξι να τουρμπιστεί μελλοντικά τότε ναι να μην το πειράξει το σασμάν!

Αν είναι όμως να μείνει ατμοσφαιρικός είναι μια από τις καλύτερες κινήσεις που μπορεί να κάνει

Και υπόψην δεν είναι κανά θεόκοντο σασμάν. Υπάρχουν και άλλα με κοντύτερα κορονοπήνια π.χ. από VW Caddy

που είναι πραγματικά κοντά αλλά δεν πάμε σε extreme κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να αλλάξω όλο το σαζμάν και να βάλω από 14άρι?

Ναι. Αν θες πάντως πραγματικά να πυροβολάς κρατάς το σασμάν του 1000αριου :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ ένα τέτοιο άνοιγμα ξέρω, αλλά δέν θυμάμαι να έριξε κανεις σε κανέναν...

Εκτός κι αν βγήκε κάτι τέτοιο πρός τα έξω, οπότε να το διωρθώσουμε.... :rolleyes: :rolleyes:

Εγώ άλλα είχα μάθει... Κάτι για μισή καρότσα πίσω.

Αλλά το θέμα δεν είναι μισή καρότσα ή κόπια. Είναι μικρή η διαφορά έτσι και αλλιώς.

Η ουσία είναι ότι το σασμαν επέτρεπε στο ένα Polo με σκούπα-catback μόνο να παίζει το άλλο που ήταν β'στάδιο!

Επίσης άλλο παράδειγμα ιβιζα 1.4 β΄σταδίου (128 αλόγων) με σασμάν από candy (4.26 αρκετά κοντό) με Polo GTi β'σταδίου (140 αλόγων) που φορούσε σασμάν από 14αρη (3.87 - το μαμά είναι 3.6) και σε ρολαριστές 2ερες το Polo GTi με το ζόρι ήταν 1 καρότσα μπροστά....

Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε πόσο βοηθάει ένα κοντύτερο σασμάν από απτά παραδείγματα. Εκτός απο το σασμάν του 14αριου υπάρχουν και άλλα με κοντύτερο κορονοπήνιο π.χ. από candy/Seat Inca 4.266, από Lupo,Seat Arosa 4.063 τα οποία όμως κονταίνουν υπερβολικά το βήμα (ιδίως από candy/inca).

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή το κοντό σασμάν είναι για τα φανάρια μόνο???!!!!

Ξέρεις τι διαφορά κάνει στις ρεπριζ και πόσο βοηθάει αυτό και στο στρίψιμο εκτός από τις κόντρες?

Συνφωνοι.

Ξερεις τι διαφορα κανει ομως η ροπη ενος turbo μοτερ?

Link to comment
Share on other sites

Συνφωνοι.

Ξερεις τι διαφορα κανει ομως η ροπη ενος turbo μοτερ?

Και που κολάει αυτό στην συζήτησή μας? Ανέφερα πουθενά για το αν το ατμοσφαιρικό είναι καλύτερο από τουρμπάτο?

Αν ο άνθρωπος σκέφτεται να το κάνει τούρμπο καλό είναι να μην πειράξει το σασμάν.

Αν για πολλούς και διάφορους λόγους (π.χ. οικονομικούς, του αρκεί το γκάζι του συγκακριμένου μοτεριου) θέλει να μείνει ατμόσφαιρα η καλύτερη βελτίωση που παίζει σε αυτό το μοτέρ είναι το κοντύτερο σασμάν άντε και ένα καλό ΦΠΕ.

Με ένα καλό ΦΠΕ + σασμάν θα πηγαίνει σαν σκουπισοεξατμισάτο σαξόραλλο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ άλλα είχα μάθει... Κάτι για μισή καρότσα πίσω.

Αλλά το θέμα δεν είναι μισή καρότσα ή κόπια. Είναι μικρή η διαφορά έτσι και αλλιώς.

Η ουσία είναι ότι το σασμαν επέτρεπε στο ένα Polo με σκούπα-catback μόνο να παίζει το άλλο που ήταν β'στάδιο!

Επίσης άλλο παράδειγμα ιβιζα 1.4 β΄σταδίου (128 αλόγων) με σασμάν από candy (4.26 αρκετά κοντό) με Polo GTi β'σταδίου (140 αλόγων) που φορούσε σασμάν από 14αρη (3.87 - το μαμά είναι 3.6) και σε ρολαριστές 2ερες το Polo GTi με το ζόρι ήταν 1 καρότσα μπροστά....

Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε πόσο βοηθάει ένα κοντύτερο σασμάν από απτά παραδείγματα. Εκτός απο το σασμάν του 14αριου υπάρχουν και άλλα με κοντύτερο κορονοπήνιο π.χ. από candy/Seat Inca 4.266, από Lupo,Seat Arosa 4.063 τα οποία όμως κονταίνουν υπερβολικά το βήμα (ιδίως από candy/inca).

Ε τότε μάλλον λάθος τα έμαθες.

Απο όσα γνωρίζω το μόνο 2ου σταδίου ήταν το δικό μου, μέχρι που ανοίξαμε με τον Γιάννη που είχε τα παραπάνω που αναφέρεις, και μετά πήγε και έβαλε και αυτός εκκεντροφόρους.Τα ανοίγματα έγιναν 2ες και 3ες απο 3000 και στην πρώτη περίπτωση πήγαιναν μαζί, ενώ στην δέυτερη (με 3η), όταν το άλλο "τελείωσε" τότε το 2ου σταδίου ξεκίναγε, αλλά παραδόξως δεν ολοκληρώθηκε το ανοιγμα.Και του 2ου σταδίου όπως λές είχε και προκαταλύτη και μαμά σύστημα εξάτμισης.Δέν είναι λοιπόν τα πράγματα όπως τα ακουσες.

¶ν τώρα στην συνέχεια ο Γιάννης άνοιξε με κάποιον άλλο, δέν το γνωρίζω, εγώ το Πολάκι το έχω δώσει εδώ και καιρό.

Το κοντό σασμάν λοιπόν βοηθάει, αλλά μόνο όσο η ιπποδύναμη δέν "πνίγεται" απο τις κοντές σχέσεις.¶ν και του 2ου σταδίου είχε σασμάν απο 1,4 μπορεί να ήταν αρκετά μπροστά σε ρεπρίζ αλλά σάν σύνολο θα ήταν χάλια, αφού όταν θα έμαινε η δύμναμη μετά τις 4500 με 5000 με το μαμά, το 1.4 θα τερμάτιζε.

Αυτά τα ολίγα.

Link to comment
Share on other sites

Ε τότε μάλλον λάθος τα έμαθες.

Απο όσα γνωρίζω το μόνο 2ου σταδίου ήταν το δικό μου, μέχρι που ανοίξαμε με τον Γιάννη που είχε τα παραπάνω που αναφέρεις, και μετά πήγε και έβαλε και αυτός εκκεντροφόρους.Τα ανοίγματα έγιναν 2ες και 3ες απο 3000 και στην πρώτη περίπτωση πήγαιναν μαζί, ενώ στην δέυτερη (με 3η), όταν το άλλο "τελείωσε" τότε το 2ου σταδίου ξεκίναγε, αλλά παραδόξως δεν ολοκληρώθηκε το ανοιγμα.Και του 2ου σταδίου όπως λές είχε και προκαταλύτη και μαμά σύστημα εξάτμισης.Δέν είναι λοιπόν τα πράγματα όπως τα ακουσες.

¶ν τώρα στην συνέχεια ο Γιάννης άνοιξε με κάποιον άλλο, δέν το γνωρίζω, εγώ το Πολάκι το έχω δώσει εδώ και καιρό.

Το κοντό σασμάν λοιπόν βοηθάει, αλλά μόνο όσο η ιπποδύναμη δέν "πνίγεται" απο τις κοντές σχέσεις.¶ν και του 2ου σταδίου είχε σασμάν απο 1,4 μπορεί να ήταν αρκετά μπροστά σε ρεπρίζ αλλά σάν σύνολο θα ήταν χάλια, αφού όταν θα έμαινε η δύμναμη μετά τις 4500 με 5000 με το μαμά, το 1.4 θα τερμάτιζε.

Αυτά τα ολίγα.

Πραγματικά δεν με νοιάζει αν δεν είχες αλλάξει εξάτμιση, όπως και να το κάνεις το άλλο Polo είχε μόνο σκούπα/catback ενώ εσύ έκκεντρα+πρόγραμμα. Δεν πιστεύω ότι είναι ίδιο επίπεδο βελτίωσης και μάλιστα αν θυμάμαι καλά τότε έπαιζες στα 140 άλογα με αυτά τα πράγματα ενώ ο Γιάννης ήταν 126 άλογα...

Αυτό που θέλω να δείξω εδώ δεν είναι ποιος είχε το πιο δυνατό Polo αλλά το ότι το σασμάν ΒΟΗΘΑΕΙ πάρα πολύ.

Και ναι ο Γιάννης άνοιξε με ιβιζα με τα χαρακτηριστικα που ανέφερα και ήταν μόνο 1 καρότσα μπροστά. Και εκεί την διαφορά την καλύπτει φυσικά το θεόκοντο σασμάν του ιβιζα αφού και σε άλογα απέχουν και σε ροπή.

Το κοντό σασμάν δεν συμφέρει σε αμάξια που δεν έχουν δύναμη ψηλά. Εκεί πραγματικά όχι μόνο δεν δίνει αλλά χάνει κιόλας. Γιατί φέρνει το αμάξι γρήγορα σε υψηλές rpm που δεν αποδίδει καλά. Π.χ. δεν θα σύμφερε σε ένα 8βάλβιδο μοτέρ.

Συγγνώμη για εξήγησέ το μου ότι θα "πνίγεται" η ιπποδύναμη από τις κοντές σχέσεις. Δηλαδή σε ένα Polo σαν το δικό σου πιστεύεις ένα πιο κοντό σασμάν δεν θα σου έδινε??? Ιδίως που το μοτέρ σου είχε γίνει πιο υψηλόροπο? Θα σε έφερνε γρήγορα στις ψηλές rpm και θα φόρτωνε συνολικά πολύ καλύτερα και πιο γρήγορα την κάθε ταχύτητα.

Τα δυνατά υψηλόροπα μοτέρ γιατί έχουν όλα κοντά και σχεσάτα σασμάν?

Το φαινόμενο του να "πνίγεται" η ιπποδύναμη από ένα κοντό σασμάν ισχύει σε τουρμπάτο μοτέρ που δεν απλώνει όπως πρέπει την δύναμη του και όχι σε ένα ατμοσφαιρικό.

Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά δεν με νοιάζει αν δεν είχες αλλάξει εξάτμιση, όπως και να το κάνεις το άλλο Polo είχε μόνο σκούπα/catback ενώ εσύ έκκεντρα+πρόγραμμα. Δεν πιστεύω ότι είναι ίδιο επίπεδο βελτίωσης και μάλιστα αν θυμάμαι καλά τότε έπαιζες στα 140 άλογα με αυτά τα πράγματα ενώ ο Γιάννης ήταν 126 άλογα...

Αυτό που θέλω να δείξω εδώ δεν είναι ποιος είχε το πιο δυνατό Polo αλλά το ότι το σασμάν ΒΟΗΘΑΕΙ πάρα πολύ.

Και ναι ο Γιάννης άνοιξε με ιβιζα με τα χαρακτηριστικα που ανέφερα και ήταν μόνο 1 καρότσα μπροστά. Και εκεί την διαφορά την καλύπτει φυσικά το θεόκοντο σασμάν του ιβιζα αφού και σε άλογα απέχουν και σε ροπή.

Το κοντό σασμάν δεν συμφέρει σε αμάξια που δεν έχουν δύναμη ψηλά. Εκεί πραγματικά όχι μόνο δεν δίνει αλλά χάνει κιόλας. Γιατί φέρνει το αμάξι γρήγορα σε υψηλές rpm που δεν αποδίδει καλά. Π.χ. δεν θα σύμφερε σε ένα 8βάλβιδο μοτέρ.

Συγγνώμη για εξήγησέ το μου ότι θα "πνίγεται" η ιπποδύναμη από τις κοντές σχέσεις. Δηλαδή σε ένα Polo σαν το δικό σου πιστεύεις ένα πιο κοντό σασμάν δεν θα σου έδινε??? Ιδίως που το μοτέρ σου είχε γίνει πιο υψηλόροπο? Θα σε έφερνε γρήγορα στις ψηλές rpm και θα φόρτωνε συνολικά πολύ καλύτερα και πιο γρήγορα την κάθε ταχύτητα.

Τα δυνατά υψηλόροπα μοτέρ γιατί έχουν όλα κοντά και σχεσάτα σασμάν?

Το φαινόμενο του να "πνίγεται" η ιπποδύναμη από ένα κοντό σασμάν ισχύει σε τουρμπάτο μοτέρ που δεν απλώνει όπως πρέπει την δύναμη του και όχι σε ένα ατμοσφαιρικό.

Πώς έχω την εντύπωση ότι την ίδια συζήτηση την έχουμε κάνει και πρίν απο αρκετό καιρό στο GTC όπου πάλι έλεγες τα δικά σου, όπως ότι το ibiza που είχες θα έπαιρνε Polo Gti 1ου σταδίου... popeye.gif

¶ν θυμάμαι καλά τότε πρότεινες κιόλας να στηθουν τα δύο αμάξια για να δούμε διαφορές....Μάλιστα...

Όσον αφορά λοιπόν το δικό μου τουλάχιστον Polo να σου πώ ότι ήταν το πρώτο (στον κόσμο; ) με άλλους εκκεντροφόρους, οι οποίοι αποδείχτηκαν αρκετά άγριοι για το συγκεκριμενο μοτέρ, και για λόγους που δέν θα κάτσω να αναλύσω, ο κινητήρας έχασε πολύ χαμηλά απο μαμά, ενω ψηλά ανέβαζε γρήγορα.Ακολούθησε αλλαγή συμπίεσης, αλλά μετά πουλήθηκε και δέν έγιναν άλλα ανοιγματα.Το ότι αλλάζεις εκκ. σε ένα κινητήρα δέν σημαίνει αυτόματα ότι κερδίζει στον δρόμο.Είναι ολόκληρη διαδικασία, που δυστυχώς (ή ευτυχώς :) ) δέν ολοκληρώθηκε.

Συγκρίνουμε λοιπόν 2 αμάξια που είναι διαφορετικά στημένα (ο Γιάννης είχε custom ανάρτηση με κλίση μπροστά, συνεπώς καλύτερη πρόσφυση) το ένα με φούλ εξάτμιση, και το άλλο με μαμά συμπίεση και χωρίς αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης.Για να τα διευκρινίζουμε....Το ένα είχε κοντύτερο σασμάν, και πήγαιναν κόπια....Εκτός απο μία σημαντική λεπτομέρεια....Στο άνοιγμα της 3ης, όταν το μακρύτερο σασμάν ήταν στις 5000 στρ. , το κοντύτερο τερμάτιζε, και ενώ το άλλο μόλις ξεκίναγε.Εκεί σταμάτησε και το άνοιγμα.

Και για να μην μακρυγορούμε, γιατί δέν ρωτας τον Γιάννη ΓΙΑΤΙ μετά απο όλα αυτά, μπήκε στην διαδικασία να βάλει τους εκκ. και να μπεί ακόμα και σε περιπέτεια, όταν του ήρθαν λάθος απο Γερμανία;;Γιατί δέν ρωτάς τον Γιάννη ΤΙ ακριβώς είδε με την αλλαγή των εκκ. σε σχέση με την μαμά κατάσταση (πράγμα που πρώτος εγώ ένοιωσα στο αμάξι) και κατα πόσο το αποτέλεσμα που περίμενε ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ήταν το επιθημητό;;

Πώς συγκρίνεις 2 αυτοκίνητα (χρησιμοποιόντας μάλιστα ώς πάτημα το κοντύτερο σασμάν) όταν το ένα είναι εργοστασιακά ρυθμισμένο ενώ το άλλο μία προσωπική προσπάθεια με ότι budget υπήρχε την εν λόγω χρονική στιγμή;;Μπορείς εσύ να γνωρίζεις το αποτέλεσμα άν το "2ου σταδίου" όπως λές είχε ρυθμιστεί σωστά και ολοκληρωθεί με συμπίεση/χταπόδι/ροική/φούλ εξάτμιση ;;¶ν ναι, πές το μου και μένα.

Και για να κλέισω, ναι το κοντό σασμάν βοηθάει, αλλά όχι και σε σημείο που πολλοί νομίζουν.Εμένα το Polo και έτσι που ήταν σπίναρε σαν τρελλό.Δέν μπορώ κάν να φανταστώ τί θα γινόταν άν είχε και κοντύτερο σασμάν......

Edited by GolfRS
Link to comment
Share on other sites

Πώς έχω την εντύπωση ότι την ίδια συζήτηση την έχουμε κάνει και πρίν απο αρκετό καιρό στο GTC όπου πάλι έλεγες τα δικά σου, όπως ότι το ibiza που είχες θα έπαιρνε Polo Gti 1ου σταδίου... popeye.gif

¶ν θυμάμαι καλά τότε πρότεινες κιόλας να στηθουν τα δύο αμάξια για να δούμε διαφορές....Μάλιστα...

Με εσένα άνοιγμα μπορεί να μην έγινε αλλα μεταξύ του Γιάννη που ήταν β'στάδιο+σασμάν 14αριου, το ιβιζά μου ήταν αρκετά μπροστά...Εξήγησέ το αυτό πως έγινε? Και με άλλο ιβιζα με ηπιότερο β'στάδιο από το δικό μου με ίδιο κοντό σασμάν με το δικό μου ήταν μόνο 1 καρότσα μπροστά ο Γιάννης. Και ο Γιάννης σε αυτά τα ανοίγματα φορούσε και χταπόδι και καταλύτη. Μόνο συμπίεση δηλαδή δεν είχε φτιάξει.

Για εξήγησέ το μου και αυτό, που παλιότερα έλεγες με τεράστια σιγουριά ότι με την καμία ιβιζα 14αρη δεν περνάει Polo GTI ΦΠΕ ή β'σταδίου....Και να σου πω και το κορυφαίο πως γίνεται το δικό μου το 14αρη με 3 διαφορετικά μαμά Ibiza FR σε κανονισμένα ανοίγματα να πηγαίνει κόπια και μάλιστα ρολαριστές 1ες?

Όσον αφορά λοιπόν το δικό μου τουλάχιστον Polo να σου πώ ότι ήταν το πρώτο (στον κόσμο; ) με άλλους εκκεντροφόρους, οι οποίοι αποδείχτηκαν αρκετά άγριοι για το συγκεκριμενο μοτέρ, και για λόγους που δέν θα κάτσω να αναλύσω, ο κινητήρας έχασε πολύ χαμηλά απο μαμά, ενω ψηλά ανέβαζε γρήγορα.Ακολούθησε αλλαγή συμπίεσης, αλλά μετά πουλήθηκε και δέν έγιναν άλλα ανοιγματα.Το ότι αλλάζεις εκκ. σε ένα κινητήρα δέν σημαίνει αυτόματα ότι κερδίζει στον δρόμο.Είναι ολόκληρη διαδικασία, που δυστυχώς (ή ευτυχώς :) ) δέν ολοκληρώθηκε.

Κάτσε ρε άνθρωπε εσύ παλιότερα έλεγες ότι με το σεταπ το συγκεκριμένο έριχνες σε σαξόραλλα. Τελικά στον δρόμο δεν πήρες με το β'στάδιο? :o Πήρες αλλά δεν πήρες τα αναμενόμενα. Αυτό είναι άλλη υπόθεση...

Συγκρίνουμε λοιπόν 2 αμάξια που είναι διαφορετικά στημένα (ο Γιάννης είχε custom ανάρτηση με κλίση μπροστά, συνεπώς καλύτερη πρόσφυση) το ένα με φούλ εξάτμιση, και το άλλο με μαμά συμπίεση και χωρίς αλλαγές στο σύστημα εξάτμισης.Για να τα διευκρινίζουμε....Το ένα είχε κοντύτερο σασμάν, και πήγαιναν κόπια....Εκτός απο μία σημαντική λεπτομέρεια....Στο άνοιγμα της 3ης, όταν το μακρύτερο σασμάν ήταν στις 5000 στρ. , το κοντύτερο τερμάτιζε, και ενώ το άλλο μόλις ξεκίναγε.Εκεί σταμάτησε και το άνοιγμα.

Πατήσατε από στάση για να κάνει τόσο αισθητή διαφορά η ανάρτηση? Catback, δηλαδή μεσαίο,σωλήνας και τελικό είναι φουλ εξάτμιση????? :o Φυσικά και υπο προυποθέσεις όταν ο άλλος δεν έχει σηκωμένο κόφτη αν πατας σε πολύ ψηλές rpm ρολαριστές ο κοντοσάσμανος δεν ευνοείται! Επαναλαμβάνω ήσουν 140 άλογα και ο άλλος 126 άλογα και πηγαίνατε ΚΟΠΙΑ! Δεν θέλω να δείξω ότι δεν ήταν η δικιά σου βελτίωση σωστή αλλά ότι το σασμάν μπορεί και καλύπτει άνετα διαφορές 10+ αλόγων!

Και για να μην μακρυγορούμε, γιατί δέν ρωτας τον Γιάννη ΓΙΑΤΙ μετά απο όλα αυτά, μπήκε στην διαδικασία να βάλει τους εκκ. και να μπεί ακόμα και σε περιπέτεια, όταν του ήρθαν λάθος απο Γερμανία;;Γιατί δέν ρωτάς τον Γιάννη ΤΙ ακριβώς είδε με την αλλαγή των εκκ. σε σχέση με την μαμά κατάσταση (πράγμα που πρώτος εγώ ένοιωσα στο αμάξι) και κατα πόσο το αποτέλεσμα που περίμενε ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ήταν το επιθημητό;;

Εγώ δεν είπα ότι δεν παίρνεις με β'στάδιο σε Polo GTI για αυτό και ο Γιάννης προχώρησε. Δεν πήρε το επιθυμητο αποτέλεσμα γιατί δεν έχει καταφέρει να σηκώσει τον χαμηλό κόφτη των 6800 rpm. Το αμάξι έχει να δώσει και δεν μπορεί να δώσει άλλο λόγω του χαμηλού κόφτη.

Πώς συγκρίνεις 2 αυτοκίνητα (χρησιμοποιόντας μάλιστα ώς πάτημα το κοντύτερο σασμάν) όταν το ένα είναι εργοστασιακά ρυθμισμένο ενώ το άλλο μία προσωπική προσπάθεια με ότι budget υπήρχε την εν λόγω χρονική στιγμή;;Μπορείς εσύ να γνωρίζεις το αποτέλεσμα άν το "2ου σταδίου" όπως λές είχε ρυθμιστεί σωστά και ολοκληρωθεί με συμπίεση/χταπόδι/ροική/φούλ εξάτμιση ;;¶ν ναι, πές το μου και μένα.

Και για να κλέισω, ναι το κοντό σασμάν βοηθάει, αλλά όχι και σε σημείο που πολλοί νομίζουν.Εμένα το Polo και έτσι που ήταν σπίναρε σαν τρελλό.Δέν μπορώ κάν να φανταστώ τί θα γινόταν άν είχε και κοντύτερο σασμάν......

Δεν διαφωνώ ότι ολοκληρωμένο β΄στάδιο θα ήταν πολύ καλύτερο αλλά συγκρίνω ότι με 14 άλογα διαφορά μπορούσε ο Γιάννης να σε παίζει στα ίσια. Και ο λόγος ποιος ήταν? Το catback???? Όχι φυσικά, το κοντύτερο σασμάν!

Εκεί θέλω να καταλήξω.

Και οι σαξοραλλάκιδες γιατί ακόμα και σε 4πετάλουδα (180+ αλόγων) βάζουν κοντύτερα σασμάν ή γιατί όλα τα υψηλόστροφα Honda (vti,integra typer, type r) έχουν κοντά σασμάν από μαμά ;)

Link to comment
Share on other sites

Με εσένα άνοιγμα μπορεί να μην έγινε αλλα μεταξύ του Γιάννη που ήταν β'στάδιο+σασμάν 14αριου, το ιβιζά μου ήταν αρκετά μπροστά...Εξήγησέ το αυτό πως έγινε? Και με άλλο ιβιζα με ηπιότερο β'στάδιο από το δικό μου με ίδιο κοντό σασμάν με το δικό μου ήταν μόνο 1 καρότσα μπροστά ο Γιάννης. Και ο Γιάννης σε αυτά τα ανοίγματα φορούσε και χταπόδι και καταλύτη. Μόνο συμπίεση δηλαδή δεν είχε φτιάξει.

Για εξήγησέ το μου και αυτό, που παλιότερα έλεγες με τεράστια σιγουριά ότι με την καμία ιβιζα 14αρη δεν περνάει Polo GTI ΦΠΕ ή β'σταδίου....Και να σου πω και το κορυφαίο πως γίνεται το δικό μου το 14αρη με 3 διαφορετικά μαμά Ibiza FR σε κανονισμένα ανοίγματα να πηγαίνει κόπια και μάλιστα ρολαριστές 1ες?

Κάτσε ρε άνθρωπε εσύ παλιότερα έλεγες ότι με το σεταπ το συγκεκριμένο έριχνες σε σαξόραλλα. Τελικά στον δρόμο δεν πήρες με το β'στάδιο? :o Πήρες αλλά δεν πήρες τα αναμενόμενα. Αυτό είναι άλλη υπόθεση...

Ααυτό ακριβώς σου είπα να παραπάνω αλλά δέν το κατάλαβες.Λόγω της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ διαφοράς απο τους μαμά εκκ. το αμάξι χαμηλά δέν δούλευε σωστά.Αυτό το επιβεβαίωσε και η αλλαγή του Γιάννη, ο οποίος έννοιωσε την διαφορά που του έκαναν οι εκκ. στις χαμηλομεσαίες.Σε αυτή την περίπτωση η συμπίεση ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.Δέν θα μπώ σε λεπτομέρειες για τις ιδιαιτερότητες του εν λόγω κινητήρα, γιατί πίστεψέ με τις έχω ψάξει σε βάθος, απλά το setup όπως ήταν δέν δούλευε σωστά, και αποδείχτηκε εις διπλούν...

Τώρα άμα μου λες ότι άνοιξες και με τουρμπάτο εσύ με 1400 άρι και πηγαίνατε κόπια...δέν θα το σχολιάσω...Μόνο και μόνο που μηλάς για "ρολαριστές 1ες" είναι... το λιγότερο αστείο...... :)

Όσο για το ΤΙ παίρνει κανείς στον δρόμο, έχει επανηλημένος αποδειχτεί ότι δέν έχει να κάνει με την καθαρή ιπποδύναμη, αλλά με το ΠΩΣ αυτή απλώνεται...Μήν ξαναλέμε τα ήδη γνωστά.

Πατήσατε από στάση για να κάνει τόσο αισθητή διαφορά η ανάρτηση? Catback, δηλαδή μεσαίο,σωλήνας και τελικό είναι φουλ εξάτμιση????? :o Φυσικά και υπο προυποθέσεις όταν ο άλλος δεν έχει σηκωμένο κόφτη αν πατας σε πολύ ψηλές rpm ρολαριστές ο κοντοσάσμανος δεν ευνοείται! Επαναλαμβάνω ήσουν 140 άλογα και ο άλλος 126 άλογα και πηγαίνατε ΚΟΠΙΑ! Δεν θέλω να δείξω ότι δεν ήταν η δικιά σου βελτίωση σωστή αλλά ότι το σασμάν μπορεί και καλύπτει άνετα διαφορές 10+ αλόγων!

Εγώ δέν είπα ότι το αμάξι ήταν 140 άλογα, αλλά 127 τροχό.Κάνε εσύ τον υπολογισμό και θα δέις ότι ήταν περισσότερα.

Και απο στάση ανοίξαμε, και εκεί ήταν το περίεργο (όπως θα διαπιστώσεις).Και ΠΑΛΙ τα 2 αμάξια πήγαιναν κόπια, που έχει να πεί ΠΟΛΛΑ για το ΤΙ είχε πάρει ο βελτιωμένος κινητήρας.¶ν το σασμάν δίνει σε ρεπρίζ, φαντάσου ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ λοιπόν...

Εγώ δεν είπα ότι δεν παίρνεις με β'στάδιο σε Polo GTI για αυτό και ο Γιάννης προχώρησε. Δεν πήρε το επιθυμητο αποτέλεσμα γιατί δεν έχει καταφέρει να σηκώσει τον χαμηλό κόφτη των 6800 rpm. Το αμάξι έχει να δώσει και δεν μπορεί να δώσει άλλο λόγω του χαμηλού κόφτη.

Δεν διαφωνώ ότι ολοκληρωμένο β΄στάδιο θα ήταν πολύ καλύτερο αλλά συγκρίνω ότι με 14 άλογα διαφορά μπορούσε ο Γιάννης να σε παίζει στα ίσια. Και ο λόγος ποιος ήταν? Το catback???? Όχι φυσικά, το κοντύτερο σασμάν!

Και όμως ο Γιάννης δέν είχε ΟΥΤΕ προκαταλύτη, ούτε μεσαίο, αλλά είχε και αγωνιστικό μεταλλικό.Εσύ αυτό δέν το λες full exhaust ;; ΤΙ ΑΛΛΟ δηλαδή έμενε να αλλάξει;;Πόσο δείνει ένα full σύστημα σε μαμά αμάξι;;10 άλογα σου φαίνονται πολλά;;Τα 126 άλογα λοιπόν που ειδε ο Γιαννής στο δυναμόμετρο μαλλον ήταν αρκετά απαισιόδοξα, γιατί αυτο θα σήμαινε ότι το αμάξι του έβγαζε μαμά 115+ άλογα, που πλέον μαλλον για 1400άρι ακούγεται παρά για 1600αρι, ΕΙΔΙΚΑ τώρα που το παλικάρι παραπάνω το μέτρησε ΗΔΗ στα 133....ΜΑΜΑ...

Επείσης, ο κόφτης στο Gti υπάρχει εκει για κάποιο λόγο.Το αμάξι μαμά βγάζει την max ιπποδύναμη στις 6500 στροφές περίπου, οπότε και παραπάνω να το πήγαινε πάλι τζίφος θα ήταν.Αλλά και με τους εκκ., το κόλλημα θα ήταν σε άλλα μέρη του κινητήρα, και όχι στο πρόγραμμα....

Link to comment
Share on other sites

Ααυτό ακριβώς σου είπα να παραπάνω αλλά δέν το κατάλαβες.Λόγω της ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ διαφοράς απο τους μαμά εκκ. το αμάξι χαμηλά δέν δούλευε σωστά.Αυτό το επιβεβαίωσε και η αλλαγή του Γιάννη, ο οποίος έννοιωσε την διαφορά που του έκαναν οι εκκ. στις χαμηλομεσαίες.Σε αυτή την περίπτωση η συμπίεση ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΑΝ.Δέν θα μπώ σε λεπτομέρειες για τις ιδιαιτερότητες του εν λόγω κινητήρα, γιατί πίστεψέ με τις έχω ψάξει σε βάθος, απλά το setup όπως ήταν δέν δούλευε σωστά, και αποδείχτηκε εις διπλούν...

Μου αρέσει μια εποχή στο είχα πει πρώτος και εσύ ψαχνόσουν με χρονισμούς και προγράμματα. Έστω και αργά το διαπίστωσες...

Τώρα άμα μου λες ότι άνοιξες και με τουρμπάτο εσύ με 1400 άρι και πηγαίνατε κόπια...δέν θα το σχολιάσω...Μόνο και μόνο που μηλάς για "ρολαριστές 1ες" είναι... το λιγότερο αστείο...... :)

Που είναι το αστείο??? Μπες στα τσάγια του ibiza club και διάβασε. Τα ανοίγματα δεν τα έκανα μόνος μου ήταν και κόσμος παρών... Επίσης αν σου πω ότι το 14αρακι είχε φτάσει 145 άλογα αυτό σου λέει κάτι? Με απείραχτο μπλοκ. Συμπίεση-ροική, έκκεντρα 264-10, εξάτμιση,πρόγραμμα+πολλαπλή εισαγωγής.

Τώρα έχω πειράξει και το μπλοκ και έχω βάλει και αγριότερα έκκεντρα. Αλλά δεν σου λέω τι κάνει στον δρόμο μην σε σοκάρω άλλο :o

Όσο για το ΤΙ παίρνει κανείς στον δρόμο, έχει επανηλημένος αποδειχτεί ότι δέν έχει να κάνει με την καθαρή ιπποδύναμη, αλλά με το ΠΩΣ αυτή απλώνεται...Μήν ξαναλέμε τα ήδη γνωστά.

Εγώ δέν είπα ότι το αμάξι ήταν 140 άλογα, αλλά 127 τροχό.Κάνε εσύ τον υπολογισμό και θα δέις ότι ήταν περισσότερα.

Και απο στάση ανοίξαμε, και εκεί ήταν το περίεργο (όπως θα διαπιστώσεις).Και ΠΑΛΙ τα 2 αμάξια πήγαιναν κόπια, που έχει να πεί ΠΟΛΛΑ για το ΤΙ είχε πάρει ο βελτιωμένος κινητήρας.¶ν το σασμάν δίνει σε ρεπρίζ, φαντάσου ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΣΤΑΣΗ λοιπόν...

Και όμως ο Γιάννης δέν είχε ΟΥΤΕ προκαταλύτη, ούτε μεσαίο, αλλά είχε και αγωνιστικό μεταλλικό.Εσύ αυτό δέν το λες full exhaust ;; ΤΙ ΑΛΛΟ δηλαδή έμενε να αλλάξει;;Πόσο δείνει ένα full σύστημα σε μαμά αμάξι;;10 άλογα σου φαίνονται πολλά;;Τα 126 άλογα λοιπόν που ειδε ο Γιαννής στο δυναμόμετρο μαλλον ήταν αρκετά απαισιόδοξα, γιατί αυτο θα σήμαινε ότι το αμάξι του έβγαζε μαμά 115+ άλογα, που πλέον μαλλον για 1400άρι ακούγεται παρά για 1600αρι, ΕΙΔΙΚΑ τώρα που το παλικάρι παραπάνω το μέτρησε ΗΔΗ στα 133....ΜΑΜΑ...

Επείσης, ο κόφτης στο Gti υπάρχει εκει για κάποιο λόγο.Το αμάξι μαμά βγάζει την max ιπποδύναμη στις 6500 στροφές περίπου, οπότε και παραπάνω να το πήγαινε πάλι τζίφος θα ήταν.Αλλά και με τους εκκ., το κόλλημα θα ήταν σε άλλα μέρη του κινητήρα, και όχι στο πρόγραμμα....

Ο Γιάννης όπως ήταν το είχε μετρήσει 126 άλογα την περίοδο που άνοιγατε. Εσύ λες ότι ήσουν και παραπάνω από 140, μαζί σου. Σε ρωτάω δεν θα έπρεπε με τέτοια διαφορά σε ιπποδύναμη και στις υψηλές rpm να καλύπεις και να του ρίχνεις ότι έχανες στις χαμηλομεσαίες???? Ποιος ο λόγος που δεν γινόταν αυτο? ΤΟ ΣΑΣΜΑΝ!

Η αφαίρεση του προκαταλύτη μόνο δεν δίνει σχεδόν τίποτα. Ο άνθρωπος πήγε μετά και έβαλε κανονικό χταπόδι και είχε πάρει σχεδόν 7 άλογα (το πριν και το μετά μετρημένο στο ίδιο δυναμόμετρο). Αυτή είναι φουλ εξάτμιση με αλλαγμένο ΚΑΙ ΤΟ ΧΤΑΠΟΔΙ και την σωλήνωση με μεγαλύτερης διαμέτρου που αυτό το είχε κάνει μονο στο catback!!! Και που δεν είχε μεσαίο δεν είναι απαραίτητα καλό... Ο ίδιος το έλεγε ότι χαμηλά του είχε αδιάσει...

Δηλαδή τι θες να πεις ότι του Γιάννη ήταν παραπάνω? Ο Γιάννης full β΄στάδιο (μόνο συμπίεση του λείπει) έχει δει 125 τροχό στο δυναμόμετρο του Ανδριαννάκη δηλαδή 140 άλογα στρόφαλο. Επίσης στο dynoday του VW club είχε βγάλει 139 άλογα...

Τώρα αν το παιδί εδώ το μέτρησε σε κανά "επιστημονικό" δυναμόμετρο δεν μπορούμε να πάρουμε την μέτρηση του σαν δείγμα σύγκρισης. Και οι πέτρες το ξέρουν και ο ίδιος το έγραφες παλιότερα ότι μαμα Polo GTI ποτέ δεν έβγαζε την ονομαστική του ιπποδύναμη!

Το θέμα είναι ότι εσύ στην χειρότερη ήσουν 140 άλογα (εσύ λες παραπάνω) και ο άλλος 126 να το πάμε στα 130 αν θες. Το αμάξι του πήγαινε κόπια με το δικό σου και αύτο που τον βοηθούσε έιναι το σασμαν φυσικά!

Σου ανέφερα και άλλα παραδείγματα τι άλλο να πω. Θες να σου πω και άλλα? Π.χ. TypeR με ΦΠΕ έπαιζε τσουλητές 2ερες με Ibiza FR-Cupra με ΦΠΕ και τους έριχνε 2-3 καρότσες. Γιατί? Γιατί είχε βάλει σασμάν από το Γιαπωνέζικο που είναι πολύ κοντύτερο και του επέτρεπε να έρχετε γρήγορα στο Vtec point και να παίζει με αντιπάλους με +10kg ροπής!

Όσον αφορά τον κόφτη δεν μπορεί να σηκωθεί γιατι δεν μπορεί να πειραχθεί ο δύστροπος Siemens εγκέφαλος. Τα μπιελοπίστονα και η κεφαλή αντέχουν σίγουρα μέχρι 7500 rpm.

Η συζήτηση ξέφυγε πάρα πολύ.

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι το κοντύτερο σασμάν θα βοηθήσει αρκετά και σε ρεπριζ και από στάση, θα δεις διαφορά από το ρελαντί και μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες δεν δίνει.

Link to comment
Share on other sites

Το τελικό συμπέρασμα είναι ότι το κοντύτερο σασμάν θα βοηθήσει αρκετά και σε ρεπριζ και από στάση, θα δεις διαφορά από το ρελαντί και μόνο υπό συγκεκριμένες συνθήκες δεν δίνει.

Όχι το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι με ατμοσφαιρικά...σασμάν, πάς και πέρνεις ένα τουρμπάτο και καταλαβαίνεις τί σημαινει ιπποδύναμη......Μετά, τα σασμάν σου φαίνονται απλά....αστεία...

Link to comment
Share on other sites

Όχι το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι με ατμοσφαιρικά...σασμάν, πάς και πέρνεις ένα τουρμπάτο και καταλαβαίνεις τί σημαινει ιπποδύναμη......Μετά, τα σασμάν σου φαίνονται απλά....αστεία...

Είναι και αυτό μια άποψη. Με καλό TypeR πρώτου σταδίου έχεις παίξει ποτέ?

Ατμόσφαιρα είναι και αυτά και με σασμάν παίζουν :)

Link to comment
Share on other sites

Είναι και αυτό μια άποψη. Με καλό TypeR πρώτου σταδίου έχεις παίξει ποτέ?

Ατμόσφαιρα είναι και αυτά και με σασμάν παίζουν :)

Όταν θα το κάνω και γώ πρώτο στάδιο θα πάω να παίξω να σου πώ.

Link to comment
Share on other sites

το μαμησατε και ψοφησε!

εγω ο αδαης να ρωτησω κατι???

εχω το πολο 1.4 16ν και πριν απο καιρο ανοιξα με ενα ιβιζα τοπ γκαν.

εγω εχω ενα φιλτρο και εκεινος απειραχτο.

μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ο τυπος εκλαιγε γιατι ηταν δυο αμαξια πισω και μετα απο λιγο καιρο που εβαλε αλλη ολοκληρη εξατμιση παλι εκλαιγε γιατι ηταν ενα αμαξι πισω?

το ιβιζα δεν εχει πιο κοντο σασμαν απο το πολο?

το τοπ γκαν ειναι το παλιο και το πολο 9Ν μοντ.04 αν βοηθαει καπου...

Link to comment
Share on other sites

το μαμησατε και ψοφησε!

εγω ο αδαης να ρωτησω κατι???

εχω το πολο 1.4 16ν και πριν απο καιρο ανοιξα με ενα ιβιζα τοπ γκαν.

εγω εχω ενα φιλτρο και εκεινος απειραχτο.

μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ο τυπος εκλαιγε γιατι ηταν δυο αμαξια πισω και μετα απο λιγο καιρο που εβαλε αλλη ολοκληρη εξατμιση παλι εκλαιγε γιατι ηταν ενα αμαξι πισω?

το ιβιζα δεν εχει πιο κοντο σασμαν απο το πολο?

το τοπ γκαν ειναι το παλιο και το πολο 9Ν μοντ.04 αν βοηθαει καπου...

Απο ότι ξέρω όλα τα 1,4 έχουν ίδιο σασμάν.

Link to comment
Share on other sites

Από σασμάν είστε σχεδόν ίδιοι γιατί το προηγούμενο ιβιζα ναι μεν δεν φορά ακριβώς το ίδιο σασμαν (είναι διαφορετικής γενιάς από το δικό σου) η μονή όμως σημαντικη διαφορά είναι στην 5η που εσύ έχεις κοντύτερη (0.89 έναντι 0.85 του ιβιζα).

Τώρα γιατί του έριξες είναι αρκετά λογικό. Το 100αρη μοτέρ των προηγούμενων ιβιζα ήταν μακράν το χειρότερο 100αρη μοτέρ στα 1400 cc του γκρουπ. Έβγαζε με το ζόρι 95 άλογα μαμά, είχε το χειρότερο ηλεκτρικό γκάζι και πλήρες πρώτο στάδιο το καλύτερο που έχω δει είναι 109 άλογα και μετά τις 6000 rpm ΤΑΦΟΣ!!! Εν αντιθέση με το δικό σου μοτέρ να υποθέσω ότι έχεις τον BBZ που από μαμά έβγαζε τα αναμενόμενα 101 άλογα και μερικά καλά στρωμένα μοτέρ και λίγο παραπάνω στροφάρει καλά ψηλά και το έχω δει να βγάζει μέχρι και 120 πραγματικά άλογα με ΦΠΕ.

Ελπίζα να κατάλαβες ποια είναι η διαφορά σας!

Edited by rippa
Link to comment
Share on other sites

Όχι το τελικό συμπέρασμα είναι ότι αντί να κάθεσαι να ασχολείσαι με ατμοσφαιρικά...σασμάν, πάς και πέρνεις ένα τουρμπάτο και καταλαβαίνεις τί σημαινει ιπποδύναμη......Μετά, τα σασμάν σου φαίνονται απλά....αστεία...

Σωστος ο GolfRS. :thumbsup:

Και πως ειναι οταν στα ιδια αλογα, εχεις και 10 κιλα ροπη παραπανω (Ταπερ-GTi).

Link to comment
Share on other sites

Σωστος ο GolfRS. :)

Και πως ειναι οταν στα ιδια αλογα, εχεις και 10 κιλα ροπη παραπανω (Ταπερ-GTi).

Έχεις δει άνοιγμα ποτέ καλό ΦΠΕ TypeR να ανοίγει με GTi με ΦΠΕ???

Όταν θα δεις μετά μιλάμε :thumbsup:

Μπορώ να σου δώσω και άλλα παραδείγματα με άλλα αυτοκίνητα τούρμπο-ατμόσφαιρα

Δεν μετράει μόνο η ροπή δυστηχώς. Μετράνε και άλλα πράγματα, αλλα αυτό είναι μια άλλη πολύ μεγάλη συζήτηση και δεν είναι το θέμα του συγκεκριμένου thread.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δει άνοιγμα ποτέ καλό ΦΠΕ TypeR να ανοίγει με GTi με ΦΠΕ???

Όταν θα δεις μετά μιλάμε :thumbsup:

Μπορώ να σου δώσω και άλλα παραδείγματα με άλλα αυτοκίνητα τούρμπο-ατμόσφαιρα

Δεν μετράει μόνο η ροπή δυστηχώς. Μετράνε και άλλα πράγματα, αλλα αυτό είναι μια άλλη πολύ μεγάλη συζήτηση και δεν είναι το θέμα του συγκεκριμένου thread.

Δεν εχω δει και ουτε με ενδιαφερει.

Αυτο που μου αρεσει, ειναι οταν ειμαι με οποιαδηποτε ταχυτητα στις 2000στροφες/λεπτο πχ και πατησω τερμα το γκαζι, να αρχιζει να φορτωνει σαν τρελο, χωρις να κανω κατεβασμα.

Ποτε μου δεν μπορεσα να καταλαβω γενικα τα ρυζια που στροφαρουν μεχρι το θεο.Αν ειναι μεχρι τις 4Κ rpm το αμαξι να κοιμαται, να το βρασω.Αλλα οπως λες κι εσυ, αυτο ειναι θεμα ενος αλλου thread.

Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω δει και ουτε με ενδιαφερει.

Αυτο που μου αρεσει, ειναι οταν ειμαι με οποιαδηποτε ταχυτητα στις 2000στροφες/λεπτο πχ και πατησω τερμα το γκαζι, να αρχιζει να φορτωνει σαν τρελο, χωρις να κανω κατεβασμα.

Ποτε μου δεν μπορεσα να καταλαβω γενικα τα ρυζια που στροφαρουν μεχρι το θεο.Αν ειναι μεχρι τις 4Κ rpm το αμαξι να κοιμαται, να το βρασω.Αλλα οπως λες κι εσυ, αυτο ειναι θεμα ενος αλλου thread.

Φίλε μου γούστα είναι αυτά. Εσένα σου αρέσει ροπή από το ρελαντί σχεδόν ασχέτως αν μετα τις 5-6000 rpm το αμάξι δεν πάει όπως χαμηλά και σε αλλούς αρέσει να βαράνε 8αρες και 9αρες ασχέτως αν το αμάξι πραγματικά χαμηλά δεν πάει.

Σεβαστά και τα δυο γούστα.

Τώρα γιατί στροφάρουν μέχρι το θεό είναι μια άλλη πολύ μεγάλη συζήτηση....

Εγώ απλά σου απάντησα απλά στο ότι αν το ένα έχει +10 kg στην μέγιστη τιμή ροπής δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και πιο γρήγορο :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Guest dubbeR_Stoilas

Επειδή και η μετατροπή έγινε και παρουσίαση του αυτοκινήτου υπάρχει σα άλλο νήμα αλλά και ξεφεύγουμε εντελώς, το συγκεκριμένο θέμα κλειδώνει.

Σωτήρη αν θες να ανοίξει για οποιοδήποτε λόγο, ενημέρωσε να ρίξω σκούπα και να το ξανανοίξω!

Edited by dubbeR_Stoilas
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.